Ocean & Cove Avaliações 

43
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have recently purchased a selection of clothes for both of my daughters and the changing bag. Everything is of such a high quality and the customer service is incredible. The new changing bag is suc... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I cannot stop ordering from here! Absolutely beautiful children’s clothing! The quality is gorgeous, and you can really see the care and attention to detail that goes into every piece. Delivery wa... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

OBSESSED, me and my little boy LOVE ocean & cove, delivery is fast! Quality is amazing. We are always looking forward to the next drop! We have seen the business grow as been following from the beginn... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I ordered some of their items online it was for preorder. The day came and they were delivered however I had something missing from my order. I reached out normally which was through their email expla... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

43 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(43)

43 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Incredible quality

I have recently purchased a selection of clothes for both of my daughters and the changing bag. Everything is of such a high quality and the customer service is incredible. The new changing bag is such an excellent size and is perfect for going out with both of my children (wish I’d purchased the bag in every colour!!)

7 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointing quality and customer service

I’m really disappointed with my experience with Ocean & Cove Baby. I purchased a changing bag for £74.99 and, after only around seven months of ownership and very limited use, the material around the handle has split and started coming away. For a bag at this price, I expected much better quality and durability.

I contacted customer service and provided photographs of the damage. Unfortunately, they refused to offer a replacement and offered just £15 as a goodwill refund. I explained that the bag had hardly been used, but my concerns remained unresolved.

What has disappointed me most is how the situation has been handled. After sharing my honest experience on Instagram, my comments were deleted and I was blocked from their account.

I completely understand that products can sometimes have issues, but I believe how a company handles complaints is just as important as the product itself. I would have appreciated a more satisfactory resolution and better customer care.

I’m sharing my experience so other customers, particularly mums considering purchasing a changing bag, can make an informed decision. I genuinely wish I had known this before spending £74.99.

18 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Hi Aqsa,

Thank you for taking the time to leave your review. Whilst we are disappointed to read your comments, we would like to clarify a few points for anyone reading.

You contacted us regarding damage to a changing bag purchased approximately seven months ago. We reviewed the photographs you provided and, although the purchase was well outside our standard returns window, we offered a £15 partial refund as a gesture of goodwill.

We appreciate that you were hoping for a full refund or replacement. However, damage occurring after seven months of ownership does not automatically establish that an item was faulty at the point of purchase. We take concerns regarding product quality seriously and assess each case individually, taking into consideration the information and evidence available.

Regarding Instagram, we would also like to provide some context. Following our response, you proceeded to leave multiple comments across our Instagram posts encouraging other customers to avoid purchasing from our business. We have absolutely no issue with customers sharing genuine feedback, whether positive or negative, and we welcome constructive criticism. However, there is a difference between expressing dissatisfaction and repeatedly posting negative comments across a small business’s social media pages.

Ocean & Cove is a small, family-run business, and we work incredibly hard to provide quality products and excellent customer service. Whilst we fully respect your right to disagree with the resolution offered, we do not feel it is reasonable to expect us to change our decision as a result of repeated public criticism. We will always welcome feedback, but we also reserve the right to moderate repeated or disruptive comments on our own social media platforms.

We also feel it is important to address the expectation surrounding a full refund. Whilst we appreciate that you are unhappy with the resolution offered, we cannot allow the possibility of negative reviews or repeated public criticism to determine whether a full refund is issued. As a small business, we simply cannot offer full refunds on purchases made seven months ago solely to avoid receiving negative feedback. Every complaint must be assessed fairly and consistently, in accordance with consumer rights and the individual circumstances, rather than the prospect of public criticism.

We understand that this was not the outcome you had hoped for, and we are genuinely sorry that you remain disappointed. However, we believe we have reviewed your concerns fairly and made a reasonable goodwill offer based on the information available to us.

Charlotte
Ocean & Cove

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love everything about this brand

Love everything about this brand. The quality of the items is beautiful and I think it’s a really good price point for what you get. The delivery speed was great and the clothes were packaged with care. So happy and even more so that the brand is owned by a mom themselves! You can tell she knows what moms look for/ want in products x

30 de setembro de 2026
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

the most amazing small business

the most amazing small business! the loveliest lady ever to speak to, super quick delivery and the clothes are absolutely amazing! been ordering for well over a yes now and it just keeps getting better and better

1 de outubro de 2026
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10/10 every single time

10/10 every single time! I have had multiple items from Ocean&Cove for my babies and their gorgeous changing bag too! (Loved the bag so much it’s actually become my handbag too) 😂

Such beautiful pieces and so reasonably priced for the fab quality as well! A small business checking all the boxes 👏🏼🤍

1 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

OBSESSED

OBSESSED, me and my little boy LOVE ocean & cove, delivery is fast! Quality is amazing. We are always looking forward to the next drop! We have seen the business grow as been following from the beginning when we had the babygrow. Honestly can't recommend enough and we can't wait to buy more!

5 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I cannot stop ordering from here!

I cannot stop ordering from here! Absolutely beautiful children’s clothing! The quality is gorgeous, and you can really see the care and attention to detail that goes into every piece. Delivery was incredibly quick too🤍

I’ve also previously ordered accessories from Ocean & Cove, including their nappy changing bag, and I honestly couldn’t love it more. It’s not only beautiful but so practical and perfect for everyday life with little ones.

Such a lovely brand with the most gorgeous products and incredible service, I’ll definitely be ordering again! 🤍

1 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The most beautiful brand 🤍

Nothing but amazing things to say about this beautiful small business. Every single item I have ever received from them has been top quality and has always arrived really quickly and beautifully packed. Charlotte, the owner, has always responded personally to any inquires I’ve had within hours of me sending the messages. I really could not recommend this small brand enough 🤍🤍

4 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointing Quality and Terrible…

Disappointing Quality and Terrible Customer Service

I purchased a nappy changing bag for £100, expecting good quality, practicality and convenience. Unfortunately, the bag has been a complete disappointment and is definitely not worth the price.

The whole reason I purchased this particular bag was to make my life easier as a mum and to be able to organise and easily access my baby's essentials. However, the opening of the bag is so poorly designed that it doesn't even open wide enough for me to see what's inside, completely defeating the purpose of buying it.

What made the experience even worse was the response I received when I raised my concerns. Instead of offering a solution or addressing the quality issues, I was told that they were launching a new and improved collection and that I should purchase one of those instead!

Are you seriously expecting a customer who has already spent £100 on a poorly designed bag to spend even more money on another one? It's an absolute joke.

At this price point, I expected a much better product and customer service. If you're aware that your bags need improving, surely your existing customers deserve some consideration rather than being encouraged to spend more money.

Extremely disappointing. I would not recommend this bag or the customer service I've received.

Sorey i didnt meet your 14 days period. I obviously will know how the bag is after using it and i didnt use it until after the baby arrived which was obviously over 14 days period and by law in the UK yoj should give customers atleast 30 days for return and exchange for online purchase.

17 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Hi Amna,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your purchase. However, we do feel it’s important to clarify the circumstances for anyone reading this review.

You contacted us several months after purchasing and using the bag, requesting a full refund because you felt that the opening did not open wide enough for your personal preference. There was no manufacturing fault reported with the bag, and the opening is part of the product’s intended design.

Had you contacted us within our 14-day returns period and decided the design wasn’t suitable for you, we would of course have been happy to accept the bag back for a return. Unfortunately, several months after purchase and use, we simply cannot issue a full refund where there is no manufacturing defect or fault with the product. As a small, family-run business, we have to apply our returns and refund policy fairly and consistently to all of our customers.

During our conversation, Amazon was referenced as an example of a retailer that may provide a refund after this length of time. While we completely appreciate that larger retailers may have different policies, we are not Amazon. We are a small independent business and unfortunately cannot offer refunds months after purchase simply because a customer is unhappy with a particular design feature.

We’re also disappointed by the suggestion that we told you to purchase another bag. This was not what was said or intended. Our reference to our newer collection was simply to explain that, as a growing brand, we continually listen to customer feedback and use it to develop and improve future products. We now have different designs available which address feedback we have received, including around the bag opening. At no point did we ask or expect you to purchase another bag.

We completely understand that not every design will suit every customer, and we’re genuinely sorry that this particular bag hasn’t met your personal expectations. However, we do believe we acted reasonably and fairly when dealing with your request.

As a small business, we take genuine product faults and customer concerns extremely seriously, but we also have to protect our business and treat every customer consistently. We cannot provide a full refund several months after a product has been purchased and used, where there is no manufacturing fault, simply to resolve a complaint or avoid a negative review.

Charlotte
Ocean & Cove

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I ordered some of their items online it…

I ordered some of their items online it was for preorder. The day came and they were delivered however I had something missing from my order. I reached out normally which was through their email explaining the situation and I haven’t heard anything back so I then filled out a form so they could contact me and yet I have not heard anything back and this was all 2 weeks ago. So their customer service really is not great because I just want the item that I paid for. However besides that, the other items that did arrive I’m very pleased with.

21 de setembro de 2026
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you for taking the time to leave a review. We’re really pleased to hear that you’re happy with the items you received, although we’re sorry for the confusion surrounding the missing item.

As discussed via email, your original message stated that you had both received and not received the same item, which made it difficult for us to understand exactly what was missing. We appreciate you acknowledging that your wording in the email was confusing.

As soon as we were able to clarify which item was missing, we arranged for this to be sent straight out to you using an upgraded delivery service so that it would arrive the following day. Your tracking details were also shared with you by email.

We’re sorry again for the initial delay in getting this resolved and hope you love your complete order once the final item arrives.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely stunning 🤩

The customer service from Ocean & Cove was quick and friendly, most of all the brown changing bag is absolutely stunning😍 I am obsessed it’s even better looking in person. I also bought 2 more item - the pebbled clear pouches, they are so sturdy and high quality compared to flimsy ones from other places. And the pebbled changing mat, nice and thick however a bit small I do wish there was 2 sizes . My baby is 4 months and i cant see her whole head to toe fitting on there, and in public spaces i feel icky with her body touching the changing surfaces. Would love to see a head space flap that can fold out and a larger size so it can be used longer please ! 😇

16 de setembro de 2026
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for such a lovely and detailed review! We’re so happy to hear you love your changing bag and pouches, and that you’ve been impressed with the quality, it means so much to us!

We also really appreciate your feedback on the changing mat. A larger size and fold-out head space is such a great suggestion and definitely something we’ll take into consideration for future designs. Feedback like this is so valuable to us as a small brand and helps us continue to improve our products.

Thank you again for choosing Ocean & Cove and for your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely bag

Lovely bag! I went for large and its perfect size for me

21 de setembro de 2026
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear you love your changing bag and that the large is the perfect size for you. Thank you for choosing Ocean & Cove!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality is amazing compact yet spacious…

Quality is amazing compact yet spacious inside

20 de setembro de 2026
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for your lovely review! We’re so pleased you’re happy with the quality and love how much you can fit inside. Thank you for choosing Ocean & Cove!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing brand

Amazing brand, great quality. Love the pieces I’ve purchased

20 de setembro de 2026
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear you love your pieces and are pleased with the quality. Your support really means so much to us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Having purchased a changing bag from…

Having purchased a changing bag from this site earlier in the year, I could not be happier with the product. Following a small issue with the strap, I contacted the team and they quickly rectified the problem and issued a replacement. Their products and customer service is outstanding

1 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for your lovely review! We’re so pleased you love your changing bag and that we were able to get the issue with your strap sorted quickly. Hearing such kind words about both our products and customer service really means so much to us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Timeless and beautiful pieces with the…

Timeless and beautiful. I couldn’t believe how soft the blanket was and the quality. Will be ordering more from this lovely brand.

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ocean & Cove

Resposta da Ocean & Cove

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear you love your blanket and were impressed with how soft it is and the quality. We can’t wait to see what you choose next! Thank you so much for supporting Ocean & Cove.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais