Furlenco Avaliações 

244
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What’s the update on my refund??? Why am I getting a notification that my delivery and relocation is pending?? Is there anyone to assist me here? I have shared multiple messages on your chat and emai... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If only I could give 0 stars! Stay clear of this company. The beds and mattresses had bed bugs, and they took several days to resolve the issue. They took only the mattress and left the buggy... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Variety of options and easy to book however while booking app showed earlier date option than the ones that were shown available after booking. Other than that everything has been a seamless experienc... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Furlenco products are good. They do have brand new products up for rent very often. So, if lucky, there is a good chance of getting more of brand-new products. The experience of booking, scheduling,... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Locadora de móveis
  2. também em
  3. Fabricante de Móveis
  4. Locadora de Eletrodomésticos
  5. Loja de artigos para reforma residencial
  6. Loja de Móveis

Escrito pela empresa

RENT or BUY with Furlenco — your easy way to furnish any home. Choose from a wide range of premium furniture and modern appliances with flexible plans, zero deposit, and quick delivery. Serving 25+ cities, we make home setup simple, affordable, and hassle-free, so you can spend more time to #FeelAtHome.


Informações de contato

2,6

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

244 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 14% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,6

Todas as avaliações

(244)

119 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very bad experience

This is totally a very bad site to rent furnitures.The will aquire all your personal documents which is more than a KYC .Will charge the amount then hackle you step by step with the verification and other processes.Their Telecallers are extremely unprofessional and rude.

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Our apologies for the disruption. To address the issue, please send an email to customercare@furlenco.com, and we'll assist you right away.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Issue Resolved with Support After Escalation

I initially faced challenges with my Unlimited subscription, mainly around product quality, availability, and clarity during the swap process. The experience was annoying at the start due to delays and communication gaps.
After escalation, the Furlenco senior team reviewed the issue with full responsibility and carefully and resolved it by providing the sofa as requested. I appreciate the effort taken to address the concern and bring the matter to closure.
This resolution has helped restore confidence. Going forward, improved upfront communication on plan changes, clearer swap commitments, and faster senior-level intervention would greatly enhance the customer experience.

2 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We're so happy everything got sorted out. Here's to happy endings. Lots of love & furniture!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Biggest fraud company and company full…

Biggest fraud company and company full of goons. They will make your payments disappear, send you incomplete account statements and then harrase you for more payment daily. No matter who ever you call in customer support they will never fix your account and keep threatening you with collection calls.
They will not update accounts and will tell you it is what it is.
They will send you broken furniture and not replace it and still keep charging you rent for months.
Biggest scam company in India. We all posting bad reviews should file cases against them in consumer court. This company should be shut down.

1 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We are truly sorry for the difficulties you have experienced and sincerely regret the trouble caused. Our team is prioritizing your concern and will get in touch with you shortly to ensure it is resolved to your satisfaction.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My order was canceled by Furlenco due…

My order was canceled by Furlenco due to their internal criteria (Ticket No: 766267242161). I was informed via email that the refund would be processed within 5–7 days, but I still haven’t received the refund.
This delay is disappointing and inconvenient. Customer communication is polite, but the refund process is slow and unreliable. I hope Furlenco resolves this quickly and improves their refund timelines.

20 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrost company for rental furniture

Wrost company for rental furniture, please avoid ,They are full of scammers just want your money ,they didnt give any concerns to your problems .

3 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We regret the inconvenience you've faced. For further assistance, please write to us at customercare@furlenco.com.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

These lodes collect the furniture and…

These lodes collect the furniture and then keep spam calling you 20 times a day for 2 years asking you to return the furniture.
Post my retirement I will file a file a harassment claim and get compensated with interest.

22 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We sincerely apologize for the inconvenience caused. Please reach out to us at customercare@furlenco.com for further assistance.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Overall satisfactory with the products…

Overall satisfactory with the products I have rented and ease of their app.

12 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We're always happy to help make life & home better. Hope you enjoy your rental experience. Lots of love & furniture!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The assistant was prompt and did her…

The assistant was prompt and did her best to resolve the issue, raised the ticket on my behalf as i was unable to due to some technical issue.

11 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Thanks for all the love. We hope to keep that smile intact!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good experience overall

Good experience overall, great delivery and service

7 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Thanks for all the love! We are glad everything worked out for you. :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Furlenco is a life saver for those kind…

Furlenco is a life saver for those kind of people who don’t have plans for staying long some places by helping out them by easily providing home necessities at really convinient prices till your desired date.

11 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Thanks, we don’t like to boast, but it’s very nice when people do it for us! :)

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My first experience renting furniture

Overall a good experience of renting from Furlenco. Response to service requests have been very good but there is definitely room for improvement in areas of app experience, loyalty benefits and follow up on actual service

11 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Thank you Rajesh Nair, we are glad you had a great experience renting from us! :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had rented furniture months ago

I had rented furniture months ago, it was a smooth process the support team had guided me so well, received the products on time, Would surely recommend it to my family and friends

10 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We aren't the ones to say no to compliments, so we will aggressively say thank you. Lots of love and furniture to you!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Faulty washing machine

I have ordered washing machine, it was nearly 8-10 years old machine I received, there was water leakage outside and inside the machine, raised complaint in furnlenco, after 3 months the service person from the manufacturer came and said motherboard and valve need to be replaced which was costly than the washing machine. Don't even visit furnlenco. I have paid one month amount but not even used twice the product. Still I am having superior quality product in my home at luxurious corner.

13 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We sincerely apologize for any inconvenience caused. We hope the issue is now sorted. Our team has tried reaching out, and we request you to please revert on the same ticket

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad & Fraud Dhokebaaz

Bad & Fraud Dhokebaaz

29 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We regret the inconvenience you've faced. For further assistance, please write to us at customercare@furlenco.com.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Only company with 24x7 Network slowness or Network glitch. PLEASE AVOID AND SAVE YOUR ENERGY

Out of frustration and a lot of energy drain out I'm writing this here to make sure people don't go for FURLENCO(BANGALORE). My return was on 11th June 2025. I got a call from some number which was marked as a SPAM in TRUECALLER for the pickup confirmation, I missed to answer the call. On the same day I wrote a mail to FURLENCO CUSTOMER CARE SUPPORT mentioning the below
"Hi Nishanth,
I want to return my items for which the rent tenure is over. I guess, I missed to answer the call as it got moved to spam! And the return dates are just moving ahead automatically. I would like to return the below items as I have raised the request through the app already. Please take the items tomorrow itself.i.e, 12 jun 25. Im afraid, Furlenco might charge me for this later! Hence this request.

1. Microwave Owen
2. TV
3. L shape sofa

Im unable to update the dates through my application. Hence requesting you to take the items as soon as possible!

Please take this on priority!

Thanks,
Arun"

Have been following up with the customer care for the past 3 months as they have charged me 2600/- as a fine for delayed return. Everytime I call them, they say there is a network glitch in their system and they were not able to pull the details of my request. I'm tired of talking to them as there are no response from their side. As I write this review, I'm still on call with them and the person has put me on hold saying there is some network issue from their side and is taking time to get my details.

Requesting people to reach out to me so that I can go to the consumer court and sue them!

25 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We apologize for the inconvenience caused. We hope the concern has been resolved. If not, kindly write to us at customercare@furlenco.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unfair practices & zero accountability

Unfair practices & zero accountability. Furlenco charged full rent for defective furniture, delayed replacements, refused fair adjustments, and now harasses customers instead of resolving genuine complaints. Cheating is not customer service.

6 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We hope the issue is now sorted out. If not, please drop an email at customercare@furlenco.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kept delaying delivery dates

Placed Order on 26th July and delivery was scheduled for 1st Aug.,later I got a call that delivery was scheduled for 4th Aug,then again the app was stating delivery date as 7th Aug.Customer care had no info as "system was working" issue, which is usual tactics when their whole process is not working.I cancelled the order

1 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We hope the issue is now sorted out. If not, please drop an email at customercare@furlenco.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely Disappointed

Extremely Disappointed – Unempathetic and Disorganized Staff

I had one of the most frustrating experiences with Furlenco. I booked furniture and an appliance through their platform, opting for the monthly rental plan, fully aware of the 3-month minimum lock-in period. Even though I only needed it for 1 month, I was absolutely fine with paying for all 3 months upfront, as clearly mentioned in their terms and conditions.

I placed the order, paid for the first month in advance, and even received a confirmation. Later, I got a call from one of their rude and unempathetic female staff members who asked how many months I needed the rental. I told her honestly, “1 month,” but also added that I was willing to pay for the remaining 2 months upfront to comply with the lock-in clause.

Instead of helping or appreciating the transparency, she rudely responded and said most customers don’t pay and vanish — implying the same about me. Despite assuring her that I’m ready to pay everything in advance, she remained harsh and uncooperative, and ultimately, they cancelled my order.

What’s worse — I had already spoken to another Furlenco staff member before placing the order, explained my situation, and she assured me that I could rent as long as I paid for the 3 months if I ended early. I agreed to that without hesitation.

Now I’m landing in Ahmedabad tomorrow with two young kids and aged parents, and I’m left hopeless because of Furlenco’s internal miscommunication and lack of basic empathy. I can’t expect my elderly parents to manage without a washing machine due to health issues, and this whole situation has added unnecessary stress to my travel.

Pathetic and heartbreaking experience.

Really regret not reading the reviews beforehand. Could’ve saved myself the hassle.

19 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furlenco

Resposta da Furlenco

Our apologies for the inconvenience. We hope the issue is sorted now. If not, please email us at customercare@furlenco.com and we’ll be happy to help.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais