SASSAFRAS Avaliações 

78
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't trust them. Big scammers I purchased products from them for a significant amount, and it's been over two weeks. I have neither received the products nor a refund. Every time I call, they ask... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have always liked the products from this branch and shop here frequently\. However, this time my experience with the pickup service has been extremely disappointing\. I purchased five items,... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I recently bought a top (Black Ribbed Scoop Neck Fitted Top) from the brand Sassafras on Myntra, my first purchase from them. I expected a light, stretchy fabric, perfect for summer wear, bu... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very bad experience with sassafras clothing brand. I ordered jeans and top, which quality turned out to be bad for which i opt for return option also one trouser i ordered for XL in size which they... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina
  2. também em
  3. Escritório da Empresa
  4. Loja de roupas para jovens

Escrito pela empresa

SASSAFRAS, a homegrown fashion label, is a brand for the young, wild and stylish. We aim to reach the fashion-forward & free-spirited youth of today and grow to become their style source with our selection of clothing range. The name is inspired by the colours and wilderness of the SASSAFRAS trees. The brand has always been committed to providing women with clothes that are a mix of ease and style - a promise that it keeps to this very day.


Informações de contato

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

78 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,3

Todas as avaliações

(78)

10 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I got a fraud call

I got a fraud call, one girl called me, and told you do shopping of 5000 at website, and you will get a gift from the six gifts including LED, refrigerator, iphone, apple watch etc. Do not loot innocent people.

30 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da SASSAFRAS

Resposta da SASSAFRAS

Hi Ayesha,

We apologize for the inconvenience,

Request you to please share the contact number through you which you have received the call & also please do not make any purchase as we don't provide any offer or discount telephonically.

Regards,
Team SASSAFRAS

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor refund policy

Poor refund policy

Very disappointed by sassafras..I have ordered on 14th November but the size was too big ..so I returned that articles .. till now they were initiated not my refund ....customer care service was also very bad ....

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Stylish Top, But Heavier Fabric Than Expected

I recently bought a top (Black Ribbed Scoop Neck Fitted Top) from the brand Sassafras on Myntra, my first purchase from them.

I expected a light, stretchy fabric, perfect for summer wear, but was surprised to find it a bit thicker than anticipated.

The material is not ideal for hot days, but it is comfortable for slightly cooler weather.

Despite this, I decided to keep it because the design is trendy and well-made, adding a stylish touch to my wardrobe.

If you are looking for something breathable, this may not be it, but for mild days, it is a great choice!

29 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam by Sassafras

Scam by Sassafras , Fraud Alert
1. I ordered on 21st October 2024 and the delivery was promised within 2-3 days. The support team and the call team are not helpful.
2. Classic example of never immediately jump to buy the products from advertisements displayed in instagram, google etc. Fraud alert !!!
3. Sassafras products were displayed in amazon before now no wonder they (Sassafras) got removed from Amazon. Scammers.

28 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scammer

Scammer, Fraudster, Wanted to Return, Team unresponsive, unable to Return my order.
Worst experience ever, reached out 100 times to support team, didn’t respond, not getting returned. Worst company ever. Never buy from Sassfaras, Lost almost 6k beacuse of them.

3 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointing experience

I'm extremely dissatisfied with sassafras. Prepaid order never arrived despite numerous follow-ups. No refund or update on order status. Unresponsive customer support.

Avoid sassafras! Lack of accountability and poor customer service make them unreliable.

*Will not recommend or purchase again.*

7 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

they're scammers don't buy from them

initiated for a replacement but it's been more than a month I didn't get my product yet and contacted them through email several times they just give lame bot like replies everytime that they're working on it bla bla. Now I neither got my money nor the product. Raised a complaint against them in consumer forum.

17 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

1 star bhi dene jaisa hein nahi ..pehle…11

1 star bhi dene jaisa hein nahi ..pehle prepaid payment me do delivery achchi rahi...uske baad parcel me 2 dress ki jagah 1 damage pcs bheja...call kare ..Gmail kara no any response..mera prepaid payment tha gaya ..2750 ka chuna laga...kya ye business long-term chalega...????ye paise jindagi bhar chalenge!???...kitni mehnat karke hum kamate he fever wale bhi kaam pe chale jate he... prepaid payment ho ya post pls parcel me chithre niklenge and cheating karte he ye log...pls alert

11 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They are fraudsters!!

They are fraudsters!!! I ordered a dress which showed delivery within 7 days. It has been more that 15 days now. They won't respond to any mails, they won't refund me the the money back, they don't have any customer service numbers to call! Losers!!!!! Pathetic service!!!!!!!!!
Over that they provide a scam tracking link which never gets updated!!!!

18 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I shouldn't give even one star for this…

I shouldn't give even one star for this shae by sassafras. Total scam. Cheating customers. How do you sleep in the night.? Allah will not leave such bad people who cheats others. Mark my words. You will be punished by God.
Recently I ordered (Flipkart) shae by sassafras brand blue skirt but I received one black cloth material. I was shocked.i don't know to how many people you are sending black cloth material instead of blue skirt. I paid rs.724. It showed my order canceled in flipkart but received the order (black cloth) one day before. I will definently take this matter to the law. Wherever you are , you will be caught. If I don't get my refund money. I will inform press, Facebook and other social medias and alert people and law. I have sources. Instead of Taking people's money illegally , you can beg in the streets. Atleast that is decent and accepted. Shae took my hard earned money. My curse will not go waste. Wait and see.

13 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They are fraudsters

They are fraudsters. I have ordered dress from their official website and I am unable to track my order Also, when i am trying to search with the order id. It says order not found.

4 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This a scam website

This a scam website, I ordered something on 26th and no response yet. No replies to email except for the standard template response. Extremely frustrating and tiring.

2 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very very bad experience

Very very bad experience . 1838 RS dedicated from Account and no order number is created for it and worst customer care services no one reply over email and no contact number available never buy any thing from this company I want my money back ASAP.

10 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst service you cannot connect with…

Worst service you cannot connect with anyone over call and the emails are also not delivered. Have purchased for 4000 rs and return and exchanged order been more than 30 days no reply/ response.
Wont suggest to purchase from Sassafras.in

17 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da SASSAFRAS

Resposta da SASSAFRAS

Hi Shilpa,

We apologize for the inconvenience,

Please share your order id along with registered contact details to check & update you back with the exact status of your exchange & refund.

Warm regards,
Team SASSAFRAS

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No response company

No response company , urgent responses are not taken care of .. no contact tel no is available .. it’s a mystery company .. no one calls you back .. crazy company crazy people

25 de janeiro de 2023
logotipo da SASSAFRAS

Resposta da SASSAFRAS

Hi Rekha,

We aplogize for the inconvenience,

Please share your order ID along with registered contact details & concern, we will try to resolve the same at the earliest.

Warm regards,
Team SASSAFRAS

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais