Wholesale Domestic Bathrooms Avaliações 

3.611
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought some tiles from here. Not a massive order. Prices on the website cheaper than most place. It arrived really quickly. However tiles arrived damaged. Upon contacting the company, I had an immedia... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I’d highly recommend this company. I recently bought my bathroom from here and the staff were great. We did have a damaged wall panel, probably happened in transit however Kyle Wilson from the custome... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company and staff. I needed some items within a few days and the staff went above and beyond to make this happen. Yvonne in the Aberdeen sales team was so helpful when ordering and put the deliv... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We visited Hillington Store and picked The Modena Cento Gloss White 1250mm Units. Very Good quality and assembled units. These units were for a small bathroom. We ordered online where we recieved a 5%... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Reforma de Banheiros
  2. também em
  3. Loja de Móveis

Escrito pela empresa

Whether you are in the market to refresh your existing space with a bathroom accessory, or instead looking to perform a complete renovation, we have items and prices that will appeal to any budget. Value is very important to us and we believe in a philosophy to sell bathroom suite packages at great prices, which is why at Wholesale Domestic you will always get the best price when buying one of our expertly designed bathroom suites which are styled and priced to appeal.

30 Day Money Back Guarantee

We offer a 30 day cooling off period after delivery.

If you decide you are not happy with your order, we will offer a full refund provided you contact us within 30 days of delivery of your order. Please see our website for full terms and conditions.

Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(3.611)

538 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really bad communication...two attempts…

Really bad communication...two attempts to deliver the item we ordered, both failed, they only give a day for delivery not a time slot so we had to take both days off as well....unpaid.....we had to cancel the plumber (not happy) asked for refund, let's see it that turns up!!

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Good afternoon Peter,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry to hear about your experience and understand your frustration. We appreciate that having two failed delivery attempts, no allocated delivery time slot, and needing to rearrange both your availability and your plumber would have been extremely inconvenient.

We would like the opportunity to look into this for you. Please contact our customer service team with your order number and details, and we will be happy to check the status of your refund and provide an update.

Again, we sincerely apologise for the inconvenience caused and hope to hear from you soon so we can assist further.

Many thanks,
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was served by Charlene today and was…

I was served by Charlene today and was absolutely 💯 excellent and carried and resolved my inquiry in a professional manner

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're delighted to hear that Charlene was able assist you and bring a positive experience to your bathroom shopping.

We will be sure to pass your kind comments on to Charlene and her manager. Recognition like this means a great deal to our team.

Thank you again for your comments and for choosing

Wholesale Domestic.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Charlene Sorted The Problem

Charlene went above and beyond sorted the problem immediately, you need more people like her.
I appreciate your supplier let you down and my customer was very accommodating changing his choice, how Charlene dealt with the problem made all the difference.

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you for taking the time to share your feedback.
We're delighted to hear that Charlene was able to resolve the issue so quickly and make a positive difference to your experience. While we're sorry for the inconvenience caused by the supplier issue, we're pleased that Charlene's proactive approach and commitment to helping you and your customer turned the situation around.
We will be sure to pass your kind comments on to Charlene and her manager. Recognition like this means a great deal to our team.

Thank you again for your understanding and for choosing Wholesale Domestic.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ali was super kind and helped me find…

Ali was super kind and helped me find what I was looking for for my bathroom. Went out of his way to make sure I had everything. Really appreciated !!

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave us this amazing 5 star review!

We are glad to hear that our staff could provide assistance.

We will pass your kind words on to Ali!

Many thanks
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

visited your ABERDEEN store to replace…

visited your ABERDEEN store to replace some of our bathroom units we had the pleasure of having Steve Brown as our advisor I wasn’t sure what i wanted just it had to be black he showed us what was available advised us on doors drawers handles sizes faucets he took his time with me as i had too much choice not complaining it was first class sales from start to finish I would certainly use your company again he’s a credit to your company ThanksSteve

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi,
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.
We're delighted to hear about your recent experience in our Aberdeen showroom and that Steve was able to help you find the perfect products for your bathroom renovation. Choosing a new bathroom can be overwhelming with so many options available, so it's fantastic to know that Steve took the time to guide you through the different units, handles, sizes, and taps to help you make the right choice.
We take great pride in providing knowledgeable and personal service, and we're thrilled that Steve delivered a first-class experience from start to finish. We'll be sure to pass on your kind comments to him, as he'll be delighted to hear them.
Thank you for choosing Wholesale Domestic. We look forward to helping you again in the future.
Kind regards,
The Wholesale Domestic Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Showroom visit

Good range of products in the showroom, really well set out as you would see in a home. Staff were very helpful and knew their products.

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We're delighted to hear that you enjoyed our showroom and found the layout helpful in visualising the products in a home setting. It's also wonderful to know that our team was able to assist you with their product knowledge. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute disgraceful company

Absolute disgraceful company.
Ordered items from them no communication when they would be delivered. Then after waiting for over 10days with no contact we had to contact them and they assured us they would be with us next day delivery
Then few hours later said the items were damaged and had disposed of them!!!!!
DO NOT USE THIS COMPANY

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear that you were unhappy with your experience.
We understand how frustrating it must have been to wait for your order and then be informed that the items could not be supplied due to damage. We also apologise for the lack of communication during this time and appreciate that this did not meet your expectations.
While issues with products can occasionally arise unexpectedly, we recognise the importance of keeping our customers informed and regret the disappointment and inconvenience this situation caused.
We would like the opportunity to look into this matter further and review exactly what happened with your order. Please contact our customer service team with your order details so that we can investigate and assist you directly.
Kind regards,

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just opened a new account KMAC…

Just opened a new account KMAC plumbing&heating needing to price up new walking shower and extras Zoe strachan was great she knew everything very impressed with her , have more jobs coming so will def be back
Well done everyone
At front innards

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave us this amazing 5 star review!

We are glad to hear that our staff could provide assistance.

We will pass your kind words on to Zoe!

Many thanks
WDB

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful company to buy from paid delivery…

Awful company to buy from paid delivery took a week to come had to call them after 5-6 days to complain then they decided to ship it after delivery fitted it the filling valve on the system was faulty had to buy another then was leaking from the pan connector so changed the pan connector 3-4 times to notice it was the casting on the waste outlet on the toilet contacted them then they was just trying to get around replacing/refunding ended up buying a different toilet from somewhere else then they finally decided to refund me for the toilet and got less than half of it back going through my bank to resolve this

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi,

We're sorry to hear that you were unhappy with your experience.

Following our review of the matter, we can confirm that a full refund has been processed for the toilet. We appreciate that the issue with the waste outlet casting, along with the delays and inconvenience caused, was frustrating, and we apologise for the problems you encountered.

We regret that the product did not meet expectations and that you had to purchase an alternative elsewhere.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alice helped us pick all our bathroom…

Alice helped us pick all our bathroom furniture and it all fitted perfectly she was very helpful and it was a pleasant transaction that made us feel at ease thanks alice

1 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Good morning,

Thank you for taking the time to leave us this amazing 5 star review!

We are glad to hear that our staff could provide assistance.

We will pass your kind words on to Alice!

Many thanks
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service was really smooth and easy

Service was really smooth and easy
The girl (Linda) was really knowledgeable and helpful
Some of the items were not in stock but getting free delivery that really helps us

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi Alex,

Thank you for your lovely feedback!

We're delighted to hear that you found the service smooth and easy. Linda will be thrilled to know that her knowledge and helpfulness made such a positive impression.

Many thanks,
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you so much to Alice for…

Thank you so much to Alice for providing us with wonderful customer service while always have a smile on her face

9 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you very much for taking the time to leave this fantastic review, we will pass this on to Alice!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service made easy by the incredible…

Service made easy by the incredible Alice Murphy. A pleasure to deal with.

9 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you very much for taking the time to leave this fantastic review, Alice will be very happy to receive this feedback!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

New downstairs WC…

Served by Gurpreet who made my husband and myself nothing was too much trouble, very knowledgeable with good advice throughout.

8 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you so much for leaving such a kind review, we will ensure that this is passed over to the team in Edinburgh!

WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy returns

Had to return items to premises as wrong items sent. Charlene assited with everything and made it all straight forward.

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi
Thank you for leaving a review.
We welcome your feedback this will be passed to the relevant team.
Glad to here Charlene made your experience straight forward.

Thanks
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Looking for triple radiators

Looking for triple radiators; must be different from usual. Tried on line but decided had to see and touch. Visited Wholesale Domestic in Hillington.
Great range of radiators both in shape and colour. Spoke with Yvonne Allen a young lady with such a bright smile. Turned out Yvonne had full knowledge of most if not all products. Yvonne guided us through choice, searched out complimentary articles until we were fully satisfied.
We purchased what was recommended and arranged delivery. By time we had reached home I had received a text confirming delivery date and availability of two man delivery team. Value and Service would be very hard to better. Many thanks Yvonne.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi Frank,
Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that your visit to our Hillington showroom was such a positive experience and that you found the perfect triple radiators for your home. We pride ourselves on offering a wide range of unique designs and colours, so it's fantastic to know you appreciated the selection available.

Yvonne will be especially pleased to receive your kind comments. Her product knowledge, enthusiasm, and commitment to helping customers find exactly the right solution are qualities we greatly value, and we're thrilled that she was able to guide you through the process and help you choose complementary items with confidence.

We're also glad that the ordering and delivery arrangements were smooth, with prompt communication giving you peace of mind from purchase through to delivery.

Many thanks,
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bijaya was fantastic

Bijaya was fantastic! Thank you

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Thank you for this glowing review!

We are glad to hear that our staff could provide the assistance you required.

You kind words will be passed on to Bijaya.

Happy New Bathroom!
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bathroom shopping made easy

Lovely open spaces to see all the bathrooms. Sales advisor srishti was so helpful very impressive knowledge of all the products wee asked about . She made the experience so easy . What a fantastic employee. This is what customer care is about. Going that extra mile .

3 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Hi,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our showroom and found it easy to explore all of our bathroom displays.

Srishti will be thrilled to hear your kind words. Her product knowledge, dedication, and commitment to providing outstanding customer service are qualities we truly value, and it's fantastic to know she helped make your experience both enjoyable and stress-free.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope to welcome you back again soon. Thank you for recognizing Srishti's efforts and for choosing us for your bathroom project!

Many thanks,
WDB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super service from Ali

Super service from Ali from initial visit to delivery. He kept in touch after our visit and when we were ready to order it was very smooth and easy. Ali’s customer service excels from others and is a real asset to the company. Thank you!

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wholesale Domestic Bathrooms

Resposta da Wholesale Domestic Bathrooms

Good morning,

Thank you for taking the time to leave us this amazing 5 star review!

We are glad to hear that our staff could provide assistance.

We will pass your kind words on to Ali!

Many thanks
WDB

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais