Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Advertising stuff you dont have. When I thought id give you a chance, shipped me some soaking wet skates (Which I shipped back to PowerSlide so as not to have to deal with you). If this is some likkle... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fancied getting a pair of inlines to get back into the hobby (45 year old man here!), so googled for a decent pair and found these guys selling the ones I liked at a price significantly lower than th... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They advertise stock they do not have. They then try to sell you another size & gaslight you that the size doesn't matter. They take days to inform you of this & then further days to process... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Order some Anarchy Aggressive Skates for my partner who had been an avid skater as a teenager (we're both in our 30s now!). Skate Britain were fantastic, item was shipped same day and arrived the next... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos para skate

Escrito pela empresa

Get the best value inline and quad/roller derby skates in the UK with starter packs, pads, protection, helmets at the best prices. Great service with fast, free delivery!


Informações de contato

3,0

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

155 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 50% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

quad skate starter kit

Been looking all over for a quad skate starter kit and after checking lots of websites I’m glad I shopped here. They came next day everything in perfect condition. Will be continuing to buy from here in the future. I also got some free socks!

3 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I read the reviews here and was worried…

I read the reviews here and was worried to order from the site, but I’m glad I decided to order anyway. They helped me right from the start with sizing and every question I had before I made the order. The only thing that was a bit disappointing was that I asked before i made the order about a specific model and size that I knew were hard to find, and they said they had them, but after I made the purchase they apologized and said that there had been a mistake. I think it was a problem with the manufacture because it happened to me in another site too. They offered me a better model in the same price and I accepted. The parcel came in a month, I could track the package and everything was great. I would definitely order from them again.

7 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wow what a service!

Wow what a service!
I can not thank you enough for the amount of support u gave me picking the right skates to then giving me further choices to make the skates perfect

Thanks so much for all your help, forever grateful and looking forward to buying more from u

24 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Excellent service. Slight issue with order, sorted within 24hours .
Would use again without question.

20 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Really fast delivery and good customer support. Happy with my order!

23 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great guidance on sizes

Great guidance on sizes, very helpful. Ordered skates and received the very next day. Packed lovely and skates look amazing 😀

Would not hesitate to recommend

7 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dishonest/Con/Do Not Use

If I could give this no stars I would.

I ordered a pair of size 11 Powerslide Final 110 Skates, the order went through and I paid for DPD next day delivery, When they didn't arrive the next day I phoned the shop, I asked about the skates and delivery times, etc, the response I received was that they will be arriving any time soon to the shop, so they obviously do NOT stock all sizes, Do not expect your order to come next day. When I requested a refund on the next day's delivery I was told that once the skates arrive they would have to be sent out as standard post because I am requesting a refund on postage?! This should have been swallowed and posted first class, it is not the customer's fault you are dishonest and do not stock the sizes, and the request for a refund is to take an additional 5 days because I have canceled my order to order the skates from an honest supplier.

If you do not have the stock be honest and upfront on the website, don't just allow people to buy products and continually fob them off, I am in purchasing and I know exactly when all of my orders are due, this is not rocket science. It's now nearly a week and none the wiser to the location of the skates.

Do not purchase from this store, you will be disappointed and left as angry as I have been, when you call up to talk to someone they are not honest and find it easier to keep promising the order is on route.

I will never make a purchase from this site again and will be posting to all the skate groups on Facebook to steer clear of this company and save other people the same headache.

EDIT: Your response is defensive and not factual, I put myself across very clear, maybe more staff training is required. I would not recommend this company even if they were the last skate shop in the world.

19 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

Hello Shane,
We are sorry do disappoint you in this case.
Due to speed skate's being quite a niche product, we do not keep a full size range in stock, we special order some of them.
We sent an email to you straight away to make you aware that there was a slight delay.
We also apologise that you were informed that your first class shipping wouldn’t have been refunded, this is due new staff that were uncertain on our policy. We of course would have refunded your delivery and got the parcel with you first class as soon as we received it.

You have been refunded straight away as requested.

Best regards

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not order from them!

So, I think this online shopping experience was the worst experience I ever had with ordering something. I ordered them and the size didnt fit me so I sent them back ordered a new pair. But the new skates didnt arrive for about 3 and a half month.. I ordered them on 10th of June and on 15 of June they said that my Moxi skates were dispatched and were on their way to Croatia. Then on 28th of July I asked them when will they come and they said it will arrive at the end of august. Which was a lie. Then when they again didnt come, I asked them again where are they and then they said that they have information that they were already delievered to me.. And of course they werenr delievered. So, it was a 'mistake' but that also means that they didnt look where are my skates when I asked them because they would have seen that 'they were delievered'but instead they just told me "they will arrive at the end off august" just to get rid of me.. Then they had to open a case about my missing skates which thay did, it was slow but okay. And then they said they will sent me the new ones and I was waiting and asked them when will they come and thay said 'in a week or so' and of course they didnt come in a week. After two weeks I asked them again where are they bc it has been 2 weeks... And after everythingggg, they said that they stilllll didnt sent them. After everythinggg. And then finally the other day I got my skates. But they lied two times to me... And it took them 3 and a half months to arrive. And then instead of them apologizing and giving me some kind of voucher or couple of free breaks/wheels for my skates or some other gift, they were writing me excuses why it was such a mess and complicated. Excuses such as "i work from home so it is difficult". I ordered them on 15th of Juneand they arrived 3 and a half months later after they lied to me twice! This is honestly the most unprofesional experience I ever had. I do not recommend anyone to order from them. It is soo unprofessional and frustrating.. And then they asked me "if I wanted some free pads as an apology". Free pads.. I think any other company that cares for its customers would either give me a voucher or gifts or even free skates... Anyways, there are so many sites you can order from so please so not pick this one. You will be so frustrated and disapointed..

3 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

This is completely unreasonable!
You know full well that we dispatched your skates for you. As far as we were aware, they were delivered to you in Croatia. Every once in a while courier misplaces a parcel. When this does happen, our customers usually let us know quickly and usually understands that the fault was with the courier. We always look after the customer in this case and have steps to follow. You did not tell us they had not arrived until months later!, which made it impossible to track them. The tracking said that they were delivered to you. We could not claim for this loss because it was too late.. As you know, the courier had them marked as delivered. We then offer to send another set at our expense, which were delayed a week while we ordered them in for you. Because of the delay, we offered you some free pads. You are not seeing this from our side at all. we have sent 2 sets of skates for you and have done our best. The courier lost the skates, not us. You must understand that they were tracking as delivered. We were within our rights to say that they were delivered and that you should have told us sooner if there was an issue. we had to start a search for them with the courier before we could send replacements because it looked like you had the skates. We can't just send another set out after months without allowing the courier to try to investigate

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered inline skates from Skate…

Ordered inline skates from Skate Britain,after few hours received email,saying my skates are not in stock at the moment and will be delayed 10 days.So they offered other skates with bigger price,BUT they matched the price and I received them next day! Friendly and helpfull servise,will recommend to everybody.

26 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service

I recently purchased some higher end Boots and Plates from Skate Britain. When I placed the order I was advised that one of the items would have to be ordered in which would take approximately one week. It did take longer, but this was only an estimate and skating items can be hard to get hold of at the moment.
I have read a few negative reviews about Skate Britain on Trustpilot, however this has not been my experience and I am very pleased with the service I received.
Thank you Skate Britain.

17 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

Thank you, Keith. We are doing our best at a time when stock is difficult to get hold of and importing is difficult. Thanks for recognising this, it is very much appreciated. Enjoy your boots

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

New to roller derby? SHOP HERE!

James at Skate Britain is one of my main ‘go-to’s’ for derby kit. Having bought my own rookie kit there in 2013 I have continually had excellent service including a bulk order for one of our new skater intakes a couple of years ago.
When I started out I rang the shop and as much as I could have been given a hard sell and be up sold, I wasn’t. I took their advice and was glad I did. I now recommend James and Skate Britain to our new skaters… the trust and excellent customer service goes a long way for me.

13 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

Thank you very much for this. Great to hear :-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Could not complete my order

Could not complete my order, tried contacting them 4 times, no response, have no idea if I am getting my money back. AVOID THIS PLACE , HORRIBLE EXPERIENCE

1 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

Hi. Really sorry we missed your email. I have cancelled your order, as requested. We have not accepted any money from you.
Sorry again for the missed message

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really poor service

Really poor service. Told me the skates were not in stock and would come in one months time... didn’t hear from them for weeks after the supposed due date. I had to chase and request a refund since there was no sign of getting anything from these guys.. then they tell me the skates have just arrived “today” but that they have issued a refund and I should reorder! Really no sense about how to make life easy for the customer but just give me more work. Just a joke. I have kept the refund and will be ordering from elsewhere. Really poor service and communication. Clearly I’m not the only one!

27 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

Hi Karina. I am sorry for the preorder skates were delayed. The date given was an estimated time of arrival, which is not something we can promise.
Rio were expecting them on time but I think they were held up in customs.
We never did take any money from your account because we do not charge until the item is dispatched. You asked for a refund right away, so we simply cancelled your order and let you know that they were available now if you did still want them.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic customer service

I'm really not often compelled to write reviews, but the customer service I've received from Skate Britain felt like it warranted the effort. I ordered some skates in April, and was informed that the colour I wanted was sold out. I said I would be happy to wait, and during that time I was sent multiple emails updating me on the status of the shoes in stock; I was offered a number of alternatives, and on the day the colour I wanted was re-stocked I was emailed with a priority link to order them. The shoes then arrived within 24 hours. The communication was so quick and pleasant the entire time, and I'd just like to thank the team for being so helpful and informative. Cheers!

24 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This shop is shady and dubius in…

This shop is shady and doubius in practice. By that I do not mean that they treat your order just as an "invitatio ad offerendum". I mean that they do not answer any emails for days. Just when you cancel the order they suddenly react with a message that they might get the goods in the next week.
That is ridiculous.

8 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

I am very sorry you had this experience. We were running low on staff at a very busy time, so we were not up to date with communication.
Apologies for the hassle

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Service and communication needs to be better

There is a lot to improve with this company, mainly with communication. The communication was honestly terrible. About 90% of your messages and emails will be ignored. I had to call multiple times to get information on my order since I received no emails from them. Even when you call you don’t get straight answers. You basically have to stay on them to get updates on the status of your order. For me it took about 2 weeks of contacting them before I heard that there was something wrong with my order.
Skatebritain has to do better when it comes to service and communication!

22 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Skate Britain

Resposta da Skate Britain

I am very sorry you had this experience. We were running low on staff at busy time, so we were not up to date with communication. We do usually pride ourselves on good advice and communication, so I am disappointed that you have had this trouble.
I hope you will give us a chance to prove ourselves to you in the future

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais