Premier Car Supermarket Avaliações 

408
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a Peugeot e-208. Later found out it was previously used for driving tuition — this was not mentioned anywhere during sale or on paperwork. When I raised it, they first agreed to a re... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought a car for my daughter from Premier Car Supermarket (from Telmo). Both me and my wife were very impressed by the professionalism and service we received and we would have no hesitation in... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is the first car dealership I have not felt any pressure at all from. Telmo the sale person was very helpful friendly and not pushy in any way. He took his time to explain everything in detai... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Went to Premier and was out off by the cars appearing unkempt, went to arnold clark and got ripped off then returned to Premier to exchange for a more suitable ride and I whole heartedly regret being... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Revendedora de carros usados
  2. também em
  3. Concessionária
  4. Concessionária de veículos motorizados

Escrito pela empresa

At Premier Car Supermarket, we are committed to providing vehicles that combine affordability with exceptional quality. Established in 2005 in Leicester, we expanded our presence by opening a larger site in Derby in 2016 and an additional showroom in Kettering in 2023. ​ Our extensive inventory caters to a wide range of preferences and budgets, featuring over 500 vehicles, including: - Small, Medium, and Large Cars​ - Estate Cars​ - People Carriers (MPVs)​ - Prestige Vehicles​ - 4x4s​ - Electric vehicles We invite you to explore our stock online or visit one of our showrooms to find your next vehicle. We look forward to welcoming you soon!


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

408 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 96% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(408)

78 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute garbage of a company

Absolute garbage of a company,
We should have ran a mile on the day of collection as there was a customer in the waiting area who told us about his experience with them but we brushed it off as a one off. We purchased our car and signed the agreement only to then have to wait around 3 weeks to collect it as it was always "not arrived on site yet" on collection we heard a slight rattling and was advised that it was because its a manual petrol engine and 3 years old, we were used to driving a brand new automatic so wouldn't have noticed. Anyway over the weeks the noise got louder so I rang them and the explained it only came with 30 days warranty basically piss off. I took it to a garage who explained that they suspected the fly wheel bearing and clutch was faults and it would cost £1200 to repair. I contacted the finance company who took it on and contacted premier car supermarket with absolutely zero replies. Looking through previous paperwork I found a report of an engine rattle nearly a year old but no investigation outcome,
The finance company sent out an independent mechanic to diagnose the problem whos report came back identical with the garage diagnostic and also stated the dealership would definitely have been aware of the problem and the car at the time was unfit for sale. Now premier car supermarket have piped up saying the tried with numerous emails and phone calls to get in touch with both the finance company and myself to resolve the matter (they didnt) The finance company have now given them a second chance to do the repair as that's what they requested but once again they are not responding to calls or emails. 2 months this car has been off the road now and these jokers have done nothing to sort it, 30 day warranty also. By law thats not right. Avoid these cowboys they sell unroadyworthy cars, And good luck if you have any problems as they absolutely refuse to give you a number or put you through to aftersales stating its email only. Definitely a red flag when a company won't let you speak with an aftersales department.
!!!!!!!!UPDATE!!!!!!!!!!
ADDED after your response, You are absolutely full of it, you were contacted 1st and told us you only supply a 30 day Warrenty and would not do anything else, Even though we found you had given us paperwork stating there was a problem before you sold the car. thats why it went to the finance company. You are complete liars especially Nigel Potter, and you fail to say in your response that you collected the car after I threatened to dump it on your forecourt and it wasnt withing 3 days either. Also you deliberately kept the vehicle sat after you collected it for 3 weeks without doing anything to it. Don't try and twist things, i was polite as they sent a polite lady out to deal with me. Why would i be anything else? End of May was the 1st time you were contacted regarding this issue. You then proceeded to ignore myself and the finance company for 8 weeks until they sent out an independent mechanic. You then contacted the finance company only because the mechanic found you shouldn't have even sold the car in that condition. Just full of lies. I still have all emails messages and paperwork if anyone needs proof of what a joke of a company this place is. And Nigel you should be an MP mate because they're all full of s*** like you. And it wasnt the same lady at all Nigel, you rang me Nigel and you actually put your name at the bottom of the emails that actually had a name to them. I mean you can keep trying to fabricate the truth but I think your recent feedback on here besides mine speaks volumes of what sort of a company you are. BOTH KETTERING AND DERBY ARE THE SAME, although our Nigel claims they are 2 different companies 🙄

21 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello,

We have completed the repair on your vehicle, including the gearbox and flywheel and you were very friendly and happy with the work carried out and happy to have your car back. It was the same lady that assisted you on the collection that has been replying to the majority of your emails.

You purchased your vehicle in March 2026 and we had no contact until your finance company contacted us on the 18th July 2026 stating they were getting a mechanic report for a reported fault with the flywheel.
The report was sent to us on the 12th August and we collected your vehicle within 3 working days.
Any delay prior to this has been with the finance company not Premier Car Supermarket.
We responded to all your emails until you began abusing our staff when we stated we would only speak directly to the finance company and they would liaise with you directly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Today I purchased a car through Allan

Today I purchased a car through Allan, he was very helpful when we first arrived, he shown us through all of the cars that i wanted to look at and in my price range online before going onto the forecourt. He was very helpful with all of the paperwork and I would definitely go back in time again.

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thankyou for your lovely 5* review! I am so pleased Allan was helpful showing you suitable cars and assisting with all the paperwork.
We look forward to welcoming you back in future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this dealer. Sold a defective car, illegal refund threats, and appalling service.

Avoid this dealer. Sold a defective car, illegal refund threats, and appalling service.

I rejected a Ford Kuga from the Derby branch after an absolute nightmare experience.
We bought the car on 21st July. During the test drive, a Tyre Pressure Monitoring (TPM) fault appeared. We were assured it was fixed on collection, but it reappeared within 10 minutes. Because we were traveling, we had to use a local garage. The dealership accused the local garage of breaking parts and refused to believe us, even though all four sensors actually needed replacing but they did pay for the four to be placed and paid us back for the repair within 24 hours, however I did have to state we would receive a full refund for this not a part refund of £100.

Within 48 hours of ownership—while driving on holiday with our 4-month-old baby—the Amber Engine Light came on. At this point the TPM was not fixed, I called Derby and spoke to Craig, who was incredibly rude and abrupt, showing zero empathy for our situation. Telling us to go to a local garage and they will pay, and that aftersales is via email only but at the time we were driving and not sure what the next steps should be.
The local garage informed us the Diesel Particulate Filter (DPF) needed replacing.
I informed PCS and they booked us in for a DPF repair on Wednesday 29th July. After waiting 90 minutes, we were told it was fixed. The fault returned within 2 hours. When I requested genuine OEM parts for the next repair instead of aftermarket ones, they told me I would have to pay the financial difference myself.
Every single solution—from arranging a courtesy car to offering us a poor 25% discount off warranty had to be demanded by me. Nothing was proactively offered. They knowingly sold a defective vehicle and failed to fix it.
When I legally rejected the car, their management attempted to illegally deduct mileage costs and tried to withhold £250 in anticipation of the logbook return. They also stated that once I asked for a repair that I couldn’t change my mind and reject the car however legally this was incorrect.

Under the Consumer Rights Act 2015, they are not allowed to make these deductions for a rejection within the first 30 days. Their email communication during this process was really poor and clearly lacked knowledge of the law. It took three requests just to get a single phone call back.
After we dropped the car back, they readvertised it on their website within 4 hours, before even issuing our refund. I had to chase them via phone and email just to get our money back. Worse still, they listed the car for sale while it was still actively taxed and insured under my name.
This dealership acts with zero integrity, horrific customer service, and a complete disregard for consumer law. Avoid them at all costs.

In response to PSC response-
I agreed for PCS to repair my car under no impression it may not be fixed, when we took it for the initial repair on the Wednesday. The engineer had it for 90 minutes and told me it was fixed- this is you failing to repair the car as within 2 hours it came back on.
We were away on holiday and purchased the car 2 days before we left, of course we need the car repaired locally as we have a 4 month old baby.
Yes I agreed to the repair and due to me not agreeing on the part you was going to use on car I then rejected it. I asked for a discount on the warranty as you was using parts I was not comfortable with.

We did not receive a refund within 1 hour. The car was advertised on the website before my refund was processed. I had to call and email informing you on this and then to no surprise we received our refund.

I am shocked to get a response after being treated the way we have but my warning still stands I wouldn’t buy a car from here

3 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello Charlotte, I am sad to read your review as it is not exact truth to what happened.
Not long after your purchase you had a TPMS light come on which didn’t reset.
Although your warranty was our ‘back to base’ warranty we agreed to cover the repair locally.
The garage raised a DPF software issue so following your holiday we booked your vehicle into our workshop to have the software reset. We did say this may not resolve the issue and we would order a DPF part (OEM) to be fitted to your vehicle.
I arranged to collect your vehicle , deliver you a courtesy car, complete the repair and then return your vehicle back to you which you did agree on stating that you would only accept OEM or genuine parts. We confirmed the part was OEM.
You asked for a discount on the nationwide warranty and I offered 25%.
What followed was then you emailed stating you had changed your mind and wanted to reject the vehicle.
You returned the vehicle to us - no mileage deduction was taken despite you using the vehicle for a family holiday - and a full refund was processed within one hour.
The vehicle was taken out of your name on the day of the return and the DVLA refund any tax unused directly to you.
As the part had already been delivered we were able to complete the repair and put the vehicle back on sale the same day.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Brought a Ford eco sport from here

Brought a Ford eco sport from here . Served by Ash who went above and beyond to help. No pushy salesman. Very informative. Purchase went through easily. The only fault we had to wait quite a while for a test drive but saying that they were very busy. The car is performing nicely but it's early days. Thanks again Ash

1 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thankyou for taking the time to leave a review following your recent car purchase.
I am pleased Ash was informative and helpful during your visit although I am sorry on the day you visited we were so busy you had to wait for a test drive.
Happy Driving!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant service from Charlotte.

After a poor service given in a local dealership, I rang the Premier Car Supermarket to ask about a car seen online.
I spoke to Charlotte.
She gave me all the possible information.
I explained how far I was travelling and asked if it was possible to charge the car before collection. She admitted that it can't be guaranteed, as most cars are sold with 60 miles on the clock. But at least it was highlighted to me.
Arranged a day to collect and reserved through Auto Trader.
Communication was there throughout the process, with confirmation on Auto Trader once the reservation went through.
On the collection day, Charlotte had rang me to confirm the times I was due at the store.
When walking into the store, there were 5/6 people around ready to help, and all of them in unison said hi and gave a smile!
Charlotte then showed me the car.
She had it valeted.
She had the battery topped up so I could get home (which was mega appreciated considering it wasn't standard)

Totally worth travelling 115 miles out of my way for the service (and of course the really nice car she sold me!!!!)

Thanks Charlotte. A total credit to the company!! :-)

28 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thankyou so much for your detailed and positive review! I am so pleased Charlotte was able to assist you with your car buying experience , she is very good at communicating with customers and ensuring they have as much information as possible prior to their visit and I am pleased that you are happy with your new car.
Happy Driving !

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

FIRST CLASS

I contacted Premier Car Supermarket about a Peugeot Rifter wheelchair adapted vehicle they had for sale.
My enquiry was dealt with by a very fine gentleman by the name of Kyle.
I didn't eventually purchase the vehicle but the service, respect and patience I received was exemplary and most certainly will be keeping their details for future requirements.

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello,
I really appreciate your review following your positive contact with Kyle. I am sorry we were unable to assist you on this occasion but do please check our website regularly as our stick changes daily.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful service

Awful service, sold a car with faulty door lock so unsecured which normally invalidate car insurance. Asked me to take to Group 1 Volkswagen who then found door lock that is faulty, replaced the lock costed me £423 but the PCS is offering only £100.

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello, I am sorry that you have not had a positive experience and I hope I can help to restore your view of us.
Please contact aftersales@pcsderby.co.uk and I will assist you further.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Happy customers

Picked up our Ford Puma from the Kettering site today and just wanted to say thank you to Ash for his help throughout the process. Went over last week to have a look round no pressure to buy key us get on with it. Once we had picked the one we wanted Ash sorted out the few valeting issues and also spotted grill damage we had missed and had it rectified. Really pleased with the car and the service we received.

21 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thank you so much for your five-star review! We truly value your feedback and are delighted that Ash was helpful and that you are happy with your car.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience

I have had a great experience with this company. Unfortunately I have been unable to purchase a vehicle but the team have all been helpful, patient and understanding in my situation. Would definitely recommend

14 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thank you for your kind words and for considering us for your vehicle needs. We’re sorry to hear that you were unable to make a purchase this time, but we’re glad to know that our team was able to assist you in a helpful and understanding manner. We truly appreciate your recommendation and hope to have the opportunity to serve you in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Broke down after 5 days

Son purchased a car that broke down within 5 days of taking ownership.
Premier car said it was probably a software glitch and offered to check it and repair if necessary.
They cleared the error message, which then reappeared the next day; so the car is still broken. I have to wonder how much was checked.

Have asked for full refund under Consumer Rights Act 2015.

Like other reviews have said the car wasn’t that clean on collecting; sweet wrappers under the seats for example.

Would avoid in future.

27 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

I’m sorry to hear your son’s experience wasn’t positive. Unfortunately, I’ve been unable to identify the vehicle in question. If you email aftersales@pcsderby.co.uk I’ll look into it and help resolve any issues.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Recently purchased vehicle

My wife recently purchased a vehicle from this dealership and, whilst the salesman was extremely helpful and friendly the whole experience was marred by the following issues.
We live approximately 1.5 hours from the dealership and expressly stated that we would like a time slot that allowed us to travel to collect the car and allow the car to be fully prepped.
The appointment was set for 11:00am on a Saturday morning.
Due to not knowing the area, and a few wrong turns (despite using google maps) we arrived at 11:10.
Our salesman was not to be seen and one of his colleagues guided us to his desk so that we could wait for him.
He eventually arrived and took my wife to view the car.
To be honest on first inspection the car was as advertised, and any items we had questioned before buying had been answered.
The issues that spoilt the buying experience were as follows.
1. The exterior of the car was filthy with the door, bonnet and boot shuts all filled dust and grime.
2. Despite prearranging the collection time, the car was not charged and was connected to a trickle charger.
3. There were no carpets in the vehicle and the interior had not been fully prepped. Smears, dirt and dust
4. Despite being told the car could only be collected on the Saturday due to it requiring a service, there was no washer fluid in the vehicle, the wipers after filling the reservoir, were not working properly, (had the car required a MOT, it would have failed), the filling of the washing reservoir should be a service item?
5. Under the bonnet, was filthy and hadn’t seen light nor cleaning product for sometime.
I understand that every person’s expectations vary, but what could have been a great buying experience was turned into a mediocre one.
I’ve purposely omitted the salesman’s name, as his helpfulness and attitude during the purchasing process was excellent.
It’s just a shame that more attention to detail isn’t paid to the vehicle preparation.

27 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello, thankyou for your honest review following your purchase from Premier Car Supermarket Kettering. I am sorry that the valet of the vehicle wasn't as expected . If you would like to contact aftersales@pcskettering.co.uk with your available dates I can arrange for a full valet of your vehicle.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful experience

Awful experience. It's all been rather traumatic actually. Was sold a very faulty dodgy van and despite informing them within the first week they just outright refused to accept a return or collect. I had to make several complaints including with the finance company and broker before the dealership finally accepted the return. Poor service, terrible quality vehicle, rude staff. Would not recommend.

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello,
Unfortunatly your vehicle had a AdBlu cap missing when you purchased your vehicle which you reported within the first week and we posted one straight out to you.
Almost 2 months later AdBLu light countdown came on , a diagnostic appointment was made but you didn't turn up and it continued to drive it until it would not start.
It was recovered and you were refunded.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Filthy interior

Whilst buying the car wasn’t a bad experience when getting the car home found that the inside was filthy.Found 3 old socks lots of receipts and various other bits behind the back seats, grit is everywhere as well. Obviously didn’t valet it properly which they said it had been. What worries me is that they said they did a service on it which I have paperwork for but did they scrimp on that as well. Not a good advert for going back or recommending the £150 off was only for taking out the warranty as I was going to get a private one there was nothing offered for the state of the interior

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello Mr Boddington,
I’m so sorry to read your review and thank you for your feedback. I’ve had a look into this and can see that we gave you a £150 discount on the day because you were not happy with the valet.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shit service I but vehicle show online…

Shit service I but vehicle show online all good when I see vehicle body wise and engine also not good
And staff also they don’t know how to deal with customer

9 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello Bhanudas, I am sorry that you were unhappy with your visit to us. I do not have any record of your visit so I am unable to comment further.
I hope you have found the vehicle you are looking for.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dishonest, smarmy, dodgy ....... avoid them.

I enquired to Premier Car supermarket in Derby about a silver electric mini. I asked that the car exterior, interior and wheels were in excellent condition, it was being sold with 2 charging cables , Premier would provide the car with a battery health check. I put these points in an email and asked that he confirmed them in writing. We were driving all the way from Somerset to Derby to view the car. When we arrived, a 5 minute visual check picked up two scuffs on the bonnet and front wing, a door dents on the side and the black plastic cills were sticking out at the front edges. He wasn't at all apologetic for lying to me in writing. He said the cills are like that on all minis so I said well lets look at the others on your forecourt. There was nothing wrong with the cills on the others. He had previously told me they had no mechanics in their workshop that day but when I say I wasn't happy to buy the mini he was miraculously able to get a mechanic to fix the cills. The sales advisor was so smarmy and distracted us so we didn't notices that we were not given all the appropriate paperwork including no battery health certificate. There was also only one charge cable. So lied about condition, lied about battery health check certificate, lied about charge cables and diidnt provide correct paperwork.

23 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Hello, Thank-you for your review and feedback.
I’ve looked at the pre-sale images and there was only one cable shown in the pictures, however if you were told otherwise then I am sorry.
Please contact aftersales@pcsderby.co.uk and we can arrange for the missing cable to be sent out to you along with the battery health report.

I’m pleased that following this review you have contacted us and we have been able to resolve your concerns.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience and service 🙂

Allan really looked after us at the Kettering store. Great communication and service. I would highly recommend to family and friends. Thankyou Allan for a great service, and for looking after us, on our visit to buy a new car. 🙂

26 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thankyou for your 5* review following your recent car purchase! Allan is one of our most experienced salesperson and I am pleased he was able to assist you. Thankyou for your recommendation.
Happy Driving!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service by all but…

Excellent customer service by all but especially Jay. Asked about a car and were given the keys to have a look around on our own at our own pace which I really appreciated. Having a test drive was so easy, again on our own. There was absolutely no pressure from anyone at any time to buy the car, which puts me off instantly. Jay made the purchase so easy, sorted out my tax to be paid monthly and sorted out insurance so I could drive the car home there and then. Can fully recommend this garage, the cars, the customer service and especially Jay for being so friendly. Thank you

16 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you had an excellent experience with us, particularly with Jay. We strive to provide a pressure-free environment and are delighted that you appreciated the freedom to explore and test drive at your own pace. We look forward to welcoming you back in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jay was brilliant

Jay was brilliant, he was super patient and helpful with me. Especially as I had no clue what car I wanted when mine unexpectedly had to be retired.
He let us try a lot of cars, helped narrow down options.
Car is lovely condition, smashing to drive. Very happy all round.

15 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that Jay’s patience and assistance were helpful during your car search. We’re delighted that you’re happy with your new car and that it’s in lovely condition. If you need anything else in the future, please don’t hesitate to reach out.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best experience we've had buying a car

Can't fault the service provided by PCS Derby today and Particularly Junaid(Jay) who was respectful, knowledgeable and clearly took his work seriously. He gave us the space and time needed to carry out our own checks and make our decisions with no interference or pressure at all. He catered for all our needs and answered all our queries effectively and efficiently. Best experience we've had purchasing a car. thank you.

14 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with PCS Derby and particularly with Junaid (Jay). We appreciate your kind words about his professionalism and dedication. We look forward to serving you again in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst customer service experience *AVOID AT ALL COST*

Without a doubt, this was the worst car-buying experience and, honestly, one of the worst customer service experiences I have ever had in my life.

From the very beginning, we were misled. We were told the car was ready to go, but when we asked if we could collect it at the weekend, we were suddenly told the car had no MOT (found out since 2024) and needed new tyres. This should have been disclosed before taking anyone’s deposit.

Despite the red flags, we still proceeded in good faith. We paid the deposit, our finance was fully approved, and all that was left was for the dealership to send the invoice to the finance company so payment could be released. They repeatedly failed to do this, dragged the process out, and gave excuse after excuse.

Meanwhile, they continued relisting the car on Autotrader and changing the price multiple times while we were actively in the middle of purchasing it. The car was listed at £15,250, then £15,295, then dropped to £14,995, and now it’s back up for £15,595. Completely unacceptable and unbelievably unprofessional.

When we questioned why the price had changed after we had already paid a deposit and secured finance, Allan’s response was shockingly rude. He told us, “there is no skin off my nose, if you buy the car or not” I have never been spoken to so disrespectfully by a business in my life. I don't know where they find these salespeople, they have no manners.

We were first told the price changes were an “error,” then later told they changed it because they “just wanted to get rid of the car.” Nothing about this dealership felt honest or trustworthy.

To top it all off, Jamil, the general manager, eventually pulled the deal altogether after wasting our time, causing unnecessary stress, and treating us with complete disrespect throughout the entire process.

Things got even worse when we asked for our deposit back. Allan became aggressive, rude, and actually hung the phone up on me mid-conversation. Disgusting behaviour from someone dealing with customers.

This dealership showed zero professionalism, zero communication, and absolutely no respect for customers. I would strongly advise anyone considering buying a car from them to stay well away unless you want stress, dishonesty, and terrible customer service.

The car was a Mercedes EQA, which is still listed as of todays date - REG PJ71 OKH

30 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Car Supermarket

Resposta da Premier Car Supermarket

We are truly sorry to hear about your experience with us. It is clear that we did not meet your expectations, and for that, we sincerely apologise. We take your feedback very seriously and are committed to addressing the issues you raised.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais