Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Material The fabric of the WellSuited line appears so far to be of good quality. Fit The sizing is quite off. The difference between a small and medium pant is rather large, which means one e... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Recently purchased two matching sets however the qualities is poor and the material is cheap. The quality was the same as the $20 matching sets I can get at Costco. There’s absolutely no lifting or s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had an issue with pants that I ordered from Spanx and instead of being rigid with their rules, the associate immediately offered to help. And she did. I keep returning to this company because of gre... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina

Escrito pela empresa

Welcome to SPANX, a brand that has transformed the world of apparel with groundbreaking shapewear and beyond. Founded in 2000 by Sara Blakely, SPANX has become a global leader in innovative fashion solutions, offering a diverse range of products designed to enhance your everyday style and comfort. From our iconic shapewear to our expanding lines of activewear, lingerie, and loungewear, Spanx is dedicated to creating high-quality, functional garments that empower and inspire. Explore Spanx today and discover how our innovative solutions can transform your wardrobe and boost your confidence. From everyday essentials to special occasion wear, Spanx is your go-to destination for fashion that combines comfort and style.


Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

266 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 59% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The BEST ladies clothing!

The best ladies clothing brand, made for real womens bodies! Quality items and GREAT service, thxspanx!

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you so much for sharing your experience with us, and know that we truly appreciate it! Everything we do is driven by our purpose: elevating women. If you ever need support here at SPANX with our products, or are open to a personalized recommendation from us, please don't hesitate to reach out at contactus@spanx.com.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

WellSuited line - well-fabric but not well-fitted

Material
The fabric of the WellSuited line appears so far to be of good quality.

Fit
The sizing is quite off. The difference between a small and medium pant is rather large, which means one either gets a good looking, but extreme compression and uncomfortable pant, or an overly loose-fitting but comfortable pant. The shoulder size of the WellSuited blazer jacket is bad. I ordered my usual size and the shoulders were too padded and so large in width that they were hanging off of my shoulders - and I have broad shoulders to begin with! The rest of the jacket fit was good so likely the next lower size will fit in the shoulders but be too small everywhere else.

Packaging
The items arrived very poorly packaged and wrinkled. They were not folded, and there was no tissue paper placed in the folds to keep the material from creasing and rubbing against itself - in stark contrast to EVERY other brand at the same price point.

29 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hi there! Thank you so much for your feedback on the fit and the packaging. Rest assured, we'll be more than happy to forward both to the appropriate teams for further review.

We want to make sure you have the best experience with us, so please feel welcome to reach out to us if you ever need sizing support or a product recommendation. We'd love to make sure you're in your best fit yet!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

SPANX

SPANX! I LOVE THEM! Every time I am never disappointed. The fit, size, color everything! It’s so well made, quality the best! Thanks, Barbara

1 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you so much for your review Barbara! We appreciate your feedback, and we'll make sure to clue in our team on this. We take pride in providing our customers with great quality products, so it's wonderful to see that you love them.

If you're ever open to recommendations for other products you'd like, feel welcome to reach out to us!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

There is actually NO customer service

There is actually NO customer service. If you call they give you canned answers that are basically roadblocks and tell you to go to the website. There is no chat person on the website...just more canned answers.
I paid extra for 3 day delivery on 4/9. It is 4/13 and the order has not left the warehouse. I wanted to reroute it to a different address since it will not be here on time. UPS wants to charge me $16.99 to change the address and a $59 "transportation" fee. You cannot talk to an actual person at Spanx. I will never be shopping with them again.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for sharing your experience, and we're sorry to hear that you haven't been able to receive the support you need. Rest assured, we've flagged this to our team and we'll be reaching out via the email on your order soon.

We've also forwarded your support feedback for further review. If you ever have any issues contacting our team via chat or on the phone, please know that you can also reach us via email at contactus@spanx.com.

We're here and happy to help you find a resolution!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

discount code given is awesome

discount code given is awesome. I done't really need any now but received $20 discount. Wish thi kind of promotion happens often.

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hi there! Thanks for sharing your experience - we hope you're able to find something that you'll love here at SPANX. If you ever need additional support with our products, please feel welcome to email us. We're happy to help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

French rib sleeveless jumpsuit

I ordered the French rib sleeveless jumpsuit and I absolutely love it. I ordered in another color. I washed it and hung it to dry and it dried beautifully, wrinkle free. It’s so comfortable and flattering

5 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you so much for your feedback! We're happy to hear that you love our SPANX AirEssentials® French Rib
Sleeveless Jumpsuit, and we'll make sure to let our team know about your experience. If you're ever open to a product recommendation from one of our Stylists, please email us at contactus@spanx.com!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Very disappointed

Recently purchased two matching sets however the qualities is poor and the material is cheap. The quality was the same as the $20 matching sets I can get at Costco. There’s absolutely no lifting or shaping in these matching set as indicated. Extremely disappointed in the quality and fit. Spanx obviously do not stand behind your products. Unfortunately, I purchase it on sale, but it was still very pricey and I’m stuck with it.

24 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

We appreciate you reaching out! We're sorry you're not satisfied with the quality of the SPANX items you purchased. We offer a variety of styles that offer shaping or non shaping features because we understand everyone has different needs. It sounds like the style you purchased was either too big or did not feature the kind of shaping or fabric you wanted.

We'll make sure to forward your feedback to our team. Please email us at contactus@spanx.com with your order number so that we can provide you personalized styling support and ensure you get in a style that better suits your needs.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Spend with confidence.

I had an issue with pants that I ordered from Spanx and instead of being rigid with their rules, the associate immediately offered to help. And she did. I keep returning to this company because of great products and great customer service. That seems difficult to find now days.

2 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for sharing your experience with us, and we're grateful you gave us a chance to support you! If you ever have any questions or concerns with our products, please don't hesitate to reach out - we're always happy to help.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Petite inseam was 27”, not 30” as described

I bought the Air Essentials wide leg pant. Very nice! I’m 5’4” with a 30” inseam. Did my research for the right size and got the petite inseam as IT SAID it was 30”. Got the pants and measured the inseam at 27”! That’s a huge discrepancy! Disappointed I have to reorder and wait another week.

15 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hi there! Thank you for reaching out about your experience, and we're so sorry about that discrepancy. We understand you want to get your best size for the product, and we're committed to making this right.

We have forwarded this feedback to our team at SPANX, and we suggest that you please reach out to us at contactus@spanx.com with details about your order so that we can take next steps with you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Much too small, much too tight.

I ordered the new minimizer bra and it was at least 2 sizes too small. I was so disappointed and have returned it. Essentially I paid $72 for a bandaid. From now on I will order elsewhere. I am 5’5 and weigh 136 pounds. So my size was not the issue. I hope this helps.

11 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for sharing your sizing experience with our SPANX® Low Profile Minimizer Bra, and we're sorry it didn't meet your expectations. We know that it can be tricky to find your best fit, and that's why we're here to help! While you've now returned your bra, please know that in the future you can exchange your SPANX items for a different size (see spanx.com/returns for details) or send us an email at contactus@spanx.com for support if you ever need it.

We're happy to help cultivate your connection with our products, and thank you for having given us a try!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The Worst Customer Experience

Absolutely horrible company and the worst customer service!! Save your money….

Need to file a claim with CC company because they are not refunding my order!!

3 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for letting us know about your return experience, and we're sorry you hadn't received your refund sooner. Per our return policy, we have to allow 5–7 business days after we receive and inspect your return at the warehouse for your refund or exchange to be processed. Further details on that return policy can be found at spanx.com/returns. ​

That being said, it does look like your refund was just issued! We hope this fully resolves your concern, and thank you for bearing with us on that wait. If you have any further questions or feedback, please feel welcome to reach out us at contactus@spanx.com.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Nice fabric fits smooth but no support…

Nice fabric fits smooth but no support to hold you in. Just like normal panties imo

5 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hi there! We appreciate you sharing your experience with your purchase, and we're sorry it didn't fit the way you'd hoped. At SPANX, we know everybody is different and products fit everyone differently. That's why we have so many options!

While it sounds like the panties you purchased didn't meet your support needs, rest assured that we'd be more than happy to get you in a style that meets your needs. Please email us at contactus@spanx.com for a personalized styling recommendation.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never got my refund sent over to Shop

Never got my refund sent over to Shop. The order was made first of February. order 079220019768150. I am still paying on a full order!!!! Susan Tidball.

1 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for looping us in on your refund, and we're sorry it's been taking a little longer than you'd hoped. To clarify, we generally ask to please allow 5–7 business days after we receive and inspect your return at the warehouse for your refund or exchange to be processed. ​For further insights on our return policy and timelines, please visit spanx.com/returns. Good news, it looks like your refund was issued earlier today! If you ever have concerns over not receiving a refund, you're always welcome to email us at contactus@spanx.com. We're more than happy to look into any of your returns for you!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

My first & Last experience with SPANX

This was my first experience purchasing from SPANX, and unfortunately it was disappointing.
I purchased the AirEssentials Luxe Barrel Leg Pant in Very Black as part of a matching set. After the first wear and first wash (following care instructions), the pants developed a seam failure, indicating a manufacturing defect.
Customer service acknowledged the defect and issued a refund for the sale price I paid. However, the matching style and color were out of stock, so I was unable to replace the pants or maintain the coordinated set. The alternative colors and styles suggested did not match the top I had already purchased, and I was told that a replacement, store credit, or price adjustment on a comparable Very Black style was not possible once the refund had been processed.
The only additional accommodation offered was a standard 15% promo code and a free return on the top if I chose to return the entire set. While the responses were polite, this resolution left me either with an incomplete set or needing to repurchase matching items at a higher price due to a defect that was not my fault.
SPANX followed policy, but the handling felt rigid and did not meaningfully acknowledge the inconvenience or loss of value caused by a defective item. For a premium brand, I expected more flexibility and a more customer-first approach when a product fails immediately.
As a result, I will not be repurchasing and will be moving to alternatives brands that align more closely with my customer-first values.

25 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hi there! Thank you so much for sharing your customer service experience with us, and we apologize for not having provided a solution to fully replace the style so that you could keep your set. We've made a note of this feedback, and we'll make sure to partner with the correct SPANX team to review these support processes. We work hard to ensure every customer who reaches out receives the support they need - and we appreciate the chance you gave us to learn how to do even better. Please know you're always welcome to reach out for any shopping or order support at SPANX - our email is contactus@spanx.com.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stellar Customer Service Experience

I recently needed to exchange an item I received as a gift. The cut was a bit short but there was a small stain on the front which was the bigger issue. My Customer Service experience was stellar! Not only were they quick to respond, but they followed up again because I wasn't able to respond back immediately. Then, they issued a credit and didn't ask me to send the item back. I had no issue sending the item back, but I appreciate the ease Spanx extended me. Furthermore, Spanx followed up again once the Store Credit was issued. In general, across the board, Customer Service is suffering these days. My experience with Spanx's Customer Service was top-notch and worth the praise. I hope others are able to have the same experience with them as I did.

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Hello there! Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate your feedback, and we'll make sure to forward this to our team. If there's anything else you need support with at SPANX, please feel welcome to email us at contactus@spanx.com. We're happy to help!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The airism pants are horrible!

The airism pants are horrible!! They last one wash and then the butt starts pulling. If you sit on anything, it pulls they are absolutely defective!! I did not even sit on anything rough and they pull you cannot wear them outside! Also, you cannot leave a review on the website so they do not reflect how awful they are. And overpriced.

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for letting us know about your experience with your SPANX product, and we're so sorry to hear about the snags. It sounds like you may have purchased from our AirEssentials collection. With this particular collection, the luxurious spacer fabric has specific care instructions to preserve its quality and prevent snagging. We understand this isn't the experience you wanted, and we'd be more than happy to guide you to a solution for your product and feedback. Please email us at contactus@spanx.com so that we can assist further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No customer service at all

No customer service at all. No phone number to contact a person. Order from a place you can actually speak to someone. For a company that charges these prices it’s ridiculous not to even be able to get help. I do not want to email them. The web site has been down. Just says sorry web site down. I am unable still to process a return. Yet no problem at all if I want to buy something. Sooooooo frustrating. Lululemon has much better customer service

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da SPANX

Resposta da SPANX

Thank you for sharing your experience with our website and in trying to reach our customer support team. We care about your experience, and we're sorry to hear you didn't get that return support you needed. Rest assured that your feedback has been forwarded to our team for further review.

In the meantime, please feel welcome to call us at +1 888-806-7311 to loop in one of our SPANX Stylists on your return request. If you encounter any website issues in the future, we recommend emailing us at contactus@spanx.com with screenshots so that we can troubleshoot that accordingly. We hope this helps, and thank you for shopping and connecting with us here at SPANX!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The customer service is very poor

The customer service is very poor. I had an order delivered, they didn’t fit. I contacted them, they told me how to return. I later received an email saying they received the order and would credit me within 5 days. That was over 2 months ago. I emailed customer service twice and still no answer or credit. 0792300631120 Order #

24 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer beware, poor quality, no returns

I purchased their regular faux leather and their fleece lined faux leather leggings and to my surprise they’re both awful. The texture is odd and crackly and patchy and does not look leather like at all. Buyer beware, there’s a reason the black ones are all final sale only, because they’re very poor quality and Spanx intentionally filters out honest bad reviews.

22 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uncomfortable, Feels like Rubber

I have several camis from different companies, but the Spanx is the worst. It feels like tight rubber. Supportive, body shaping camis should feel soft and comfortable. I am sorry that the one I bought is not returnable, as I will never wear it.

25 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais