Wij hebben 2 truien met Spotify nummer besteld,ze kwamen binnen de levertijd binnen,zitten super lekker en het nummer speelt ook af. Daarbij waren ze nog leuk ingepakt,dus unboxen vond mijn dochter... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Wij hebben 2 truien met Spotify nummer besteld,ze kwamen binnen de levertijd binnen,zitten super lekker en het nummer speelt ook af. Daarbij waren ze nog leuk ingepakt,dus unboxen vond mijn dochter... Ver mais
A empresa respondeu
Ik had een trui voor mijn vriend besteld voor z’n verjaardag, helaas las ik daarna pas over de levertijd. Ik had de mevrouw persoonlijk een berichtje gestuurd of er misschien een mogelijkheid was om h... Ver mais
A empresa respondeu
Ik zag de reclame op tiktok voorbijkomen en was meteen verkocht! 🤩 Er stond overal op de website duidelijk aangegeven dat de levertijd langer is en de klantenservice reageert overal super snel op! He... Ver mais
Erg mooie matching sweaters met romeinse datum en initiaal. De trui heeft een erg mooie kleur (donkerblauw) en is heerlijk zacht. Borduurwerk is netjes gedaan. Verzending en communicatie ging vlot. Ze... Ver mais
A empresa respondeu
Online webshop voor kleding en gepersonaliseerde items.
Calshof, 20, 4908 DE, OOSTERHOUT NB, Holanda
Pede aos clientes que avaliem
Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Enige tijd wachten op bestelling maar wordt uiteindelijk netjes afgewerkt geleverd.
Reageren snel en correct op mails.

Resposta da SABEL STORE
Goede communicatie! Eenorm lief en super mooie kleeding heel erg blij mee!

Resposta da SABEL STORE
Ja leuke bestelling alleen het duurde even tot het kwam voor de rest was het goed.

Resposta da SABEL STORE
De truien zijn mooi geworden. De levertijd kwam ook precies overeen.

Resposta da SABEL STORE
Leuke trui lekker warm en zacht, geweldig kerstcadeau vriendin is er heel blij mee
Hele goede service, via chat binnen 5 minuten antwoord en mijn trui was al binnen 3 dagen binnen! Zeer tevreden over de trui en perfecte grote qua letters op de pols.

Resposta da SABEL STORE
De truien zijn helemaal zoals ik graag wilde, mooi materiaal, heel leuk ingepakt en lief handgeschreven kaartje van de verkoopster. Ik kan niet wachten om de trui te geven😊🫶🏼

Resposta da SABEL STORE
Ik heb 2 heerlijke truien van Sabelstore! Ze zitten erg lekker en zijn van goede kwaliteit

Resposta da SABEL STORE
Top! Had twee truien besteld, in eentje zat een gat, maar heb meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Super blij mee!

Resposta da SABEL STORE
Ik had een trui voor mijn vriend besteld voor z’n verjaardag, helaas las ik daarna pas over de levertijd. Ik had de mevrouw persoonlijk een berichtje gestuurd of er misschien een mogelijkheid was om het eerder te laten komen en de communicatie was perfect en de trui was er eerder dan verwacht, de kwaliteit was perfect! Super leuk verpakt, alles was geweldig en ik zal vaker wat bestellen hier!!

Resposta da SABEL STORE
Ik heb de zonnebril met die sterretjes erop besteld! En ik dacht ik geef een revisie want had er nog geen van de zonnebril gezien! Het is 800 UV beschermd dus dat is top! Echt heel mooi zoals beschreven, kwam op de afgesproken dag! En heel mooi verpakt. Ben er heel erg blij mee! Xx

Resposta da SABEL STORE
Makkelijk te communiceren via instagram wat heel fijn is als je nog vragen hebt! Super lieve meid en helpt heel goed🩷

Resposta da SABEL STORE
De kwaliteit van de truien is geweldig, het zijn ook heel mooie truien. Ik vind het alleen heel erg jammer dat er gelogen wordt over waarom ze te laat zijn/waarom je geen track and trace krijgt. Ik heb geen track ontvangen en 1,5-2weken te horen gekregen dat het bij DHL ligt, terwijl het pakje twee dagen voor aankomst bij DHL is binnen gebracht. (We hebben dit opgezocht met code op het pakketje).
Ik zag de reclame op tiktok voorbijkomen en was meteen verkocht! 🤩 Er stond overal op de website duidelijk aangegeven dat de levertijd langer is en de klantenservice reageert overal super snel op! Het was het wachten zeker waard, mooie truien en heel erg leuk verpakt. Ik kom hier zeker terug!!
Ik ben heel blij met de service, heb 2 matching sweaters besteld en ben er heel erg blij mee. Alleen problemen met DHL maar Isabel deed er alles aan om dit in orde te krijgen door contact op te nemen met hen. Ze heeft me erg geholpen en ze is zeer vriendelijk en helpt je met alle vragen. Dit is 100% te vertrouwen, ik heb nog nooit iemand geweten die zo hard helpt!
Had de matching truien besteld. Verzendtijd stond 3 weken voor maar door problemen werd dit langer. Ben na een mailtje wel vriendelijk geholpen. Zat wel een foutje op een trui maar ook vriendelijk en snel hiermee geholpen.

Resposta da SABEL STORE
Na een bestelling is er een wachttijd van 3 weken. Dit was verstreken. Na een mail van mij kreeg ik als antwoord dat er onmacht was. Dit te begrijpen maar verder geen updates meer over de bestelling en moet ik er zelf achteraan. 4 weken nog steeds niks gehoord en geen mail over de bestelling. Daarom voor mij niet nog een keer en gevraagd om annulering.

Resposta da SABEL STORE
Ik heb twee van de zwarte matching truien gekocht met datum. De trui is zacht en lekker dik, maar wel veel groter dan verwacht. Ik heb een small gekocht maar hij is alsnog vrij groot. Daarnaast staat de datum niet in het midden van de trui, maar ook niet echt aan de zijkant, wat een beetje storend is. En hij pluisde heel erg op mijn shirt die ik eronder droeg, maar dat ligt er misschien aan dat ik hem nog niet gewassen had. Al met al, gewoon prima maar een paar minpuntjes

Resposta da SABEL STORE
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.