Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

9 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Helt otroligt att göra ägarbyte

Helt otroligt att göra ägarbyte ? Ringa till kundtjänst och få ett bemötande som är under all kritik? Varför har de kundtjänst via tel ? De kan ju inte hjälpa med något utan hänvisar sina blanketter på nätet! Gör om och ändå får samma idiot förklaring att något är fel? Vem som skickat detta har bara ett namn ? Trodde alla i Sverige har både för och efternamn? Fortsättning följer!!!????

8 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jag är mycket besviken på SRV:s…

Jag är mycket besviken på SRV:s hantering av fakturor. Jag mottog en faktura med både påminnelseavgift och inkassoavgift redan efter tre dagar, vilket jag upplevde som oskäligt. När jag kontaktade kundtjänst för att få det omprövat fick jag inget stöd – de hänvisade enbart till sina rutiner och vägrade ändra avgiften. Som kund kände jag mig inte respekterad eller trygg med deras hantering av ärendet.

19 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sämst i klassen

Sämst i klassen, nog för att det inte finns något incitament för att vara trevlig och serviceminded när man är ett bolag man inte kan välja bort. Men det skadar ju faktiskt inte heller.
Gör precis det som är nödvändigt, och med en tråkig trött ton, kan inte ens låta trevliga.

14 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Otroligt dåligt på alla plan

Otroligt dåligt på alla plan.
Sophämtningen uteblir om kärlen står ens marginellt fel (t.ex. en meter), vilket gör att man helt enkelt hoppar över tömningen och hushållen tvingas vänta ytterligare två veckor.
De ändrar system hela tiden och nu kan man inte längre sortera hemma. Förpackningar som papper, plast, glas och kartong måste nu lämnas på återvinningsstationer. Som en direkt följd blir de stationer som finns kvar ständigt överfulla. Alla klagar, men trots detta ökas inte antalet containrar – tvärtom har vissa sorteringsstationer till och med stängts.

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Inget bra företag...

Vansinnigt projekt med färgsortering (hur är det möjligt att man inte prövar i mindre skala först, med t.ex. ett hushåll och inte tusentals...?). Då kunde man lätt upptäckt problemen och låtit folk fortsätta med t.ex. Sortera hemma.

Utköp av chefer till fullständigt orimliga kostnader, som de tvångsanslutna kommunmedborgarna får betala kostnaden för (Totalkostnad 2 790 000 kr för att Mette Holst inte ska vara fortsatt chef, t.ex.).

Företaget tar ca 0% ansvar när deras förare backar ned brevlådor. (Trots att deras sopbil p.g.a. tidpunkten och tunga hjulspår utanför vägen uppenbart kört ned brevlådorna saknas "färgrester" från sopbilen, vilket enligt SRV utredning gör att det inte kan ha hänt.)

Fungerar ofta bra på återvinningsstationerna, och personalen är trevlig.

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Färgsortering ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma.

Plast: 1/5, där 1 är mycket dåligt och 5 mycket bra. Det får bara plats små plastförpackningar i den lilla plastpåsen som får plats i en tioliterhink. Större plastförpackningar som vi tidigare kunde lägga i kärlet Sortera Hemma, måste vi nu köra till ÅVS eller ÅVC. Alla har inte elbil som vi. Deras bilar som drivs av fossila bränslen är miljöovänliga.

Pappersförpackningar: 1/5. Se Plast.

Tidningar: 1/5. Tidskrifter med relativt hårda pärmar tar stor plats i plastpåsen som måste bytas ofta, vilket tar onödig tid.

Metall: 1/5. Se Plast och Pappersförpackningar.

Glas: 1/5. Vi är tvungna att köra glas till ÅVS och ÅVC.

Matavfall: 3/5. Påsen är rymlig, men vi vet inte hur vi ska få nya påsar.

Sammanfattning: Färgsortering är ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma. Vi vill inte fortsätta att betala för Färgsortering, som tar mycket längre tid och transporter med bil. Risken är att kunder lägger alla förpackningar osorterade i en stor påse i kärlet för brännbart avfall.

Hur får vi respektive kunder utan bil nya påsar?

27 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Katastrof företag

dålig support, skippar tömningar, när tömningen sker hanteras ligger soptunnorna utsprida längs vägarna. Nya sortera hemma lösningen är katastrof, plastpåsar för allt med hänvsning till EU direktiv men det direktivet säger inget om att det ska sorteras i flera olika platspåsar. Hantering av sortera hemma vid snöfall har fallerat varje år vid vägar som inte deras lastbilar klarar.

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais