Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I bought two different bras a year ago and they have both stretched out to the point of not holding anything anymore. Also, one of them just randomly unhooks whenever I am using it. I am really disapp... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har været kunde hos jer i flere år, og må sige at jeg virkelig elsker jeres undertøj mm. Utrolig blød kvalitet, bæredygtigt og økologisk. Også sidder det tilmed fantastisk. Jeg udvider løbende min sam... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk fin kundeservice. Jeg købte en vare hos Woron og fik en flot pakke meget hurtigt. Desværre gik varen i stykker efter kort tid og jeg kontaktede Woron en fredag middag. Fik en meget imødeko... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg elsker Worons bløde undertøj og tøj. Mine yndlingstrusser er Base Brief, som sidder super godt og lader til aldrig at blive slidte i stoffet (modal), de er geniale! Jeg er også vild med deres strø... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja especializada em roupas íntimas
  2. também em
  3. Loja de Acessórios de Moda
  4. Loja de lingerie
  5. Loja de moda feminina

Escrito pela empresa

Woron is a Copenhagen based collaboration between two sisters - Arina and Anya Woron. They have a passion for life in the slow lane and both share an enthusiasm for sustainable underwear & everyday essentials. Their products are represented all over the world in selected stores, that share their desire to make woman’s identity flourish along with a love for our planet. No toxic chemicals. No toxic dyes. No chafing. No metal pokes. No style? No Way! The basic underwear you love without the junk you don’t.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

260 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(260)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lækker kvalitet af undertøj og særdeles…

Lækker kvalitet af undertøj og særdeles god service fra kundeservice.

3 de setembro de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Arnela,
Hvor er vi glade for at du er så vild med kvaliteten og vores service!

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Supergode og lækre trusser

27 de agosto de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Tanja,
Hvor er vi glade for at du er så vild med trusserne!

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Det er altid så fine vare fra jer af

Det er altid så fine vare fra jer af , kan kun anbefales , meget tilfreds

6 de agosto de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Rita,
Hvor er vi glade for at du er så glad for vores kollektioner :)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Virkelig god kvalitet

Virkelig god kvalitet, så smukt, bæredygtigt, holder længe og altid hurtig levering.

28 de junho de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Stine,
Hvor er vi glade for at du er så vild med kvaliteten og hele oplevelsen :)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect balance of fabric, color and fit.

The fabric and the fit are really great. I really like the taste of color and pattern.
I discoverd this brand in Copenhagen and since then i am a fan.

12 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Anne,
We are so happy that you love both the quality, the designs and fitting- what a heartwarming review; thank you!
We really appreciate the feedback, that you wanted to share your experience with us & thank you so much for the 5-stars :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lækreste kvalitet

Lækreste kvalitet. Føles så behageligt at have på, præcis som beskrevet på siden. (Har købt t.shirts og bh).
Hurtig levering.

29 de maio de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Nickeline,
Ej, hvor er vi glade for at du er så vild med både t-shirts og bh'en!
Og glade for, at du finder vores produktbeskrivelser præcise :)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ja tak

Lækker kvalitet, hurtig levering og alt i alt en god oplevelse

31 de maio de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej A H,
Ej, hvor er vi glade for at du er så vild med kvaliteten og hele oplevelsen :)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality at a good price.

31 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Jasmine,
We are so happy that you love both the quality and our prices!
We really appreciate the feedback, that you wanted to share your experience with us & thank you so much for the 5-stars :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Such an amazing product

Such an amazing product - will be my basic bra that I have ten of the same. My only regret is that the online store keeps being out of stock of what I want!

22 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Johanna,
We are so happy that you are this thrilled with our soft-bras!
We are so sorry about not being swift enough to stock up on your wished for bra ;)
We really appreciate the feedback and that you wanted to share your experience with us!

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dejlig bløde trusser

Dejlig bløde trusser der ikke deler ballen.

21 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Julie,
Ej, hvor er vi glade for at du er blevet så vild med trusserne!
Og ja, delte baller er ikke det vi stiler efter med vores designs og pasformer ;)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lækker stof

Lækker stof, og flot design 😍

22 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Anna,
Ej, hvor er vi glade for at du er så vild med undertøjet :)

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Expensive for it's quality that doesn't last long

Like: style and softness are AWESOME

Dislike: 8 months into wearing hipster base underwear they started becoming unwearable like too loose and large! and the blank tank top has become see through with white strands coming through as if I had worn it for several years straight!

I love investing in quality sustainable brands if they will last me a few solid years. Less than a year is really not ok for a €68 tank top for instance

For context (editing this into the text after receiving the response below from Woron) :
My underwear I hand wash in the shower; and all other natural fabric clothing I wash in gentle wash under 40Celsius and hang dry. No clothing articles are tumble dried on my end.
I have already emailed the woron team on the same day I wrote this Trustpilot review. It was over the weekend, so I'm hoping to hear back from them now on a weekday :)

29 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Dear Pavitra,

We are happy to hear that you like the style and the softness, but we are of course not happy to hear, about your bad experience with the pieces after 8 months of wear.

So first of all, the wear that you describe is normally only something that we experience when pieces have been washed on more than 40 degress and or tumble dried. Both things are a no-go when dealing with super soft fibres such as these.

If you wish to claim the pieces, then we are more than happy to find a suitable solution with you. Please send us an email to: hello@woronstore.com (you can copy-paste your review text and please add your order number as well, so that we can track the placement, the batch etc.

We are very happy to get your feedback and thank you for taking your time to review us :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Luksus til kroppen

For første gang i flere år, kan jeg have en BH på en hel dag - og dagen efter. Og smuk er den også ❤️
Derudover har jeg købt deres tencel t-shirts som jeg ELSKER!! Utroligt behagelige at have på og falder smukt om kroppen. Passer perfekt til sommerens nederdele og jeans. Nu vil jeg bare glæde mig til at der i fremtiden kommer flere farver at vælge imellem

2 de abril de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Henrietta,
Ej, hvor er vi glade for at du er blevet så vild med både bh og tencel toppene; det er jo lige den følelse vi håber på at kunne vække!

Tusind tak for de rosende ord, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Softest sustainable underwear

Beautiful underwear and t-shirt of the softest, sustainable and durable material. Fast delivery, would highly recommend!

30 de março de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Mevrouw,
We are so happy that you are this thrilled with your Woron t-shirts and the overall experience!
We really appreciate the feedback, that you wanted to share your experience with us & thank you so much for the 5-stars :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Anna,
We are very happy that you are so thrilled with your Woron Period Underwear!
We really appreciate the feedback, that you wanted to share your experience with us & thank you for the 5-stars :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful products

Wonderful products! Very happy about all my orders, perfect everytime. Threy are all high quality and extremely soft and comfortable, and last long (still look as new after one year of use).

28 de março de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Flora,
We are so happy that you are this thrilled with your Woron Underwear and the overall experience!
We really appreciate the feedback, that you keep coming back or more, that you wanted to share your experience with us & thank you for the 5-stars :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wunderschön verpackt

Wunderschön verpackt, kein Plastik. Super angenehm zu tragen, feine Qualität. Danke

22 de março de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Linda,
We are so happy that you are this thrilled with your Woron Underwear and the overall experience!
We really appreciate the feedback & thank you for the 5-star review :)

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super lækkert undertøj

Har brugt Woron undertøj i 3-4 år og nu har jeg ikke andet undertøj i skuffen. Det er så utroligt dejligt at have på😍

25 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Gitte,
Ej, hvor er vi glade for at du er så vild med undertøjet og at vi igennem så mange år har kunne forblive som din favorit :)

Tusind tak for de rosende ord, for din støtte igennem så mange år, for de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os.

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hurtig og nem handel

Hurtig og nem handel. Virkelig god kvalitet!

23 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hej Sine,
Hvor er det dejligt at høre, at du er så glad for både undertøjet og hele vejen igennem :)
Tusind tak for de rosende ord, de 5-stjerner og for at du tog dig tid til at anmelde os!

Varme hilsner,
Pernilla, Woron Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Woron has been my favourite underwear…

Woron has been my favourite underwear for the past two years.
But…I am so disappointed with this purchase.

Hi-Cut panties are so uncomfortable (they sit loose in the upper area, but are quite tight in the hips (I am very tiny 157cm with hips 86 and waist 60, so it’s really weird),

But the main complain is that the seams have come apart after just a first gentle wash cycle (I’ve been washing them in a special bag, so they last longer).

This is my third time buying underwear from you, but it’s probably going to be the last one.

Can’t believe you guys.

18 de março de 2023
logotipo da WORON

Resposta da WORON

Hi Olga,

First of all, thank you for your feedback.

We are happy to see that you have shopped with us on several occasions. But we are so sorry that your latest order was faulty.
You have sent pictures through to us with your claim and it is clear for us to see, that this is a production error.
Please check your email, as we have re-funded the pieces as you have requested.

We hear and understand your frustration on this matter. Although production errors are rare, they can happen.
We always do our best to prevent them and when it happens that a faulty piece ends up with a customer, we are always accomodating and offer a full re-fund or a replacement (just as you have been offered).

Thank you once again for taking your time to review us.

Warm regards,
Pernilla, Woron Customer Service

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais