RAF Motors A/S Avaliações 492

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi kørte fra København til Horsens, da RAF Motors havde den absolut med konkurrencedygtige pris ift. kilometerstand og pris den MG Marvel R, som vi købte. På alle måder en professionel og meget... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg købte en brugt Hyundai Ioniq 5 af Thomas i februar, og det var en virkelig god oplevelse fra start til slut. Thomas var nede på jorden og guidede os trygt gennem hele processen på en både profe... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Der har bare været god service helt fra start og god hjælp hele vejen igennem! SINDSYGE søde medarbejdere! Helt oplevelsen med at lease en bil, har bare været super indtil videre! :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi fik en Super venlig og Flot behandling , ved Nicolai , da vi en lørdag formiddag var ude og kikke på biler , vi var flere steder inden , men med den flotte og venlige behandling endte vi med at... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Familie ejet virksomhed etableret tilbage i 1996, som sætter en ære i en god kundeoplevelse. Virksomheden er i dag blandt landets største, med forhandlingen af Nissan samt et stort udvalg af brugte biler. Vi holder til huse på Vejlevej 160 i Horsens. Landsdækkende service og reperation af biler. Altid gratis levering af biler i hele Danmark.


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

492 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

USERIØS FORHANDLER

Nu er det anden gang jeg har prøvet
at på at lave en handel med dem
og jeg må da ærligt indrømme at jeg har aldrig før mødt så useriøs bil forhandler før, man kan jo på ingen måde stole på det de skriver på jeres hjemme side eller på deres priser for de svinger da mere end en gynge i blæsevejret

Så jeg tror bare jeg finder en anden sted at handle bil og kan kun anbefale andre at gøre det samme

15 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Lidt omkring køb af Polestar 2

Lidt omkring køb af Polestar 2.
Jeg købte en Polestar 2 hos Raf Motors i januar 2026. Den skulle efter aftalen være leveret klargjort…
Da jeg fik den leveret bemærkede jeg godt en sur lugt i kabinen. Nå. Jeg tørrede sæder mv af. Stadig en hørm. Efterfølgende finder jeg ud af at bilen ikke er softwareopdateret og ej heller markedsskiftet. Den er så importeret fra Holland og har kørt hos Hertz. Ind til Polestar i Køge. De opdaterer den og tjekker klimaanlægget da den dugger helt vildt. Så hjem igen. Det virker stadig ikke. Jeg tjekker selv pollenfilter og det er helt muggent. Skifter det selv. Tjekker servicebog. Bilen har ikke fået lavet service i 60.000km! Tjekker bagende af bilen. Der er en skade og Blind Spot virker heller ikke. Jeg retter henvendelse endnu engang til sælger og får beskeden at jeg skal benytte et af deres samarbejdspartnere som værksted til at få lavet service. Valget falder på SBN biler i Haslev. De tjekkede Blind Spot og fortæller alt virker og bilen nu er serviceret. De glemmer bare at notere servicebog og hvad der er kontrolleret. Men den virker stadig ikke. Så ind til Polestar i Køge igen. Her piller de bagkofangeren af og rigtig nok er den skade bilen har gjort at en sensor har rykket sig.
Efterfølgende får jeg lavet Aircon service, selvbetalt, og nu ser det ud som om det virker.
Alle fakturaer fra Bjarne Nielsen/Polestar i Køge har jeg fået rykkere på. Efterfølgende videresendt til Raf Motors med en påmindelse om at de skal se at få dem betalt. Så ja, jeg er registreret som dårlig betaler hos Bjarne Nielsen i Køge nu.
Jeg har gennem forløbet kunne fornemme en lidt kedelig attitude hos Raf Motors og jeg har selv skulle klare tingene og brugt meget tid på at køre frem og tilbage til de forskellige værksteder. Uden kompensation, da sælger prøvede at spise mig af med at den skade ved bagkofangeren var “kosmetisk” og den jo virker fint. Uden bare et lille bip om finansiering af lånebil, men har skulle tage fri fra arbejde eller selv betale for lånebil.
Deres klargøring indeholdt så et skiftet dæk og bilen er kørt gennem syn, som jeg har kunne se. ☺️

Så opsummeret:

1. Ikke markedsskiftet eller opdateret.
2. Skade på bagkofanger.
3. DAB radio virker ikke.
4. Muggent pollenfilter.
5. Aircondition virker ikke ordentligt.
6. Service ikke overholdt.

Men hey! Jeg har fået et nyt dæk og en masse rykkere fra Bjarne Nielsen i Køge på trods af aftale om at Raf Motors nok skulle betale.
Bedøm selv om det er værd at købe brugt elbil hos Raf Motors

8 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

🌟🌟🌟🌟🌟

⭐⭐⭐⭐⭐

Min kæreste og jeg har leaset bil hos Raf Motor, og vi er meget tilfredse. God service, hurtig respons og en nem proces hele vejen igennem. Kan varmt anbefales!

31 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi kørte fra København til Horsens

Vi kørte fra København til Horsens, da RAF Motors havde den absolut med konkurrencedygtige pris ift. kilometerstand og pris den MG Marvel R, som vi købte.

På alle måder en professionel og meget behagelige oplevelse at handle med RAF Motors. Mere servicemindet end jeg nogensinde har oplevet en bilhandel, før, under og efter købet.

Jeg kan kun anbefale denne bilhandler på det varmeste.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

jeg har lige købt min første El bil

jeg har lige købt min første El bil, og har været ude og kigge på en del, var så heldig at falde over lige præcis den model bil jeg gerne ville have, og kørte den lange vej til Horsens for at se bilen, Hvor jeg blev mødt af Marcus, som nok er en af de mest behagelige sælger jeg har mødt, glad smilende og meget obs på at det skulle være en god oplevelse for mig at købe bil hos dem. Alle spørgsmål jeg har haft før under og efter processen, og dem har der været en del af fra mig, har Marcus svaret hurtigt og venligt på.
så en virkelig god oplevelse at købe bil hos dem.

8 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg købte en Cupra tavascan fra 2025 af…

Jeg købte en Cupra tavascan fra 2025 af Marcus hos RAF Motors.
Det var en fantastisk oplevelse at blive mødt med så god en behandling og snak omkring bilen. Det gjorde hele købet meget professionelt, behageligt og tryk hele vejen igennem.
Så jeg vil klart anbefale RAF Motors

24 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kæmpe anbefaling af Raf motors og…

Kæmpe anbefaling af Raf motors og specielt deres deres søde og rare sælger Andreas!!!

Jeg har leaset min allerførste bil hos Raf og fik hjælp af Andreas. I og med det er min første bil havde jeg selvfølgelig en masse spørgsmål, her blev der taget god tid til at forklare mig det hele, og jeg blev opdateret under hele processen:)

7 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fulde af løgn, og direkte truende

Skulle have vore ID3 på værksted.
Ingen problem, da vi både havde garanti og ekstra garanti tegnet.
Det var Data delen i bilen, og det vidste de ingenting om (overraskende da de jo selv forhandler El biler), men kunne vi ikke "bare" køre over i VW og få den lavet, og få regningen sendt til dem.
Jo da, MEN... GØR DET ALDRIG!!!!
Efter følgende påstår NK (Ejeren af RAF) at det var ikke aftale, og den fejlede jo ingenting, så det skulle vi da selv betale (Det var selvforskyldt, som han kaldte det).
Jeg brugte flere dage på, at forklare NK, at nej, der var sket en kalibrering i Data bussen i bilen ( Beskrevet af VW), så jo der var sket en reparation. Og det var da iøvrigt ikke aftalt med dem
Mange mails frem og tilbage, med nærmest trusler fra NK, ender jeg med at meddele NK, at jeg nu vil kontakte en advokat hos FDM.
Det medfører endnu mere barnlig opførsel fra NK.
Efter kontakt med FDM, får jeg en plan forelagt af FDM. På hvordan jeg skal forholde mig.
Skriver til RAF, som FDM har beskrevet.
Efter et par dageskriver værkføren fra værkstedet, at de tager regningen.
Men barnlige NK (Ejer af RAF Motors) hører jeg intet fra.
Magen til barnlig opførsel skal man lede længe efter.
Konklusion, køber du bil hos dem (og endelig ikke EL, da det ved de INTET om) så håb at den fungere 100%, ellers kan du regne med at din garanti osv. er nul værd. Da N.K. nægter at betale en "rød reje".
Det lyser ud af dem, at de alle nærmest er bange for NK. FØJ ET FIRMA!!

6 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg købte en brugt Hyundai Ioniq 5 af…

Jeg købte en brugt Hyundai Ioniq 5 af Thomas i februar, og det var en virkelig god oplevelse fra start til slut.
Thomas var nede på jorden og guidede os trygt gennem hele processen på en både professionel og behagelig måde. Samtidig mødte han os med en sjælden varme og ærlighed, som gjorde handlen ekstra tryg.

Alt i alt en 10/10 oplevelse. Jeg vil helt klart vende tilbage næste gang, jeg skal købe bil.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super god service.

Super god service, var sammen med svigerfar og købt bil hos Rafmotors. Deres sælger Marcus var så hjælpsom og imødekommende, svaret på alle spørgsmål og vi var hurtigt ud og køre i vores ny bil.

8 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg har lige købt min første elbil en…

Jeg har lige købt min første elbil en skoda Elroq. Havde set den på deres hjemmeside og den levede helt op til forventningerne. Det var en super god og rar sælger, Marcus. Dejligt at møde en sælger som giver sig god tid til en også selvom der er andre kunder. Tusinde tak for en rigtig god service. De kan varmt anbefales 😃😃

21 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har købt en Marvel R hos RAF Motors.

Vi har købt en Marvel R hos RAF Motors.

Dejlig og lækker service fra sælger Thomas som hjalp os igennem hele handlen efter vi stod uden bil grundet en ulykke.

Fik vores nye bil klar på ingen tid så vi var godt kørende igen.

Dejligt sted at handle!

24 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Her skal man bare købe bil !!!

Jeg ville have et indblik i elbils verdenen og tog turen fra Ry til RAF Motors - her fik jeg en god snak med Nikolaj og bedst af alt en prøvetur i en BYD ATTO 3 - alt spillede og købte den på stedet - super sted at handle.
Da jeg afhentede den på dagen var det Thomas fra salgsafdelingen der med dejlig ro og overblik fortalte om bilen og alle vigtige ting for at bilen blev 100% for mig - så super godt.
Kan kun anbefale turen til RAF MOTORS Horsens hvis der skal købes bil
Vh.
Jørn Fritsdal Ry

23 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min mand og jeg har netop købt bil hos…

Min mand og jeg har netop købt bil hos Raf Motors, og vi kan kun give vores varmeste anbefalinger.
Fra første kontakt blev vi mødt med en utrolig imødekommenhed og professionalisme. Vi oplevede en ærlig og kompetent rådgivning, hvor der blev taget sig god tid til at besvare alle vores spørgsmål grundigt og forståeligt. Det gav os en stor tryghed gennem hele processen.
Hele forløbet – fra første henvendelse til den endelige handel – var præget af høj service og gennemsigtighed. Vi følte os i trygge hænder hele vejen igennem.
Det er tydeligt, at Raf Motors sætter en ære i at give deres kunder en god oplevelse, og det mærkes i alle led af købet.
Vi kan på det varmeste anbefale Raf Motors til andre, der ønsker en tryg og professionel bilhandel.

20 de março de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais