Nadat onze vriezer het begaf gebelt en ze waren direct bereid te helpen. De zelfde avond heb ik nog een vriezer en koelkast gekocht en kunnen afhalen! Perfect en bedankt voor de snelle service
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Meerdere producten al besteld en altijd tevreden. Ook als er iets niet op voorraad is denken ze mee naar het beste alternatief. Nu ook ervaring met hun aftersales. Mijn vaatwasser is 3x stuk ge... Ver mais
Schade veroorzaakt, maar geen verantwoordelijkheid genomen. De bezorger heeft bij de levering onze drempel beschadigd. Ondanks dat de schade duidelijk is ontstaan tijdens de bezorging, geef... Ver mais
Voordat ik een diepvries bestelde bij deze verkoper via bol.com, heb ik eerst de ervaringen opgezocht via chat GPT. Daaruit kwam een betrouwbaar beeld naar voren. Na mijn bestelling kreeg ik al sne... Ver mais
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 70% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 2 semanas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Perfecte service!
Nadat onze vriezer het begaf gebelt en ze waren direct bereid te helpen. De zelfde avond heb ik nog een vriezer en koelkast gekocht en kunnen afhalen! Perfect en bedankt voor de snelle service
Meerdere producten al besteld en altijd…
Meerdere producten al besteld en altijd tevreden. Ook als er iets niet op voorraad is denken ze mee naar het beste alternatief.
Nu ook ervaring met hun aftersales. Mijn vaatwasser is 3x stuk gegaan in 3 jaar tijd. Telkens keurig gerepareerd door de reparatiedienst van de fabrikant. Bij de derde keer moest ik vrij hoge voorrijkosten betalen voor de fabrieksgarantie omdat het buiten de fabrieksgarantie viel.
Na overleg met Handel Bij Van Andel hebben zij contact opgenomen met de fabrikant (Beko) en is er gratis een nieuwe vaatwasser geleverd, aangezien bij de vorige reparaties de oorzaak nooit achterhaald kon worden en het om waterlekkage ging in het apparaat. Deze is netjes door Beko geleverd en is zelfs geinstalleerd. Dus volledig ontzorgt dankzij het contact van Handel bij van Andel met Beko, waar ik zelf vast liep.
Enige puntje van kritiek: ze zijn lastig bereikbaar per telefoon en mail. Voor mij werkte bellen in de ochtend. Maar toen het contact eenmaal gelegd was altijd snel reactie gekregen via de mail.
Positieve verrassing ondanks vertraagde levering
Mijn vriezer was onverwacht kapot gegaan terwijl er een grote hoeveelheid kip in lag. Daarom had ik met spoed een nieuwe nodig. Op Bol stond aangegeven: “Voor 23:59 besteld, morgen in huis.” Ik heb op 9 juni rond 23:00 besteld en kreeg daarna een e-mail dat de levering op 11 juni zou plaatsvinden. Dat was nog te overzien, omdat mijn producten nog koud waren.
Op 11 juni heb ik de hele dag gewacht. Gedurende de dag ontving ik meerdere updates dat de levering vertraagd was. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat de vriezer pas op vrijdag 12 juni geleverd zou worden. Omdat mijn voorraad langzaam begon te ontdooien, maakte ik me zorgen. Toen ik online recensies ging lezen, zag ik veel negatieve ervaringen over lange levertijden, beschadigde of zelfs tweedehands geleverde apparaten. Dat zorgde eerlijk gezegd voor behoorlijk wat stress.
Ik heb daarop een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Handel van Andel om de urgentie van mijn situatie uit te leggen. Hierop kreeg ik snel een reactie, wat ik erg waardeerde.
Op vrijdag 12 juni werd de vriezer netjes geleverd. Het apparaat was volledig nieuw, keurig verpakt in plastic, piepschuim en doos, en absoluut niet beschadigd. Het is een mooie vriezer waar ik erg blij mee ben. Achteraf waren mijn zorgen gelukkig onnodig.
Beoordeling:
* Klantenservice (reactiesnelheid per e-mail): 10/10
* Geleverd product: 10/10
* 5 jaar garantie
Aandachtspunt:
Ik weet niet of dit bij Bol of bij Handel van Andel ligt, maar ik zou niet adverteren met “Voor 23:59 besteld, morgen in huis” als die levertijd niet haalbaar is. Dat schept verwachtingen die vervolgens niet worden waargemaakt.
Verder ben ik zeer tevreden en geef ik met een gerust hart 5 sterren. Ondanks de vertraagde levering heeft Handel van Andel mijn vertrouwen waargemaakt met een snelle klantenservice en een uitstekend product.
Bedankt, Handel van Andel! 😊
Leveren een wasmachine die vanaf…
Leveren een wasmachine die vanaf wasbeurt 1 lekt en weigert mee te werken aan een oplossing.
Als een nieuwe wasmachine vanaf het begin lekt doordat er iets mis is met het deurrubber, valt dat in principe onder het wettelijke conformiteitsbeginsel. Het product moet namelijk de eigenschappen bezitten die je als consument redelijkerwijs mag verwachten. Een nieuwe wasmachine hoort niet te lekken bij de eerste wasbeurt.
Volgens het Nederlandse consumentenrecht is de wettelijke conformiteit belangrijker dan een commerciële garantie. Een verkoper kan niet simpelweg zeggen: “deurrubbers zijn uitgesloten”, als het deurrubber vanaf dag één defect, verkeerd gemonteerd of beschadigd was.
Sinds de invoering van de Europese consumentenregels geldt bovendien dat gebreken die binnen één jaar na levering aan het licht komen vermoed worden al aanwezig te zijn geweest bij levering, tenzij de verkoper het tegendeel kan bewijzen.
Nogmaals de oproep hier om met ons tot een oplossing te komen!

Resposta da Handel bij van Andel
Super klantgerichtheid en service!
Voordat ik een diepvries bestelde bij deze verkoper via bol.com, heb ik eerst de ervaringen opgezocht via chat GPT. Daaruit kwam een betrouwbaar beeld naar voren.
Na mijn bestelling kreeg ik al snel bericht dat het door mij gekozen model tijdelijk niet op voorraad was en dat de levertijd ongeveer een maand zou bedragen. Direct kreeg ik een mooi voorstel: zonder extra kosten kon ik een zelfde maar energiezuiniger model ontvangen dat normaal gesproken ongeveer €200 duurder is. Dat vond ik echt een hele nette oplossing van het bedrijf en ben ik nog niet eerder zo tegen gekomen! Echt service!
De communicatie verliep ook uitstekend. Er werd snel gereageerd, de leverafspraak werd duidelijk afgestemd en op de dag van levering ontving ik een track & trace-link. Alles verliep precies zoals afgesproken.
Ik ben echt onder de indruk van de klantgerichtheid en service van dit bedrijf. Ik zie geen enkele verbeterpunten en ben heel tevreden over mijn diepvries.
Timo is een topper die direct met je…
Timo is een topper die direct met je meedenkt. Heel blij met mijn wasmachine en droger!

Resposta da Handel bij van Andel
Schade veroorzaakt
Schade veroorzaakt, maar geen verantwoordelijkheid genomen.
De bezorger heeft bij de levering onze drempel beschadigd. Ondanks dat de schade duidelijk is ontstaan tijdens de bezorging, geeft Handel van Andel niet thuis en wordt er geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor de ontstane schade. Erg teleurstellend dat een bedrijf zijn klanten zo laat zitten wanneer er iets misgaat.
Om de beschadigde dorpel te laten repareren heb ik offertes opgevraagd op Werkspot en doorgestuurd aan Handel van handel, een schilder uit Rotterdam: 165 euro. Ik heb de Werkspot offerte zo doorgestuurd aan handel van Andel.
Ik krijg nul op het rekest en een grote mond van Handel van Andel.
Men reageert heel onverschillig: eerst zei men nee, daarna zei men we willen wel 35€ vergoeden, en daarna bleef het stil.
Men reageert niet op mijn mail of brief per post.
Twee van onze apparaten gingen stuk
Twee van onze apparaten gingen stuk, we kregen super snelle reactie en twee nieuwe apparaten. Tot service
Top service
Snelle communicatie, duidelijke afspraken en een top service. Alles verliep soepel en professioneel. Zeker een aanrader!
Zeer tevreden!
Was nodig opzoek naar een nieuwe droger, vond een hele mooie warmtepomp droger van Beko bij Handel bij van Andel, deal was snel rond en 4 dagen daarna stond de droger al te draaien, super netjes whatsapp contact, letterlijk op het tijdstip geleverd en afvoer van oud apparatuur, na bezorging ook nog goed whatsapp contact, erg tevreden!

Resposta da Handel bij van Andel
Verschrikkelijke aftersales
Verschrikkelijke aftersales ! Men geeft niet thuis bij een schade veroorzaakt door de bezorging.
Ik heb 2 offertes opgevraagd op Werkspot en doorgestuurd aan Handel van handel, een schilder uit de buurt: 670 euro en een schilder uit Rotterdam: 165 euro. Ik heb het aan Handel van Andel gelaten wat men wil vergoeden. Ik heb de Werkspot offertes zo doorgestuurd aan handel van Andel.
Ik krijg nul op het rekest en een grote mond van Handel van Andel.
Men reageert heel onverschillig: eerst zei men nee, daarna zei men we willen wel 35€ vergoeden, en daarna bleef het stil.
Men reageert niet op mijn mail of brief per post.

Resposta da Handel bij van Andel
Installeren nieuwe vaatwasser
wij kregen een andere vaatwasser dan was besteld, helaas deze mail gemist, maar het bleek een vernieuwd apparaat te zijn. Zelf de vaatwasser geïnstalleerd, maar dat bleek lastiger dan gedacht. Filmpje gekeken van het merk van de vaatwasser, maar dat was van een ander type. Daarna enkele keren gemaild met Handelbijvanandel en zo ben ik er uitgekomen.
Kosten nog moeite gespaard.
Onze koelkast ging binnen de garantie termijn stuk. Sharp, de leverancier, kon het niet repareren en verwees ons terug naar Handel bij van Andel om de koelkast om te ruilen voor een nieuwe. Helaas bleek ons model niet op voorraad. HbvA heeft alles uit de kast getrokken om ons aan een vergelijkbare koelkast te helpen.
Toen dat uiteindelijk niet lukte kregen wij netjes ons geld terug.
Goed werk 👍🏻
Klantvriendelijk en goed contact
Wasmachine besteld via Bol.com, maar kreeg mail dat het niet op voorraad was. Krijg ik meteen een mail met aanbod van een andere zonder bijbetaling. Vroeg of type overeen kwam en kreeg meteen mail met foto en weer met: zonder bijbetaling. Top. Erg klantvriendelijk. Maak je niet vaak meer mee tegenwoordig. Ik ben zeer tevreden. Linda
Uitstekende kwaliteit voor een geweldige prijs
Ik heb een oven van het merk Sharp gekocht en ben er ontzettend tevreden mee. De kwaliteit is echt uitstekend en het apparaat werkt perfect.
Daarnaast wil ik ook de verkoper complimenteren: ik heb de oven voor een zeer lage prijs kunnen kopen en de service was fantastisch. Alles verliep snel, vriendelijk en professioneel.
Kortom, een geweldige ervaring — zowel met het product als met het bedrijf. Ik ben er heel blij mee!

Resposta da Handel bij van Andel
Goed en snel geholpen
Goed en snel geholpen, vriendelijke klantenservice die met je mee denken in oplossingen

Resposta da Handel bij van Andel
Geweldige service
Geweldige service, een bericht gestuurd en binnen een week zat onze nieuwe koelkast erin. Snelle levering en een prettig contact. Hetzelfde geldt voor een bedrijfs klusje een kapotte vaatwasser! Snel hersteld en spoedig hadden we hem weer terug!

Resposta da Handel bij van Andel
Super ervaring met Handel bij van…
Super ervaring met Handel bij van Andel.
Snelle en goede service en zeer klantvriendelijk en klantgericht. Een tevreden klant.

Resposta da Handel bij van Andel
Goede service en prijs
Hele mooie zwarte vaatwasser en koelvriescombi gekocht voor een goede prijs! Levering was ook top!

Resposta da Handel bij van Andel
Snelle levering, goede after sales support
Naast de snelle levering die je sowieso verwacht, was de after sales service en communicatie uitstekend. Daarmee kan een bedrijf zich tegenwoordig nog onderscheiden. Handel bij van Andel doet dat dus in positieve zin.

Resposta da Handel bij van Andel
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







