Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj. Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået. En virkelig tryg oplevelse, når man ik... Ver mais
A empresa respondeu
❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌ 🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑 Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme... Ver mais
A empresa respondeu
Fantastisk service på allerhøjeste niveau! Vi havde en kanon god oplevelse med Mathias fra Sørby Auto. Vi følte os meget trygge hele vejen gennem processen. Han gjorde meget ud af at forklare os hvord... Ver mais
A empresa respondeu
Jeg købte mig en lækker bil, som blev leveret ren og pæn. Bilen var i rigtig flot stand, og jeg havde en rigtig god proces med forhandleren. Alt spillede og jeg fik leveret bilen på under én uge, id... Ver mais
A empresa respondeu
Vi tilbyder alt indenfor biler, service, reparation, skader, autoruder og bilpleje. Salg af biler og biludlejning
Sørby Hovedgade 1, 4200, Slagelse, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 71% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 48 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Rigtig god service. Sød og rar personale.

Resposta da Sørby Auto
Vi købte 2 biler samtidig hos Sørby Auto af Nikolaj.
Vi har hele vejen gennem forløbet følt os velinformeret og vi følte os både set, hørt og forstået.
En virkelig tryg oplevelse, når man ikke selv ved noget som helst om biler.
Vi købte bilerne i september 2025 og jeg skriver denne anmeldelse i juni 2026.
Har vi haft de mindste spørgsmål, får vi altid venlig, kompetent og tydeligt svar.
En virkelig god salgsafdeling, med stemning som en familievirksomhed, hvor kunderne faktisk betyder noget.
Særligt stor ros til Simone i “receptionen”.
Altid imødekommende og venlig.
Vi bliver stamkunder :)

Resposta da Sørby Auto
Personalet er virkelig søde og hjælpsomme😊

Resposta da Sørby Auto
Dejligt personale God service Altid hjælpsomme

Resposta da Sørby Auto
Så er jeg kørende igen efter en kedelig motorfejl på min i20, hvor kæden i motoren skulle skiftes. Det tog lidt længere tid end forventet, men var fint kørende undervejs i lånebil. God dialog hele vejen.

Resposta da Sørby Auto
VF3WA5FXC34409876
Sørby Auto forstår mig og vil ikke bare smide en dyr reservedel i . Istedet gør de en kæmpe indsats for at lave reparation så billigt som muligt 👍 . Sørby Auto stoler jeg 100 % på 👍.

Resposta da Sørby Auto
Jeg købte en elbil hos Sørby Autocenter ApS med et helt konkret krav: bilen skulle kunne køre mindst 200 km på én opladning.
Dette blev flere gange bekræftet af to forskellige sælgere på to uafhængige dage, og min kæreste var med til nogle af samtalerne. Jeg har det også på skrift fra forhandleren. Alligevel kan bilen ikke opnå denne rækkevidde i praksis.
Udover rækkevidden har jeg oplevet andre problemer, fx med opladning og OBC (On-Board Charger), som blev konstateret som fejl under syn og skøn og efterfølgende udskiftet. Forhandlerens forsikringer om, at “alt er som det skal være” og argumenter om kørselsmønster og WLTP-tallene, ændrer ikke det faktum, at bilen ikke opfylder det konkrete krav, jeg lagde til grund for købet.
Når man vælger sin første elbil hos en autoriseret bilforhandler, forventer man ærlige, realistiske oplysninger om rækkevidde, så man kan planlægge sin daglige kørsel. Havde jeg fået samme forklaring før købet, som jeg fik efter, havde jeg aldrig valgt bilen.
Sagen har været behandlet ved Ankenævn for Biler, men jeg fik desværre ikke medhold. Det ændrer dog ikke, at den solgte bil ikke lever op til det, jeg blev lovet.
Jeg kan derfor ikke anbefale at handle hos Sørby Autocenter, da købet blev baseret på oplysninger, der ikke var korrekte eller realistiske.
Opdatering:
Forhandleren har svaret, at rækkevidden afhænger af WLTP-tal, kørselsmønster, temperatur og andre faktorer. Det er jeg fuldt ud klar over. Mit krav før købet var dog meget konkret: bilen skulle kunne køre 200 km på én opladning, og dette blev bekræftet skriftligt og mundtligt af flere sælgere. Dette er fortsat det centrale punkt i min kritik og dokumentationen understøtter det.
Jeg har desuden faktura for udskiftning af OBC, som var defekt, hvilket viser, at der har været konkrete tekniske problemer med bilen, men disse ændrer ikke på, at rækkeviddekravet blev brudt.

Resposta da Sørby Auto
Vi satte vores bil til rep. og der var en leje bil klar til os og der gik er par dage og så var den klar til afhentning, så vi er tilfredse.

Resposta da Sørby Auto
Forsikringsskade på Hyundai I20
Alt fungerede bare optimalt; taksering, tidsbestilling, lånebil og udførelse af reperationen..Super Søren Leander

Resposta da Sørby Auto
Super service og professionel forhandler og værksted.
Alle aftaler overholdes - jeg kan kun give den bedste anbefaling.

Resposta da Sørby Auto
❌❌❌ KØB IKKE BILER HERFRA ❌❌❌
🛑⛔️ DE SNYDER MED ARM OG BEN ⛔️🛑
Vi købte en bil sidste sommer, og ved købet lovede Brian Gryning, at hvis der opstod den mindste fejl, skulle vi bare komme forbi, så ville de udbedre den. Han gav os 6 måneders garanti på bilen.
Efter ca. 4 måneder begyndte bilen at få problemer med batteriet. Da vi henvendte os, var de fuldstændig ligeglade og krævede, at vi selv skulle betale for et nyt batteri – selvom det tydeligt burde være dækket af garantien.
Derudover blev jeg mødt af en ældre dame ved navn Bettina Gryning, som kaldte mig idiot og min søster for kaelling” og brugte andre grove og uacceptable udtryk.
De holder ikke deres løfter og behandler kunder respektløst.
PAS PÅ – jeg kan på ingen måde anbefale dette sted.

Resposta da Sørby Auto
Anmeldelse opdateret den 13/02-26- delt i salgservice og kundeservice/reklamation.
Salgservice:
Ekstrem god service ydet af Nikolaj, som er en super god sælger og ærlig. Giver en tryg oplevelse hele vejen igennem salgsprocessen.
Der bliver tilkøbt nysynet og nyserviceret/48 punkt tjek, for at bilen stod i helt perfekt stand ved afhentning. Så en perfekt oplevelse til at starte med, men det ændrede sig drastigt efter afhentning af bilen.
Reklamation:
2 uger efter afhentning af bilen, får jeg selv den op på en lift for at tjekke at alt er som det skal være(hvilket det burde være).
Der bliver opdaget med det samme at de to bageste fjedre har tydelig rust og den ene er knækket og den anden sidder løst.
Jeg kontakter med det samme Sørby auto, da bilen ikke længere kan kører. Og får at vide de skal vælge værksted og det ikke må være autoriseret suzuki forhandler der laver den. (Jeg bor i Svendborg)
Jeg snakker med Brian og den bliver sendt til et værksted, jeg beder Brian om en lånebil da jeg ikke har noget køretøj og er afhænglig af det.
Dette lover Brian at vende tilbage på, dette sker aldrig. Jeg kontakter Brian gentagende gange angående lånebil, og får at vide at han vil vende tilbage. Til sidst informere Brian om at det ikke kan lade sig gøre med en lånebil.
Efter 1 1/2 uge med bilen på værksted, afhenter jeg bilen og snakker med værkstedet. Værkstedet bekræfter at Brian ikke har kontaktet dem vedrørende en lånebil til mig.
Så alt i alt en dårlig oplevelse og dårlig kommunikation. Samt forventer man ikke rustne/knækkede fjedre på en nysynet/nyserviceret bil.

Resposta da Sørby Auto
Let at kontante, god betjening, godforståelse for kunden

Resposta da Sørby Auto
Professionel og hurtig service, meget tilfreds.
Gode biler til en fair pris,samt en god og hurtig betjening,kommer klart igen.
Alt aftalt arbejde blev udført og personalet smilende og i godt humør

Resposta da Sørby Auto
Desværre kan man ikke give nul stjerner.
De overholder ikke deres aftale, om leje af varebil.
Kørte forgæves til ingen verdens nytte, hele planlægningen med fri for at flytte møbler total spildt.
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.