Total Clothing Avaliações 

173
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Was for my grandson he has grown already, was perfect fit with room to spare and quality was excellent Delivered earlier than expected

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick and great experience with the staff, specifically Tiana who stood out with her great hospitality and customer service. Quick and experienced she helped our clothing journey significantly more qu... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As any parent knows it can be stressful buying school uniform but the staff at Total make the process easy. A special mention for Zoe, Babs and Sophie who today were all very helpful. The quality of... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The staff member was extremely helpful and very attentive. Rosie went her way and made sure my son has his uniform in all the right sizes. Greeted us at the front as soon as we walked in and interacte... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Compras e Moda

Escrito pela empresa

Total Clothing - Your Online Personalised Clothing Supplier - Whether You are a School, Club or Business – Contact Us Today for Advice & Offers


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

173 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 25% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(173)

47 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really great customer service

Really great customer service. I thought a tie that I ordered as part of larger order had been missed from the order. I contacted total clothing and they immediately sent a replacement with no quibble at all.
Embarrassingly, I later found the tie, that I thought had been missing, under my son’s bed - the mistake had been mine all along.
Really impressed with the prompt, friendly, professional customer service team and how they handled all this.

11 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Company can improve on delivery…

Company can improve on delivery promises. I was told repeatedly the uniforms would arrive by 10 working days from paying, and it took 12 after many phone calls and e-mails communication. All this was stressful and wholly unnecessary. These being school uniforms, it would be extremely helpful if a premium delivery (1 or 2 working days) was available upon ordering.

17 de outubro de 2025
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Hi Demosthenes,

Thank you for your feedback.

We’re very sorry for the communication delays and the extended delivery time you experienced. This certainly isn’t the level of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused.

As mentioned in our previous correspondence, some of the garments in your order were unfortunately out of stock. We did contact you on the 13th of October to explain this, but we completely understand that the further delays and lack of timely updates made the situation more stressful.

We will be raising this with our team to review how we can improve both our communication process and our delivery options moving forward.

Once again, we’re truly sorry for the inconvenience caused and thank you for taking the time to share your feedback, it helps us improve the experience for all our customers.

Kind regards,
The Customer Services Team
01733 394758

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What a shambles

What a shambles. The kids have to wear those pathetic clip on ties and this company won't replace the broken one because I didn't keep the receipt. Like you even get a choice to buy anywhere else. Pathetic, small minded, crap company with crap, overpriced merchandise. Not happy at all and now I've got to waste £12.25 PLUS shipping to replace the crappy broken one that fell apart. FUMING!!!!!

21 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Hi Ella,

I’m sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

As mentioned during your previous email, live chat, and telephone conversations with our team, we’re unable to issue a replacement without proof of purchase.

We’ve requested your order number or the email address used to place the order, but unfortunately, these details were not a record on our system. Without this information, our customer service team can’t locate your order to process a replacement.

We also asked for details of when the payment was made so that we could trace the transaction in our system, but this information hasn’t been provided. Once we receive any of the requested details, we’ll be more than happy to issue a replacement, provided the item falls within our six-month faulty returns policy.

Please could you send us your order confirmation, order number, or details of the date and time of purchase? This will allow us to resolve the matter for you as quickly as possible.

If you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to contact us on 01733 394758.

Thank you for your understanding,
The Customer Services Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Two ties ordered and within 2 weeks of…

EDIT TO CHANGE REVIEW - Ties replaced within 48hrs, thank you!

Two ties ordered and within 2 weeks of being at school they have broken. Absolutely ridiculous, why can we not buy a classic tie if the clip ons are so low quality

15 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely experience with this company

Lovely experience with this company . Very nice and prompt staff . Thank you 🥰!

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your kind words! We're so glad to hear you had a lovely experience with us. Our team always aims to be friendly and prompt, so it's great to know that came through. We truly appreciate your support and hope to see you again soon! 🥰

Warm regards,
Team Total

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered wrong set of uniforms

Ordered wrong set of uniforms
Was worried - took them back and. The shop manager was beyond excellent.
I sorted us out flawlessly
Thank you for your support Carol

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your kind review! We're really glad we could turn the situation around for you. Mistakes happen, and we're happy Carol was able to help you get everything sorted smoothly. She's a star, and we'll be sure to pass on your lovely feedback to her!

Thank you again for your support – we look forward to seeing you again in the future!

Warm regards,
Team Total

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service from carol

Excellent service from carol
Thankyou for your fast friendly service

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear that you received excellent service from Carol — she always goes the extra mile to help our customers. We’ll be sure to pass along your kind words to her.

Thanks again for your support, and we hope to welcome you back soon!

Warm regards,
Team Total

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Went above and beyond

I don't live in the Peterborough area so I don't use total clothing normally but I could not find any boys grey school shorts in size 3-4 anywhere. I work next door so popped in and spoke to Dee who found me a pair to try and they were perfect so ordered 2 more pairs and they arrived really quickly and Dee even delivered them to me at work! Dee works out the back area of the building so she isn't normally customer facing but she was a superstar and went out of her way to help me.

20 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for taking the time to share your experience! We're so pleased to hear that Dee was able to help you find exactly what you needed — even more so knowing you’re not from the local area. We'll make sure she sees your kind words — they’ll mean a lot to her!

We’re glad we could make things easy and convenient for you, and we hope to see you again if you ever need us in the future.

Warmest regards,
The Total Clothing Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceeded expectations

Exceeded expectations, staff are so helpful

20 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that we exceeded your expectations and that our team was able to help you. Providing great service is what we strive for, and your feedback means a lot to us.

We hope to see you again soon!

Warm regards,
Team Total

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The jumper I ordered as had to go down…

The jumper I ordered as had to go down a size for my daughter fits in the body but is far to short on the arms

20 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Hi Tanya ,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear the jumper didn’t fit quite right in the sleeves, even though the body was a good fit. Sizing can sometimes vary depending on style, and we completely understand how frustrating that must be.

If you’d like, our customer services team would be more than happy to help you find the right size or suggest an alternative style that may suit your daughter better.

Please reach out to us at Customerservices@totalclothing.co.uk with your order details, and we’ll get this sorted for you as quickly as possible.

We really value your feedback, as it helps us improve both our sizing guidance and our products. Thanks again for letting us know, and we hope we can make your next experience a perfect one.

Kind Regards,
The Customer Services Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sophie thank you for looking after us today at Total Clothing.

Today I had the pleasure to be served by Sophie to get my children's school uniforms. Sophie was able to get all the necessary uniform and PE kit. She was super patient with us and that meant so much to me and my mum. My son is autistic and is ever challenging to sort out his uniform. Thank you for making our experience superb Sophie.👏👏👏👏

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your lovely feedback. We're truly delighted to hear that Sophie was able to make your visit such a positive experience. She is a fantastic member of our team, and we’re so pleased her patience and support made a difference for you and your family.

We understand how important it is to feel comfortable and supported, especially when shopping for school uniforms. We'll be sure to pass on your kind words to Sophie – they’ll mean the world to her!

Warmest regards,
The Total Clothing Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent experience with this company.

Excellent experience with this company.
Very efficient and received order within a week.
Had to return a couple of items due to sizing and received exchange with 5 days.
Excellent hassle free service and excellent clothing quality.

11 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Total Clothing

Resposta da Total Clothing

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear you had an excellent experience with us. It's great to know that your order and exchange process were both smooth and efficient — that’s exactly the kind of hassle-free service we aim to provide.

We also really appreciate your kind words about the quality of our clothing. Thank you again for your support, and we hope to serve you again in the future!

Warm regards,
The Total Clothing Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais