THIS PAGE IS NOT ACTIVE Avaliações 

115
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed a large order and the majority of the items arrived fairly quickly. However, a number of items were never delivered and despite emailing them, i have had no response. Zero communication regardi... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely helpful and professional team especially Laurence. Really impressed with the quick order process and shipping. A side note the 3rd party delivery company they use Pall-Ex driver was really g... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I placed an order for a large bridge saw at 6.45pm & received it the following day at 1.30 fantastic service & also with a little discount which is a bonus, unfortunately the saw that we purchased whi... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a few times from them already, wonderful service, speedy delivery and even got a gift with my latest order. We bought an excellent quality tile cutter, blades, trim snips, fugi, tile spacers,... Ver mais

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

115 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(115)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service was excellent…

Service was excellent when ordering materials and accessories staff were very knowledgeable and helpful with any questions I had. Would definitely recommend and use again

17 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My go to tiling shop

This is my go to place for all things tiling for a few years now. They have everything I need in one place, always well stocked, or quick to obtain if not! Very polite and knowledgeable bunch of guys, always very helpful. Highly recommended.

17 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service & advice

First time using Pro Tiler Tools and all it was so easy to place an order. Excellent customer service, helped me to place my order giving advice all the way. The sales team is second to none. Would recommend to anyone.

17 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unprofessional and Dishonest

If you want to experience the worst customer service, this is the place!

They sent the wrong product, kept us waiting for 11 days and then issued a refund saying they serve customers as they please and this is written into thier policy.

All four times I called them, I was given the promise of delivering the right product in two days. They never called me to give any updates but let us wait out in a house with no bathroom during the lockdown! Then they lied to me that they do not have stock and issued a refund. But the items were still available for order on their website.

It was shocking how they handled this. I am a very calm person and I can’t remember the last time I post my temper but I do ask people to pay for their mistakes which I did in this case. But they never even apologized during the whole process although I was very calm and too nice in all my commutation with them. The liars accused me of being impolite to staff on my google review and said they refunded the delivery costs out of good will. Ermmmmm... the delivery never happened. That’s enough bad will isn’t it?

Apparently it is up to “their sole discretion to chose to honor an order” the words they sent me by email.

My experience:
April 18 :
Order Placed for 2-3 days delivery

April 21 :
Wrong product delivered and was sent back. Customer service promises to delivery correct product by 23rd

April 25:
No delivery or update. Called again to be promised delivery by Tuesday the 28th

April 29th:
No delivery or update. Emailed asking for delivery and compensation.
Immediate response that product not in stock and will issue refund.
Products were in stock and can still be ordered on their website. Later email confirms that they chose to not honor the order though the items were in stock.

In response to the repeated false accusations, I would ask them to provide proof of the ‘manner’ in which I spoke to their staff and politely ask them to stop lying. I find their response rebellious to my ‘all facts and figures’ review. Besides this is not the only bad review here.

5 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

Resposta da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

This page is not active and reviews are collected on reviews.co.uk where we have over 1800 positive reviews.

We feel we need to reply to this though....

We admitted there were some communication issues from our side, which we apologised for and explained this was as a result of the increased demand in business we have seen due to the start of the Covid 19 outbreak. As a gesture of goodwill, your delivery charge was refunded in full.

Our terms and conditions (point 2.2) state that we have sole discretion on whether we accept an order from a customer and due to the manner in which you spoke with our sales team on a number of occasions and your excessive demands for compensation, we decided that we were no longer prepared to accept your custom and the outstanding product value was then also refunded. Since your review contains libellous remarks, we politely ask for this review to be removed within the next 24 hours.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Another example of poor customer service

All I wanted was some replacement blades for a Gundlach scraper. They sent some totally wrong blades at a postage charge of nearly £6 when the blades cost less than £4. I sent them back and asked for postage both ways to be refunded. I've got only the blade price. I see from the reviews that there customer service is rated badly - something I agree with completely

22 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

Resposta da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

This page is not active. Reviews for this company can be found here > https://www.reviews.co.uk/company-reviews/store/pro-tiler-tools

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service perhaps too good

I ordered some two-part SLC from them and the items were dispatched the same day to be delivered by DPD the following day. When DPD delivered the package it only contained one part of the SLC. I phoned up protilertools and spoke to some very friendly representative who promised to get the issue fixed.

I then realised that it turns out that DPD had just split the delviery between two drivers and the later part of the order was coming later that day. In the mean time protilertools had already dispatched the replacement for the "missing" item.

I was initially worried about ordering from them as the SLC was about 30% cheaper than anywhere else. It turns out that instead I had a really positive experience from them and would certainly order from them again.

I think this is probably the first time i've posted a positive review for any company so well done.

13 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible

Terrible, terrible, terrible service. Bought £200+ worth of trims, trims came damaged. When raised to their support team, they have refused refund. Very very moody on the phone, not very helpful and all in all very bad experience. Thoroughly unprofessional.
They are literally just middle men, better of going to any other supplier than this one. I repeat terrible service.

2 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

Resposta da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

This page is not active. Reviews for this company can be found here > https://www.reviews.co.uk/company-reviews/store/pro-tiler-tools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Failed to deliver

Ordered expensive tile cutter and paid extra £35 for Saturday delivery with they failed completely and even refusing to supply tracking information,totally gutted as someone was waiting all day and my planned job was cancelled because of this....let me down big time and wouldn't recommend them....better buy in local screwfix or other reputable shop.

P.S.
if I could I will give half star

1 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

Resposta da THIS PAGE IS NOT ACTIVE

Thanks for taking the time to leave a review.

I'm sorry to hear that you've had an issue with your delivery, but please rest assured, we completed everything possible on our part to ensure the product got to you on time.

I can see that your order was sent from our warehouse on Friday 31st January with Tuffnells for a Saturday delivery.

When you called our office on Saturday, one of our team tried to get in contact with Tuffnells but was unable to get through.

When their office opens again this morning, we will be in touch with them to establish the reason why the delivery failed, as the service you have received from the courier falls well below the standards that we expect from them.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a few times from them already

Ordered a few times from them already, wonderful service, speedy delivery and even got a gift with my latest order. We bought an excellent quality tile cutter, blades, trim snips, fugi, tile spacers, etc as we had to quickly learn DIY tiling because our tiler disappeared. Then i ordered parts, profiles, trims etc and every time the delivery to us in Ireland was within a couple of working days. I highly recommend this company to both professionals and DIYers. Happy customer.

30 de novembro de 2017
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very competitive prices

I'd been looking for some well priced metal tile trim, everywhere I looked the prices seemed very expensive so I was very happy to have found them. Much cheaper that the competition, quick delivery and well packaged. The products I bought were of high quality. So, no problems.

23 de novembro de 2012
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais