RENTAL24H.com Avaliações 

92
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Attention à fuir! Ils vous obligent à souscrire à une assurance pour ensuite formenter une arnaque à l'assurance! C'est une agence extrêmement malhonnête! Ils tirent les prix vers le bas pour ensuite... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Je déconseille fortement cette agence de location de voiture à Agadir. Nous avions souscrit une assurance tous risques via notre carte bancaire (couverture normalement incluse pour ce type de locati... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We booked a car through Rental24H, but what we received was completely unacceptable. The car was very old, full of scratches, technically unsafe, and clearly below the class we booked. Website p... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Une arnaque complete. Le loueur voulait nous obliger a prendre l assurance, ne nous inspirait pas confiance, il n'arretait pas d'echanger au tel avec son manager pensant qu on ne comprenait pas ce qu... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Locadora de Carros

Escrito pela empresa

Rental24h.com is the trusted choice with access to rental cars in 170 countries and more than 850 suppliers ✅ We partner with renowned brands like Avis, Hertz, Alamo, Enterprise and many other agencies, continually expanding our network to offer the best prices and service. Available in 13 languages, our top-tier rental cars ensure a seamless experience for our customers, from reservation to return.


Informações de contato

1,6

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

92 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,6

Todas as avaliações

(92)

15 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vraiment pas sérieux

Entreprise qui se fiche de savoir si les agences de location (OKmobility) respectent les conditions de location qu'elle fixe. Lorsque vous refusez la prise en charge d'un véhicule parce que les condition de location ne sont pas respectées elle considère que c'est une annulation hors délais. Lors de la réservation tout en français puis tout en anglais (voir appréciations précédentes) impossible de dialoguer.

2 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Massimo,

It is a pity to hear about your negative experience, but we would like to know more details about your issue. In order to solve it, we need to know whether you have cancelled the reservation at the rental counter or at least a few days before your trip. Our refund policies are similar to other platforms like Booking.com or Expedia.com. Notice that a full refund could be done only when you cancel your reservation up to 24 hours before the pick-up time. Kindly note that in most cases you are also responsible for canceling any additional services and booked extras.

Next time review the refund and cancellation policies of the chosen rental agency for your particular deal before paying for it. Even when you are sure that the cancellation was done in time, you might not get the full refund because of obligatory insurance, cancellation/late amendment fees or booked extras.

We recommend you always contact a customer support agent in a live chat on My Booking page or it could be done by phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). The problem with the refund is usually solved if you call as soon as possible.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with us.

Rental24H Team

***

Cher Massimo,

C'est dommage d'entendre parler de votre expérience négative, mais nous aimerions en savoir plus sur votre problème. Afin de résoudre ce problème, nous devons savoir si vous avez annulé la réservation au comptoir de location ou au moins quelques jours avant votre voyage. Nos politiques de remboursement sont similaires à celles d’autres plateformes comme Booking.com ou Expedia.com. Notez qu'un remboursement complet ne peut être effectué que lorsque vous annulez votre réservation jusqu'à 24 heures avant l'heure de prise en charge. Veuillez noter que dans la plupart des cas, vous êtes également responsable de l'annulation de tout service supplémentaire et extra réservé.

La prochaine fois, examinez les politiques de remboursement et d'annulation de l'agence de location choisie pour votre offre particulière avant de la payer. Même si vous êtes sûr que l'annulation a été effectuée à temps, il se peut que vous n'obteniez pas le remboursement intégral de l'assurance obligatoire, des frais d'annulation/modification tardive ou des extras réservés.

Nous vous recommandons de toujours contacter un agent du service client via un chat en direct sur la page Ma réservation ou cela peut être fait par téléphone (consultez les numéros de téléphone locaux de votre pays ici - https://rental24h.com/about-us). Le problème du remboursement est généralement résolu si vous appelez le plus tôt possible.

Nous nous engageons à résoudre les problèmes dans les plus brefs délais afin que vous viviez une expérience positive avec nous.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Long story short rental24 is just a…

Long story short rental24 is just a broker ( no car) and work with Rental car SIXT
Book a Fiat 500 in santorini on October 22 starting at 10 am.
Full payment has been done up front to rental 24 .
We arrived late on October 22 at 7pm . When we arrived at the counter from SIXT , our contract has been canceled and our car booked to somebody else .
Don’t try to call rental 24 , their call center is always inaccessible!
SIXT said they don’t want to talk to us to fix our problems. We lost all our money with Rental24

22 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Cantet Jean Philippe,

It's a pity to hear about your negative experience. Based on the feedback you shared, it seems there was a significant delay of approximately 9 hours in your pick-up time. And if you did not request an extension for your reservation in a timely manner, it's important to understand that the car rental provider is not obligated to hold your vehicle until your arrival. Moreover, many companies enforce a "No-show policy," which means if you fail to cancel or modify your reservation, certain consequences may apply. The penalty for a no-show in the context of car rentals can vary significantly. The specific charges depend on the rental company and whether you chose a "pay later" or prepaid rate. The range of potential fees includes no charge, a relatively small fee, or the entire rental cost.

Therefore, we recommend for future reference, to plan ahead your trip and make reservations with some flexibility to account for unforeseen circumstances. Please be aware that in such cases, suppliers typically do not offer refunds. Our refund policies are similar to other platforms like Booking.com or Expedia.com. Notice that a full refund could be done only when you cancel your reservation up to 24 hours before the pick-up time.

If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). This way, you can get more details about the possibility of getting any refund and will be informed about non-refundable categories in your particular reservation.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad experience and refusal to refund

Unfortunately despite the team responding to my previous review trying to send us back through the customer complaint channels we had already tried. We have yet again received a mail saying they cannot help. The full cost of a rental for 16 days was deducted from our credit card by rental 24H and then again by Foco in Brazil. The credit card details have been provided. I understand the refind on the downgrade is the response so I’m Ítu of Foco and therefore rental 24H can’t help but they can certainly refund the amount they took from the card for full advance payment of the car. I would never use this company again and highly recommend anyone to avoid them. They efffectivley stole from us and refuse to refund the amount they took. Almost impossible to get any kind of proper response when you complain and very slow to respond effectively. The response through online chat however was very good. Disappointing result.

Again a disappointing response. The answers provided were totally inadequate and the point is your company took the full rental amount and then we were charged another time in full by the local partner so rental24 should refund the money they took from us. I understand that you cannot help us with the downgrade difference and that was the local partner lying and not refunding us. We are discussing the car rental amount which is over €1000. Your company has effectively stolen Thai money from us. We have sent the credit card statements for the double charge. Please don’t confuse this with the downgrade of car.

16 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Jos,

We have thoroughly reviewed your complaint, and we appreciate your acknowledgment of the quality of service received through our online chat support (as you told, "the response through online chat was very good"). Given that our customer support has already provided you with an explanation of why a refund is not possible in your case, we'd like to understand what additional assistance or steps you may be seeking from us.

If you have any questions or require further support, we kindly encourage you to reach out to the same customer support representative you interacted with during your previous online chat (https://rental24h.com/my-booking).

We would like to bring to your attention that our TrustPilot page reflects our reputation and interactions with customers. Therefore, we kindly request that you refrain from leaving another 1-star review, as it would only echo the same experience.

Best regards,
Rental24H Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

AddCar via Rental24H.com in Morocco

The agent was waiting at the parking lot in front of the airport on time. However, his position was not labeled, you had to go around and ask for him. The waiting time for the car was 10 minutes.
The car model I booked was not available. I received a similar car type of a different brand. It was correct by the reservation terms, but it seemed like a usual practise rather than a last resort option it should be.
Also the car had a lot of surface damage, but it was documented in the handover protocol.
In general, the vehicle was easy to drive and the engine worked reliably.
The communication with the local agent was prompt and helpful using WhatsApp.
The price/performance ratio was ok.

31 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything is good

Everything is good, I liked the service

Rental24h was my first rental car company, and I am very pleased with their work. Booked a car in Vienna 2 weeks ago, had no clue what to expect, but the final experience was awesome 🤩

23 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They have good cars

They have good cars, customer agents at the rental counter are always smiley and helpful, all rental conditions are complied. Personally I don’t use car rental service very often, but when I have a necessity in it, rental24h.com is one of the top choices.

24 de agosto de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was on a holiday in Paris with my…

I was on a holiday in Paris with my friends. We had one young driver under 25 y.o. and an additional older driver. And everything was perfect, our car from Keddy was clean, the deposit of $501 was returned in time, and we had a wonderful vacation!
Btw, we have rented from Keddy by Europcar several times and must admit, their autos are always new, many EVs with automotive transmission, so that you will go green anywhere during your trip!

24 de agosto de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bon voici un nouveau commentaire 1…

Bon voici un nouveau commentaire 1 étoile. J'ai effectué la réservation, pas de mail et un numéro de réservation qui ne fonctionne pas. J'ai aussi tenté d'appeler l'agence à différent lieu tel que l'Allemagne, la France et l'Italie, tous indisponible car ils sont "busy". D'autre part j'ai tenté d'envoyé un mail, mais en vain.
Si je peux faire une analyse des différents commentaire qu'il y a sous ce site on peut voir soit des 1 étoile soit 5 étoiles. De plus tous les commentaires 5 étoiles on fait d'autre commentaire 5 étoiles sur d'autre site... Je n'ai pas vu les avis qu'il y avait sur ce site, nous avons fait l'erreur pour vous donc ne tenté pas, ce site est un scam.

27 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Colin Demeusy,

It is a pity to hear about your negative experience, but we would like to know more details about your issue. It seems like the email address was wrong, so that is why you might not receive any letter. Also we don't clearly understand your intent to call Germany, France and Italy customer lines. Be sure to call a customer support in your current country with the phone numbers indicated on our About Us page.

If you want to provide more details, contact a customer support agent in a live chat on My Booking page or it could be done by phone (check out the local phone numbers for YOUR PARTICULAR country here - https://rental24h.com/about-us).

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Everything was fine

Everything was fine, but I rented a car from Poznan to collect it in Spain, and selected to pay with euros from my euro account. And when it was time for payment, it turned out they put through my account in Zł, so I had to pay an extra fee for a non-euro transaction.

27 de agosto de 2023
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Bailey Law,

It is a pity to hear about your negative experience, but we would like to know more details about your issue. You can always contact a customer support agent in a live chat on My Booking page or it could be done by phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). But note, that it must be done within 24 hours after the issue.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rental24h.com offered the best prices…

Rental24h.com offered the best prices for my trip and didn't request any additional fees, only those indicated in the terms in my booking voucher. Hope they won’t raise the prices, cause at the moment they have almost the cheapest rates at the market. Overall, many pluses and no minuses! Top!

31 de julho de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The very process of collecting a car…

The very process of collecting a car was all right, but had some difficulties with refueling. I booked a “full-to-full” option and returned a full tank, but still was charged an additional $15. Hope, I will get my refund, as I have already called a customer support agent and they promised to resolve it asap. The staff member was polite and friendly, seemed like they really wanted to help me even with such a minor issue. In fact, Rental24h.com did their best to make my experience with them smooth and sleek!

31 de julho de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ho prenotato un’auto con questo broker Rental24H

Ho prenotato un’auto con questo broker all’ultimo minuto in quanto sono dovuta partire con urgenza quindi prenotato il 17 luglio con ritiro auto alle 23 del 18 luglio all’aeroporto di Bergamo, l’agenzia di noleggio era ECOVIA, avevo il volo alle 16,15 ma alle 13 sapevo già che il volo sarebbe stato in ritardo, premetto che inavvertitamente nella prenotazione ho inserito il numero del volo sbagliato invertendo due numeri, ho tempestivamente chiamato ECOVIA per comunicare che sarei arrivata in ritardo, notare che nella prenotazione avevo messo il ritiro alle 23, mi risponde un operatore molto maleducato dicendomi che l’ufficio chiudeva alle 23 e che non mi avrebbero aspettata quindi di contattare il broker RENTAL24H per farmi cambiare autonoleggio con uno che chiudeva alle 24, ho chiamato tempestivamente il broker e mi ha risposto che avrebbero fatto il possibile per farmi avere l’auto e che avrebbero subito contattato l’autonoleggio che ovviamente non rispondeva al telefono quindi la signora le ha mandato una mail, tutto questo avveniva alle 13 del 18 luglio, Arrivata in aeroporto alle 15,30 circa, c’è un aggiornamento sul volo che portava un’ora di ritardo, contatto immediatamente il broker che mi aveva detto di contattarlo nel caso ci fosse stato il ritardo mi risponde che purtroppo tutte le agenzie chiudevano alle 23 di conseguenza non poteva farmi nessun cambio il che gli ho detto di annullarmi la prenotazione, questo alle 16 circa, dicendomi che avrebbe parlato con il suo supervisore e chiedendomi di mandargli la prova che effettivamente il volo era in ritardo ed io oltre al tabellone dei voli gli ho mandato anche l’aggiornamento della compagnia aerea dove indicava, l’ora presunta di partenza e di arrivo previsto per le 23,15, alle 17 mi chiama una signora di ECOVIA dicendomi che non potevano aspettarmi in quanto l’orario di chiusura era alle 23 e che mi avrebbe aspettata al massimo fino alle 23,15 facendomi pagare un supplemento di 70 euro per aspettarmi, gli dico che non era corretto da parte loro e che comunque avevo già chiesto l’annullamento della prenotazione, mi ha risposto che le andava bene il che abbiamo chiuso la comunicazione, ora mi vedo arrivate una mail dove Rental24H mi dice che non può rimborsare in quanto ho annullato dopo l’ora e la data del ritiro cosa non vera, 🤬🤬🤬 mi raccomando state alla larga da questi due nomi perché sono poco affidabili, ma stiamo scherzando??? Io ormai ci perderò i soldi del noleggio con tanto di assicurazione completa ma posso assicurare che non tratterò mai più con questa gente

18 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Maria Pia Sassi,

We apologize for any inconvenience caused.
Our refund policies are similar to other platforms like Booking.com or Expedia.com. Notice that a full refund could be done only when you cancel your reservation up to 24 hours before the pick-up time. Kindly note that in most cases you are also responsible for canceling any additional services and booked extras. Thus, if you cancel your insurance within 24 hours of the car hire agreement start, NO REFUND for it will be provided.

We recommend reviewing the refund and cancellation policies of the chosen rental agency for your particular deal before paying for it. Even when you are sure that the cancellation was done in time, you might not get the full refund for obligatory insurance, cancellation/late amendment fees or booked extras.

If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). This way, you can secure your refund and will be informed about non-refundable categories in your particular reservation.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nothing better like this rental cars…

Nothing better like this rental cars booking service. They compare more deals from different
companies than any other website (but it takes a little bit more time for search results to
appear). Especially great for young drivers and their grandparents - Rental24h has a lot of
offers for renters under 25 y.o. and over 70s - that’s a huge plus!

12 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DONOT RENT HERE

I arrived in London on the 22nd of june at 1230pm and went straight to the europa rental cars. They refused my license and i immediately ask for a refund and contated this application/wbsite directly and untill today the 6th of JULY i yet to receive my refunds. THEY ARE A SCAM. WATCH YOUR CREDIT CARD

22 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Faisal Diah,

It is a pity to hear about your negative experience. But we would like to remind you that all car rental agents ask you to show a full driving license in your name with a minimum of 1 year of driving experience (the same applies to additional drivers). Thus, on collection of your car rental, you will be required to present a full driver’s license (UK Licenses two parts) from country of origin, a valid passport and a valid credit card in renter’s (driver’s) name.
Pay attention to the fact that if your driving license is not in the Roman alphabet (i.e. in Arabic, Greek, Cyrillic, or Chinese), you will be required to provide an International Driving Permit and your domestic license to pick up your vehicle.

In the event of a failure to present the required documents, the car rental supplier MAY REFUSE the car and no funds paid will be reimbursed to you.
We recommend to review the driving license details in the Important Information section of your rental agency for the particular deal before paying for it. If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us).

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM

Location et paiement de la voiture à l'avance, en arrivant au point de récupération du véhicule ils ont refusé par carte de crédit pour la caution et n'ont pas voulu me fournir le véhicule préalablement payé.
Depuis je suis en relation avec le service client pour récupérer les fonds, même en ayant prouvé avec les tickets de TPE, en ayant fourni des documents officiels de ma banque attestant que la pré-autorisation à été acceptée non pas 1 mais 3 fois, ils refusent toujours le remboursement des fonds.
Arnaque bien huilée avec un service après vente incompétent.

A FUIR

1 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear François Souchet,

It is a pity to hear about your negative experience. But we would like to remind you that all car rental agents ask you to show a full driver’s license (UK Licenses two parts) from country of origin, a valid passport and a valid credit card in renter’s (driver’s) name.
In the event of a failure to present the required documents, the car rental supplier may refuse the car and no funds paid will be reimbursed to you.

Next time we recommend to review the payment details and credit card requirements in the Important Information section of your rental agency for the particular deal before paying for it! If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us).

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I rented a car for total of 209$ for 3…

I rented a car for total of 209$ for 3 days When I arrived at the airport terminal the price of the car was doubled my car was not available and the cost went to almost $400 this was ridiculous and I had no choice but to accept the terms or be without a car.
Terrible! And I do not have a number where to reach them.

10 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Steve Behar,

It is a pity to hear about your negative experience. We recommend you to choose the “Guaranteed car model” option during your booking, otherwise your car rental company guarantees you only the same car group of the vehicle. You get a car of the equal technical characteristics and comfort level that the one you’ve chosen at the time of booking. Note that a rental company makes a class upgrade for free, but you still have to pay an additional sum for an obligatory insurance.
Also remember about extra fees that are indicated in the rental conditions of the chosen provider or in your confirmation voucher. Such options as additional equipment or services are paid on top of the sum. If there are any specific local mandatory fees (not extra) you’ll be informed about them during the booking process.
Next time make sure to review the Deposit and Fees section of your rental agency for the particular deal before paying for it. If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us).

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

WORST COMPANY EVER

If I could give a negative star I would. The only reason it’s getting a one is because I had to click a star to write a review. DO NOT USE THIS COMPANY. It’s a scam, and they are trying not to refund me. Had a car booked, and once I got to airport and called I was told they didn’t have any cars for me. Now I will say the place that provides the cars was very nice; however all the billing is done through a third party and he said they would have to give me a refund. I called for my refund and they are trying to refuse it. The company called to verify the were no cars and the nice gentleman told them that was correct and they needed to give me a refund; well they lady didn’t like that and hung up on them. I was told my case was escalated and someone would reach out to me within 24 hours, but I’ve heard NOTHING! This is the WORST company EVER!!!!

21 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Amanda Byrne,

We apologize for any inconvenience caused. First, note that a 'fleet fail' is a rare yet exasperating occurrence. It happens when a car needs unforeseen repairs, isn't returned on time by the previous renter, or gets double-booked. This is why it is always better to make a reservation in advance and opt for a “Guaranteed model”, which will be waiting right for you!
Second, our refund policies are similar to other platforms like Booking.com or Expedia.com. Notice that in your case, a full refund could be done only when you cancel your reservation up to 24 hours before the pick-up time. And if you cancel less than 24 hours before pick-up or have any issue with your booking during this period, the refund sum will vary depending on the supplier’s policy and local taxes.
So, next time make sure to review the refund policies of the chosen rental agency before confirming your booking. If any issues arise, contact our customer agents promptly via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). Renters can also contact a customer support agent in a live chat on My Booking page. This way, you can secure your refund and avoid any further loss of funds.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst rental experience as a 51 year…

Worst rental experience as a 51 year old. Gave cancellation 48 hrs in advance. Still charged my credit card full price of $300. This company LIES, CHEATS AND STEALS. VERY DISHONEST CONPANY. I 100000% DO NOT RECCOMMEND THESE THIEVES!!!!

13 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Edward Lee,

We apologize for any inconvenience caused.
Our refund policies are similar to other platforms like Booking.com or Expedia.com. Notice that a full refund could be done only when you cancel your reservation up to 24 hours before the pick-up time. Kindly note that in most cases you are also responsible for canceling any additional services and booked extras. Thus, if you cancel your insurance within 24 hours of the car hire agreement start, no refund for it will be provided.
We recommend reviewing the refund and cancellation policies of the chosen rental agency for your particular deal before paying for it. Even when you are sure that the cancellation was done in time, you might not get the full refund for obligatory insurance, cancellation/late amendment fees or booked extras.
If any issues arise, contact our customer agents promptly in a live chat on My Booking page or via phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us). This way, you can secure your refund and will be informed about non-refundable categories in your particular reservation.

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Booked a car for Atlanta airport

Booked a car for Atlanta airport. Got there and told it has been cancelled which we had not done. Online it said it had not been cancelled. Had to go to budget and cost be £1200
More. Stop
Waiting for a refund. Will
Also be seeking the difference in payments. Legal
Action certain to follow. Terrible company.

Okay. Can you give me an email address. Thrifty care rental refuse to talk to me

13 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da RENTAL24H.com

Resposta da RENTAL24H.com

Dear Simon Lewis,

It is a pity to hear about your negative experience, but we would like to know more details about your issue. In order to solve it, we need to know whether it was a problem from our side or you have to deal with the chosen rental company.
If you want to provide more details, you can always contact a customer support agent in a live chat on My Booking page or it could be done by phone (check out the local phone numbers for your country here - https://rental24h.com/about-us).

We are committed to resolving the issues as soon as possible, so you will have a positive experience with Rental24h.com.

Rental24H Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais