The Donalds Group Avaliações 

101
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The customer service was excellent. No pressure to purchase and when KIA's online system went down on the pick-up day the team were very calm and made sure we had the best experience. Davide was exce... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

My experience using Bury St Edmunds branch, Good bits, Servicing an EV was good. Booked in online and had a follow-up call and email and had to move dates due to staffing, which was fine. Bad bit... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We were very impressed with the member of reception staff (Sophie blond) who attended to our need immediately on arrival to bring the car in for service. Not only was she pleasant and courteous but... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have just had the most pleasant car buying experience thanks to Sam at Donalds Mazda Norwich. Sam was a pleasure to deal with and made the whole process of trade in, test drive and purchasing e... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

New & used car sales, servicing, MoT & parts in Ipswich, Peterborough and Bury St Edmunds with brands Mazda, Volvo, MG and Kia.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

101 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(101)

30 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We purchased a Kia Sportage from…

We purchased a Kia Sportage from Donald's Group in July 2023, and by March 2024, the car broke down with serious engine faults. The nightmare began when we had to take the car to Donald's for repairs. It sat there for 6 months with little to no progress. The level of service was absolutely appalling.

It took three weeks just to get a diagnostic, and even after that, they still had no real idea of how to fix the car. We had to push constantly for a courtesy car, which was reluctantly provided. The communication was horrendous, with constant lies and broken promises. We were promised call-backs that never came, and staff even made comments like "Oh, yours is the car that's been here ages!"—as if they couldn't care less about the situation.

After countless phone calls, we finally escalated the issue to the directors and CEO of Donald's, and the After Sales Manager did respond quickly, admitting that the situation was unacceptable. Our car was then transferred to another branch for repairs, but even then, several issues remained unresolved. The car was returned with more faults, and after another attempt at repairs, we still couldn’t trust it as a reliable form of transportation for our family. It is now 8 months since the initial breakdown, and we had no choice but to sell the car.

Throughout this process, we were out of pocket financially, despite Donald's promising to "look after us." Their gesture of goodwill? Two free services on a car that has been returned twice with unresolved faults and is now sold. Any further attempts to communicate with them have been met with indifference, and they’ve essentially washed their hands of the situation.

In short, Donald's Group is great at selling cars but terrible at after-sales service. They make promises they can't keep, and you're left with a huge hassle and significant financial loss. We would advise anyone to steer clear—it’s simply not worth the stress, time, or money.

19 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for reaching out and we are sorry to hear you've had a disappointing experience. Our group aftersales manager has spent some time reviewing you points you have raised and liaised with several members of our team who you have dealt with during this process.

Unfortunately, as a dealership we are universally governed by strict protocol regarding warranty and claims for parts available from the manufacturer: this is beyond our control. I note that all work on your vehicle was done under warranty at no cost to you, including a courtesy vehicle and complimentary service and MOT. All vehicles, including new vehicles as well as used models will incur a depreciation value which increases over the period of ownership and so a loss to your vehicle’s re-sell price would be expected.

While I understand your request for compensation, we are unable to uphold it due to these circumstances. If you would like to discuss this further, please don’t hesitate to reach out.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience @ Ipswich / Jamie

We purchased our Kia Ceed from Jamie and he was very helpful throughout the process. He kept us up to date and spent time with us to find the right car and in our budget. Our car has been great and couldn't recommend him enough! Thank you!

9 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your fantastic review, we are delighted to hear about your experience! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Brought a Kia ceed GT- line a couple of…

Brought a Kia ceed GT- line a couple of weeks ago. The MOT was due when I put the deposit down and was told they will do whatever needs doing. So I check the MOT and it has advisories for the suspension bush/pins to get this done with Kia approved parts so I can keep the warranty I was looking at over £300. I called up and asked if they would do it as if I'm paying 13.5k for a car I shouldn't have to pay out for wear and tear that I didn't do. They said they wouldn't do it but would knock £100 of the price of the car. I really wanted the car and accepted it but still wasn't happy about it but just wanted the car. So I payed for it and as I drove it home it started shaking when it changed gear. By the time I got back the engine management light come on and I couldn't drive the car as it wasnt safe. My dad had a look and said the brake pads and discs looked really worn aswell. The garage did come and collect it for free and offered to fix the problem with the car but by this point I lost confidence in the car. If they hadn't been so funny about the suspension to start of with I would have considered letting them fix it for me. But unfortunately I felt the customer service was not great and I also lost confidence in the car. Took a week to get a refund which they did give but they did keep trying to get me to keep it even after I said I just want my money back as i was not happy with the car. When I called up and said I was concerned with the amount of wear and tear that was on the car I got told that it's an old car and it's going to have wear and tear. The car is only 5 years old, I know cars do get wear and tear and if it was wear and tear I had done I would be happy to pay for it. But it should have all been done before I brought the car and I shouldn't have to pay for wear and tear on a car which I didn't do especially paying 13.5k for it.
Customer service was really poor and let the garage down.
This was at the Bury St Edmunds garage

19 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for reaching out and we are sorry to hear you've had a disappointing experience. Your comments have been passed on to the management team for investigation and we will respond soon. However, in the meantime if there's anything you'd like to discuss you can email bury@donalds-group.co.uk or call 01284 725713

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a brand new car from Kia Bury St…

Bought a brand new car from Kia Bury St Edmunds. Varies issues with the charger and heating, following constant chasing to the maintenance manager someone was sent to my property to carry out various tests which showed a problem but again following multiple chasing emails I have not received an update and the maintenance manager simply stopped responding.

24 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for reaching out and we are sorry to hear you've had a disappointing experience. Your comments have been passed on to the management team for investigation and we will respond soon. However, in the meantime if there's anything you'd like to discuss you can email bury@donalds-group.co.uk or call 01284 725713.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Efficient and friendly staff

Efficient and friendly staff, comfortable waiting area with complimentary drinks (decent coffee), car washed after service.

30 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, we are delighted to hear about your experience! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

really great service from davide…

really great service from davide nobrega and the lads in the service team , I recently had an accident in the family car sand was without transport for a couple of weeks so came to donalds kia Ipswich at Augusta close and found a car we liked and divide helped us through the whole process and made sure car was available to drive away two days later making us very happy and grateful to the team and especially David for making the whole process so smooth and very efficient ,would definitely recommend donalds kia to my friends and family

20 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Fantastic to read your comments! We are delighted to hear about your experience and thank you for taking the time to review us on Trustpilot.⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience at Kia Ipswich.

We have recently purchased our car.
Davide Nobrega was such a fabulous guy to deal with.
Our experience with him was truly amazing and everything went so smoothly.
Very knowledgeable on the car we purchased.

1 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your fantastic review, we are delighted to hear about your experience and will be sure to pass on your comments to Davide. Happy driving!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

All good

All good, on time and car is great. Just 1 thing:
If you need to change or access settings to do the service please return them to the way they were. It’s disconcerting when you’re driving and then realise something needs changing.

27 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, your comments have been taken on-board to ensure this doesn't happen again. We appreciate your feedback so thank you once again!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Friendly knowledgeable staff.

Friendly knowledgeable staff.
MOT completed in an hour whilst I waited

3 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, we are delighted to hear about your experience!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Took our car in for its third service…

Took our car in for its third service ,The staff were very friendly and helpful ,car was ready on time all cleaned at no extra cost .great value for money .will use Kia Ipswich again

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your 5-star review, we are delighted to hear about your experience! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, collected the car and then delivered it back promptly.

13 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Big shout out to Tom from the service…

Big shout out to Tom from the service team Kia Ipswich.
Thank you for your helpful, kindness and patience this morning re:- talking us through technical features of our new Kia Sportage. Super happy with the car. Thank you again.
Ron and Barbara Edwards

14 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Fantastic to read your comments, we are delighted to hear about your experience and thank you for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good service

Sorted out problem without issue. Kept us informed throughout. Provided a replacement vehicle

12 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, we are delighted to hear about your experience and your issue was sorted! ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Updated review from 09 July 2024.

Further to my review previously I am happy to update that the group service manager called me today to gather further information on my experience and to apologise for the poor customer services that I had. He updated me on what had happened and why withoutgoing into the personal circumstances which led to my poor experience on this occasion. He has even given me a package of compensation which I was not expecting or looking for, and which has ultimately led to this updated review. I hope that the lessons learnt from my poor experience will have positive results for other customers and I sincerely hope never to have an experience like this again.

16 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, we apologise about the issues during the service of your vehicle and we are delighted to hear your issues were resolved with our Service Manager. We reassure you that should you visit again, you will experience a more positive experience. ⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First service on my Sportage

First service on my Sportage. Initially some issues over service package which was handled professionally by Blake. Blake kept my informed brilliantly, very satisfied with him and dealership.

27 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for your review, we are delighted to hear about your experience and that your issues were resolved professionally. ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Wide range of cars & excellent back up…

Wide range of cars & excellent back up service

17 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you so much for taking the time to rate and review us on Trustpilot, we are delighted to hear you were pleased with your experience. If there's something we could have done better to have earned a five star rating, we'd love to hear more to help improve our services for the future. ⭐⭐⭐⭐⭐

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never again

Only visited one Mazda car sales room ever ,never again.
Had an appointment, which they made ,when we arrived the person not available ,great ,could not be bothered to call us.
Anyway long short ,tried to sell me HP, not interested ,add on on second hand car £700 plus for scratch proof cover,plus £100 plus for car mats ,then without a blink a trade in of at least 25% less than other garages .awful embarrassing experience ,as a sales professional in my career ,the worst sales ever .sorry .

3 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for taking the time to reach out, we’re sorry you are disappointed with your experience. Your feedback has been passed onto management to investigate, we will respond shortly and ensure you don't experience any problems in the future. If you would like to discuss your concerns further in detail, please don’t hesitate to email us at peterborough@donalds-group.co.uk. Please allow me to offer our sincere apologies and reassure you that should you visit again, you will experience a more positive experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Donald's Mazda Norwich

Waiting 3 weeks for appointment,3 days before Donald's rang me to make sure I was keeping my appointment, 1 day before my appointment they rang to cancel, saying the workshop was closed for building work! Told me the next appointment was in 4 weeks! I have now found out the mechanic have left, this would never happen under right Wrights Mazda, I will never use them again very disappointing.I now use Wright's Mazda in beccles.

22 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you for taking the time to reach out, we’re sorry you are disappointed with your experience. Your feedback has been passed onto management to investigate, we will respond shortly and ensure you don't experience any problems in the future. If you would like to discuss your concerns further in detail, please don’t hesitate to email us at norwich@donalds-group.co.uk. Please allow me to offer our sincere apologies and reassure you that should you visit again, you will experience a more positive experience.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

XC40 Donald’s Ipswich

I’ve just picked up my Volvo XC40 plug in Hybrid from Donald’s Ipswich. I couldn’t fault the quality and service. Rhys Jeffs looked after me and what amazing service. Thanks so much - I wouldn’t go anywhere else and love my XC40.

13 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Donalds Group

Resposta da The Donalds Group

Thank you so much for your review! We are delighted to hear you were pleased with your experience. We wish you happy driving in your new Volvo XC40
⭐⭐⭐⭐⭐

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais