Tilattua pakettia ei lähetetty yli…
Tilattua pakettia ei lähetetty yli viikkoon. Ensimmäiseen kyselyyn ei vastattu mitään. Toiseen kyselyyn jossa uhkasin tilauksen perua vastattiin heti. Pyydettiin odottamaan vielä lähetystä. Muutama päivä tämän jälkeen peruin tilauksen, jonka jälkeen lähettivät sen väkisin, ja väittivät että peruminen ei enää ole mahdollista. Tein asiasta korttireklamaation koska tuskin kyseiseltä huijari puljulta rahoja pois saa.








