Ørskov Copenhagen Avaliações 

120
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bestilte & modtog MEGET HURTIGT😁 nogle meget fine "String Bags" i forskellige flotte farver og STØRRELSER. De skulle bruges som gaver i en fart👍 Jeg skrev derfor til dem og de vendte meget hurtigt t... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Contente d avoir trouvé un site qui vend des jolies choses en cuir, sobre, élégante, design danois, et prix accessible. Mon premier achat sur ce site, la livraison a été rapide, le colis été bien emba... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg købte en række forskellige plastik kander og skåle samt deres borsilikat karafler. Billederne på deres hjemmeside er noget lavopløselige og til tider uklare, så jeg var spændt på hvordan de så... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The placemats are described as “genuine handcrafted leather”. But they look like plastic. No leather structure whatsoever. I could have bought plastic placemats for a fraction of the price. Disappoin... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos domésticos
  2. Designer de interiores

Escrito pela empresa

Siden 1953 har Ørskov Copenhagen skabt kompromisløse og banebrydende designs og interiør til danske og internationale hjem. Produkter af høj kvalitet til fornuftige priser, lavet i respekt for naturen og en mere bæredygtig fremtid. Lige fra starten slog Torben Ørskov sig sammen med et netværk af de bedste danskere arkitekter og designere, herunder Jørn Utzon og Finn Juhl – samarbejder, der har resulteret i innovative, men tidløse designs, der gennem tiden har opnået ikonisk status og en række designpriser. Torben åbnede sin egen butik “Form & Farve” i København i 1953, baseret på sine erfaringer fra sit arbejde i et stormagasin og en engrosdesignvirksomhed i USA. Form & Farve blev hurtigt en dansk institution for alle de stilbevidste unge. Torben åbnede 5 Form & Farve designbutikker. Én i Tyskland og 4 i Danmark fra 1953 til 1986. Butikkerne var stedet at gå til, hvis man ville have noget trendy og funktionelt til sit hjem. I 1986 fokuserede Ørskov kun på engroshandel og i 2013 blev den første webshop lavet og navngivet Copenhagen tilføjet til varemærket, og logoet blev redesignet. Det rød-hvide logo blev designet tilbage i 1952 af Jørn Utzon og har været varemærket lige siden. I dag drives virksomheden af Torben Ørskovs søn, Jeppe Ørskov. Han fortsætter familie virksomheden med samme filosofi om at skabe og producere nye prisvenlige klassikere, baseret på smukt håndværk og en kærlighed til materialer.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

120 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 83% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(120)

40 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Godt produkt

Godt produkt, mulighed for hurtig afhentning og venlig servive

23 de fevereiro de 2026
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Hej Hanne og Jens

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse!

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med produktet, vores hurtige afhentningsmulighed og den venlige service.

Vi sætter stor pris på din feedback og håber at kunne byde dig velkommen igen snart 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi kender den høje kvalitet og levering var i top.

Vi kender den høje kvalitet og levering skete præcist som aftalt og hurtigt. Tusind tak for professionalismen

3 de fevereiro de 2026
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Tusind tak for den flotte anmeldelse og de venlige ord.
Det glæder os meget at høre, at du oplever både høj kvalitet og levering som aftalt.
Professionalisme og pålidelighed er noget, vi prioriterer højt, så det betyder meget for os at få den feedback.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.
Hilsen Ørskov

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a log barrel last November

I bought a log barrel last November. It arrived with a defect. Customer service offered a 50% discount on the price I paid for the barrel. Or I could send it back. I chose the keep the item and get the discount. I was refunded of 50% on the price without VAT which of course is NOT the price I paid as the end customer. I have been emailing them since November as this is dishonest from the company as they never mentioned this. They only respond after long delays or after being chased again and again. I had to call them to just get an answer to my last email. It has now been 2 months and I haven't been able to get an honest answer from them or to get the full 50% refund on what the price I paid. It was completely misleading as their 50% discount is not a 50% for the customer. This is outrageous. After this experience I definitely would not recommend the company.

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Thank you for taking the time to share your experience.

We can confirm that the remaining amount has now been successfully refunded and credited back to your account. The transaction is completed and no longer pending in our system.

We would also like to apologize for the frustration and confusion this situation has caused.

We understand your concerns regarding the refund and the delays in communication you experienced. This is not the level of service we aim to provide, and we take your feedback very seriously.

Regarding the refund, we apologize for the misunderstanding concerning VAT. After you brought this issue to our attention during our phone conversation, the error was corrected and the refund process was initiated. The refund now reflects the full amount you paid as the end customer.

Once again, we apologize for the inconvenience you have experienced and thank you for your patience.

Best regards,
Ørskov Copenhagen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service and lack of honesty

I bought a log barrel last November. It arrived with a defect. Customer service offered a 50% discount on the price I paid for the barrel. Or I could send it back. I chose the keep the item and get the discount. I was refunded of 50% on the price without VAT which of course is NOT the price I paid as the end customer. I have been emailing them since November as this is dishonest from the company as they never mentioned this. They only respond after long delays or after being chased again and again. I had to call them to just get an answer to my last email. It has now been 2 months and I haven't been able to get an honest answer from them or to get the full 50% refund on what the price I paid. It was completely misleading as their 50% discount is not a 50% for the customer. This is outrageous. I definitely would not recommend the company.

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Dear Ms. Von Hermann,

Thank you for taking the time to share your experience.
We would like to start by apologizing for the frustration and confusion this situation has caused.

We understand your concerns regarding the refund and the delays in communication you've experienced. This is not the standard of service we aim to provide, and we take your feedback very seriously.

Regarding the refund, we apologize for the misunderstanding regarding VAT. After you brought this issue to our attention during our phone conversation yesterday, the mistake was corrected, and the refund process has now been initiated, so the refund will reflect the price you actually paid.

We will, of course, follow up to ensure the matter is handled properly.

Once again, we apologize for the inconvenience you have experienced, and we thank you for your patience.

Best regards
Ørskov Copenhagen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Flotte kvalitetsprodukter

Flotte kvalitetsprodukter, hurtig levering. Lækkert design..

18 de janeiro de 2026
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Hej John
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at du er tilfreds med dit køb 🤩

Bedste Hilsner
Ørskov

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg er dybt utilfreds med glassene fra…

Jeg er dybt utilfreds med glassene fra Ørskov Copenhagen. På jeres hjemmeside skriver I, at glassene er lavet af borosilikatglas, som “tåler ekstreme temperaturer” og kan bruges i både ovn, mikroovn, fryser og opvaskemaskine – og at de “sjældent går i stykker” og er velegnede til dagligt brug. I nævner endda specifikt, at glassene kan bruges til varme drikke som kaffe. Det stemmer ikke med virkeligheden.

Jeg har gentagende gange oplevet, at glassene springer i bunden ved helt almindelig brug. Flere er sprunget i opvaskemaskinen, og senest sprang bunden, da jeg hældte kogende vand i et glas. Når et glas, der markedsføres til kaffe og varme drikke, ikke kan holde til kogende vand, er det decideret farligt.

Ørskov Copenhagen har efterfølgende sendt erstatningsglas og erkendt, at der er et problem. Det ændrer bare ikke på det grundlæggende: Jeg har ikke længere tillid til produktet. Når det samme sker igen og igen, hjælper det ikke at få nye glas.

Efter min mening udgør produktet en sikkerhedsrisiko. Resultatet er, at jeg nu står med over 20 glas, som jeg ikke tør bruge til varme drikke, og som derfor ender i skraldespanden. Det er spild af penge og ekstremt frustrerende.

Jeg fortryder købet og har mistet tilliden til Ørskov Copenhagen og deres produktbeskrivelser.

(Jeg har rettet henvendelse til firmaet forud for denne anmeldelse - de har IKKE svaret på denne henvendels. Ved tidligere henvendelser har firmaet ikke bedt om at få glas retur, men sendt erstatningsglas med samme fejl)

20 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Tak for din tilbagemelding og for at dele din oplevelse. Vi tager dine bekymringer meget alvorligt – særligt når det handler om sikkerhed.
For at vi kan undersøge sagen grundigt, vil vi meget gerne komme i direkte dialog med dig. Vi kan desværre ikke umiddelbart finde dig registreret som kunde hos os, og derfor vil vi bede dig om at fremsende en kopi af fakturaen eller anden dokumentation for købet, så vi kan finde den rette ordre.
Derudover vil vi meget gerne bede om at få glassene retur, så vi kan sende dem videre til test hos vores producent, som vi allerede er i dialog med. Det er vigtigt for os at få undersøgt dette ordentligt og tage de nødvendige skridt på baggrund af faktiske tests.
Vi håber, du vil hjælpe os med dette, så vi kan komme til bunds i sagen. Du er meget velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan aftale det praktiske.
Venlige hilsner
Ørskov Copenhagen

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Venter på nyt 8 dage efter bestilling

Jeg har her 8 dage efter bestilling intet hørt om min ordre. Ingen oplysninger om længere leveringstid eller lignende, men jeg HAR til gengæld modtaget en rykker på en anmeldelse af min oplevelse, og den vil jeg kalde ganske undervældende eftersom jeg ikke har modtaget nogen varer endnu. Længere leveringstid grundet jul og nytår er forståeligt, men det er virkeligt underligt, at der ikke bliver oplyst herom.

3 de janeiro de 2026
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Kære Nanna

Vi er kede af at høre, at din oplevelse har været skuffende, og vi forstår fuldt ud din frustration over manglende information og levering. I perioden omkring din bestilling har vi desværre været ramt af sygdom på lageret samtidig med jul- og nytårsferie, hvilket har forsinket afsendelsen mere end normalt.

Det undskylder vi oprigtigt – især fordi vi ikke har været gode nok til at informere dig undervejs. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder.

Vi arbejder på højtryk for at få alle ordrer afsted og for at blive bedre til at kommunikere, når der opstår forsinkelser.

Med venlig hilsen

Ørskov Copenhagen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super hurtig levering

Super hurtig levering - god kvalitet👌

18 de dezembro de 2025
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er meget glade for at høre, at du er tilfreds med produktet, og at både den hurtige afhentning og den venlige service levede op til dine forventninger. Det betyder meget for os.

Du er altid meget velkommen igen. 😊

Venlig hilsen
Ørskov Copenhagen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

lovely products

lovely products, fair prices. thank you

13 de novembro de 2025
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Thank you so much. So happy that you feel value for money. Regards Signe and have a lovely day.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super kundeservice

Kom til at sende den forkerte varer, men sendte straks den korrekte da de blev gjort opmærksomme på fejlen.
At lave en fejl kan ske, men det er god kundeservice at rette det straks man bliver opmærksom på fejlen.

27 de outubro de 2025
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Tak Jesper for de 5 stjerner, det varmer trods vi lavede en fejl. Endnu engang TAK Hilsen Team Ørskov

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Terrible delivery service

It’s been more than one week the parcel is still in Belgium. No tracking available, what is it doing for 7 days in Belgium ?!

8 de setembro de 2025
logotipo da Ørskov Copenhagen

Resposta da Ørskov Copenhagen

Dear Evgenia we are very sorry that GLS has not delivered your order within the 5 working days. Next time if you need it for a specific date let us know and then we find another freight solution. We can see that the order is in Italy now. Regards Signe Ottesen

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais