Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

19 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har lige været på værksted med min…

Har lige været på værksted med min Citroen c4 aut
Super hurtig og god service og en rigtig sød fyr af Mekaniker som jeg har fuld tillid til at varetage mine andre biler
Langt bedre oplevelse end jeg har haft før. Glædelig oplevelse

2 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Manglende ansvar!

Vi købte i december 2024 en Citroën Jumper 2.2 BlueHDI (årgang 2019) hos Ove Jensen Biler, som blev solgt som nyserviceret og uden anmærkninger. Bilen havde kørt 94.000 km og blev fremstillet som et solidt, driftsklart køretøj egnet til erhvervsbrug.

Kort efter købet opstod der en total motorskade som følge af en knækket knastakselkæde – en del, som ikke har noget udskiftningsinterval i Citroëns serviceplan, og som derfor burde kunne holde langt ud over bilens nuværende kilometerstand.

Da vi kontaktede forhandleren, blev sagen afvist uden nogen form for kulance eller hjælp. Svaret lød blot, at “det er risikoen ved køb af brugt bil”. Det finder vi helt uacceptabelt, når der er tale om en alvorlig fabrikationsrelateret fejl på en komponent, som hverken kunne forudses eller forebygges gennem almindelig service.

Som professionel erhvervskunde forventer vi at blive mødt med ansvarlighed og vilje til dialog – men i stedet oplevede vi ingen imødekommenhed eller interesse for at løse sagen.

Vi kan desværre ikke anbefale Ove Jensen Biler, hverken til private eller erhverv, og håber, at Citroën Danmark vil se nærmere på denne sag, så andre kunder ikke ender i samme situation.

12 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk service hos Ove Jensen…

Fantastisk service hos Ove Jensen Biler! Vi har netop været igennem en super oplevelse med både køb og rådgivning, og det skyldes især Kim Hendry, som fortjener et stort skulderklap!

Kim har en evne til at forklare tingene klart og tydeligt – selv når vi spørger om det samme to gange. Han havde den helt rigtige blanding af professionalisme og humor, hvilket gjorde hele processen både tryg og underholdende. Vi følte os taget godt af hele vejen, og Kims ærlige og ligefremme tilgang var forfriskende.

Ove Jensen Biler er bestemt stedet, hvis man både vil have en topbil og en god oplevelse på vejen dertil. Tak for hjælpen, Kim – vi kommer helt sikkert tilbage, næste gang vi skal have ny bil!

29 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bliver altid mødt af smilende personale…

Bliver altid mødt af smilende personale når jeg ankommer.
Når man bliver mødt af en salgskonsulent, spørger de altid om der noget de kan hjælpe med (det kan andre forhandlere lære noget af) og de gange jeg har besøgt værkstedet har det været en god oplevelse. Sidste 2 gange har en venlig medarbejder budt mig en kop kaffe. Ved sidste besøg skulle jeg have udbedret kosmetisk fejl på fælge under garanti. Dette blev ikke alene ordnet, men da fælge og hjul kom på igen, var de balanceret, og selv dæktrykket var iorden, og ikke bare blevet klasket tilfældigt på ( igen noget andre forhandlere kunne lære noget af) og så har man lige frisket måtterne, og kabinen af så den er lækker at køre derfea med. Ser fram til at få min franske flyder serviceret der i fremtiden.

Mvh Lasse

9 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Min kæreste jeg var nede i weekenden og…

Min kæreste jeg var nede i weekenden og kigge på Peugeot 2008. Vi møder en sælger med navn Anders som virker en smule arrogant men allifevel også en smule flink. Vi drøfter hvilken muligheder der er for at lease bilen.

Vi for nogle papir med hjem fra Anders. Og kigger dem igennem. Hvor efter vi fortrækker at købe. Vi ringer så til Anders for at høre hvilken dag der passer bedst for at komme forbi. Vi finder imellem tiden så et godt tilbud på en Peugeot 2008 hos en anden forhandler.

Anders ringer op på den dag vi aftalte hvor vi fortæller at vi har købt bil et andet sted. Anders lyder til at blive fornærmet. I det han siger vi godt kunne have haft fortalt ham det. Efterfølgende siger held og lykke og smider røret på!

Vi vil have haft ringet senere, men det nytter ikke noget at han ringer klokken 13:54 på en onsdag... og bliver fornærmet.

28 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk service!!!

Vi har virkelig haft en fuldstændig fantastisk oplevelse hos Ove Jensen Biler i Hillerød! Vi har simpelthen fået så professionel service og en helt igennem eminent rådgivning (særligt fra Nicolai i salgsafdelingen). Det er længe siden vi har mødt så jordnær og ærlig en sælger! Tak!

17 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Udbedring af trafik skade

Utrolig dårlig skadesværksted
Første gang vil skulle hente bilen
Havde de ikke skiftet forruden fordi de ikke havde set den var skadet.
Så det skulle først godkendes af forsikringen
Anden gang opdagen vi at for klappen
Er dårligt tilpasset til fronten.
Dette prøver de at rette med at klodse
Klappen op med nogle plast dupper
Falde af hjemme i indkørslen .tilbage til citroen og denne gang retter den den
Kan se at føre døren heller ikke er rette ordenlig men magter ikke at bruge mere tid
På det værksted

24 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

OJ Biler Hillerød - Ikke deres autorisation værdig

Min anmeldelse af Ove Jensen Biler i Hillerød kan absolut kun falde på 1 stjerne. Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter.

Vi får smadret vores bagsiderude ved et tyveri, hvorved jeg ringer til 3 aktører og afgør at en autoriseret Honda forhandler er de ekstra penge værd fremfor Dansk Bilglas / Carglass. Det skal gå hurtigt og laves ordentligt!

Jeg ringer om mandagen d. 30. december, hvor jeg får en tid fredag d. 3. januar. Jeg får dog et opkald torsdagen forinden, hvor datoen bliver udskudt til tirsdag d. 7. januar – Fair nok.

Jeg ringer om tirsdagen, men ingen ved noget om en bagsiderude til en Honda Civic og ham, som jeg lavede aftalen med holdt fri den dag. Jeg ringer om onsdagen og efter et par opringninger, får jeg lavet en aftale torsdag d. 9/2 om morgenen kl. 08:00.
Her møder jeg op, og de spørger mig, om jeg vil vente, imens jeg får den nye rude sat i. Det takker jeg ja til. Der går 1½ time før de køre min bil ind i deres værksted. 3 timer efter får de et chok over, at jeg stadig er der, men nu var min bil færdig.

Jeg kører derfra og tror, at alt er godt. Nogle dage senere opdager jeg, at der mangler et sidedæksel indeni bilen. Jeg ringer og spørger om, jeg kan tage et billede, men de beder mig om at komme, så de kan se det med egne øjne. Derefter bestiller de et nyt dæksel hjem, og efter ca. en uge ringer de.

Jeg tager derud, men dækslet er til den forkerte side. Dette på trods af de selv var ude og kigge på bilen, og selv reparerede bilen og smed det gamle dæksel væk.

Herefter siger de, at de vil ringe, når det nye dæksel kommer hjem. Jeg venter 1½ uge og ringer selv. Jeg var bare blevet glemt og kan nu komme og få sat det nye i, som jeg så får gjort d. 08/02.

Der er nu gået over 5 uger siden første opkald, og efter nogle ture i regnvejr opdager jeg, at der er en stor limkant omkring hele ruden, der hvor malertapen har siddet fast på lakken for at holde posen fast omkring vinduet.

Deres mekaniker har ikke gidet at bruge en varmepistol, da han fjernede tappen, men bare revet det af, hvilket nu resulterer i, at jeg selv skal forsøge at fjerne disse mange limrester uden at skade min egen lak.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Magen til amatører! Det er sandt, det folk siger:
Autoriserede forhandlere lever ikke af deres værksted, de er ligeglade med deres kundetilfredshed, de tjener penge på bilhandler, ekstraudstyr og serviceaftaler. Skal man have lavet sin bil, og skal det gøres ordentligt så vælg en lokal mekaniker med et godt ry. Her sætter vi ikke vores ben igen.

Det skal siges, at de Ikke en eneste gang beklagede deres fejltagelser, det hele virkede som om, at det var normalt.

11 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Det sidste gang vi har vores bil forbi…

Det sidste gang vi har vores bil forbi deres værksted, det er vilde priser de tager for deres reserve dele f.eks. tændrør er over 200 % dyrere end hvad jeg kan finde af priser på helt samme del. Sidste gang jeg fik lavet service gik fdm den efter og bekræftet os i at de bremser de havde skiftet piv for meget.
Olie prisen er også helt sindsyg 822,2 for 3,5 liter olie når man kan købe 5 liter for ca. 350 kr. selv...
Vi havde også sagt at de skulle ikke lave noget på bilen ekstra uden at ringe og aftale det med os først, alligevel havde de lavet mere end aftalt!!

14 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Citroen rustgaranti

Jeg får hos FDM lavet en rustkontrol hvor de finder "opkog" nederst i alle 4 døre. Jeg tager kontakt med forhandleren hvor bilen er købt. De fortæller at det er Citroen koncernen som står for rust garantien og at det derfor er ligegyldigt på hvilket Citroen værksted bilen bliver lavet. Da jeg er flyttet til Hillerød kontakter jeg derfor Citroen Ove Jensen. Her kigger de service bogen igennem og ser at det ikke er Citroen, men FDM som har udført rustkontrol. Desuden er det ikke alle service som er udført hos Citroen. På den baggrund afviser de, at behandle rustgarantisagen, fordi "den alligevel ikke vil blive godkendt af Citroen". Jeg henvender mig derpå igen hos forhandleren hvor jeg købte bilen. De forstår ikke svaret fra Ove Jensen biler og vil derimod gerne prøve at få den godkendt. Efter nogle køreture for at få taget fotos af dørene og fremskaffelse af faktura på udført service, bliver sagen godkendt. Jeg har nu en Cactus med 4 nye døre uden rust.

10 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Citroen hillerød service.

Havde bestilt tid hos Citroen i Hillerød til 4 års serviceeftersyn og kontroleftersyn mod gennemtæring på en Citroen, efter at have afhentede bilen konstatere jeg at have betalt for vare der ikke var leveret / påfyldt. Her havde jeg kørt til en Citroen forhandler i håbet om at få den bedste service til bilen, men står nu og tænker, hvor meget har jeg betalt for, som ikke er lavet / leveret på bilen.

28 de julho de 2015
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais