Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My husband and I went to Amsterdam to experience the beautiful tulip gardens. We had a lovely time. Vivek our tour guide was excellent. He explained as we went along and was very easy going. I was n... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Tulips of Holland Sona tours delivered what was mentioned in their itinerary. Vivek our tour guide was helpful and calm when faced with difficult situations. Friday evening hotel and restaura... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This was my first time on an all‑India tour, and it turned out to be a fantastic experience. Ajay and the local guides kept everything running smoothly, even with a hectic schedule that still felt man... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I went to tour to Brussels and Amsterdam had a brilliant experience travelling by myself. Vivek the tour guide was an amazing personality that we all loved. He helped everyone and there were few elder... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Operador de turismo

Informação fornecida por fontes externas variadas

We are one of the largest Asian tour operators in UK. No one understands holidays as better as SONA TOURS. It’s what we do better than anyone else. With us you are guaranteed top VALUE accommodation, finest Indian food and the very best services.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

103 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 66% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent trip to Japan with DJ as Tour Manager

We just came back from a tour of Japan . Our Tour Manager DJ was excellent, itinerary was great and the entire Group and experience was fantastic. I would recommend this Company. Our only negative comment would be they should allow those passengers who wish to upgrade their seats for such a long flight and have should have included a light music evening show and options for those who wish to have massage treatments and photos in traditional Kimonos . Overall very happy and would insist on DJ for future Manager . We will use this Company again .

3 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Thank you, Anuil, for sharing such a detailed and thoughtful review! It sounds like your Japan trip with Sona Tours was a fantastic experience. It's great to hear that the itinerary, tour guide, and accommodation were all top-notch, and that the food was a highlight.
Thanks for your suggestion and will look into it.
Thanks again for the recommendation!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The Tulips of Holland 3 days coach trip…

The Tulips of Holland 3 days coach trip was very well planned. Thank you Sona Tours for organising the trip.

4 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Mala,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We look forward to seeing you travel again with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent tour

Excellent tour
Rita was very helpful and knowledgeable

31 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Suresh,


Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you to your tour to Sri Lanka. We look forward to giving you exceptional service again.

We look forward to seeing you travel again with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

VERY IMPRESSED WITH JESAL's ORGANISING…

VERY IMPRESSED WITH JESAL's ORGANISING OUR TOUR WITH PRECISION AND CARE. WE HAD NO HICUPS AT ANY TIME. EVERYTHING FROM HOTELS TO ITINERARY WITH CURTEOUS DRIVERS AND GUIDE WAS SUPERB. PLEASE PASS OUR CONGRATULATIONS TO INDIA OFFICE TOO.

15 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Ravi,


Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We have captured all those great moments on our facebook and you most welcome to share them. Link
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1136390901821828&type=3

We look forward to seeing you travel again with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Our South America adventure

This is our second holiday with Sona Tours. We were not sure what to expect from the South America tour, only that it is quite challenging but it has been an absolutely amazing and well organised tour which we have both thoroughly enjoyed. Our Tour manager Jesal, was knowledgeable, caring and supportive of the needs of all members of our group. She went over and above to make sure things went smoothly, which they did. We will certainly recommend Sona Tours to our friends and family who are already enquiring having looked at all the fantastic photos. Our next holiday will definitely be with Sona Tours and hopefully with Jesal as the tour manager.

21 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Kam,


Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We have captured all those great moments on our facebook and you most welcome to share them. Link
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1136390901821828&type=3

We look forward to seeing you travel again with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Electrifying Japan

It was an excellent trip, well organised looking at the needs of the client group. Our tour manager Digvijay was excellent. Very caring and responsive.
Food was excellent throughout with a little problem with the Italian night.
Accommodation was very good.
Digvijay with the local guide Akiko made us really feel the country, magnificent trip. It would be remembered in our memories. We are planning our next trip with Sona if we could have Digvijay or Chetan he was with us for Iceland tour which was par excellent.

13 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Experience

Terrible Experience - Avoid This Company!

I am utterly appalled by the service provided by this travel company. They are not flexible, not understanding, and incredibly insensitive. Their customer service is rude and unhelpful, especially towards elderly clients. They take advantage of their lack of understanding and fail to explain the terms of the contract properly.

To make matters worse, they give wrong advice regarding crucial parts of the contract, leading to significant financial losses. This company is conning elderly people out of their savings, amounting to thousands of pounds. It is completely disgusting and unacceptable.

Please, do not fall into their trap. Protect your loved ones and steer clear of this company!

8 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

We cannot recall having dealt with you. And you do not sound from an Indian ethnic.
Will appreciate if you can call us and be precise to what booking...

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor service from the get go

Poor service from the get go, deeply incompasionate to customer needs, rude, Rita is insensitive and truly should not be allowed to face customers, i would go further and say she shouldnt be working in any customer service indisrty, disgusting treatment. Please choose an alternative tour company.

12 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

We are sorry that you find her insensitive, but the facts are not mentioned. You were fully aware of the cancellation procedure and you had also come and talked about it with us in the office and was explained in detail and clearly. Plus we had recommended that you have your travel insurance in place. Further more you requested for a name change which we had agreed to.

Rita's talents are well recognised as she gets repeat clients all the time.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent trip

The staff provided excellent service. Very friendly and approachable at all times. Great tour guide, had a lovely time during the trip. I know time was limited but got to see lots.

23 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We had a very bad experience with Sona…

We had a very bad experience with Sona tours. We booked a trip to Scotland with Sona tours on 25th July 2024. We were a group of 5 members.
On the 1st day itself our seat numbers were allocated to us from 42 to 46. The tour manager Neema Gohil requested us to sit one seat row behind because she wanted to accommodate other passengers.
All members in our group were over the age of 75 yet that was not taken into account and we were made to sit in the last row. On the last row we could hardly hear the announcements on the mic.
On the frist day dinner was at 9.15.pm on the 1st floor. Every one was extremely tired. The quality of food was very poor. On the second day as well the dinner was horrible, the cutlery was wet the quality was bad and the service was appauling. It was only on the last day thay dinner was served on time and the quality was good.
The tour manager is not capable to handle group an timings. Every time we waited to take photos, our group takes the longest to get out of the coach cos we are right at the end, hence we do not get enough time anywhere. I was stuck in lift one of the days.the experience was traumatising I pressed emergency button an security guard came after 15 min. I called manager but she just said that Ramada reception will help. But no one came, only the bus driver came.
Last day on the way back we reached lecister and the tour manager forgot her biscuits box. So bus had to drive back to lecister. Waisted 40 min .we reached London at sona tours office at 11pm.
Every one was upset. I traveled lot with different tours. With sona tours I am not happy at all, I will not be recommending sona travels to anyone and I will be posting this review on social media to raise awareness

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Khatri,

Thank you for your review and we wish to point out that it is always our intention to provide the best possible service to all our clients. Any feedback from our clients is therefore, of paramount importance and invaluable to the quality control of our operation.

It is always disappointing to be told of instances where a client’s holiday arrangements may not have proved entirely as anticipated and we have, therefore, noted your observations about your recent booking.

In this case, you were requested, and you accepted as this coach had a special disabled ramp. Also, in this 50-seater coach there was 18 seats available for you to move around as it was not full. Plus you could have asked the tour manager to repeat the instructions when alighting of the bus.

Regarding the restaurant, we been one of the groups eating there gets allocated the time plus we do not have control on traffic. Am sorry regarding you getting stuck in the SERVICE lift, (not sure why you took that) and great to hear that the hotel got it resolved. Beyond anyone’ s control.

To clarify those biscuits were for a client who got dropped off, and as a good gesture, she called back the bus which am sure would have done the same for you. But do apologise for the delay.

Overall, we know you all had a good time, and we have got positive reviews on the same tour by other clients as shown here.

In closing, we hope that your confidence has not been affected to an extent that it would prevent you from choosing our company again for your holiday requirements.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The 4 day tour to Scotland was really…

The 4 day tour to Scotland was really enjoyable. It was good value for money. The coach was comfortable. The sightseeing arranged were very good. The Ramada hotel was perfectly acceptable. The evening meals could have been better for sure. I think Sona tours should look into the quality of restaurants they offer. Having tour manager Nima was very helpful as she always shared little tips & clear instructions which made ours and rest of the passenger’s trip lot easier. She was very accommodating throughout and took care of everyone (even the ones who were extremely unreasonable 🫣) Having travelled with several other tour managers with other tours companies, we feel that Nima was only one who went extra mile to make sure everyone enjoyed and were comfortable. The driver Abby was helpful and friendly. Wishing both of them the very best.

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Mona Vora,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends in the tour to Scotland Highlands 4 days and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Electrifying Japan Tour 2024

Would I book with Sona Tours again? The short answer is a resounding YES!
The 12 day Electrifying Japan tour was massive fun, the hotels were really nice and the Indian meals that were provided were great too.
There was not much time for some of the lunches and it would have been good if a pit stop was made at a convenience store to grab sandwiches.
If you are thinking of booking this tour don’t hesitate it was a good value for money holiday and it was a fantastic way to see an amazing country, experience its beautiful culture and meets its friendly people.

2 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Nilesh,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scotland Highlights

I am disappointed to learn that you have edited your reply to my review posted on 18 May 2024.You have added positive comments stating they are from clients that I had booked for. I can assure you those comments are not from my group 05/07/24.
In your original reply you said that I did not once mention about my Travel Insurance arrangement. I wasn’t aware that it was necessary or obligation for me to inform or discuss my Travel Insurance with you. Secondly, your T& C states any changes made before 28 days, customer losses 30% of deposit, but it does not clarify if the cost of holiday is paid in full or is discounted, yet you claim it is verified. You have not shown any gesture of goodwill nor commented on any other issues that I had raised in my review.
Having posted my experience of inconvenience and disappointment with Sona Tours on 18/05/24 and we were hoping our mini break to Scotland would be pleasant and not disappointing.
Unfortunately, with regards to “Food and Hotel”.
On the first evening the food in Firangi was disappointing. Everyone in the tour complained about the food. The tables were sticky, the bar area was filthy, the crockery were all wet, we were worried if we were going to be ill. The restrooms were not clean and had an awful/foul smell. When the tour guide said to us that we will be going to the same restaurant (Firangi) on the third evening, we were all disappointed and insisted that the guide should take us to another restaurant and suggested that he should contact Sona Tours to change the Venue, but this was out of his hand. The tour guide said that he cannot contact Sona Tours for authorisation and said that we have no choice but to go to Firangi on the third evening. On the second evening the food in Mr Basrai’s was good as there were many verities and choices.
Holiday Inn where we were staying would not be counted as 3 Stars, because the housekeeping was very poor. No cleaning was done, even the beds in the morning were not made up. Glasses and Cups were not washed, and left where they were after use. The toilet, floor and the shower was not cleaned at all.
Please do not blame on the level of service your third party provides. I believe it’s your responsibility to check that venues offer good level of service.
Couple of items on the itinerary was not visited as they were closed which is understandable.
On the positive side the Tour Manager/Guide was friendly and knowledgeable. The driver of the coach in Scotland was very good.

27 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Ash

We were sorry to read of your disappointment with regard to your accommodation. Without wishing to appear unsympathetic, we confirm that the service provided by the hotel is outside of our direct control. We are sorry to read the problems you encountered with your room however we do hope you will appreciate this matter is beyond our direct control.

Many thanks for your positive review on the Tour Manager and the driver.

Kind Regards
Sona Tours

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Gluten free

We joined SonaTours on their Scotland trip from 27 to 30 June, and it was an outstanding experience. Our tour manager, DJ was exceptional. DJ explanations of the places we visited were clear, insightful, and to the point. His friendly demeanor made the tour even more enjoyable.The coach driver Assam drove smoothly and ensured we were always on time. This made the journey comfortable and stress-free. The food provided during the tour was delicious, and the hotel accommodations was clean but the double bed was small and worn out. But the gluten free breakfast was good adding to the overall positive experience.Having been on my first tour with SonaTours, I can confidently say that they planned this trips exceptionally well. I highly recommend traveling with SonaTours for a well-organized and enjoyable travel experience.Thank you, DJ, for making this Scotland trip unforgettable!Also a big thank you to Jesal who was very helpful and patient in helping me complete the booking online and answering all my questions.

27 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Bindu Rani,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

We have posted some pictures in our facebook.com/sonatours
to remind you of your fond memories for your trip to Scotland. Kindly share amongst your friends.

Much appreciated for your recommendations and will be taken on board.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Electrifying Japan

Would like to start by thanking some amazing people Nijesh Shah was an absolutely amazing tour manager, cannot fault him at all he always put the group first in terms of safety, well-being and happiness. Kay San our local guide was very very knowledgeable, would always answer any questions we had, and if there was something she was not fully sure on she would fact check and get back to us. Both of these people just exuded kindness and happiness! The tour itself was meticulously planned with good time at each sight or activity, Nijesh and Kay san even went out of there way on a few occasions to really treat us and give us an authentic Japanese experience which I know we and the group will never forget. I personally am a lot younger than the rest of the clientele on the tour but everyone was so lovely we bonded over the first two days and really had an amazing time, lifelong friends have been made certainly! I will definitely be visiting Japan again and what an amazing first time with Sona Tours! :D

13 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Apurva Modessa,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

We have posted some pictures in our facebook.com/sonatours
to remind you of your fond memories for your trip to Japan. Kindly share amongst your friends.

Much appreciated for your recommendations and will be taken on board.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cornwall tour 25.05.2024

We went in a group of 14 by Sona tours to Devon and Cornwall dated 25/5/24. Following recent excellent tour to Scotland, this tour started with a great disappointment with late start, substandard small coach and less efficient driver. However, it was rectified on day 2 by replacement with large coach and new driver.
Tour guide was not very friendly and at times sounded rude and insulting as well by citing unpleasant examples and directly targetting Indians for hotel theft picks which was too insulting. Never did he have any introduction talks to know that he was talking to a bunch of highly learned and affluent doctors and professionals. He needs to be told that politeness and courtesy are basics for direct public jobs like these.
Hotel selection was very nice and comfortable except for very limited choices for vegetarian breakfast. Eggs are not to be considered as vegetarian breakfast and there should be an alternate option for it as all vegetarians are not eggetarians. Sorry for adverse but honest comments.

25 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Hi Swati,

We do understand your reason for this review and we do apologise, as the AC was not working in the bus was beyond our control. Great news we acted on it fast as soon we knew and it been a bank holiday weekend, thus not easy to get a coach. But much appreciated for your patience. And you managed to cover all the places in these 3 days.

This is a norm for all the tour manager to brief all clients and nothing personal as we work with this hotels on regular basis.

Am surprised with the breakfast as you stayed in a 4 star hotel.

Kind Regards
Sona Tours

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We went to South America on 11th April…

We went to South America on 11th April 2024 with sona tours. itinerary was very good and well organised. In 24 days we covered four countries and being a vegetarian we didn’t struggle for food, All hotels and restaurants were very good.

And to enjoy this kind of holiday you need good tour leader and our tour leader DJ was excellent, He treated all of us like family members no matter how busy he was , DJ always had time for us. He is very professional and experienced. We’re already planning another holiday with Sona tours and we’re hoping DJ will be with us.

Thank you very much DJ

11 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Hitesh,


Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We have captured all those great moments on our facebook and you most welcome to share them. Link https://www.facebook.com/media/set/?set=a.964445985682988&type=3

We look forward to seeing you travel again with Sona Tours.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent tour company

Excellent tour company! They take care of each and every detail with utmost care. We enjoyed a lot with our 7 month old daughter.

3 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Mrs Dugar,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

We have posted some pictures in our facebook.com/sonatours
to remind you of your fond memories for your trip to Holland & Belgium. Kindly share amongst your friends.

Kind Regards
Sona Tours Team

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Room for improvement,

We faced a lot of issues, we were told seats were allocated, which weren't, so ended, being scattered & got seats at the back.Not so happy with the 2 guides, the Indian one was not very knowledgeable of Japan, any questions we had, he didn't know & couldn't give us an answer. The Japanese guide was very knowledgeable but struggled for words, not very good command of English. Group number was very large, 35, very difficult to cope. No variety of food @ dinner monotonous Indian food. Homeward journey, 8 hours wait, could've got us an earlier flight. Not very good value for price paid. I also, forgot to mention, when l gave Rita, a cheque @ Sona Tours, there was an error, at 1st, she asked me to initial it but on 2nd thoughts, she asked me to write a new cheque. After few days, she calls to say cheque has been sent back, she doesn't know the reason. Ultimately, they said l had pay £20/ because the cheque was sent back, saying l hadn't signed it. Isn't the duty of sonatours to check details before they accept it? It was an error on their part & make money of me £20/ l would never recommend anyone to take sonatours again. There are so many negative reviews, l wish l had read them, before booking with them. I have learnt my lesson.

15 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Hilda

We wish to point out that it is always our intention to provide the best possible service to all our clients. Any feedback from our clients is therefore, of paramount importance and invaluable to the quality control of our operation.

It is always disappointing to be told of instances where a client’s holiday arrangements may not have proved entirely as anticipated and we have, therefore, noted your observations with regard to your recent holiday.

If we may clarify, this is a group tour and tickets are not bought individually, thus the airline allocates the seats. I know for a fact that this group were lucky to sit all together whether it been front or back. The same methodology applies for hotels on allocation of rooms as depends on their inventory.

On the point of the tour manager’s responsibility is to ensure that he manages and has all in control, ensuring everything runs smoothly on the tour. The guide was excellent, as what we have heard from other travelers. Sorry if it did not meet to your standards.

Surely you must have read the itinerary, as we clearly mention that we provide Indian Dinner. We have been running these tours over 15 years and we have had experience of the meals , especially for those vegetarians as they do use Fish oil in cooking. Certainly you must have tried the local cuisines at lunchtime or breakfast in the hotel.

Reference to your cheque, the onus is on you. We are not a financial institution. We had asked you to do a bank transfer at the first place. Which you did later after the cheque bounced.

In closing, we do thank you for bringing the above matters to our attention and would once again like to apologise for any disappointment and inconvenience caused. Further, we hope that, despite the above, you had enjoyed your holiday overall as seen from the pictures.

Regards
Sona Tours

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bali senior citizens

We all senior citizens, ladies went to Bali in Sept 2023 and we had a great time. Despite the food was not to our expectations but Sona tours changed the menus to Indian food which made us feel like not missing home. They had chosen great hotels with amazing breakfast menu. The itinerary with all the sight seeings went smoothly. The local guide was very helpful but had a mix English which confused us but gave us a laugh. Will recommend Sona tours for Bali tour.

26 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Sonatours

Resposta da Sonatours

Dear Ranjna,

Many thanks for your review and giving us an opportunity to serve you. We look forward to giving you exceptional service again.

We are happy to hear that you have made some new friends and look forward to seeing you travel again together with Sona Tours.

We have posted some pictures in our facebook.com/sonatours
to remind you of your fond memories for your trip to Bali. Kindly share amongst your friends.

Kind Regards
Sona Tours Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais