Gift Go Avaliações 

33
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I both girls likes to read . I though was a statue , look at her hands on the advertising’s when she grab it her thumb and her pointer likes two inches wide . Unacceptable deceiving the consumers. I E... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

First at the bottom of the website there was an address in Colorado, so I thought it was shipping from YS not the Philippine’s. So of coarse it took 3-1/2 weeks to arrive. Then, what a disappointment... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered flowers for my friends birthday and paid them in advance and they promised me a time to deliver but my flowers never got delivered. I called them several times on watsapp and on direct numbe... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Mercado de Flores
  2. Loja de Souvenirs

Escrito pela empresa

GiftGoNow is an online flower and gift delivery service serving recipients across the Philippines. Our offerings include flowers, cakes, gift baskets, and personalized gifts through [www.giftgonow.com](http://www.giftgonow.com). GiftGoNow is not affiliated with GiftGoPrints or any seller of wooden plaques or figurines.


Informações de contato

1,6

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

33 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,6

Todas as avaliações

(33)

4 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I both girls likes to read

I both girls likes to read . I though was a statue , look at her hands on the advertising’s when she grab it her thumb and her pointer likes two inches wide . Unacceptable deceiving the consumers. I E-Mail them there respond as nothing to do with my complaint. First time buyer and the last time . Cost me 58.00 Buyers beware.

27 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Hi Carole,

We’re sorry to hear about your experience with that seller. The wooden reading-girl item you described is not sold by GiftGoNow. We are a Philippine flower and gift delivery service and are not affiliated with GiftGoPrints.

It appears this review was posted on our profile by mistake. Please log in to Trustpilot, go to My Reviews, delete this review from GiftGoNow, and—if you still wish to share your experience—repost it under the correct seller.

Thank you for helping us correct the mix-up.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

>$50 for a piece of wood not a sweet…

>$50 for a piece of wood not a sweet three dimensional figurine as advertised! Very disappointed!!

6 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Hello,

The wooden figurine described in your review is not sold by GiftGoNow. We are a Philippine flower and gift delivery service and are not affiliated with GiftGoPrints.

It appears this review was posted on the wrong company profile. Please log in to Trustpilot, go to My Reviews, delete it from GiftGoNow, and repost it under the correct seller if you still wish to share your experience.

Thank you for helping us correct the mix-up.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap Product.

First at the bottom of the website there was an address in Colorado, so I thought it was shipping from YS not the Philippine’s. So of coarse it took 3-1/2 weeks to arrive. Then, what a disappointment to see what I ordered. Very cheap, flat, looks like a sticker on carved out pressed board. For over$50.00. BUY YHE SAME THING ON AMAZON FOR $20.00 WITH FREE 3 DAY SHIPPING IF YOU HAVE PRIME. I would consider this a SCAM!!!

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Hi Sheryl,

The Colorado address, three-and-a-half-week shipment, and carved wooden item described in your review are not connected with GiftGoNow. We are a Philippine flower and gift delivery service and are not affiliated with GiftGoPrints.

This review appears to have been posted on our profile by mistake. Please log in to Trustpilot, go to My Reviews, delete it from GiftGoNow, and repost it under the correct seller if you wish.

Thank you for helping us correct this.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered “ Just a girl who loves…

I ordered “ Just a girl who loves books”
Such a cheaply made product. Made out of cheap wood. Not finished on the back side. I had no way to stand it up. They charged me for a velvet bag that wasn’t In The package. I called to return the item and got me know where. They offered a percentage off. Product not worth $5.00 I believe the product was falsely advertised. NEVER order from this company

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Hi sorry, I believe you made a mistake on this review. We are an online flowershop. The item that you described is not part of our offering. Kindly take down this review.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered flowers for my friends…

I ordered flowers for my friends birthday and paid them in advance and they promised me a time to deliver but my flowers never got delivered. I called them several times on watsapp and on direct number . They did not pick up or ever responded. Pathetic service and they are Scam. People please be aware of them . Don’t waste money on such pathetic company . Such companies make people living abroad not to trust people in Pakistan . His real name is Asad. And when I asked them to refund me my money back as they did not deliver it and refused to attended any of my calls .

3 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Hi Sameera,

Your review refers to an order in Pakistan and a seller named Asad. GiftGoNow is a Philippine flower and gift delivery service, and we do not operate in Pakistan.

It therefore appears that this review was posted on the wrong company profile. Please log in to Trustpilot, go to My Reviews, delete it from GiftGoNow, and repost it under the correct business if you wish.

Thank you for helping us correct this.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I seen on here a lot of bad reviews

I seen on here a lot of bad reviews. But this is real. I ordered a gift basket form them and I made a mistake on the recipients phone number when I ordered the Gift. They where already on there way to delivery the basket I ordered. They emailed me and also answered all my emails to them to work this all out. They redelivered the basket after I gave them the right information. My friends who got the basket where very very happy with all the items. They real do care and do a great job. I am in the United States and the gift was delivered to Manila. I recommend using them for all my future gift orders. So for get the bad reviews I think in many cases there is more to the story and not the fault of Gifts to go. Peace

11 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Satisfied customer here

I ordered Birthday balloon and mango bravo cake.I was afraid that it will not arrive on time so I contacted giftgo now through fb messenger but no answer so I tried calling them through messenger,too.I was told will delivered and after about couple of hours it was delivered.My sister is happy with the cake!I just ordered the balloon for her even she is not fan of ballons😂

29 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Social media campaign to expose this business

I am writing to express my profound dissatisfaction and concern regarding my recent experience with your company. Having placed an order well within the required timeframe for fulfillment, I am dismayed by the complete failure on your part to deliver the goods as promised.

This situation is not only inconvenient but also deeply troubling. It raises serious questions about the reliability and integrity of your business operations. The lack of communication and failure to fulfill a timely order is unacceptable and borders on a possible scam. This experience has severely damaged my trust in your company, and I am left questioning the legitimacy of your business practices.

I expect an immediate and comprehensive explanation for this failure, along with a full refund. Furthermore, I demand assurances that steps are being taken to rectify these issues to prevent future occurrences. If these concerns are not adequately addressed, I will be compelled to take further action and warn others of your potentially deceptive practices.

24 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service!

Amazing service!
I ordered the pink mix bouquet and it arrived eventhough the shipping adress wasn't in Metro Manila. The card was beautifully hand written and when I contacted them using the chat to verify it would get delivered despite my mistake they reacted fast and friendly. So I didn't have any issues with my order. I did have a little scare, since when I googled reviews a whole slew of bad ones came up which scared me. But I guess they might have just been unlucky since like I said in my case the flowers got delivered that I ordered and on time, the card was beautifully written and the contact was fast and easy. So I love them but your experience may vary. They are worth a chance in my opinion though.

22 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't trust this company

Don't trust this company . Ordered flowers for my wife's special day didn't arrive . Repeatedly tried to contact them unsuccessful. Up shot I just been ripped off

As of today 6th January 2023, I received a refund

31 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would give zero stars but I have to…

I would give zero stars but I have to give at least one. This company is the worst customer service ever! Last Valentine’s Day they waited all day and didn’t deliver my order but I overlooked that and still have used them to deliver flowers to my wife at least once every month. Now I order my wife valentine roses and once again she received nothing. I contact them at 3 pm to check on my order and a few minutes later get an email telling me my money is being returned to my bank account. No explanation. No sorry. No nothing. Two years in a row they have screwed up the one day they should be prepared for doing their job I ordered flowers candy and balloons and they deliver nothing Making me look bad to my wife two years in a row now. Never never again will I use these crooks

14 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Gift Go

Resposta da Gift Go

Dear Ken,

I wanted to reach out to you personally because I know you have been a loyal and valued customer for us. I would like to apologize on behalf of the team that we were not able to provide you the customer experience you expected most especially on this special day. We have tried our best and truly exhausted all options to try and serve this today but to no avail. All our partner suppliers and logistic partners have reached full capacity during today’s surge.

We have initiated the refund (you will receive an email with the screenshot of the refund transaction) so that you are able to get your money back. This was our last resort as you can imagine.

Available slots would likely open on Feb 15th and 16th (16 to be safer/sure) should you want to place a new order. Otherwise, I completely understand and respect your decision and sentiment. We are frustrated and disappointed as well that we were not able to serve you this time.

Again please accept our sincere apologies.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The items did not match what I ordered…

The items did not match what I ordered at all. They claim to.substitute, but i ordered white lilys and roses and they sent blood red roses with an ugly sunflower in the middle. Then, they replaced the imported chocolates with local wafers. The basket they were supposed to be in turned into some ugly bouquet. NOT HAPPY, contacted them and they basically said We Dont Care..HORRIBLE

16 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Your company name make sense

Your company name make sense, Gift Go. After selecting a GIFT and paying, your money will just GO away. All broken promises. Never order from this company!!! Scammer!!!

12 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible. Beware.

I feel like this company is a complete scam. Bought cake and flowers for my mom to be delivered on Mother’s Day. She waited the whole day and nothing arrived. The mobile number they provide on the website doesn’t work. I’ve also contacted them via whatsapp and Facebook to no avail. Not sure how I can claim a refund now. I will refer them the matter to a small claims tribunal if I don’t hear from them soon.

10 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY, THEY WILL RUIN YOUR DAY

IF I CAN GIVE A ZERO OR A NEGATIVE STAR, I WILL DO. INFORMED EARLIER THAT MY ORDER WAS OUT FOR DELIVERY, NOW WHEN I CHECKED, THEY WILL SAY THAT HIS GUY WERE NOT ALLOWED TO ENTER WITHOUT EVEN INFORMING THE CUSTOMER, & THE GUTS TO SAY THAT THEY WILL JUST REFUND! DO NOT COMMIT AT ALL IF YOU CANNOT DO AS PROMISED! I WASTED TIME & EFFORT & MONEY FOR THIS CHEAPSTAKE. I WONDER HOW YOU GOT YOUR GOOD REVIEWS AT ALL.

10 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb Servicee!!!!

Honestly, I am very lucky to find this flower shop online since a lot of shops rejected me cause of the delivery place is not covered on their services (Nagcarlan). Cut off was I think 2-3pm but I ordered mine at late 530pm but still the team were able to deliver it same day!!! I really appreciate all the efforts and all the instructions you've followed since I am a bit OC... Flower arrangement were also really nice and I really liked it.. Again, thank you very much and till our next transaction. God bless!!

5 de março de 2020
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais