Banner for Vapeforest

Vapeforest Avaliações 

200
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great website, easy to navigate with a huge selection of vapes at very reasonable prices. Ordering online was simple, the communication was great and delivery was very quick, what's not to like. Now s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently purchased a beginner vape kit from Vape Forest, and I couldn't be happier. As someone completely new to vaping, I was nervous about choosing the right product. Their website made it so easy... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The selection at Vape Forest is just incredible. It's a bit overwhelming at first because there's so much to choose from, but their customer support team was really helpful. They guided me to the per... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super fast free delivery (next day) . Excellent prices and thanks to them I found my favourite vape! If you haven't tried them, try Hyola Ultra 30k vapes. This website does 5 Refill pods (each 30k... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de vaporizadores

Escrito pela empresa

At VapeForest, we believe shopping for vape products should be simple, reliable and hassle-free. As a UK vape retailer, our aim is to give adult customers access to a carefully selected range of trusted brands, competitive prices and customer service they can rely on. Our range includes vape kits, pods, replacement coils, e-liquids, nicotine salts and other vaping essentials from well-known brands. We regularly review and update our selection so customers can find established favourites alongside the latest releases, all in one place. We know that choosing the right device, replacement part or e-liquid is not always straightforward. That is why we focus on providing clear product information and helpful guidance, making it easier for customers to choose products that suit their needs. Customer care is at the heart of VapeForest. If something is not right with an order or product, our team is here to help. Customers can contact us by email or through our website contact form, and we aim to respond promptly, understand the issue and provide an appropriate solution, including a replacement or refund where applicable. For us, a good shopping experience does not end at checkout. We want every stage — from browsing and ordering to delivery and after-sales support — to be straightforward and dependable. Our goal is to build lasting relationships with our customers through fair pricing, reliable service, transparent communication and genuine support. Whether you are shopping with VapeForest for the first time or returning to us again, we want you to feel confident that you are dealing with a retailer that values your business. VapeForest — trusted brands, competitive prices and customer service you can count on. Vaping products are intended for adults aged 18 and over only.

Free UK Delivery over £25 or more

Spend over £25 and enjoy free UK delivery.

Spend over £25 and enjoy free UK delivery.
Spend over £25 or more with VapeForest and enjoy free UK delivery. We aim to process and dispatch orders promptly, with delivery updates provided where available.

Informações de contato

Why Customers Choose VapeForest

Genuine products, reliable service and support you can count on.

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

200 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(200)

142 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this company

Avoid this company. I received a faulty vape and they are being most unhelpful. They won’t except the video evidence I have to print labels and send it back when I have no access to a printer. They have said if the liquid level is low I won’t be refunded. My vape is hissing and leaking liquid! So I’ve just checked the reviews and Judging by all these bad review on faulty vapes and then not being refunded. I’ve never had this experience with any other vape company they’re generally really helpful as faults do happen but go else where as they just take your money without a care in the world

26 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi GT
We’re sorry to hear about your experience, but we’re unable to locate any order under your name or details on Trustpilot.

For transparency, our returns and refund policy clearly states that all faulty products must be returned for examination, as required by our suppliers. Despite this, as you stated we offered you a free return label, even though this is not part of our standard policy, to make the process easier. Unfortunately, the return was declined by you.

We always handle genuine faulty items promptly once returned and never ignore our customers. We pride ourselves on offering friendly, reliable service, and we resolve every verified issue fairly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this company

Avoid this company, you will see great reviews on product’s delivery time etc these are all true, I have been a returning customer for some time now, I got a faulty vape disposable one and they will not offer any refund or compensation to this, now look at all the bad reviews they all say the same about bad customer service , not refunding, we all know form time to time you will get a dodgy one for time to time just because it’s disposable they will not refund, avoid hassle go to another company, these lot are crap for customer service

23 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Paul,

Thank you for sharing your feedback. We’ve reviewed your order (No. 78005, placed on 07/03/2025 and delivered on 08/03/2025). The issue was first reported on 21/03/2025 — 13 days after delivery.

As clearly stated in our returns and refund policy, any faulty disposable vapes must be reported within 72 hours of delivery. and needs also to be returned back. This policy is in place to ensure products can be properly assessed and handled in line with manufacturer guidelines.

We always aim to provide a fair and professional service and are happy to help with any issue reported within the stated timeframe.

The Vape Forest Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT ORDER FROM VAPE FOREST

DO NOT ORDER FROM VAPE FOREST. I had an extremely disappointing experience with Vapeforest’s customer service, which has left me with zero trust in this company. After receiving faulty products, I followed up by providing clear photographic evidence, expecting a reasonable resolution. Instead, I was met with condescension, rudeness and a dismissive attitude.

Their email response essentially implied that my concern wasn’t valid and when I politely expressed frustration at their tone, they replied with an even colder, two-line response that completely ignored the feedback I had given. No attempt to engage, apologize, or address the issue.

This experience showed me that Vapeforest not only distrusts their customers but also doesn’t care about improving their service or handling concerns respectfully. I won’t be returning as a customer, and I can’t recommend a company that treats paying customers this way.

If you value respectful communication and good customer care, I’d strongly advise shopping elsewhere.

23 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you for your review Jessica.
Below is the last email communication we sent on 23/03/2025, where you refused to return the product for inspection. As clearly stated in our policy, all faulty products must be returned for inspection.

Hi Jessica,

Thank you for your continued correspondence and for sharing your concerns in detail. We truly value your feedback as a loyal customer, and I sincerely apologise for any frustration or disappointment you’ve experienced throughout this process. It’s clear this has not met the standard of service we aim to provide, and for that, I’m sorry.

We absolutely take your concerns seriously, and I’d like to clarify why we’ve requested the return of the faulty Cherry Cola vapes despite the photographic evidence you kindly provided. Our policy requires returned items so we can assess them and, in turn, address any issues with our suppliers to prevent this from happening again. That said, I understand how this extra step might feel inconvenient, especially given the clear evidence you’ve shared and your regular support of Vapeforest with your monthly orders. Your time and trust matter to us, and we don’t intend to question your honesty in any way.

To resolve this efficiently and fairly:
• We’ve already provided a prepaid return label free of charge, despite this being an exception to our standard policy, as a gesture of appreciation for your loyalty.
• Once we receive the 3 faulty Cherry Cola vapes at our warehouse, we’ll process your refund within 5 working days.
Regards,

Vapeforest Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased multiple platinum bars from…

I purchased multiple platinum bars from vape forest, when I reached end of vapes 2 was faulty. I emailed and explained, I was informed that buying multiple there is no guarantee at all, obviously not happy with that, I will not be using this company anymore, please be aware that you could be out of pocket using vape forest

10 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you so much for your review Lee.

Your order #70774 was placed for 10 x Platinum Bar on 10/11/2024, and we received your faulty report on 10/01/2025, which was 2 months after placing the order.
Bellow was our response to you in Email:

I am afraid we cannot proceed further for below two reasons that has been stated in the Vapefores's policy and all buyers agree before they place orders.

1- Vapeforest does not provide refunds or exchanges for orders sold as Box/Pack of 10 disposable products, under any circumstances , all sales are final even if you believe any items are defective.


2- Disposable products are generally not refundable. Vapeforest provides a “Dead-On-Arrival” guarantee for faulty disposable products sold individually. This means that Vapeforest will only accept returns for provably faulty disposable items within a 24-hour period from when you receive your order.

Kind Regards,
Vapeforest Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The selection at Vape Forest is just…

The selection at Vape Forest is just incredible. It's a bit overwhelming at first because there's so much to choose from, but their customer support team was really helpful. They guided me to the perfect vape kit for transitioning from smoking. I've been smoke-free for 3 weeks now, and the apple cinnamon e-liquid is my absolute favorite.
Thank you!

22 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Sarah,

Thank you so much for your kind words and congratulations on being smoke-free for 3 weeks — that’s an amazing achievement! We’re thrilled to hear that our team could help you find the perfect vape kit and that you’re enjoying the Apple Cinnamon flavour.

Your success story truly means a lot to us, and we’re so happy to be part of your journey.

Warm regards,
The Vape Forest Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love that Vape Forest takes the time…

I love that Vape Forest takes the time to curate their products. You can tell they genuinely care about quality and safety. The range of mods and liquids is fantastic—I found a really tricky mod that suits my style perfectly, and the performance is flawless. The delivery was quick too. Can't recommend them enough!

21 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you so much for your amazing feedback! We're delighted to hear you appreciate our carefully curated range and that you found the perfect mod for your style. Quality, and customer satisfaction mean everything to us. Enjoy your vape, and we look forward to serving you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently purchased a beginner vape…

I recently purchased a beginner vape kit from Vape Forest, and I couldn't be happier. As someone completely new to vaping, I was nervous about choosing the right product. Their website made it so easy to navigate, and the detailed descriptions helped me make an informed decision. The kit itself is high quality, and the e-liquid flavors are amazing—my favorite so far is the mango blend! I'll definitely be ordering again soon.

16 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Emily

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that your first vaping experience with our beginner kit has been such a positive one. It’s great to know our website helped make your choice easy and that you’re enjoying the mango flavour — it’s one of our favourites too!

We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Warm regards,
The Vape Forest Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 5 vapes all tried all spitting…

Ordered 5 vapes all tried all spitting 1 burnt 1 not ever working at all was asked to return them in unused condition 🙄 how am I ment to know they don't work if they haven't been puffed 🤔🤔 so clearly no refund so cutting my loss and won't order from them again

13 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Dawn,

Thank you for your feedback.
We have a standard message that is sent to all customers who believe they have received a faulty product:

Please note that if a product has already been used, it cannot be considered faulty.

This is because some customers have returned fully used vapes expecting Vapeforest to treat them as faulty.

Any product claimed to be faulty must be returned for examination. We have the proper tools to test each item, and if it is found to be faulty, we will issue a refund or replacement.

Kind regards,
The Vapeforest Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

My order hasn't arrived , they are very responsive even during weakened , I received my order with few days delay but I can blame Royal Mail for that , generally excellent customer service

28 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you for your understanding and kind words! We're glad to hear you were happy with our customer service and appreciate your patience with the Royal Mail delay. We’re always here to help and look forward to serving you again soon!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Probably a scam

Probably a scam. Terrible website and support

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Mike,

We’re sorry, but we’re unable to locate any order or customer record under the details provided on Trustpilot. Unfortunately, this means we cannot verify you as a Vape Forest customer and are therefore unable to respond to this review in detail.

If this review relates to a purchase, please contact our support team at support@vapeforest.co.uk
with your order number, and we’ll be happy to look into it for you.

Kind regards,
The Vape Forest Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Pot luck

Where do I even begin with forest vape?
First off, their products – a real rollercoaster ride! You never know if you're getting a gem or a dud. It's like playing Russian roulette with your hard-earned cash.
And their customer service? Just recite terms and conditions, their devoid of any human warmth. "Sorry, dear customer, but your broken item is non-refundable. Tough luck!"
If you're into masochism, Forest vape is your dream come true. Just imagine the thrill of losing money while waiting and praying for a functional product.

On the bright side, when the stars align and your item actually works, it's... decent. And they've got more flavors than a rainbow on steroids, the delivery can be quick.

So, if you're feeling lucky (or just plain reckless), give Forest vape a whirl.

10 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi Callum,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience. Please note that Vapeforest is a retailer that sells a wide range of vape brands — we’re not the manufacturer of the products. As such, while we always aim to provide high-quality items, we can’t guarantee performance or quality control for products made by third-party brands.

Unfortunately, we haven’t been able to identify your order based on this review. If you purchased from Vapeforest, please contact our support team with your order number and we’ll be happy to look into this further for you.

We genuinely value all feedback and are always here to help resolve any verified issues as quickly as possible.

Kind regards,
The Vapeforest Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

dreaful company - AVOID

dreaful company. Purchased 2x 10 boxes of RM9000. Half of them dont charge and the rest dont work. The ones that did work, we ended up charging one and it exploded and set fire to our kitchen top. After sending proof and a complaint over to the company, we were told no refunds/exchanges and that they will not reply to any further emails.

2 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi there,

We’re sorry, but we’re unable to locate any order or customer record under the details provided on Trustpilot. Unfortunately, this means we cannot verify you as a Vape Forest customer and are therefore unable to respond to this review in detail.

For clarity, we would like to mention that, as clearly stated in our policy:
Orders sold as a box or pack of 10 are non-refundable and non-exchangeable. All sales are final, even if deemed faulty by the buyer.

Kind regards,
The Vape Forest Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service, highly recommend

My order got a little muddled up, but the customer service was great, they immediately sorted out the issue, and gave me an extra vape as gesture of good will.
Love the enjoy ultra vapes, highly recommend!
Thank you :)

2 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you so much for your kind review! We're glad to hear our team was able to resolve the issue quickly and that you’re enjoying your Enjoy Ultra vapes. Your recommendation means a lot to us — we truly appreciate your support!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid faulty vapes sent no refund

Terrible service was sent faulty vapes and refund rejected even when vapes not used and only contact is via email soo ordered 5 crystal pro max vapes on opening first one had no taste and charger wasn’t working and wouldn’t puff after 30 mins emailed in to send the 4 back and get a refund and was told will not get a refund as vapes need to be tested even though they were unopened, was advised to open the rest and check them as they believe all 5 will not be faulty soo opened a second one and same problem said will send back as long as I get a refund but they stated even if I send it back it will be tested and if deemed faulty only then will I receive a refund… very poor service will never be ordering again reason to why they sell them soo cheap!

29 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Hi MoM,

We have a written policy, as outlined below, which we must follow to ensure fair treatment for all customers:

Faulty products must be returned to Vapeforest within 5 working days for inspection before a refund, replacement, or store credit can be issued.
If the returned item is confirmed to be faulty, we will provide a refund, replacement, or store credit.

Unfortunately, we’re unable to identify your order based on your name.
Please contact us at support@vapeforest.co.uk
so we can assist you further.

Kind regards,
The Vapeforest Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Aove and beyond

Customer service go above and beyond to help you ! Received a faulty item and before they even had my item back they sent me out a replacement device.

Have done and will use these guys all the time !

20 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that our customer service could assist you so quickly and effectively. We always strive to go above and beyond for our customers. We’re so glad you’re happy with your replacement, and we look forward to serving you again in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic products and a point scheme to make even better the more you buy the cheaper it gets

Love the strawberry doughnut Shame I have to buy as Tripple getting 2 extra devices I don't need or want but luckily my girlfriend likes banna ice so getting a 7000 and 8000 for a fiver each plus delivery isn't that just waiting for My randm sunax to be available as in individual product agai. Otherwise will have to use different company/website

7 de março de 2023
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thanks for sharing your feedback! We're glad to hear you love the strawberry doughnut flavour. We completely understand your concern about the extra devices, and we’re always looking for ways to improve the shopping experience for our customers. Hopefully, the RandM will be available individually soon! In the meantime, we’re happy to hear your girlfriend enjoys the Banana Ice. We appreciate your support and hope to continue serving you in the future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

vape came with no flavor.

28 de março de 2023
logotipo da Vapeforest

Resposta da Vapeforest

Thank you for your feedback! We're sorry to hear about the issue you're experiencing with the flavor. Please feel free to reach out to our support team at support@vapeforest.co.uk
, and we'll be happy to assist you in resolving this. We appreciate your patience and look forward to helping you!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais