Rvinyl Avaliações 

133
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is trash. I ordered what they said was exactly available for my car when I went to installed the interior wrap a couple of pieces fit but the rest did not. So I contacted Alyssa in the cu... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Die Folie passt nur bedingt auf die Original-Armaturen und musste zurechtgeschnitten werden. Zudem isat das Material (Folie) sehr dünn und haftet trotz fachmännischer Vorbereitung schlecht. Das Porto... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The vinyl was rolled so tightly that when I tried to apply it, it separated from the backing and bubbles horribly. When I reached out to customer service they told me this was "tunneling" and was norm... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rvinyl sent me a defective product. Attempted to blame me for it. They made no attempts to clarify or offer a solution. It turns out a quick internet search will show that this is pretty standa... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Acessórios Automotivos
  2. também em
  3. Atacadista de Peças para Carros
  4. Loja de acessórios para equipamentos automotivos
  5. Loja de Autopeças
  6. Mercado de Autopeças

Informação fornecida por fontes externas variadas

Restyle your car, truck or SUV with our custom dash kits, window tint and caliper covers. Tune your ride with headlight and taillight tint covers. Shield it from road rash with paint protection kits and wheel bands. Shop through our wide variety of int...


Informações de contato

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

133 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 30% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,3

Todas as avaliações

(133)

10 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is trash

This company is trash. I ordered what they said was exactly available for my car when I went to installed the interior wrap a couple of pieces fit but the rest did not. So I contacted Alyssa in the customer support department she verified it did not fit in return said I can get you the correct one for 50% off or refund you 50% I said you obviously got me cornered since I’ve installed some please send me the correct one. She then informed me they don’t have the correct one again saying 50% off something else or refund then I found they had cuts for my other car asked to have them cut it in a particular color which again shot down. They have a plot cutting printer so why not? Again offered the 50% deal. I told her this is not my fault that you can’t satisfy my expectations it’s yours why should I be out $200 again she offer 50% refund. This is a ridiculous way to attempt to solve a problem that’s clearly theirs again garbage company find someone else. Louie G

22 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buried the lede on what you actually get

Buried the lede on what you're actually getting

Ordered the Honda Accord “carbon fiber” dash kit in 3D Red expecting molded plastic trim pieces. What arrived was vinyl film. A sticker kit. Nowhere near the price/options box does it say "sticker" or "decal." You have to dig into paragraphs of marketing copy to find the words "vinyl film" and "goes on like a decal." Even if you are reading closely, you may easily not realize what you are buying.

Expected something close to the product photos in color and look but what showed up was a loud, candy-apple red. Not remotely close to what's pictured. The red in the photos looks darker, deeper, classier. The actual red looks cheap and childish.

When I immediately asked to return it (unopened except to check the color/material, immediately re-rolled and boxed), customer service pointed out that "wraps, rolls and sheets of film" are non-returnable per their own policy then offered a refund minus 25% restocking "as a courtesy." So the return policy conveniently classifies this product as non-returnable, but they'll graciously charge you a quarter of your money back to take it off your hands anyway, and you have to pay the return shipping. It is worth it to get this hideous useless thing out of my possession.

Do your research before ordering. Know that you are buying vinyl, not plastic, and do NOT trust the color in the photos.

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Garbage Experience, Stay Away At All Costs

Don't know how these guys are still in business and understandably don't have a Google Business Profile. Should've read these reviews before purchasing but oh well. My experience has been garbage. Tried to purchase some vinyl i couldn't find anywhere else, contacted them to see why they only ship within the US and if we could figure something out to get it shipped to me in Canada. They proceeded to basically tell me to f*** off and there was nothing they could do. *Simple shipping label change and drop off to a different carrier* but ok. Says shipped within 1-2 business days on their checkout page. Been 3 and still not shipped. This morning just got one of the vinyls I ordered refunded because apparently it was out of stock. Would be nice if that was clear on the website. And after all of that I've had to find a package forwarding service to get my stuff across the boarder and over to my house. AND THAT'S ALL BEFORE I EVEN GET THE VINYL. Don't see it being very high quality after reading below on how garbage their product is. Whatever you do stay away from these guys. Clearly don't know how to run a business.

30 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

poor customer service

I just had the worst experience with rvinyl i would strongly caution businesses against relying on rvinyl if your project has a deadline.
I was sent the wrong material and immediately contacted rvinyl with photos and all requested information. Despite multiple follow up calls . I still have not received a clear answer on weather the replacement material is in stock.
I was emailing Alyssa L. who was no help she told me I had the correct material it was labeled wrong if she took the time to look at the photos she would have seen i was sent a florescent green material not the yellow green i ordered. I even tried again this morning talked to a lady named Mariel who said she was a supervisor and I explained how I needed this material for a job that was time sensitive and still couldn't give me a direct answer so I canceled the order i should have used Fellers in the first place there customer service is great this would have never happened they know what's in stock and will not give you the run around.
Errors happen in any business, but refusing to provide accurate information or timely updates is unacceptable. As a business owner I depend on reliable suppliers to keep commitments to my customers. This experience has put my schedule, reputation, and customer relationship at risk.
If you consider using this company be prepared for poor communication, unanswered questions, and uncertainty when you need support the most

22 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The pre cut tint came so wrinkled I…

The pre cut tint came so wrinkled I couldn't use it. I have got some from other companies where sure a little wrinkle but heat takes it right out. I will not be ordering again. I attempted to install one piece knowing it was going to be bad but still tried to give them the benefit of doubt, and didn't even attempt the other side. I asked for a refund but after seeing their refund policy being store credit, I will not be using it if it's offered.

22 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misrepresented and shorted

Purchase a 60x12 inch roll from a large pattern. They sent me the worst cut possible from the pattern. As a result, for unicorns, you didn't see feet or heads.
They don't care one bit.
Effectively said.. "well, that's what you 9rdered." With no other care or response.
No it is not. I wanted to see what was in the pattern. Not see what you could cut out to make it unrecognizeable... I would not have ordered the pattern.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

e are truly sorry for the frustration and disappointment you experienced with your order. That is absolutely not the experience we want any customer to have.

We understand how important the pattern layout is — especially with a design like unicorns where placement makes a big difference. If the cut you received made the design unrecognizable, then we completely understand why you’d be upset.

We would like to make this right for you. We can either send a replacement with a better section of the pattern, or issue a full refund — whichever you prefer. Please let us know which option works best for you, and we’ll take care of it right away.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience and for how this was previously handled. Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to fix it.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad for business

Bad for business. Been doing business with RVinyl for awhile and never had a problem till now. I ordered a color that didn’t even come close to the paint. I know they don’t make color matched vinyl but there are colors that come close. So I asked for a refund and was denied. Now I’m stuck with vinyl I can’t use and out of $126. It’s not even about the money, it’s more like they don’t care about the customer. I’ll never use this company again.

16 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We’re truly sorry to hear about your experience and for the frustration this has caused you. That’s not the level of service we want any long-time customer to receive.

We understand how important it is to get a vinyl color that works for your project. Even though vinyl isn’t an exact paint match, you should still feel confident that what you ordered would be close enough to use. We’re sorry that wasn’t the case here — and even more sorry that you felt unheard when you reached out.

We genuinely value your business and the trust you’ve placed in us over time. We’d like the opportunity to make this right. We can offer you either a refund or work with you on an exchange for a different color that may be a better fit — whichever you prefer.

Please reach out to us directly so we can resolve this for you as quickly as possible. Again, we sincerely apologize for the disappointment and appreciate the chance to fix it.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I was very excited to get my new…

I was very excited to get my new interior update . When it arrived it is very thin vinyl like contact paper is thicker. It would not even stick on the paper it was on and so it was useless to expect it to stick on my car but I tried. It was way too small and it would not stick. Please don't waste your money

7 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We’re so sorry to hear how disappointing this experience was for you. We know how exciting it is to plan an interior update, and it’s incredibly frustrating when the product doesn’t meet expectations.

Our interior kits are designed to be automotive-grade vinyl, so it’s concerning to hear that yours felt too thin and would not adhere properly. That is definitely not the performance we expect from our materials. The sizing issue you mentioned is also something we take very seriously.

We would truly appreciate the opportunity to make this right. We can offer a replacement kit or a full refund — whichever you prefer. We’d also like to review the sizing and adhesion issue to ensure there wasn’t a production error.

Please reach out to us directly with your order details so we can resolve this for you as quickly as possible. We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment, and we appreciate the chance to correct this.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor service and rip off artist

Poor service and rip off artist. Made a small order for vinyl online and paid. Got a UPS ship notification that the shipment was cancelled. Waited a few days and went on their website to check status. It showed the shipment was cancelled. I ordered what I needed from another vendor. I waited for them to credit the money back and it still did not occur. I finally emailed to ask for a refund and they refused. They said that it had been shipped using USPS. I told them that their site and emails indicated it was cancelled so I bought elsewhere. The refused to give me back my money or take the vinyl back and issue a refund. The order which was placed on 9/6 showed up 9/27, and twenty one days after ordered. The company is in Brooklyn and I live two hours away in Albany.

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We are sincerely sorry for the confusion and frustration this situation caused you. That is not the experience we want anyone to have.

We understand how seeing a “shipment cancelled” notification would reasonably lead you to believe the order was not being fulfilled. If our website and emails reflected that status, we completely understand why you chose to purchase elsewhere. The delay in delivery only added to that frustration, and for that we truly apologize.

There should never be uncertainty around your order status or refund expectations. We would like the opportunity to review this fully and make it right. If the package arrived much later than expected and the tracking information was unclear or incorrect, we are willing to work with you on a return for a refund or find another fair resolution.

Please contact us directly with your order number so we can personally review the shipment details and resolve this promptly. Again, we sincerely apologize for the inconvenience, the delay, and the confusion surrounding your order.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Outdated product and zero customer support – avoid at all costs!

Outdated product and zero customer support – avoid at all costs!

I purchased the FR400 dash camera from Proof, only to discover that it only supports outdated 2G/3G and VoLTE networks – which are no longer supported in many countries. In other words, this device is essentially useless in modern network environments.

I contacted their customer service with all relevant information (including a photo and IMEI number), and got no response. I followed up again – still no reply. They are completely ignoring my request.

A company that sells obsolete products and then disappears when there's a problem is not trustworthy.

⚠️ Avoid this company – terrible experience, non-functioning product, and zero accountability. Save yourself the trouble and buy elsewhere.

7 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely a terrible experience…

Absolutely a terrible experience dealing with RVinyl. Avoid this company at all costs. There are many other providers of 3M vinyl products that will give you good customer service. RVinyl has to have some of the worst customer service we have experience in the last 40 years!!!

20 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We’re truly sorry to hear that your experience with us left you feeling this way. That is absolutely not the impression we want to leave — especially for customers who expect professional, reliable service.

We take feedback like this very seriously. Providing quality products and responsive customer care has always been our goal, and it’s clear we fell short in your case. For that, we sincerely apologize.

We would genuinely appreciate the opportunity to review what happened and see if there’s a way to make this right. If you’re willing, please reach out to us directly with your order details so a manager can personally look into your experience.

Thank you for sharing your feedback. We are committed to learning from situations like this and improving.


Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 180 worth of Smokey tint for…

Ordered 180 worth of Smokey tint for tail lights and headlights all the way around. When received the order did not recieve all the peices to complete the wrap. I tried to get ahold of customer service to get refund and nothing. Couldn’t get the remander peices I needed or a refund they literally scammed me out my money and never got Smokey wrap on the headlights or taillights just a 180 dollar loss. Crooks, not to mention the material was nothing special absolute rip

12 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We’re sincerely sorry to hear about your experience. Not receiving all the pieces needed to complete your kit — especially after spending $180 — would be incredibly frustrating. That is not the experience we want any customer to have.

If parts were missing from your order, that’s something we absolutely want to correct. Whether that means sending the missing pieces right away or issuing a refund, we’re committed to making this right. We also apologize if you had difficulty reaching customer service — you should never feel ignored.

Please contact us directly with your order number so we can review what happened and resolve this as quickly as possible. We take claims like this seriously and would appreciate the opportunity to fix the situation.

Again, we’re very sorry for the frustration and disappointment this caused.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID THESE PEOPLE AT ALL COST!

Same experience as others ordered a kit advertised for a 2015-2025 Colorado. Kit only fits 2022 and older models. They told me they sent the kit that was pictured. Which is true. They shifted blame essentially putting the onus on me to know what a random bunch of cut outs are supposed to look like. Rather than fix the website. They would not offer a refund. Rather they offered return credit. Which turns out is useless because they have nothing on the website for my vehicle. I did it anyway and didn’t get credit filed a complaint with New York Attorney General. They just acted as a mediator. Basically told them that I ordered something for the wrong sub model or if I would’ve consulted them prior to making an order they would’ve advised me otherwise. They are complete BS. File a complaint if you had a bad experience. The attorney general office is only compelled to act if a pattern develops.

28 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We’re sincerely sorry for the frustration and disappointment you experienced. We understand how upsetting it is to order a kit listed for your vehicle year range and then find out it does not fit as expected.

If the listing created confusion regarding model years or sub-model compatibility, that is something we take seriously. Our goal is always to make fitment information as clear as possible, and we appreciate feedback that helps us improve our website accuracy.

We also understand your concern regarding the return credit. If you were unable to use the credit because we do not currently offer a kit for your specific vehicle configuration, that would certainly be frustrating. We would like the opportunity to review your order and the return status to ensure everything was processed correctly.

Please reach out to us directly with your order number so we can personally look into this and work toward a fair resolution. We genuinely value customer feedback and are committed to improving where we fall short.

Again, we apologize for the experience you had and appreciate you bringing it to our attention.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not a company that you can trust

Not a company that you can trust. Placed an order for two pieces of vinyl to wrap parts on a project vehicle. They only shipped one piece to me and not the two that I ordered. Let them know about it and they gave a credit to us for us to "reorder' the second piece of vinyl. Upon receiving the second piece of vinyl, they sent us the wrong color after we had ordered it correctly for the second time. We needed this material to finish a car to be displayed in a show and now could not finish because of there mistakes. We let them know of the second issue as soon as we discovered it and they were not sympathetic at all offered nothing in return to help us out, let alone even offered to ship us the correct vinyl period. We ended up paying to have the correct material overnighted by another online supplier. Be cautious when considering to due business with these people. There are better choices out there.

13 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Rvinyl

Resposta da Rvinyl

We are truly sorry for the multiple issues you experienced with your order. Receiving only part of your shipment, and then being sent the wrong color after reordering, is understandably frustrating — especially with a show deadline involved. We know how important timing is when finishing a project vehicle, and we regret that our mistakes contributed to you missing that window.

This is not the level of accuracy or service we aim to provide. You should not have had to source material elsewhere or pay for overnight shipping because of errors on our end.

We would appreciate the opportunity to review your order history and make this right. Whether that means issuing a refund for the incorrect material and/or working toward a fair resolution for the inconvenience caused, we want to address this properly.

Please reach out to us directly with your order details so we can personally look into the situation. We sincerely apologize for the frustration and disruption this caused, and we appreciate the chance to correct it.

Warm regards,

Michael R.
Rvinyl Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not order from Rvinyl

Do not order from Rvinyl. They rip you off. I ordered Matte black rvinyl for my 2024 Chevy Colorado door pillars and they sent trim that wasn't the correct size, it didn't cover the pillars, you could see white on the edges. There excuse was it's supposed to show the white trim. They did not even try to satisfy the customer

29 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT ORDER FROM RVINYL

DO NOT ORDER FROM RVINYL. SHIPPING TAKES 2-3 WEEKS AND THEY WONT TELL YOU THAT UNTIL AFTER YOU PLACE YOUR ORDER. They will then REFUSE to cancel the order. They never answer the phone.

UPDATE: They finally answered the phone, but only after I posted my negative review. They lied about having “already cut” my order, refused to cancel the items that didnt involve cutting, and WHILE I WAS ON THE PHONE WITH THEM sent me a “your order shipped” email. 4 hours later, they cancelled that shipping label, and didnt ship fo another two days.

AVOID AT ALL COST. Awful company.

22 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wouldn't order from this place again…

I wouldn't order from this place again since they did me wrong. I ordered this $90 kit and nowhere it states to not use it on the wood grain dash so when I ordered and asked if it would cover the entire area the lady tells me it's not recommended for the wood grain looking dash! Again it doesn't state that anywhere so I tell her that and she says it's too late to cancel the order and to ship it back for a store credit. I say to her that it hasn't even shipped to me so why can't I just get cancel the order and get the store credit so I as the customer don't have to pay my own money to ship it back and wait for a store credit. She says there isn't anything she can do! Then a few minutes later I get an email saying my order shipped! WTH is that! Crazy! Scam

17 de junho de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais