Premier Lace Wigs Avaliações 911

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

For months, I'd been looking to buy a wig topper. Initially, I wasn't sure exactly what criteria to specify in my request. A customer service representative took the time to explain the differen... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been purchasing units from Premier Lace Wigs for over 8 years. First from the US and now from Spain. I have purchased lace fronts, custom full lace, and wig units and have been very pleased wit... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I have ordered from Premium Lace for several years now. They are the best at making beautiful custom made full lace wigs. The hair is beautiful and lace cap was made to perfection. Great customer serv... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very nice wigs i feel like a woman again i ordered the diamond highlight Qty Machine Made Glueless Wigs Deep Curly Fringe Bob, Indian Remy Human Hair,Removable elastic band and the Diamond--Blonde... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de perucas
  2. Loja de produtos para cabelo

Escrito pela empresa

PREMIER is a Brand Of High-end Human Hair Wigs. Premierlacewigs.com is the official online store of Qingdao Premier Wigs Co., Ltd. Founded in 1995, Qingdao Premier Wigs Co., Ltd. is one of the leading wig manufacturers. We specialize in developing and manufacturing full lace wigs,silk top wigs,360 lace wigs,lace front wigs,glueless medical wigs,hair toppers, lace frontals closures and weave bundles, etc. We have thousands of wigs in stock and can also take custom orders.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

911 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE!

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE!! They told me to cancel my order and to get my wig from a beauty supply store.

Update: My order was not a rush order based off the order process and shipping time listed on their website.

Mercy did not give me that reasoning. Mercy was very rude to a first time customer and only mentioned that my order is still being processed.If Mercy had given me the reasoning you just stated and was not rude, then my review might have been different.

3 de março de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Lace Wigs

Resposta da Premier Lace Wigs

Hi Alex, thanks for your feedback. We are really very sorry for that, so do you like the wig? We told you to cancel the order because you said you wanted it very urgently and we could not rush your order. That was true and we were very honest. We really couldn't rush your order. Hope you can understand
Hi Alex, we are really very sorry. Yes your wig took a longer time to process than normal. we explained to you the reason and told you that you could cancel it if you could not wait . we would do full refund for you. You said you would wait . I don't understand why you leave a one-star review now. Because of the coronavirus, Chinese new year holiday was extended to Feb.10 and workers didn't work until Feb.10. there were two many orders after the holiday. we had to process them one by one. so your order was delayed . We told you the truth and gave you the option to cancel or wait. I don't understand why one-star review now
Hi Alex,
I just talked to Mercy and she said she was really very sorry and apologized to you sincerely, she was just too busy to explain more details. She said she should have been more patient to you. We are really very sorry, I guarantee this will not happen again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I LOVE MY "360 kinky straight human…

I LOVE MY "360 kinky straight human hair " 20inches
After reviewing videos and researching this company. I bought it on a Tuesday and it arrived in Less than 7 days. Customer service was great with replying to and answering my questions. They applied the coupon "LAVISHLYBRITT" and i recieved and immediate $10 dollars off. I am ordering a second wig. It's my opinion Premier is the way to go for beginners and for those finding their wings in the lace wig world. GO FOR IT!!!! Research different types of lace, definition of 360..etc..KNOW WHAT YOU WANT That was the key for me.

2 de março de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Just ok

I received my wig about a week after ordering it. I originally ordered this wig from Amazon in a natural color 150% density and medium size cap. Unfortunately the cap was way to big even with the sewn in elastic band and the adjustable straps as well as the density was pretty thin in my opinion. I sent it back and went to the actual website to customize. I ordered a small, 1B, 12 inch, 180% density. The new wig still fit the same as the first one that I ordered on amazon and the length for both wigs are more like 16 inches instead of 12. The density on this one was more like 150% versus 180%. Also apparently the knots can’t be bleached on a 1B wig which I did not see that on the website and had I saw that I would have ordered the natural color. Also this wig had short hairs all through the wig especially the lace portion and the elastic band was sewn in incorrectly so I had to remove it. I attempted to contact the company by phone but received no response and I really needed the wig so I had to work on it myself to make it work for me. I love the texture the lace is awesome and very minimal shedding. I did finally reach out to them by email to see if I could receive a partial refund because the customization was not right but I received a response stating they sent everything correctly and if I had a problem with the wig I should not have cut the lace and sent it back for full refund. I will probably give them another chance if I need another wig because everyone deserves another chance.

21 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very responsive

Very responsive. Unit came when they said it would come. All of my questions were answered promptly. Great customer service.

21 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I want to start off with this review…

I want to start off with this review not hating on the company. I truly love Premier Lace Wigs and I ONLY buy my wigs here. But I recently purchased a Deep Middle Part Curly 13'16 Lace Frontal 20 inch 180% density lace color medium wig. When I first took it out the protected seal and net and had it installed for a week I was very pleased. But literally after those 7 days were up, my wig gave up. And I was honestly confused considering I buy wigs from you guys all the time, and the state my wig is at right now, is the state my other wig are after having them for a few months. What makes it worse I've bought this wig before and loved it so much I bought it again but longer.
I followed ALL the wig care instructions when ever I buy your wigs, so I really disappointed when the wig started to shed like crazy and just any normal shedding, I mean when I would comb or finger my wig so much hair would come out. Also areas of the wig get tangled really easily and also feels different then the rest of the hair. It had me thinking was the add hair to give me 180 density synthetic hair?

12 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Lace Wigs

Resposta da Premier Lace Wigs

Hi Monea, thanks for your honest review. We are really very sorry for the problems. Yes I know you are our loyal customer. But you didn't inform us the problems .You know we are always doing serious business and this is reason why you are always ordering from us . our customer service is just help all customers solve all problems . So please email us all details of the problems, we will let you be satisfied. our email address is service@premierlacewigs.com. If you just want to leave a one-star review here and don't want to communicate , that's alright.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent wig as usual

Excellent wig as usual! I have been ordering wigs from premier lace wigs for the past 5 years and have never experienced any problems with the quality of the hair. I buy one unit every year and wear that for the duration of the year. As expected with continuous daily wear (I don't sleep in my wigs), the texture of the wig does begin to change after 10 or so months but I am able to extend the longevity by deep conditioning etc. I will continue to purchase from this company as the hair is great and the shipping is super fast.

4 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The wig was super soft

The wig was super soft, though with my small head I thought getting a small cap size would be perfect to fit, since the medium is too big.. in this case the lace part fitting from ear to ear wasn’t quite like implied. The rest of the wig in the back was too big, for a small capsize. Overall I am pleased with the realistic look of the wig, minimal shedding on it as well

3 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I’ve given this company two chances and…

1/20/20: Everyone else who Has been is complaining of poor quality wigs shedding and breaking. BE AWARE! This company operates On Ali baba as Qdpremierwigs
And Premier Lace wigs. Both companies on Paypal are identified as “QingDaoWig Co. Ltd for orders. I did a fake order on Ali baba Paypal and it was verified as the same company. My Last Bad wig was Excessively delayed and I suspect they used theIr cheaper “Ali baba” qdpremierwigs company to make my order. These Ali baba complaints say the same thing About this company that people have been saying here. So for the owner to say I didn’t deserve a good wig after I paid $590 CDN for it is true, in so far they used their other Lower quality sourced hair company. He’s admitted that my wig is cheap and not $800.00 as he stated should have paid for. You don’t offer wigs at that price point and it isn’t a justification for sending our poorly made wigs and blaming your customers for calling you out on your bad business practices

So is your ploy to put my name on there you violated my privacy twice now I’ve reported you to trust pilot. So I did that as a ploy to get them to remove the bad rating but you will be contacted regarding the repeated violations of my privacy that you have done. And Yes it does make your wigs very very bad Malaysian virgin hair means unprocessed it should not break and snap after three washes. I’ve repeatedly told you of the quality I wanted I selected Malaysian virgin hair and according to your response now that virgin hair no customer should expect it to last more than three washes. Stop gaslighting stop spinning you are an inferior company who provides bad hair and I’m not the only one who says this. Other customers have said the same thing so if you don’t want bad reviews you better start putting up their $900 price wigs you miss lead your customers that they’re getting virgin hair which is unprocessed but the hair is breaking and snapping like it is over processed Remy hair. And I’m happy never to give you the business again but I’m very happy to lay your fraudulent practises bear for everyone to see. You’ve taken $1000 from me and given me and very inferior products. I know my hair I know what to expect. You will not miss lead me or customers with selling virgin Remy hair and making a wig that according to you $400 should not last beyond three washes that is absolutely ludicrous. Your Remy hair is the lowest grade hair on the market virgin hair is stronger higher quality and should not break after three washes. I know what to expect. You will not mislead me or customers with selling Virgin Remy hair and making a wig that according to you $400 should not last beyond three washes that is absolutely ludicrous. Your Remy hair is the lowest grade hair on the market virgin hair is stronger higher quality and should not break after three washes.You will be contacted by trust pilot SUV again violated my privacy by putting my name on your reply now again I want everyone to see this this is a ploy of yours for bad reviews to get them removed by trust pilot

That order number I provided to you you took Information from a previous order in June 2019 and quoted it which is wrong that order number I quoted you was my recent order from October 2019. when you pay $400 for a custom wig that is Malaysian virgin hair regardless you do not expect it to start breaking incessantly after three washes. When you order a Remy wig which is much cheaper from you that is the cheaper quality hair, to which you would expect Breakage to happen. You can stay you’ve been in the business 20 years other Customer reviews are continually informing you that your wigs are breaking and shedding constantly I’m not the only one. I have a new supplier and I am extremely happy with this Unit end it is not breaking and I paid much less for it. you falsely advertise Malaysian virgin hair and charge an additional hundred dollars for that quality and texture of hair it should not break incessantly after three washes. For you to state if I wanted a wig that was $900 that would not break you don’t even offer that through your website as an ordering option. I am an informed customer I know my hair and I know what is required. You’ve put bad Remy hair twice into two units have ordered from you. $500 wigs should not break nonstop after three washes. That indicates the treatment of the hair that has been done has washed away and the cuticle is Chemically stripped and absolutely fragile. That is not the texture and quality of Malaysian virgin hair that your company sells and customers nor can you correctly claim that if I wanted such hair that would not break after three washes and I would have to pay an additional $900 for that type of hair. You don’t even offer that on your website. So you just proved to me and the rest of the customers that you don’t use quality hair as you Claim to advertise.

DO NOT PUT MY NAME ON YOUR REPLY!!
You just proved my point that you were lying about the quality of the hair!!!! To buy virgin Remy Malaysian hair which I paid an extra hundred dollars for your now telling me you put that inferior grade Remi into my wig and now if I want to high high high quality we’re going to pay an additional $900 for when you advertise Malaysian virgin hair that is what you are expected to provide. You are not telling the truth in your ordering I’ve placed another order for a wig in October And I ordered virgin Malaysian hair unprocessed you are now telling me if I wanted that I need to pay $900 for. So you just informed me that you did put inferior quality Remy hair into that wig. So don’t mislead your customers saying that they’re buying Malaysian virgin hair but if they really want virgin Malaysian hair you got a pay an additional $900 now you’ve been called out. You are a fraudulent company your hair is bad it breaks it sheds after three washes and your policy will not allow the return and now you’ve lied about the quality of your hair. People do not buy from this company custom units

20190715184013
Order number
I will never be ordering from your company again! 550.00 on a human hair wig that started breaking after three washes.
You have no quality control on this wig hair

* REPLY TO COMPANY *
Your trying to show your “customer service” By saying please contact us When your return policies do not allow for returns or refunds for cut lace or washed Custom wigs. when I tried to report this problem on my other wigs to you, you claimed the lace has been cut and it is washed And nothing could be done. You claim to help and assume this is an off the shelf wig not a custom made one which we pay extra for and expect and demand top quality hair. Not the “remy” hair for a 100.00 wig. the Breaking and shedding problems with Any acid and silicon treated “remy” hair disguised As good hair you assure us we are getting. This is your problem with manufacturing not mine. The breakage always happens after your seven day return policy Has expired. It’s a sham policy and your factory is not using good hair For custom units. You send custom units cut with really inferior remy hair And charging customers for virgin hair.

I’ve given this company two chances and that was more than they deserved. I purchased two units and they began to Break and shed so badly after three or four washes. Apart from my order being delayed by an additional 20 days I’m convinced they’re Malaysian and Brazilian hair which they charge extra for is cut with bad grade Remy hair. I’ve had wigs where I have had maybe one or two rear shed or break, A rare occurrence. Every day I get handfuls of breakage on my kitchen floor my bathroom floor when I brush my hair with a wide tooth comb. If you want a good quality product do you not come here. Wayne will assure you that this is virgin 100% unprocessed and then once you start using it and doing a couple of washes it’s completely horrible quality hair That his factory has used. Do not recommend this supplier.

18 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da Premier Lace Wigs

Resposta da Premier Lace Wigs

HI, we are really very sorry for that, we have talked with you a lot for our business. Yes our wigs are not what you are looking for and please don't give us another chances in the future. Hope you can find a good vendor soon. Have a good day. bye my friend.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais