Jeg havde fundet en Mercedes hos AK-Biler, som jeg var interesseret i, men da jeg bor langt væk, var det ikke lige til at komme og se på den. Jeg ringede og kom i dialog med Poul, som man må sige... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg havde fundet en Mercedes hos AK-Biler, som jeg var interesseret i, men da jeg bor langt væk, var det ikke lige til at komme og se på den. Jeg ringede og kom i dialog med Poul, som man må sige... Ver mais
A empresa respondeu
I forbindelse med salg af vores stationcar havde vi henvendt os til flere forhandlere for at få en god pris. AK Biler gav et rigtig flot bud, og vi aftalte herefter at indgå en handel. For at gøre... Ver mais
A empresa respondeu
Kort efter købet af en 8 år gammel Citroen, opstod der et par mindre problemer. Disse blev udbedret hurtigt, uden diskussion, uden beregning selvom det må have kostet nogle tusinde og med gratis låneb... Ver mais
Min kone har lige købt en bil hos AK biler i Silkeborg. Super fin oplevelse, bil i topklasse som ærligt var beskrevet af Poul over telefonen. Hans beskrivelse af bilen var 100% i overensstemmelse med... Ver mais
A empresa respondeu
Marienlystvej 10, 8600, Silkeborg, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg havde fundet en Mercedes hos AK-Biler, som jeg var interesseret i, men da jeg bor langt væk, var det ikke lige til at komme og se på den.
Jeg ringede og kom i dialog med Poul, som man må sige, har gjort hele oplevelsen rigtig god, behagelig og tryg.
Der var desværre nogle udfordringer med en reg. attest der ikke blev leveret af DAO, og det gjorde at det tog utroligt meget lang tid, før det hele kom på plads. Men med en masser dialog frem og tilbage med Poul, så gik det hele alligevel og der kom styr på det til sidste, hvor jeg både fik rigtig god behandling, fik set bilen, prøvekørt den og mere til, uden at skulle rejse langt frem og tilbage flere gange.
Så jeg kan kun give en varm anbefaling herfra, og specielt til Poul, for rigtig god behandling hele vejen igennem, og skal man bruge en kæk bemærkning og et lille grin samtidig, så er han også helt klart manden jeg ville tage fat i.
Både service og kvalitet i top.

Resposta da AK Biler
Købte Octavia i februar 2026.
Indtil videre tilfredsstillende respons fra AK biler på de fejl der skal dækkes under reklamationsretten.
Det var en betingelse for os at få underskrevet "FDMs tillæg til slutsedlen", og det gik AK biler med til.
Jeg købte en Toyota Aygo hos AK Biler den 14. maj 2026 og jeg fik en super god oplevelse lige fra starten. Sælgeren Poul tog imod mig med fremragende service og masser af god humor, hvilket gjorde bilkøbet til en rigtig behagelig oplevelse.
Dagen efter købet tændte der desværre et par lamper i bilens display. Jeg kontaktede Poul, som straks var ekstremt behjælpelig. Han fandt hurtigt et værksted tæt på min bopæl, så jeg ikke skulle køre langt med den.
Under en prøvekørsel opdagede værkstedet, at der også skulle skiftes et hjulleje. De kontaktede selv Poul, som uden tøven gav grønt lys til at udbedre fejlen med det samme på AK Bilers regning. Derudover havde bilen en flækket baglygte ved købet – Poul lovede at eftersende en ny, og den landede på min adresse få dage efter.
AK Biler og Poul har håndteret det hele fuldstændig upåklageligt, hurtigt og professionelt. Jeg føler mig i den grad tryg som kunde og kan varmt anbefale dem til andre!
Rikke, Frederikshavn

Resposta da AK Biler
I forbindelse med salg af vores stationcar havde vi henvendt os til flere forhandlere for at få en god pris. AK Biler gav et rigtig flot bud, og vi aftalte herefter at indgå en handel.
For at gøre det nemt for os tilbød Poul at møde op ved den forhandler, hvor vi skulle afhente vores nye bil. Til trods for at AK Biler har adresse i Silkeborg, så mødte Poul op som aftalt i Aarhus Syd. Hermed sparede vi en masse besvær med at koordinere kørsel frem og tilbage. Poul vurderede bilen, vi blev enige om en mindre reduktion i prisen og vi gennemførte handlen på stedet. Poul kørte hjem til Silkeborg i vores stationcar, og vi kunne forlade forhandleren, nu med vores nye elbil.
Tak for en god handel.

Resposta da AK Biler
Efter påkørsel af et stakkels rådyr skulle jeg hurtigt finde en ny (brugt) bil, da bilen blev totalskadet. Efter megen søgen faldt jeg over en Citroen C4 hos AK Biler. Jeg blev mødt af Poul og vi faldt hurtigt i hak, og til trods for min skepsis fik han mig beroliget og en handel kom i stand. Jeg er glad for bilen, og den kører som den skal - i hvert fald indtil videre.
Tak for handlen og næste gang jeg skal købe ny (brugt) bil kigger jeg nok forbi.
Jeg vil helt klart anbefale at handle bil ved AK Biler. Vi skulle ud og have en ny bil til mor dagen efter den kedelige nyhed, at hendes bil blev totalskadet. Vi faldt over en Seat Arona som AK biler havde stående til en god pris. Vi kørte til Silkeborg for at se på bilen og blev mødt af Poul. Poul var super imødekommende og reel om bilen. Alt ved bilen var fint og vi ville derfor gerne købe den. Poul gav muligheden for at vi kunne overføre cirka 15-20% af bilens pris på stedet og resten, når pengene tikkede ind fra forsikringen, så vi kunne køre bilen hjem samme dag. Vildt god kundeservice allerede her.
Et par uger efter og mange dage med frost senere, vælger 12 volts batteriet at vise tegn på slid. Jeg ringer til Poul og vi får aftalt at han overføre beløbet for batteriet til mig på Mobilepay, og jeg selv skifter batteriet, da jeg har nogen fordelagtige priser gennem mit arbejde. Fra første opkald til skiftet batteri gik der kun en dag!
En måned efter vi har fået bilen, begynder motoren at klapre helt vildt (En bolt til knastaksel forestilleren havde løsnet sig, hvilket er en kendt svaghed på 1.0tsi motoren og derved intet med forhandleren at gøre) Jeg ringer til Poul fredag formiddag og allerede et par timer senere skriver Poul hvilket værksted den skal på. Der var ingen forsøg på at undvige regningen som det ellers plejer at være med bilforhandlere. Det var bare "yes den skal laves"
Seks dage senere kunne jeg hente bilen fra værksted og det hele spiller bare.
Alt i alt kan AK biler varmt anbefales at handle bil ved.

Resposta da AK Biler
Min kone har lige købt en bil hos AK biler i Silkeborg. Super fin oplevelse, bil i topklasse som ærligt var beskrevet af Poul over telefonen. Hans beskrivelse af bilen var 100% i overensstemmelse med virkeligheden...en sjælden oplevelse🥴
Får vores varmeste anbefalinger herfra...👍👍

Resposta da AK Biler
Mega god service – vi fik hjælp af Omar.
Han var utrolig imødekommende, professionel og tog sig virkelig tid til at sikre, at vi fik den bedste løsning. Han svarede tålmodigt på alle vores spørgsmål og gjorde hele oplevelsen både nem og tryg. Man kunne tydeligt mærke, at han gik op i sit arbejde og i at give en god kundeoplevelse. Kæmpe anbefaling herfra – vi kommer helt sikkert igen!
Købte en lille bil hos AK Biler. Den var fin og handlen var ok. Da vi skulle montere vinterdæk på den så mekanikeren at den havde en skade som var usynlig ved alm. gennemgang.
Handlen gik tilbage og det var uden problemer.
Ville til en hver tid være tryg ved at købe en anden bil der. 4 ☆☆☆☆ fordi jeg ikke fik købt den bil.n
Sindssyg god service. Sælgeren Poul er en oplevelse i sig selv godt humør og god faglighed. Alt i alt en god oplevelse.
Da jeg var barn var der ikke megen troværdighed forbundet med brugtvognsforhandlere. I dag er meget anderledes, og Poul hos AK Biler i Silkeborg er i den grad med til at ændre lige dén fortælling. Vi er glade for den VW Touran vi købte og for de reparationer, der hurtigt blev brug for, og som de tog på sig. Varme anbefalinger herfra.

Resposta da AK Biler
Rigtig god oplevelse hos AK Biler Skive
Jeg har lejet en lille Peugeot hos Aksel, og hele forløbet har fra start været nemt og godt. Aksel er super dygtig, imødekommende og hjælpsom og bilen var i god stand. Afleveringen var ligeledes let og uden problemer og depositummet blev returneret allerede dagen efter.
Hvis man ønsker at være billigt og sikkert kørende, kan AK Biler Skive varmt anbefales.
Vi fandt AK Biler lidt tilfældigt, vi ledte efter en bil til min aldrende far, vi var intereseret i en skoda Fabia med automat gear, Sælger Poul, foreslog at han tog en tur med min far, "så kunne jeg passe bixen imens" :-) han var gammel kørelærer - så det at lære fra sig lå sikkert i blodet, min far havde en god og lang prøvetur, og var meget begejstret - envidere foreslog Poul at han kunne levere bilen dagen efter, og tage den gamle bil med retur.
Vi var trygge i hele processen, kan varmt anbefale dem, dog skal man have lidt tid, da Poul snakker meget (han har også meget at sige :-) )
Rigtig god handel. Følte os rigtig godt behandlet af Poul.Kan helt sikkert anbefale AK biler.
Har købt en megane 4 hos ak biler silkeborg
Bilen har haft nogle fejl, vibrationer i tomgang og noget støj under kørsel. Kort tid efter vi hentede bilen.
Vi har haft bilen hos en mekaniker de bruger der ikke selv kunne fremprovokere fejlen og sælger heller ikke kunne . Vi måtte så selv tag en af sælgerne med ud (poul) som hurtig kunne bekræfte der var noget galt og da vi kommer tilbage til ak biler har chefen ikke rigtig overskud til at køre med for også at høre/ fornemme fejlen . Det lykkes så Poul at få ham overtalt og det hele endte med vi blev enige om at de bestiller en tid hos et værksted i vores område da vi har små 200km op til dem . Og de selvfølgelig ville afholde udgifterne for reparationen .
Indtil videre virker det til alt forløber efter bogen og vi ikke har noget at frygte ved at have handlet bil hos Poul fra ak biler.
Øv en oplevelse. Jeg købte en VW Polo hos AK Biler. Der var fejl på bilen, som forhandleren var cirka 6 måneder om at få udbedret. Først da bilen ikke kunne starte, blev den sendt til reparation.
Efter reparationen begyndte motorlampen at lyse allerede dagen efter, men det ville forhandleren ikke tage sig af.
Jeg synes, det er ærgerligt, at sagen ikke blev fulgt helt til dørs, og det har givet mig en dårlig oplevelse som kunde.
Jeg kan klart anbefale at købe en bil hos AK Biler!
Jeg skulle have min første bil, og det betød derfor rigtig meget for mig, at blive mødt med deres venlighed og rigtige gode service. Jeg endte med at købe bilen, som jeg er blevet rigtig glad for. Jeg er sikker på, at min kæreste også vil holde øje med hjemmesiden, når han skal have skiftet bil!
Hvad kan man sige om AK Biler, men der skal slåes fast, at man med sikkerhed bliver behandlet rigtigt godt og man får en god service, man møder en sælger der har sort humor og på samme plan som en selv (dog ikke så hurtig på computer😂😂) og jeg må jo nok indrømme, at da jeg kørte der fra havde jeg gjort en god handle og er meget tilfreds med købet og ligger forbi Silkeborg igen for, at få en kop kaffe. KAN KUN VARMT ANBEFALE AK BILER
For søren da, jeg glemte jo benzin kortet 🤣🤣🤣

Resposta da AK Biler
Mega god service
Købte min allerførste bil hved dem og det bliver ikke den sidste

Resposta da AK Biler
Jeg har for nylig købt en BMW 535 hos AK Biler, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med både bilen og den service, jeg har modtaget. Fra første kontakt blev jeg mødt med professionalisme, ærlighed og en oprigtig interesse i at finde den rette bil til mig.
Sælgeren var både vidende og hjælpsom, og hele købsprocessen var gennemsigtig og tryg. Jeg følte mig godt informeret hele vejen igennem, og der var ingen skjulte overraskelser – kun god service og en fantastisk bil.

Resposta da AK Biler
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.