Talis-us Avaliações 

112
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Deceptive. Stated Lotus Venison for cats was in stock, even show the "only " so many left" and would ship with in 2 or 3 business days. Received products 3 weeks after ordering. If you do not mind... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They carry the only cat food my cat who has severe protein allergy. This food is often sold out in big pet food retailers. Tali’s-us is a life saver!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I love the harness in that it is easy to get all my dog and fits very well. But I am not sure what the point of the magnet is because unless I have it connected to a leash, the magnets just come open... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Been waiting a week for my shipment and all I get when I check the tracking number is that a label had been created but USPS still hasn't received the package after 5 day. They don't answer messages e... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Pet Shop

Escrito pela empresa

At Talis, you can find all the pet supplies your furry, fishy, scaly, or feathered friend needs to feel happy, safe, and clean. For over a decade, our brand of family-owned stores has been serving nutrition and supplies for pets. We have the best brands of animal food at the best price. Buy from our online pet store .


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

112 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 26% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(112)

43 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The stuffed toys for our puppy are well…Made

The stuffed toys for our puppy are well made, and our Latte loves them!!! Excellent toys and encourage their toys for dog lovers!!!!

10 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Latte loves the stuffed toys and that they're a hit in your home. 🐾💖 We take pride in creating high-quality toys that bring joy to pups and their humans alike. Your recommendation means the world to us—thank you for being a part of our community of dog lovers!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed in order August 10th still not shipped.

I placed in order August 10th. It is now September 26th. My item has not shipped. I reached out the first week of September and they said it would ship soon. It hasnt. I reached out to their chat bot and first it said my order didnt exist. I told it the order date and it found it and then it said my order is "unfulfilled" and that i should contact support. It only ordered 1 item for under $30. I am beyond frustrated and my issues still is not resolved. Do not recommend.

10 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My dogs just loved the tendon chew…

My dogs just loved the tendon chew rings. We had a 3 month old rescue puppy with us for the weekend who was teething up a storm. These chews kept her busy and satisfied for at least an house

10 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that your dogs—and your teething rescue puppy—enjoyed the tendon chew rings. It’s great to know they kept her busy and happy during such an important stage. We appreciate you sharing your experience and hope to see you again soon!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give a negative 1 I would

If I could give a negative 1 I would. Whatever you do DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY! I ordered a simple product for my two dogs and paid 11.99 shipping thinking in a few days maybe 1 week tops it would be delivered. nope no confirmation no one answering the phones then I finally get an email after I emailed them and they said the same thing as on the august 5 review that it would ship in 1-2 days nope it’s 14 days and i’m still waiting todays emails says will be shipped in the next couple of days r u kidding me its not coming from China what the heck’s going on? i still don’t have my order again this is the first and last time o will call my cc company and dispute it of i don’t receive it in a couple of days

24 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

waited for a week on a product and they…

waited for a week on a product and they left me with no communication. when i called they were confused and said they would have the product in 1-2 days and they would call me back. they never called back and i had to go out of my way again to find out they never had the product, and were planning on letting me wait a month and not communicating with me at all. the product was important for my animals health and she will die without it. i will always tell everyone to stay away from this company.

UPDATE: they said they would refund me and instead sent the product and completely disregarded me. do not trust this company still!! i had to go to the bank and report fraudulent activity and change my card.

3 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a product from them almost 2…

I bought a product from them almost 2 months ago and never got the product! Everytime I call to ask about it it was “damaged” during shipping and they are waiting for a new shipment from the supplier. They do not reach out to inform you what’s going on with your order or when it will be delivered. Do not buy from them! They are a scam

29 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Creative toys for pets.

Helpful in ordering cat toys.
They stock unusual toys.
Most stores have the same toys for cats. Fun to find fresh ideas in toys to captivate your cat to play more.

16 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What I love most about Talis is the…

What I love most about Talis is the variety they’ve got everything from fish food to bird toys to premium dog treats. Their website is user-friendly, and the customer support is super helpful. You can tell they genuinely care about animals. I highly recommend them to any pet owner looking for a reliable and honest supplier.

16 de maio de 2025
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you so much for your kind words and for recommending Talis! We're thrilled to hear that you enjoy the variety we offer and that our website and customer support team have been helpful to you. Caring for animals is at the heart of everything we do, and it means the world to us that you noticed. We’re proud to be a part of your pet’s care and look forward to continuing to serve you and your furry (or feathered) friends!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THIS COMPANY IS A SCAM!!

THIS COMPANY IS A SCAM!!! Trust me DO NOT ORDER FROM THEM!! I never leave reviews but I felt I needed to make sure everyone is aware of this situation so that it doesn’t happen to someone else!!! Which, if you read the previous reviews, it’s happened to lots of someone else’s!!! I placed my order on April 4 for a cage to go over my snakes light in his cage. I sent them an email explaining the urgency of needing this product and I did receive one email back that said that they would be shipping it on Wednesday, Wednesday came and gone, and I started emailing them and calling them again. Never once did I get a response again I have also emailed shop pay which is who I paid through. Never have I received a response from them either. I did email both tonight letting them know that I will be contacting a lawyer in regards to this situation if they do not refund my money and cancel this order!! I get an email to my email telling me that I am subscribed to them without my permission without my knowledge and the link that they sent me was no longer active. They have it set up where I will Pay $57 every two weeks for new light cages every two weeks now who in the world would need a new light cage every two weeks?? Especially when it’s been a month and they haven’t even sent the first one!!! I don’t even know how they got my payment information because I paid through shop pay!!! I am absolutely furious!!! You can’t reach anybody by phone you can’t reach anybody by email and this just goes on and on. Of course I will be contacting my bank as well on Monday but to sign me up for something without my Permission for $57 every two weeks that’s just unbelievable. I cannot believe that they’ve done this and I have no idea how they even got my credit information!!! I sent them both an email tonight letting them know that I will be contacting a lawyer, and I will also be contacting the Better Business Bureau in regards to the scams that are being done to me and everyone else!!! Please stay safe out there!! Please please beware of this company!! Very disturbing!!!

4 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you for bringing this to our attention. We deeply regret the frustration and inconvenience this situation has caused you.
We reviewed your case and would like to clarify a few points. While your first two orders with us were successfully delivered, we acknowledge that your third order has been delayed. Despite our best efforts to source your product from our supplier, we have unfortunately met challenges at the factory level. We sincerely apologize for this delay and agree it’s not the level of service you should expect from us.
Regarding the subscription charge, it appears that the subscription option was selected at checkout, which prompted the recurring billing. We understand how concerning this must be and want to assure you that we will immediately address this issue for you. We will cancel any subscription charges and ensure no further payments are processed. Please be assured this was not done intentionally or without your permission.
To resolve this matter, we are processing a full refund for your unshipped order. Our team will work closely with you to ensure all concerns are addressed.
We are committed to making this right and restoring your trust in our company. If you have any additional questions, please don’t hesitate to contact us directly

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam company that never delivers what you bought

Ordered a leash and collar from them March 10th, 2025. Contacted them March 17th they said it would ship out in a few days. It is April 2nd and I have no leash and collar. They are a scam company. I paid $12 shipping for fast delivery!!!
Horrible doing business with them, if you can call it that...

10 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

We’re sorry to hear about your experience and any frustration caused. After reviewing your order, we noticed that you contacted our customer service team to cancel the order, which is why it was not shipped. Please rest assured that we have the items in stock, and we apologize for any confusion.
If you’d like, we’d be happy to process a new order for you with expedited shipping at no extra charge, or we can assist further with any concerns you may have. Feel free to reach out to us at [customer support email] so we can resolve this to your satisfaction.
Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to make it right.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Talis-us is my go-to pet store

Talis-us is my go-to pet store! Whether I need food, toys, or supplies for my dog or fish, they always have what I’m looking for. The quality is excellent, prices are fair, and the service is reliable. Definitely recommend them! 🐕🐟💯

2 de abril de 2025
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that Talis-us is your go-to pet store for all your furry and finned friends. 🐕🐟 Your kind words about our product quality, prices, and service mean the world to us.
If you ever need assistance or have suggestions on how we can make your experience even better, feel free to reach out. We’re always here to help!
Thanks again for your recommendation! 💯
Warm regards,
The Talis-us Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Couldn't be happier

Couldn't be happier! I ordered Superworms for my hedgehog and shipping took 'a bit' longer than I anticipated however...the PRICE WAS BY FAR CHEAPER THAN ANYWHERE ELSE and exactly the same product as I had paid alot more for at other places. Would definitely order again!

21 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM company LIES.

SCAM company LIES.. I ordered Feb 3th called today Feb 11th and said it will be another 7-10 days for cat food. I said cancel my order and they just sent me UPS shipping pre-shipping label. UPS doesn't have possession of the package. They now say they cant cancel the order. I will call my CC company and dispute the charge.. DONT TRUST THIS COMPANY

No way to reply so adding to the reply back below. The rep on the phone has said it shipped and I was going to pay a 15% restocking fee. This is after saying cancel my order on a previous call and reviewing a new UPS label created and potential receive date of Feb 18th after I had already said to cancel it earlier. Don’t lie to the customer and tell them they have to pay a 15% restocking fee. I see the full refund was refunded so far will sit and see if it actually happens.

10 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

After reviewing your order, I can confirm that it was canceled and fully refunded as per your request. If you did not receive confirmation or are still seeing a charge, I kindly encourage you to double-check with your payment provider, as it may take a few business days for the refund to reflect on your account.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Purchased a Lamb Chop dog

Purchased a Lamb Chop dog
Toy on 1/22/24. Email confirmation said it would ship in 3-5 business days. As of 2/4/25 Talis was still waiting to receive the item from their supplier. It’s now 2/10/25 and still have no tracking number that my order has shipped. Why would you offer an item for sale if you don’t physically have the item? Maybe one day I’ll actually receive the lamb chop dog toys that I purchased since I can’t get them to refund me.
Would not buy from this company again

22 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No refund for cancelled order

I purchased some dog food on January 24th but realized I got the wrong item. Wrote them immediately and was able to cancel. However, I never received my refund. I have written them 3 times and no response. I called twice and no one was available to talk to me. Told me to write them!!! Pitiful way to handle a new business

5 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We understand how frustrating this experience must have been for you, and we’re here to help clarify what happened.
Our records indicate that your cancellation request was made on January 27th, and we promptly approved the refund on our end. Please note that refunds may take 3–7 business days to process and appear in your account depending on your bank's policies.
We recommend contacting your bank directly to check the status of the refund. If for any reason the refund has not appeared after this period, please reach out to us again, and we’ll be happy to assist further.
We sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work to resolve this issue. Your satisfaction is very important to us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible order communication

I purchased a fish tank. For 2 weeks the order status still stated that the order was preparing for shipment. I reached out via email hoping to get an update and hopefully an estimate of when my order would actually ship out. The following day I got a reply saying that the item is actually out of stock and I would be refunded. The item is still listed for sale on their website with a note saying "order now only 2 left in stock". I still haven't received my refund and am writing this to save others from Gavin to deal with this business.

21 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I REALLY wanted to like this store

I REALLY wanted to like this store. It popped up on my shop app and I liked all the variety of options this had for several species.
Placed order on 12/8/24. All items listed as in stock. Almost a week later (12/14) sent email to get an update since it had not shipped. No response. Label created 12/16but not picked up or in the hands of delivery service till 12/19. Got email notification on 12/17 that two items were out of stock and I was refunded. Delivery eta was 12/23. Continued to sit at location and then delivery date changed to 12/30?! Sent second email to Talis to try and inquire why such a delayed delivery. No response. Went to actual website today 12/23 and trying to use their chat feature which communication is very slow with no current resolution. Trying to understand why $11.99 delivery fee for two small and lightweight items is taking nearly two weeks to be delivered.

All in all I will not be ordering from company in the future.
-Poor customer service
-items listed as in stock may not in fact be in stock and notified for over a week from purchase date
-over a week to get order shipped from purchase date
-VERY expensive delivery fee for not any kind of priority mail service

23 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly regret that your order did not meet your expectations, and we deeply value your feedback as it helps us improve.
We understand how frustrating delays and lack of timely responses can be, especially during the holiday season when shipments are expected to arrive quickly. Please know that the delay in shipping was, in part, due to holiday-related surges with our shipping courier. Once packages are handed off to the courier, we rely on them to deliver efficiently, though we acknowledge that this does not alleviate the inconvenience caused.
We also sincerely apologize for the delay in notifying you about the out-of-stock items and the impact this had on your experience with us. We are revisiting our inventory management and communication processes to ensure such incidents are minimized moving forward.
Regarding the shipping fee, we aim to cover costs for secure and reliable delivery. That said, we will reevaluate these charges alongside the delivery timelines to ensure they align more closely with the level of service you deserve.
Again, we apologize for the inconvenience this caused and appreciate you bringing these concerns to our attention. Should you have further questions or require assistance, please do not hesitate to reach out directly.
Thank you and Merry Christmas

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give negative stars they…

If I could give negative stars they would receive-5. Ordered in October with 3-5 days shipping, 2weeks later no delivery. Sent a email asking for update. No reply. Sent another message 11/19 they cancelled no apology

19 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Talis-us

Resposta da Talis-us

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you've faced regarding your order and the lack of communication on our part.
We did send an email to inform you that the product was out of stock and to discuss the next steps, but it seems there may have been a communication error. We apologize for not reaching you and for any frustration this has caused.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais