Streamily Avaliações 

386
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Took a while longer than I would have liked to recieve my order but that's through no fault of Streamily themselves as they tell you up front it may take some time. Customer service was super helpful... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Please let Tara Sand know that she was amazing and took great care in getting my name right! Ritchie is forever my favorite character of Pokémon of all time and love that his character was availa... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Buying and ordering is extremely easy to do, as well as asking for personalization on autographs. The thing I have a slight issue with is how long I have to wait in order to actually get the autograph... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Your talent was AMAZING at what she does but what I don’t appreciate is your customer service being so blatantly rude and dismissive by calling me a liar when I had proof. I’ve been in customer servic... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Agência de Entretenimento

Escrito pela empresa

Welcome to Streamily, where we transform ordinary moments into extraordinary experiences! At Streamily, we believe in the power of connection through shared passions and the joy that comes from engaging with the things you love. Our platform is more than just a streaming service; it's a vibrant community that brings fans closer to the creators and talent they adore. At the core of Streamily is a simple yet powerful mission – to bridge the gap between fans and their favorite talent and creators. We understand the profound impact that these connections can have on both sides, fostering a sense of belonging and creating memorable experiences. Our mission is to make these connections seamless, enjoyable, and accessible to fans worldwide. Streamily offers a unique opportunity for fans to directly interact with their favorite talent. Whether it's a live Q&A session, a personalized shout-out, or exclusive prints signed LIVE on a livestream event, our platform enables fans to go beyond the screen and engage in a meaningful way. We pride ourselves on providing a diverse range of content to cater to every interest. From anime and gaming, to on-screen talent and streaming artists, Streamily is a one-stop destination for fans seeking a variety of experiences. Whether you're a talent looking to connect with your fans or a fan seeking unforgettable experiences, Streamily invites you to join our community. Together, let's create moments that last a lifetime – because life's too short for ordinary.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

386 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(386)

175 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order Missing - No responsibility taken. (UPDATE AT BOTTOM)

1 whole year ago yesterday (May 2024), I ordered a 10x8 print to be signed by one of my favourite actors. Due to actor schedule issues, the print wasn't signed until October (understandable and something that cannot be helped) - The print was then dispatched from Streamily in November and "arrived" at the beginning of December! The shipping company sent the print to a completely different address and so I never in fact received the print. Now as a consumer and having paid just shy of $95 overall for the print and shipping to the UK, it is the retailers responsibility that I actually receive the item. After a tenuous back and forth and being jostled between both the shipping company and Streamily, neither party wants to take ANY responsibility or even APOLOGIZE for. Whats worse is after I explained the situation via an email chain and practically begged for a refund of my order or even a new print, I got completely blanked and basically made to feel like I was a burden for trying to resolve this issue. I asked at the time (December 2024) privately and am now having to ask Streamily again publicly for a full refund of my order or even STORE credit equal to the amount I spent overall ($94) so I can try ordering from another signing. It's so disheartening to see so many others sharing similar experiences to me, but I have hope that maybe me now speaking out on here can finally put this issue to bed. There are plenty of signings on the page I'd like to buy a print from as they host a diverse range of amazing talent whose work appeals to me greatly. But I cannot in good-faith be a repeat customer if my first order has been such a shambles. Please fix this Streamily - Ieuan Jones

UPDATE - The order WAS refunded about 4 days after this review in the form of a promo-code to use for another signing at the value of my last order. I'm glad this chapter can now be closed and everybody can move on!

14 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Hi Leuan,

Thank you for taking the time to share your experience—we sincerely appreciate your feedback and apologize for the frustration and inconvenience this situation caused. You’re absolutely right that as the retailer, it’s our responsibility to ensure you receive your order, and we regret that our initial response fell short of your expectations.

We’re glad to see that the issue was resolved with a promo code for the full value of your order, but we completely understand how the delays and miscommunication along the way impacted your experience. This isn’t the level of service we strive for, and we’re actively working to improve our processes to prevent similar issues in the future.

Your patience and willingness to give us another chance mean a lot to us. We’d love the opportunity to restore your faith in Streamily, and we hope your next experience with us reflects the seamless, positive service you deserve. If there’s anything else we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out to our support team directly.

Thank you again for your honesty and for being part of the Streamily community.

Best regards,
The Streamily Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fraud Company

I forgot to which email-address I applied for a subscription, so I buyed from one mail-address an autograph and by the second, I buyed an autograph and had a membership. that started October 2024 and end it in Feburary 2025. They told me I will get January the last bill. But it didn't stop. I told them my issues and the employer asked me for the four digital numbers and gave them what they asked for and since then I never heard anything back from them.
This is a fraud company, who will do anything to get money.

9 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Hi Jenmi,

Thank you for sharing your concerns with us. We’re sorry to hear about your experience with your membership.

Our membership terms are clearly outlined during checkout, but we understand that issues can sometimes arise. To help resolve this quickly, we’d need the order number tied to your membership purchase. Unfortunately, without this information, we couldn’t locate your account through the details previously provided.

Please contact our support team directly at **support@streamily.com** with your order number, and we’ll be happy to investigate this further and assist you.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to make things right.

Best regards,
The Streamily Team

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Over a Year since I bought an autograph streamily support has not provided any helpful information or alternatives for my order

I have been a long time customer of streamily even bought a family membership as I have been spending thousand's of dollars in autographs for my collection. One autograph I bought in 4/2024 has been signed but never delivered with it being over 1 year of waiting. I have periodically sent messages to customer support asking for any update only to receive automated " we have contacted our talent department and will let you know as soon as they get back to us with more information!" no other update than that. I wasnt even asking for a refund I just wanted store credit as when the autographs from this site do come even if its delayed by a few months I can accept that but 1 year without ANY information is just too much.

Already sent one last email asking for any help or support on their end to resolve this before I have to look into other options of resolution, I still wish to use streamily services but the lack of communication on their end has soured my experience.

Edit

I finally got the refund one year wasn't ideal but I got what I want and will continue to use this service.

30 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Hi Alex,

Thank you for being a loyal Streamily customer and for sharing your honest feedback. We sincerely appreciate your support over the years and apologize for the frustration caused by the delay in resolving your order from April 2024.

While we’re glad to see your refund was ultimately processed, we completely understand that the year-long wait and lack of proactive communication fell short of your expectations. This isn’t the experience we want for any customer, especially someone who has invested as much in our community as you have.

We’re actively working to improve our response times and communication processes to prevent situations like this in the future. Your patience and willingness to continue with Streamily mean a great deal to us, and we’d love the opportunity to provide you with the seamless service you deserve moving forward.

If there’s anything else we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out to our team at support@streamily.com. We truly value your business and your trust.

Best regards,
The Streamily Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely TERRIBLE Service

I ordered a signed poster on October 21st, 2024. OCTOBER. At the time of this post it is MARCH 30th, 2025. No update, no reaching out, literally nothing until I sent emails requesting information. I was given a shitty half assed response of "they are working on it!" 3 separate times. This service screams scam to me, especially after reading more reviews on sub credit card scams, and orders not even being fulfilled properly. DO NOT order anything from this site, you will be losing money

21 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

We sincerely apologize for the unacceptable delay in fulfilling your order and for the lack of clear communication along the way. We understand how frustrating this experience must be—waiting months for an item you were excited about is not the service we aim to provide, and we truly regret letting you down.

At Streamily, we do our best to keep talent informed of pending orders and provide them with reminders and support to complete signings in a timely manner. However, because these orders rely on the availability of independent creators—many of whom have busy schedules, conventions, filming commitments, or other obligations—delays can sometimes occur beyond our control. That said, it’s our responsibility to ensure better transparency with you when these delays happen, and we clearly fell short in keeping you updated.

We’ve escalated your order internally and are working to get you a resolution as quickly as possible. If you’d prefer a refund at this time, we’re happy to process that for you—just let us know by replying to your support ticket or emailing us directly.

Again, we’re deeply sorry for this experience and appreciate your patience. We’re committed to improving our processes to prevent situations like this in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I honestly have NOTHING but good things…

I honestly have NOTHING but good things to say about streamily. ALL my send in items have been received in a timely manner and emailed me with images of my items when they were received. Yea it takes a while to receive your items because their warehouse has to receive them and authenticate them but I have received all my items with absolute no issues.

27 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you so much for taking the time to share your experience with Streamily! We’re thrilled to hear that your send-in items were handled smoothly and that you’ve had such a positive experience with our service.

We truly appreciate your patience and understanding regarding processing times—our team works hard to ensure every item is authenticated and cared for before making its way back to you. It’s feedback like yours that motivates us to keep improving!

Thanks again for your support and trust in us. We’re so glad you’re happy with your orders, and we look forward to serving you again in the future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non existent customer support

I made an order for a Christmas present in late November. We are now in almost April, five months later.

I have since sent numerous emails asking for status updates for this order yet they’ve replied once. Once. I haven’t heard from them since February.

Shocking customer service & total lack of communication for fans that have spent hundreds of pounds on something they’re passionate about. Will never be ordering something again when (IF) this order ever appears.

26 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

We sincerely apologize for the unacceptable delay in your order and for our lack of communication. Waiting five months for an item—especially one meant as a gift—is understandably frustrating, and we take full responsibility for not keeping you informed throughout the process.

While our team does everything possible to remind talent of pending orders and facilitate timely signings, delays can sometimes occur due to their schedules and external commitments. That said, this does not excuse the poor communication you’ve experienced, and we’re truly sorry for letting you down.

If you’d prefer a refund instead of waiting further, please let us know by replying to your support ticket or emailing us directly—we’re happy to process that for you right away.

Your trust means everything to us, and we’re committed to improving our response times and transparency moving forward. Thank you for giving us the opportunity to make this right.



Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

been getting fraudulent subscription…

been getting fraudulent subscription charges for months without realizing from this company after buying signed photos from their site month ago. dont use

9 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused you. We understand how concerning it can be to discover unexpected charges, and we take matters like this very seriously.

We want to clarify that our intention is never to mislead or cause confusion regarding subscriptions or charges. We strive to be transparent about all transactions, and any subscription services are clearly outlined during the checkout process. However, we recognize that there may have been a misunderstanding or oversight in this case, and we regret any distress this has caused.

If you haven’t already, please reach out to our customer support team directly so we can investigate this matter further and work with you to resolve it. We value your feedback and are committed to ensuring our processes are as clear and user-friendly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to address your concerns and improve your experience moving forward.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Streamily is still awful!

I just want to write a follow up review about Streamily. On February 13, 2025 I wrote a review about the horrible experience I had about Streamily and their practice of sneaking subscription charges into orders. Streamily has terrible customer service and refused to help me at all when it came to fraudulent charges they placed on my credit card. Thank goodness my credit card company opened an investigation and proved that Streamily did fraudulent charges on my credit card. My credit card company credited me back the money that Streamily stole.
A month later, after I posted this review, Streamily replied and had the nerve to lie. They gave a fake apology and said they canceled the subscription charges on their site. That was a LIE! They never canceled any subscription charges. I canceled the subscription charges after I notified them about the fraudulent charges that they never notified me about. So again, DO NOT do business with Streamily. I have heard worse experiences about them.

4 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your experience and for following up with additional details. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this situation has caused you. We understand how important trust and transparency are when it comes to financial transactions, and we regret that your experience fell short of the standards we strive to uphold.

Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to mislead or cause confusion. We take your concerns seriously and have processes in place to address issues like this. However, it appears there was a breakdown in communication and resolution in your case, and for that, we are truly sorry. We are reviewing our internal procedures to ensure that similar situations are handled more effectively in the future.

We appreciate you bringing this to our attention, and we’re glad to hear that your credit card company was able to resolve the issue on your behalf. If there’s anything further we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out to us directly. Your feedback is invaluable, and we are committed to improving our services to better meet the needs of our customers.

Thank you again for sharing your experience.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

You responded quickly to my question

You responded quickly to my question. Extremely friendly. I can only recommend it.

24 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you so much for taking the time to leave such a kind review! We’re thrilled to hear that you found our response quick and our service friendly. Providing excellent support is our top priority, and your recommendation means the world to us.

If you ever have more questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick Process After Signature

There were a few behind the scenes hiccups for receiving the signature, but once Streamily had received the print, they were quick with processing. I also ordered a frame to complement my print. Both were packaged safely and securely. When I had reached out to Streamily during the process of the signature, they responded promptly and professionally, answering my queries. Overall satisfied with the service and would use again in the future if I desire!

12 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you so much for taking the time to share your experience with us on Trustpilot! We truly appreciate your understanding regarding the behind-the-scenes hiccups and are delighted to hear that once we received the print, everything moved smoothly for you.

It’s wonderful to know that your print and frame arrived safely and securely, and that our team was able to provide prompt and professional responses to your queries. Your satisfaction is our top priority, and we’re thrilled that you’d consider using Streamily again in the future!

If there’s ever anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Nothing but problems and very little help...

I've had nothing but problems with Streamily. I ordered an off-camera print to be signed with a Certificate of Authenticity on November 29, 2024. I reached out to them on February 1st because at that time I still had not received the order or any updates. I was told the artist signed the wrong print so my choices were to keep that print, wait another month+ to get the correct print or cancel the order altogether. It was a gift and the recipient decided to keep what was already signed.

I finally got the package today and it's only the print, no Certificate of Authenticity. At this point I've lost all trust in this company, who are either understaffed or have terrible tracking processes in place. I had a Family Membership because I thought this would be a fun things to regularly make purchases from, but I will never make that mistake again. I cancelled the membership and will wait to see if and when they send the CoA.

13 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincerest apologies for the issues you’ve experienced with your order. We deeply regret the delays, miscommunication, and the oversight regarding the Certificate of Authenticity (CoA). This is not the level of service we strive to provide, and we truly appreciate your patience throughout this process.

We understand how frustrating it must have been to deal with the incorrect print initially and then to receive the package without the CoA. This is entirely on us, and we are committed to resolving this matter for you as quickly as possible.

To ensure your CoA is handled promptly, please reach out to us directly at **support@streamily.com** with your order details. Our team will prioritize your request and make sure the CoA is sent to you without further delay.

We’re truly sorry for the disappointment this has caused, especially since this was intended as a gift. Your feedback is invaluable, and we are taking steps to improve our processes to prevent similar issues in the future.

Thank you for giving us the opportunity to make this right. We hope to have the chance to regain your trust.

Sincerely,
The Streamily Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Every order I’ve gotten through…

Every order I’ve gotten through streamily has been excellent! The only thing I think would make it better is if they had Canadian prices (cause it maybe $80 usd but it’s like $130 cad) but I love every single order I’ve made

13 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you so much for taking the time to leave such a kind review! We’re thrilled to hear that you’ve been happy with every order you’ve received through Streamily—it means the world to us to know we’re delivering a great experience.

We truly appreciate your suggestion about offering Canadian pricing. We understand how currency conversion can impact the overall cost, and we’re always looking for ways to improve and make our products more accessible to our valued customers, including those in Canada. Your feedback is incredibly important to us, and we’ll definitely take it into consideration as we continue to grow and enhance our services.

Thank you again for your support and for being a part of the Streamily community. We’re so glad you love your orders, and we look forward to serving you again in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love streamily they always answer…

I love streamily they always answer your questions and get back to you.

11 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you so much for taking the time to share your kind words about Streamily! We’re thrilled to hear that you’ve had such a positive experience with us and that our team has been able to assist you promptly and effectively.

Providing excellent customer service is one of our top priorities, and it’s incredibly rewarding to know that our efforts have made a difference for you. Your support and feedback mean the world to us, and we’re so grateful to have you as part of the Streamily community.

If there’s ever anything else we can do to make your experience even better, please don’t hesitate to reach out. We’re here for you!

Thank you again for your support and for sharing your thoughts. We look forward to serving you again soon!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Two big gripes (EDIT 2-5-24)

Problem Situation 1: Terrible communication and everything they say about ‘2-4 weeks’ is a lie. I’ve been waiting for close to seven on one autograph that was signed early-mid December. There’s been no update since then about the order, and I find it just a little hard to believe that they haven’t received it yet.

Problem Situation 2: I pre-ordered a Marvel Rivals print and then saw another print I’d rather have, so I sent them an email about canceling, and talked about how I used the code NEWYEAR. They sent back some BS automated response that actually in fact, LIED about the use of the NEWYEAR code saying it ‘was no longer in use’, even though three days later, I get a site email saying ‘USE DISCOUNT CODE NEWYEAR FOR 10% OFF!’ I then saw a page on their site that claims they can do something that basically makes it so they can switch a purchase amount to store credit, which is perfect for me because all I want to do is switch the print I’m buying, so I send them an email about it. A week ago. Then another email 2 days later. Then a message on their website a day after that. Then an email today I’m almost sure they won’t see/choose to not respond to either.

Am I being impatient? Probably. Am I being a bit whiny? Probably. But don’t tout these things and then send nothing but ONE. SINGLE. AUTOMATED RESPONSE. OVER 5 REACHOUTS.

My first print came in perfectly, and what I’m quickly realizing is that a common phenomena among us Streamily customers is that they do a perfect job on the first….
…and then could not care less on any future orders you put in. I hate being negative, so please, Streamily, prove me wrong.

EDIT: Streamily did in fact, prove me wrong, and therefore I am keeping my initial review up here but slightly increasing as they did solve the more pressing and pertinent second issue.

4 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your detailed review. We truly appreciate your honesty and want to sincerely apologize for the frustrations you’ve experienced with your recent orders. Your feedback is invaluable to us, and we’re committed to improving based on your experience.

Regarding Problem Situation 1, we deeply regret the delay and lack of communication surrounding your autograph order. While we aim to deliver orders as quickly as possible, there are occasionally delays beyond our control, such as talent availability or shipping logistics. However, we understand that this does not excuse the lack of updates, and we’re working to improve our communication processes to ensure customers are kept informed every step of the way. We’ll continue to work on this order for you.

As for Problem Situation 2, we’re glad to hear that our team was able to resolve the issue with your Marvel Rivals print. We apologize for the initial confusion and delays in responding to your emails. Our goal is to provide timely and helpful support, and we acknowledge that we fell short in this instance. We’re actively reviewing our customer service protocols to ensure faster and more personalized responses moving forward.

We’re grateful that you’ve given us the opportunity to address these issues and that you’ve updated your review to reflect the resolution. Your satisfaction is our top priority, and we’re committed to proving that we care about every order, not just the first.

If there’s anything else we can do to make things right or if you have further concerns, please don’t hesitate to reach out directly. We’re here to help and ensure your future experiences with Streamily are nothing short of excellent.

Thank you again for your patience and understanding. We value your support and look forward to serving you better in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a signed print from Jeremy Jordan

Ordered a signed print from Jeremy Jordan in July of 2024. By the time I reached out I was well past the 90 days for refund. I have reached out to them twice attempting to get any information regarding my order. I get the same apology and the refer back to the talent being busy. If you know that the talent is that busy, why is the same print still available for sale when I’m sure many people have been waiting months to receive their print? Or at least have a disclaimer that you could be waiting a very long time to receive your purchase.

30 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your review and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the delay and frustration you’ve experienced with your order from Jeremy Jordan. We understand how disappointing it must be to wait this long for your signed print, and we truly appreciate your patience.

While we do our best to provide accurate timelines for orders, the availability of our talents can sometimes impact the fulfillment process. Unfortunately, this is beyond our control, and we understand that it can lead to longer wait times than anticipated. That said, we recognize that we can improve in managing expectations and keeping customers informed throughout the process.

We’re actively reviewing our processes to ensure better clarity, such as adding disclaimers for high-demand talents and providing more frequent updates to customers. Regarding your specific order, while we cannot provide an exact timeline for when the print will be signed due to the talent’s schedule, we’re doing everything we can to move this forward and will follow up with you as soon as we have more information.

Your feedback is invaluable to us, and we’re committed to making improvements to prevent situations like this in the future. If there’s anything else we can do to assist you or if you have further concerns, please don’t hesitate to reach out.

Thank you again for your understanding and for giving us the opportunity to address this issue. We value your support and are dedicated to ensuring a better experience for you moving forward.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I waited 2 months for my package only…

I waited 2 months for my package only for it to be send to the wrong adress! I paid about 80€ for everything only to be left with nothing! Postal office cant do anything since it was delivered to a mail box to someone unknow, and streamily wont reply to my emails. Poor logistics, poor service and poor experience. I atleast hope to recive a full refund or a new signed poster for free due to their own mistake....

Update: I got my package, poster was in a perfect condition, over all happy with product, however not too happy about the service. Maybe wont order again, due to emotional rides.

10 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

We want to sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We completely understand how disappointing it must be to wait two months for your package, only to have it delivered to the wrong address. This is not the experience we want for any of our customers, and we deeply regret that we’ve fallen short in this situation.

We’re also very sorry for the lack of response to your emails—this is not the level of service we strive to provide, and we take full responsibility for this oversight. To ensure your issue is resolved as quickly and effectively as possible, we kindly ask that you reach back out to our Support team at support@streamily.com and request to speak with a manager. This will allow us to escalate your case immediately and give it the attention it deserves.

We truly value you as a customer, and we’re committed to making this right. Our team will work diligently to address your concerns and find a resolution that meets your expectations. Thank you for bringing this to our attention, and we’re truly sorry for the poor experience you’ve had. We hope to restore your faith in us and provide you with the service you deserve moving forward.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from this company

I made an order for a friend's birthday back in September 2024, a couple months in advance as their birthday was in December, I wanted to give some leeway for any error or issues that may occur. (Spoiler Alert, there were issues.)

I waited a couple weeks and when the signing came, there was no update, I figured that there might have been an issue so I gave it a month. Again, there was no update. At this point, I went to Reddit, Youtube, Facebook, any social media to check reviews and if anyone has gotten their signings. Some people did, but in my research I noticed there were many more people who have gotten some bad experiences from the company; from their signatures not coming or getting no response from the customer support.

Emailed them 2 months in and got told their policy of refunds was you had to wait 90 days. So I waited.

Still no response.

I got an email eventually telling me the talent is taking longer than usual and will receive a reminder.

So that brings me up to today where there is absolutely no update from the talent, no signature and a very pissed off friend who had waited MONTHS.

I've contacted customer support and gotten an automated response, messaged again and will be giving it a week and if there is no reply, I will be contacting my bank and seeking legal action. Absolutely appalling company. If you desperately want a signature, get a friend to go to a convention or go personally, at least you'll be guaranteed a signature unlike this unreliable company.

Pathetic.

16 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced with your order. We understand how important this was for your friend’s birthday, and we deeply regret that we fell short in delivering the experience you deserved.

We take your feedback very seriously and will use it to carefully review our processes and identify areas where we can improve. While we can’t undo the inconvenience this has caused, please know that your experience has been heard, and we’re committed to making meaningful changes to better serve our customers.

To address your specific situation, we’re escalating your case to ensure it receives the attention it deserves. Please reach out to us directly at support@streamily.com and ask to speak with a manager so we can work toward a resolution as quickly as possible.

Thank you again for bringing this to our attention. We truly value your feedback and hope to have the opportunity to make this right for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They don’t care

While waiting over a month for my order they had a sale, 10% off. I contacted customer service and asked if I could get the discount, as the item was still in stock. They said no. I asked if I could cancel the order, they said no. I asked my credit card if I could cancel the order (my first time doing this), they said yes, I guess because they actually care about keeping my business. So I got the 10% and also the other 90% back. Streamily customer service really just could not care less about you. I only wish my favorite creators had another platform for their products, and that I had read the reviews before trying to order from Streamily.

30 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced with your order and our customer service. We understand how disappointing it must have been to see a discount offered while waiting for your purchase, and we regret that we were unable to accommodate your request at the time.

We want to clarify that our refund and cancellation policies are outlined prior to purchase to ensure transparency, and we understand that these policies may not always align with the expectations or circumstances of our customers. That said, we deeply regret that your experience left you feeling unheard and undervalued. This is not the level of care we strive to provide, and we take your feedback seriously as we work to improve our processes and customer interactions.

We truly value you as a customer and are committed to making meaningful changes to better serve you and others in the future. If there’s anything further we can do to address your concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly at support@streamily.com.

Thank you again for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to restore your trust in us.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My daughter ordered a signed Jeremy…

My daughter ordered a signed Jeremy Jordan Hazbin Hotel autograph last MAY! 8 months ago. Every time I contacted them it was blamed on the "talent". I'm disgusted I didn't look up review before letting her part with quite a lot of her savings. She's only 12 years old and begged. Seems this company are scammers and take your money even when they cannot guarantee thr product. Absolute disgrace. Please don't ever order from them

14 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment you and your daughter have experienced. We understand how excited she must have been to receive her signed Jeremy Jordan autograph, and we deeply regret that this process has taken far longer than expected.

We want to clarify that our Talent Partnership team has been in constant contact with Jeremy Jordan to ensure orders are fulfilled as quickly as possible. However, due to his ongoing commitments with his Broadway show, there have been unavoidable delays. While we understand this explanation does not make up for the wait, we want to assure you that we are actively working with Jeremy and his team to complete all pending orders.

We also want to emphasize that we do not take payments unless we are confident in fulfilling orders, and we never intend to mislead or disappoint our customers. That said, we completely understand your frustration, and we take full responsibility for the lack of timely updates and the delay in delivering your daughter’s autograph.

Please feel free to reach out to us directly at support@streamily.com so we can work with you to find a resolution - we’re committed to making this right for you and your daughter.

Thank you again for bringing this to our attention. We truly value your feedback and hope to have the opportunity to restore your trust in us.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Yet Again, Another Atrocious Experience.

Got charged for a membership that I didn’t know was a recurring billing. After going through MULTIPLE different steps to cancel I was told that there was no way I’d be able to get a refund once the membership was charged. So now my $10 was taken from me for something that I will not be using what so ever. I’ve had so many horrible experiences with this company I cannot believe a “professional” business is run like this. Great concept, executed horribly. I wish that you could actually just get the autographs from people you never would have been able to otherwise without having to ever deal with the HORRIBLE customer service this company provides. I wouldn’t be as mad about losing my $10 if every single experience I’ve ever had with this company wasn’t some of the worst I’ve ever had. I hadn’t even been charged in the last 24 hours before reaching out and just like that, my 10 bucks is gone. Do better.

16 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Streamily

Resposta da Streamily

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with our membership enrollment process. We understand how upsetting it must be to feel charged for something you didn’t intend to continue, and we regret that this has contributed to a negative experience with our company.

We want to clarify that the membership enrollment, including the clear understanding that it is a monthly charge, is displayed on the checkout page prior to completing the purchase. Additionally, the option to opt out of the membership is available at any time. That said, we take your feedback seriously as we work to improve the transparency and usability of our checkout process.

Regarding your request for a refund, while our policy states that membership charges are non-refundable once processed, we truly regret that this has left you feeling unheard and dissatisfied. We’re committed to reviewing our policies and processes to ensure a better experience for our customers moving forward.

We value your feedback and are taking steps to address the issues you’ve raised, particularly around customer service and communication. If there’s anything further we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out to us directly at support@streamily.com.

Thank you again for bringing this to our attention. We’re committed to doing better and hope to have the opportunity to restore your trust in us.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais