WorkWear House Avaliações 

633
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

4,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered some jackets 3 weeks ago - no sign . Nobody responds to emails or tel calls. This company has had my money £400+ since 9th September but no goods - AVOID

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Once again, WorkWear House have fulfilled their every promise. The items I ordered were exactly as described, the embroidery, as ever, was superlative, and the delivery was exactly when it said it wou... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Made the order, was emailed quickly to confirm a minor product detail change- kept updated right through the process by actual people and the goods came quick. Was let down by a previous supplier, so... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Estamparia
  2. também em
  3. Loja de bolsas e malas

Informação fornecida por fontes externas variadas

Wearyourlogo specialise in high-quality, smart and durable work wear, promotional clothing, uniforms, corporate clothing, school and team wear. Plus Hospitality and catering wear, Hi-visibility clothing, Footwear, PPE and First Aid, and an almost infinite range of polo and t-shirts . . . Everything from Aprons to Zip-up Sweatshirts via Teddy bears! We supply men’s, women’s and children’s wear in a huge range of sizes from mini to maxi!


Informações de contato

4,9

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

633 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,9

Todas as avaliações

(633)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect

Amazing customer service from Donna scorey, very professional and the garments are perfect.

Big thank you

12 de junho de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

staff uniforms.

Will always use workware excellent service
Always helpful and keep you informed about your order making sure your happy before dispatched to you and tracking is excellent and always arrived at the time stated.

29 de abril de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Always Good Service

I use this company two or three times a year and they provide good value and service whether its a large or small order.

18 de abril de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant product & service

Donna especially has been very helpful from start to finish. The products are excellent, the embroidery is exactly what we imagined. Donna sent multiple samples to ensure the logo looked the best it could. We are very pleased and will certainly be ordering from you again. Thank you!

7 de março de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First rate!

Made my embrodered shirts exactly as I envisioned them and sent me a complementary embroidered hat too. Great!

10 de fevereiro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

All together disappointing experince

If you have a straightforward order, a simple transfer logo and know exactly what garments to order then Workwear House will work for you. However, if you do not know what garments to order and have a specific branded logo with unique colours, then Workwear House is not the best choice. Firstly, you don’t get to order samples. We had to buy everything we were considering then ship it all back. Secondly, their website is very confusing, I had ring three times to figure out which logo type was the best option for what we were trying to do. I was told to do an embroidered logo and email the logo separately. A sample logo was stitched and sent to me, the colours were wrong, and I sent the pantone references. They proceeded to stitch all of the garments we ordered once they received the pantones and sent them to us. The colours were all wrong, too bright and the stitching was poor, it pulled the fabric in all directions and looked cheap. I raised our concerns about the colours and stitching, I specifically asked why we were not provided a sample prior to embroidering all of the garments. I was told that since we provided the pantones they do not send samples for approval. If they had merely provided a sample this whole mess could have been avoided. We are now left with polos, shirts and sweatshirts that we cannot use. They refused to budge when I asked for half of our money back. Their response will most likely be that they followed their processes and procedures. And that we provided them with the wrong pantones (which we did not). Our marketing company provided us with the CORRECT pantones which I passed along to Workwear House. It was the printing company that printed our business cards wrong and I made this very clear in email conversations and it was my mistake that I had sent a business card to Workwear House as a sample. Regardless, I placed an order based on the advice I was given when I spoke to someone three times on the phone and throughout the email correspondence. It is very disappointing that they are unable to take any accountability for a dissatisfied customer. Better advice and customer service could have been given throughout the entire process. Be careful and specifically ask for a sample after pantones are provided! We will not use Workwear House nor do we recommend their services.

2 de fevereiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da WorkWear House

Resposta da WorkWear House

Thank you for your review Jessica, as always we welcome all feedback on the orders.

We are sorry that you were not happy with your order but as you have stated the pantones were provided to us by your marketing company, you yourself confirmed these were obviously incorrect when we advised you that that the colours provided in no way matched the card you sent us afterwards to illustrate this.
Please see a section of your email below:

'I see what you are saying about the colours and pantones. I do appreciate you being so thorough on your end. It looks to me like the printers got the colours wrong on the business cards to be honest.'

As we advised and you had confirmed by independent printers the pantones colour provided were not true, they had mixed the colours but not advised you of this.

We can only work with the information we are provided and pantone colours ensure an exact match, in this case this did not happen as the colours your marketing company provided were incorrect.

At no point did you mention that the quality was inferior, it was only the colour that was an issue but it seems further faults have been found. We are truly sorry to lose you as a customer as we have provided your workwear for years, we will always admit to mistakes and resolve issues were we can however as advised we do not feel the error is ours as the pantones provided were matched exactly, it was a fault by another company that led to this error.

We wish you all the best in your future endeavours.

Kind Regards

The Team at WorkwearHouse

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good communication and great product

Team were helpful in discussing my requirements and sending me samples to evaluate embroidery vs print.

One of the initial t-shirts had the print on backwards but it was a quick and painless process to return it and get a replacements sent out.

31 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais