AA Approved Garage Network  Avaliações 

19.490
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to book ,technicain polite ,kept uptodate on appointment . Arrived got on with work ,no problems occured. As a disabled person this service was brilliant for myself . Surprised your technic... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Booking was very easy and I was kept well informed throughout including details of the mechanic and van registration and arrival times. Details were clear. The service was completed in good time and e... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really impressed with garage used via AA this year, having car collected and returned was so much easier, v good service. In the past I’ve used garages who tell me more needs doing on my car, this yea... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a very friendly welcome and my booking was immediatelyconfirmed , key taken and advised I would be called when my vehicle was ready for collection. I was also informed they were having problems... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Oficina de Inspeção Veicular
  2. Inspeção veicular
  3. Loja de Autopeças
  4. Mecânico
  5. Serviço de Motorista
  6. Serviço de reboque

Sobre AA Approved Garage Network

Escrito pela empresa

MOTs, services and repairs brought to you through the convenience of our local AA approved garage network.

AA approved local garages

  • Every one of the garages in our network is audited to ensure it meets our highest quality, service and training standards
  • The garage technicians are expertly trained in petrol, diesel and electric vehicles

Fixed & transparent pricing

  • You’ll know exactly what you’re going to pay, with no hidden extras
  • We’ll chat to the garage to make sure that any additional work needed is accurate, and give you a quote to approve before it’s carried out.

Guaranteed quality of work and repairs

  • We’re so confident in the work, we guarantee all parts and labour for 12 months
  • The garages in our network always fit quality parts, made to the same standard as the original manufacturer equipment
  • All prices, including labour, are checked to make sure they’re accurate

Easy online booking

  • You can book online at a garage local to you, on a date of your choice
  • Book up to 90 days in advance
  • You have access to a UK wide network of local garages.

 


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

19 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,0

Todas as avaliações

(19.490)

6.824 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very professional

Very professional, good attitude

24 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

We're delighted to hear this about Greg's super service 💛🔧.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor communication

Poor communication. Garage recommended did not turn up within the time scale. No communication at all on status of MOT or service. Car returned at 8.15 with no message beforehand. E mails saying booking had been rearranged it hasn’t. No response to my emails. Will not use again let alone recommend

23 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

Hi Anthony, our garages will always do their best to arrive within your booked time slot, but delays can sometimes happen due to traffic or earlier jobs taking longer than expected.

If you need any clarification about your MOT, please give us a call next week and we'll be happy to help.

We hope your car is running smoothly.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Easy booking process

Easy booking process; good service, affordable price.

21 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

We're over the moon with your fab feedback 😊🚗.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It was a total waste of my money.

On the day there was no air filter. I paid the AA to do the job. But the following day I had to take it to the garage myself. Sit there an hour to be told that they still couldn’t put a filter in. But they would come to me. I stayed in all day waiting no filter. Waited two more days and at long last a filter was fitted at home. Meantime I had my bill from AA saying job complete. Nobody from the AA at anytime contacted me to find out what was happening about the air filter. So I’d tell anybody that wants to know that the AA did not take the worry off my shoulders and I still had to take my car to the garage. The whole point of paying extra was so that I could stay at home with my disabled daughter and not have to leave her alone. Would I use this service again definitely NOT. Just a total waste of my money.

21 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

Hi Claire, we can see that you booked for your car to be collected and returned as part of your service and MOT.

We're sorry to hear there was a delay in getting the air filter repaired, and we hope you've been in touch with our team so they could help get things sorted.

We hope everything has now been resolved and that your car is running well.

📞 0330 018 3446
📧 Prestige-Smartcare.queries@theaa.com

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The service was perfect but the…

The service was perfect but the communication between me and the booking agent wasn’t good. They didn’t inform me that the mechanic wasn’t coming the exact time I booked.

21 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

Hi Doreen, our Mobile Mechanics will always do their best to arrive within your booked time slot, but delays can sometimes happen due to traffic or earlier jobs taking longer than expected. We're pleased that the service went well and hope your car is running smoothly 💛.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The AA approved garage did good work

The AA approved garage did the MOT, major service, replaced front brake discs and pads and replaced the front tyres. The garage did good work at a reasonable price. Unfortunately AA Smart Care did not invoice the quoted amount for the work on the brakes. However I was able to call and get the problem rectified. A refund will be issued.

24 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

Hi David, we're pleased to hear that everything has now been sorted and that the garage did a great job with your car.

Thanks for taking the time to leave your feedback 😊.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Forgot to return car until chased and…

Forgot to return car until chased and returned at 9.30pm. No checklist provided of work done. Didn’t reset service requied indicator light. Didn’t fix air conditioning as requested.

21 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

Hi Paul, we're sorry to hear this and hope you've been in touch with the garage directly so they can look into it and help get everything resolved.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The first time used this service and…

The first time used this service and would highly recommend to anyone looking to get their car serviced.

22 de setembro de 2026
logotipo da AA Approved Garage Network

Resposta da AA Approved Garage Network

We're thrilled to hear this about your service with our Mobile Mechanic 😊🚗.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Although mechanic was delayed i was…

Although mechanic was delayed i was advised when he was on his way. Work still completed in specified time. He did suggest that I didn't need all brakes replacing but decided to get all of them replaced. All ok now at a great price. Very pleased.

21 de setembro de 2026

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais