GR Biler Avaliações 159

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg har lige købt min bil hos GR Biler. Jeg fik en meget behagelig og super serviceminded behandling hos dem. Sælger var imødekommende og forstående og der var plads til humor og snak. Jeg kørte... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har i denne måned købt en brugt Skoda Enyaq ved GR Biler i Skive, og er meget tilfredse med vores køb og ikke mindst den service, som vi fik af medarbejderen Frederik. Han har igennem hele proce... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har købt en brugt bil hos GR Biler 1. august. Der har de første tre måneder været et par mindre ting efter handelen som vi enten har fundet en fair løsning på eller GR biler har afholdt udgiften ti... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Troede egentlig al garanti var ophørt. Bilen er 5 år. Værkstedet oplyste, at rustgarantien da gjaldt 2 DAGE endnu. Tingene anmeldt og repareret uden beregning. Herefter bliver jeg faktisk ringet op af... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Sobre GR Biler

Informação fornecida por fontes externas variadas

GR Biler er autoriseret forhandler af bilmærkerne Ford og Hyundai.

Begge bilmærker har et bredt og stærkt modelprogram, hvor næsten et hvert behov kan dækkes.

Brugte biler har altid været en del af vores DNA. Derfor kan vi også tilbyde Skives største udvalg af gode og topklargjorte brugte biler.

Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

159 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk førstegangskøb

Jeg har lige købt min bil hos GR Biler.
Jeg fik en meget behagelig og super serviceminded behandling hos dem.
Sælger var imødekommende og forstående og der var plads til humor og snak.
Jeg kørte derfra med en fornuftig bil til en fornuftig pris og med følelsen af en god og personlig handel.

18 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Louise, tusind tak for de pæne ord, det varmer:-) Ha´en dejlig weekend:-)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har købt en Enyag 85

Vi har købt en Enyag 85, og er super tilfreds med købet. Frederik var professionel fra første opringning til vi stod med nøglerne i hånden,
Frederik gav sig god tid både til det seriøse samt til hygge snak
Kan stort anbefales her fra

27 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Chris, tusind tak for de pæne ord, det varmer og jeg giver Frederik et skulderklap. Tillykke med bilen og ha´en fremragende sommer mvh Søren

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God og professionel service

Vi har i denne måned købt en brugt Skoda Enyaq ved GR Biler i Skive, og er meget tilfredse med vores køb og ikke mindst den service, som
vi fik af medarbejderen Frederik. Han har igennem hele processen været meget imødekommende, professionel og servicemindet.
Vi havde et behov for, at bilen blev klar hurtigst muligt, hvilket han gjorde alt for.

9 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Signe, tusind tak for den flotte anmeldelse, det varmer:-) Ha´en god dag og tillykke med jeres fine bil:-)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har netop købt en ny bil hos GR…

Vi har netop købt en ny bil hos GR Biler, og vi er enormt tilfredse med både bilen og den service vi fik af personalet. Søren er både hurtig til at svare, og enormt kompetent. En bilsælger der er til at snakke med. Vi kan kun anbefale GR Biler.

15 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind tak for de pæne ord Azra:-) Det var en fornøjelse at handle med jer og endnu engang tillykke med den fine bil:-)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har lige købt bil…

Har lige købt bil…. Er bare super tilfreds, virkelig god service og altid bare imødekomne ved spørgsmål, Giver min bedste anbefaling
Bente Nørgaard Graversen👍😊

17 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind for de pæne ord Bente og endnu engang tillykke med den fine vogn:-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kan ikke anbefales

Har haft en rigtig dårlig oplevelse hos GR biler i Skive.
Kan absolut ikke anbefale dem!
Kommentar til svar:
Føler mig bestemt ikke kompenseret, tværtimod!

14 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Søren, det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg synes ikke det er fair efter vores dialog i går og efterfølgende kompensation for at udvise god vilje. Jeg ønsker dig en god dag😄

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har købt en brugt Skoda Enyaq hos GR…

Har købt en brugt Skoda Enyaq hos GR Biler i Skive hvor vi har talt med Søren under hele handlen.
Super rar og flink mand, sublim service.
Kan anbefales til alle som skal handle bil, ny eller brugt.

22 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind tak for pæne ord, det luner. Tak for handlen:-)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stor tak til GR-biler med at tage vores…

Stor tak til GR-biler med at tage vores bil ind til reparation midt i vores ferie i Skive 👍 Den blev ordnet forholdsvis hurtigt selvom de var presset af travlhed og ferie - god service i en nødsituation for os 👍

7 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Torben, tak de pæne ord. Dejligt vi kunne hjælpe jer:-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Find et andet værksted

Klar anbefaling til at finde et andet værksted. Det er som man tit siger for godt til at være sandt. I det her tilfælde var det så med gratis lånebil, som de så ikke lige synes skulle være helt gratis alligevel. De har dog altid en masse gode undskyldninger for div. ting, når man har været i kontakt med dem, og ja jeg forventer også en eller anden bortforklaring her på anmeldelsen, men det har de vel også ret til, jeg ved bare, hvad jeg selv kan stå inde for.
Vi har fået en lånebil da bilen skulle på værksted, og det var så fint, der blev ikke kigget en masse på bilen, der var en eller to skrammer på den som jeg lagde mærke til, men tænkte ikke videre over det, men jah jeg kan nu se at jeg nok burde have været hele vejen rundt og have taget billeder af hver cm. af bilen, men sådan er det nu, så derfor er det desværre påstand mod påstand, for jeg har ikke noget bevis på det. Men da bilen så blev leveret tilbage, ja så skal jeg love dig for, at de selvfølgelig kunne gennemgå hele bilen, ned til mindste detalje. Og ja, der var så en lille skræmme som man skulle helt ned på knæ for at se på den ene side af bilen. Vi har en bil nr. to som vi primært har brugt, og i den periode har vi også været på ferie med vores anden bil, hvor lånebilen har holdt hjemme, så jeg ved den kun har været ude og køre et par gange når der var brug for begge biler ellers har den holdt hjemme. Jeg er mand nok til at kan erkende hvis jeg har lavet en fejl, så jeg vil kunne stå ved det hvis jeg har lavet en skade på den, men det VED jeg, at jeg ikke har. Jeg har som sagt desværre ikke bevis for det, men det er jo så heldigt for dem, at de så lige kan tørre den skade af på mig, som de måske har misset ved en tidligere lejlighed. Så jeg synes det er ren svineri. Der var et par andre små ridser jeg kunne se bilen havde, dem sku jeg så heldigvis ikke betale for, men det sætter da tankere i gang, om hvor mange andre der mon så har betalt for de skader som jo så åbenlyst ikke er blevet fikset efterfølgende. Det skal så lige siges at den skade jeg efter sigende har lavet, den har jeg fået bevis på er blevet lavet, så de ikke kan få andre til at betale for den også, og jeg har da også betalt regningen, for jeg har ikke noget bevis for det, og det derfor er påstand mod påstand. Men jeg har kørt den langt ud ja, fordi det blev en princip sag, og jeg vil til enhver tid igen gøre det, når jeg er SÅ sikker på min sag som jeg er. Hvis du alligevel tænker at du vil tage chancen med værkstedet, så er det nok en god idé lige at være obs. på et par ting hvis du skal have en lånebil.

2 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Topkarakterer til kundeservice

Jeg har netop købt ny brugt bil hos GR Biler i Skive. Fra det øjeblik jeg kontaktede dem første gang til jeg gik ud af døren med nøglerne til min nye bil har jeg oplevet en fantastisk god og proffesionel kundeservice - jeg har fået lige præcis den hjælp og vejledning jeg havde brug for gennem hele processen. Kæmpe ros til sælgerne herfra.

26 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Mette, tusind tak for de flotte ord, det luner, ha en skøn weekend😄
Mvh Søren Ramsdahl

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tilfreds med brugtbilhandelen

Vi har købt en brugt bil hos GR Biler 1. august. Der har de første tre måneder været et par mindre ting efter handelen som vi enten har fundet en fair løsning på eller GR biler har afholdt udgiften til udbedring af på vores nærmeste Ford værksted. Dialogen har været venlig og løsningsorienteret.

1 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tuisind tak for de venlige ord. Ha´en dejlig weekend:-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vi købte desværre bil hos gr biler

Vi købte bil hos gr biler, som ved første øjekast virkede fin, den eneste påtale var, overfor søren at gearkassen knirkede, men fik fortalt at det blev selvfølgelig ordnet inden endeligt køb. Det gjorde det ikke. Vi ville have monteret p - sensor for - og bag, samt bakkamera, som efter første samtale med Peter alt var originalt. Fik et opkald senere, at det kunne ikke lade sig gøre, og fortalte at hvis bare det fungerede ligesådan, så var det fint. Henter bilen, med en knap til at aktivere for - sensoren, så den virker i 20 sek, og uden visning på skærmen, som originalt, og en bag sensor man ikke kan slukke for (f.eks. ved kørsel med trailer) Bakkameraet er spejlvendt. Vi får det hele rette ved gr, men det ender med en for sensor som man skal trykke på for at aktivere i ca 20 sek, uden visning på skærm, en bag sensor som man skal slukke/tænde alt efter kørsel, med 2 t-hansen lignende knapper i en bil til 200000, vi betale 10000 for det, men vi fik da et bakkamera der virker sådan nogenlunde efter de fik det vendt rigtigt. - i hvert fald slet ikke som første aftalt. Dernæst kommer knirken fra gearkassen, den blev "lavet" ved gr, men senere rettet ved andet værksted da gearstangen hoppede rundt, og lød meget træls efter de havde kigget på det, det krævede nye gearkabler. Vi fik lov at holde os til det andet værksted da vi havde en lang tur til GR, og havde taget den tur nogle gange for at få rettet diverse. Skulle have kigget på airbaggen da vi opdagede den lyste i instrumentbordet til tider, men da den kun gjorde det til tider, tog vi kontakt til gr for at få rettet fejlen, og det viser sig at det er ca en måned udenfor garantien - vel og mærke da vi tager kontakt med et vedvarende problem, ikke da det viste sig første gang. - Vi fik afvide vi skulle køre den på aftalte værksted og få det lavet, og samme morgen som den er afleveret, får jeg en opringing fra søren som ikke vil være med til aftalen. Han vil for at være "god" af sig, betale 50% i stedet. Heldigvis var vores værksted så søde at betale de sidste 50% af regningen, af den grund at det var en dårlig behandling fra GRs side. Første og sidste gang vi har noget med GR at gøre, og vil ikke anbefale.

4 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej, tak for jeres feedback. Vi er dog noget uforstående over din udlægning. Vi beklager, at det ikke er muligt at eftermontere p-sensorer på samme måde som hvis det var bestilt fra fabrikken af. Vi beklager også de fejl, der har været på bilen, men som selvfølgelig kan forefinde på en brugt bil. Vi har gjort alt i vores magt for at få de fejl udbedret både hos os og hos andet værksted og har også afholdt udgiften til dette. Vi har naturligvis nogle regler for, hvor lang tid vores brugtvognsgaranti gælder og som du selv skriver opstår jeres periodiske airbagfejl efter jeres garanti udløb i februar md og nu et halvt år senere er den fejl udbedret, hvor vi af god vilje har betalt halvdelen, selv om garantien for længst er udløbet. Så jeg er meget uforstående overfor jeres utilfredshed, jeg ønsker dig en god dag.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God stemning og god pris🌹☀️

God stemning, og grundig gennemgang af regningen 👍

Service blev 300 kr billigere end aftalt

Der er kolde drikke i et køleskab og kaffe fra en automat der selv kværner bønnerne 👍☀️🌹❤️

Og en skærm med en rigtig god natur kanal.

Der kom en video, på mail og sms, hvor mekanikeren fortalt hvad han havde gået igennem og viste at bremseskiverne sagtens kunne holde til næste service, og de forreste dæk snart skal skiftes 👍

Det er nemt at mærke at de kender modellen

Dejligt sted at vente på at bilen bliver færdig, og kikke på de nye modeller 👍😉

Og der er ikke langt over til Jysk, THansen, Netto, Jem & Fix, Rema 1000 og Vest Vin ca 50 m.

Og de svarede hurtig på mine mails med forespørgsler 👍🌹☀️

17 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Poul, tusind tak for de pæne ord, det luner😄, ha’ en dejlig sommer☀️ mvh Søren Ramsdahl

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Reelt køb/salgs- forløb ved bilhandel

Købte en lækker Hyundai elbil i bytte med min hybrid-pluginbil.
Der var meget lang leveringstid på elbilen, alligevel kunne vi gennemføre et salgsforløb uden andre skrevne dokumenter end et salgstilbud til start, og et slutdokument til slut.
GR-biler fastholdt den oprindelige tilbudte pris på min pluginbil, selv om forløbet fra start af handel til levering varede mere end ½ år.

Den vidende sælger - Michael - (han havde selv den samme bilmodel som den jeg købte, og han var inde i sagerne) gav mig senere et møde hvor vi gennemgik nogle af de mange avancerede finesser i bilen, og afklarede nogle af mine opståede spørgsmål. Super.

Jeg købte også vinterhjul til en "tålelig" pris (store hjul er dyre). Og fik en fin service fra lager/værksted.

12 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Hej Hans, tusind tak for de pæne ord, det varmer😄. Ha en god sommer☀️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super hurtig aflevering

Super hurtig aflevering. Full opladet👍

15 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind tak for den flotte anmeldelse, det var en fornøjelse at handle med dig, god weekend😄

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk service.

Skulle have karosseri og lakeftersyn, samt synstjek. Efter 2,5 time, var eftersyn og synstjek, bremseklodser på baghjul skiftet og bilen synet. Det kan kun kaldes super service, lige som de andre gange vi har brugt værkstedet.

4 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind tak for de flotte ord, ha´en dejlig weekend:-)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Meget positiv oplevelse

Vi er super godt tilfredse med vores bytte af en ældre Hyundai I20 til en noget nyere model ved GR Biler. Peter var god til at fange vores behov, klar på en handel og fulgte flot op, da de medfølgende vinterdæk var helt nedslidte, så konen ikke kom afsted på et usikkert sæt dæk. Der var gjort noget ekstra ud af overleveringen, og Michael gav min kone en super intro til de mange nye funktioner og hjalp endda med opsætning af mobiltlf. Vores ældre bil blev handlet ind til en fin pris, på trods af, at den havde en del mangler. Samlet set var bilkøbet ved GR Biler en meget positiv og ordentlig oplevelse, og jeg kan give dem, herunder Peter og Michael, mine bedste anbefalinger.

19 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da GR Biler

Resposta da GR Biler

Tusind tak for de flotte ord, det varmer😄, ha en dejlig jul og godt nytår😄

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais