Roar Ambition Avaliações 

102
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Product is great. My husband has been using it for several years now. Delivery is prompt. The only negative is the web page is difficult to navigate. I have a hard time finding the products I want to... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The products really work and you can realize that in daily life and in the gym. You can order the product very easily via web. A small problem is that there is sometimes a delivery delay.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've been using the Roar Ambition products for several years now; a few months ago I started using Prime Male Life. Very pleased with the outcome. I would also add that the customer service is fl... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'd forgotten just how impactful Instant Knockout is. Such a powerful and lasting lift, feel like it's restored and fired up my mojo and joie de vivre massively. Can't thank you enough!

Detalhes da empresa

  1. Serviço de fitness e nutrição

Informação fornecida por fontes externas variadas

Roar Ambition - Get fitter, faster and stronger with our range of innovative sports performance supplements. Click to see our product range.


Informações de contato

  • Whitehall Waterfront, Unit G4, 2 Riverside Way, LS1 4EH, Leeds, Reino Unido

  • roarambition.com

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

102 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(102)

40 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service

I tried both TestoFuel and Centra Peak for 4 months each. After finishing the last Centra bottle, I was going to order another round of them when I got an email with a pretty good deal for Testo; 4 bottles for around $120 (an $80 savings or thereabouts). So I bought some and immediately noticed the difference after using it for a few days; While I really like Testo for the most part, Centra is a better fit for me downstairs (if you catch my drift).

I decided to return the 3 unopened bottles of Testo within the 30-day window (I'm in the US). I originally sent out 3 or so emails with no response and the time window was shrinking rapidly. Based on reading some others' experiences, I figured I would get a response after the return window was up which made my blood boil considerably.

I followed all the instructions on their website for my return and heard nothing back for many weeks until now.

Apparently, there was some confusion and Cathy from support emailed me on 1/4 apologizing for the mix-up. She had emailed me on 12/8 (a day after I emailed support) but for whatever reason I never got it. A glitch in the matrix? I don't know, but I checked my deleted folder and found nothing.

Anyway, that's not the point. The point is that Cathy was extremely cordial and apologized for what happened, and after sending back the unopened bottles, I got a refund from her through PayPal.

I would like to personally thank Cathy and apologize for the way I came off in my initial review. I was upset and felt I was getting ripped off. Just goes to show that sometimes we must have patience, not fly off the handle, and not always assume others are out to screw us over.

Thank you for reading!

16 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unreliable Customer Support

I was trying hard not to leave a bad review since Hunter Burn did wonders for me when I ordered HB in August 2023. However, after receiving poor customer support and no feedback after reporting that my second order never arrived, staff looked into the delivery details with the USPS, only to repeat what I already said when I reported the issue to the USPS: "According to USPS, this parcel was delivered." I am not sure if it is a coordination issue between staff or something of that nature, but the lack of interest and resolve in helping me with my inquiry was disappointing. At the time of this review, it does not seem likely that I would be getting a refund and had to take the loss (US $97.00) since USPS could not do anything but tell me that the package was lost. This information was conveyed to Hunter Evolve staff, only to be told that I needed to report the issue to USPS before staff opened an "investigation." An investigation of what?, the package is gone, and no substantial information was provided by Hunter Evolve except being directed to their generic "shipping and return" page. I will not be ordering anything from HE again since delivery cannot be guaranteed.

9 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Alexander
I'm really sorry to hear that you're disappointed with the customer service that you received. I am confused though as I can see we did reply on 7th November to ask you to either confirm your address so we could send you a replacement or if you preferred, we could refund the cost.
The reason we ask for you to check with USPS is so as a company we can make a claim for the cost of the lost order.
I’ve resent you the email that we replied to you with so if you reply can confirm your details, I’ll be able to resend it for you.
Best wishes
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is avoiding giving me a refund for items returned to them.

I am beyond frustrated with this company. Steer clear of them and don’t be out of pocket like me. I bought 3 packets of Hunter Burn in July for €225. They immediately made me
Feel ill so I emailed the company and eventually after persisting with emails, I got an address I could send back the 2 unopened bottles for a refund. I sent them back in ordinary post from Ireland to the UK, to the address provided on 1st August but heard nothing back. I paid with paypal so raised a dispute there. All I ever got was someone asking me for a tracking number, claiming they never received the packet I posted. I could only show them the receipt of postage and told them several times I was never obliged to have a tracking number, I just wanted to return them and it was expensive enough with ordinary post. Then I heard nothing from them. It looks very like that they do not want to refund me my hard earned money. I emailed them again last week and have not had any reply only another email asking me to rate their customer service! I am left with one opened bottle of hunter burn to throw away and that is all I have to show for my hard earned €225. I want my refund. I sent the 2 bottles back to the address you provided so please go and look for them and give me my refund. This company has caused me nothing but illness and stress. Do not get caught like me.
I want my refund.

1 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi
I'm sorry to hear that you're disappointed that you haven’t received a refund as yet. I did reply to both your PayPal dispute and your email so I'm a little unsure why you didn’t see these. Sadly, I am unable to refund the cost of something which hasn’t arrived back, when it does, I will of course be in touch to let you know we have refunded the cost. I can see that when Andy gave you the return address following your initial email, he did recommend using a tracking postal service as we cannot refund you for items that are not returned to us or are lost in the mail.
It may be worth speaking to who you used to return your items as you may be able to make a claim through them.
Kind Regards
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very aggressive marketing

Very aggressive marketing. Once you start to search for a test booster you'll only get to websites recommending their products, which, by comparison with others, offers no guarantee at all. So just be careful, looks like a big scam. I will definitely not order, but I think we should point out this aggressive marketing strategies, as they can save people's money.

7 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi

I'm sorry to here that you're unhappy with our site. Roar Ambition has been in business for over ten years and I want to reassure you we certainly are not a scam. You can see this from our customers fantastic testimonials on our website.

I do appreciate your feedback and I have passed it onto the team.

Best wishes
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The Hunter focus tablets gave me the…

The Hunter focus tablets gave me the worst gut problems you can imagine, griping and burning as soon as I took the recommended dose. It got to the point where I had to actually run to the nearest pub on a day out at Christmas, for fear of soiling myself. Has to be something sinister in the ingredients. I have a spare box if anybody requires some posh laxatives.

30 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Nick

Thanks for taking the time to leave a review.

I'm a bit confused as I cant see any previous contact from you and this is the second order that you've have placed for Hunter Focus. We do sell vast amounts of this product and this it isn't an issue that's been highlighted previously. Could it possibly have been a tummy bug?
If you haven't opened your 2nd bottle then please contact our customer support team at support@roarambition.com and they will be able to give you the return information.

Best wishes
Cathy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I don’t know who you are and I never…

I don’t know who you are and I never gave you permission to send me marketing junk

1 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi

I'm really sorry to hear that you're disappointed with our marketing emails. I can see that you have also left a Trust Pilot review on one of our product sites, Instant Knockout Cut which is why you have received our email. To unsubscribe you can click on unsubscribe link at the bottom of the email or alternatively if you can contact support@roarambition.com our customer support team will sort this out for you?

I do appreciate your feedback.

Best wishes
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am actually very annoyed

I am actually very annoyed, I did no recieve an email with confirmation of my purchase and was given a tracking number by costumer support but on the fedex website they are saying there is no such number. For some reason now the chat head will not work and I have no one to contact. I paid extra for shipment within one or two working days but have not recieved anything. This company must be a hoax

26 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Joanne

I'm sorry that you didn't receive your email confirmation. I can see that the email was sent to you, could it be it has gone into your spam or junk mail?
The chat only works during office hours which is 9am-7pm Mon-Fri however, you can also contact our customer support team by email at support@roarambition.com.
The tracking shows your order is now with your local delivery office and I've refunded the addition cost that you paid for a faster delivery.

Best wishes
Cathy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love the product but this review is…

Love the product but this review is specifically for Megan. She was so professional, helpful, patient and kind. She followed up just as she said she would. She is the kind of customer support every company needs but unfortunately does not have. It is so important and she is gold. Thank you!

9 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a double charge in my account so I…

Had a double charge in my account so I message customer support(Megan replied very fast and was extremely helpful) and even though it was the weekend I got a reply instantly and the problem was resolved. If their customer service is this good then the product must be great.

30 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

£94.50 for a 3 month headache

Please don't listen to the youtube reviews or written reviews on their website. like many reviews here on Trustpilot, this product (Instant Knock Out by Roar Ambition) gives headaches and stomach cramps.

last night I sent an email to their customer support team wanting to return the SEALED & UNUSED BOTTLES and Weronika replied saying I'm past the 14-day return threshold so that's how they get you.

after I received my bottles my gym closed so I didn't take them for a short while until my gym reopened.

had they accepted my return request I wouldn't be writing this review but now I've paid £94.50 for a headache, quite literally.

instead of this product, I recommend buying the important ingredients separately from a REPUTABLE source and avoiding the headache and save money, follow the advice of credible YouTubers and bloggers too.

I hope I've managed to change at least one person's mind on this product, thank you.

0/5*

3 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Jordan

I'm sorry to hear that you've been unwell and that your disappointed with our return policy. Instant Knockout Cut is one of our bestselling products and it’s very rare that customers have a reaction to any of the ingredients. Instant Knockout Cut does contain natural stimulants which is why we do recommend that you don’t take it alongside any other stimulants like coffee, for example.
I can see that you ordered a special deal back in Sept 2021 in which you received 4 bottles for the price of 3, so 1 free. If you had contacted customer support within 14 days of receiving your items, then we would have been able to refund the cost for the unopened, sealed items that you would have returned. This is stated in our terms and conditions which you can see on the website.
Best wishes
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Failed completely

1 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Dave

I cant see any contact from you to customer support, so I'm a bit lost as to what you're referring to. Would you be able to email the customer support team so that I can help? The email address is: support@roarambition.com

Many Thanks
Cathy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love this company

I love this company. I have used multiple products. Instant knockout being my favorite. But having used Testo Fuel & Hunter Test all I can say is all the ingredients are top quality even if you have taken supplements with the same ingredients you’ll definitely notice the difference in how it affects you. I’d say it’s a more premium quality for sure. Superb customer service. Top notch. Andy was very helpful when I needed assistance on some things. Great company. Love the products.

17 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Gio,
Thank you for taking time to leave your fantastic review. I've passed your feedback on to Andy and shared with the rest of the team at Roar Ambition.
Best wishes
Cathy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Further to earlier review, Cathy has now fully resolved my issue , thank you very much

Further to earlier review, I have now sent a number of emails as requested, still no response from Cathy or roarambition whatsoever !,,

28 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi John

I'm so sorry that you haven't had a response. I was really confused when you said you'd emailed me, but yet when I've checked I still hadn't received anything. I have eventually found your emails and in error they had gone into our spam email queue. Thank you so much for highlighting this as it will affect some of our other customers too. I've replied to your email with all the returns information for you.

Best wishes
Cathy

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I really wanted this supplement to…

I really wanted this supplement to work, especially for the price I paid, but they've done nothing but make me sick. Very bad cramping and using the restroom a lot. (Sorry for the TMI) I guess they work for some people, but not me. $$$ down the drain.

7 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Jessica,

I'm sorry to hear that you haven't been well, it sounds like you're a little sensitive to one of the ingredients. I'm happy to refund the cost of any unopened & still sealed products, can you please contact our customer support team and they'll give you the return details.

I do hope your feeling better.
Best wishes

Cathy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service! I live in an difficult apartment building to receive packages at times. My testofuel got returned. Emailed customer service. Received email response within a couple of days and my package was redelivered without any extra costs. Can't ask for more! Very happy!

26 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi Ceyanna,
Thanks for taking the time to leave such positive review. It believe was Megan that resolved this for you so I've passed your feedback onto her.
Best wishes,
Cathy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shady business practices.

I am very pragmatic and document everything. I ordered off an ad that stated you could return a product if within 30 days of shipping. I started Emailing at 21 days to return. The product made me have frequent bowel movements and no loss of weight and no improvement in my workouts.

I did not get a response other than an Email survey asking about customer service which didn't make sense. I wrote 5 more times before the 30 day deadline with no response.

Then all of a sudden I get 3 Emails today from Weronika saying she had responded to me every time and sent some screenshots with assign after them through their Zendesk system. Of course I never received any of them but now after the deadline I have no problem receiving Emails from Support telling me that they can't help me.

I don't take kindly to being called a liar when I keep records.

In my estimation, I deal with a lot of companies online and this is one that I feel a lot of slight of hand is occurring and very poor business practices.

I plan to contact the Better Business Bureau and other contacts to detail the practices of this company. I wouldn't order from them.

19 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Roar Ambition

Resposta da Roar Ambition

Hi RL

Thanks for taking the time to review our customer service. I'm sorry to hear that you've been unwell. The instant knockout is one of our best selling products and it is very rare that a customer has an allergic reaction to one of the ingredients.

We can only refund the cost of items when they are returned within 30 days of receiving your order and are still unopened and sealed. I am sorry we are unable to refund the cost of your order with it being open and used.

I've spoken to Weronika regarding the emails and I want to assure you that the screen shots were sent not as proof that she had replied but more so she could try and figure out why you didn't receive her replies. I'm really sorry that this didn't come across in the way she intended it to and she really didn't want to cause any offence.

Best wishes
Cathy

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais