Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

2,5

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

5 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NOOIT hier iets huren

als je naar de rest van de reviews kijkt, zie je gelijk dat iedereen toevallig borg betaald. Hmmm beetje gek vind je niet? Die dikke aap achter het stuur stelde geen grenzen “pak alles wat je wilt” en daarna 3x de adviesprijs van de drankjes vragen? 🧐 Maarja prima zo yolo limo

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wat een drama!!

Wat een drama!!! Je krijgt met geen mogelijkheid je borg terug! Ondanks dat het zwart op wit staat ze blijven dingen verzinnen en erbij halen waardoor ze niet kunnen overmaken. Waar ik al argwaan van kreeg was dat hii mij adviseerde de borg op voorhand te berekenen bij de ouders, en ik mocht betalen bij de chauffeur vervolgens kreeg ik een betaalverzoek in de middag. Niet betaald ik dacht eerst zien dan geloven nou hii was er op de afgesproken tijd. Zeer oude auto geen airco, en het advies om niet uit te lopen ivm extra kosten. Gevolg was 15 minuten eerder op plaats van bestemming en het rondje rijden was dus ook niet echt een rondje , tussendoor moeten stoppen omdat het zo heet was . De chauffeur was wel aardig. Maar die gebruikt ook een telefoon wat op de site staat als Belgisch contact telefoonnummer. Ze hebben geen kvk en de fb pagina is er ook af net als hun website in België. Kortom niet te vertrouwen dit! Ik heb mijn borg nu nog steeds niet terug na bijna 2 weken heen en weer appen en mailen. Een ongelofelijke domper van het school gala! Niet doen dus!

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Niet geleverd, wel moeten betalen!

Ik heb een limousine geboekt en een aanbetaling van €150,- gedaan.

In mijn ervaring veranderden afspraken gaandeweg, onder andere over tijden en het moment van betaling (van betaling bij instappen naar vooraf betalen). Dit zorgde voor onduidelijkheid en druk om snel te handelen.

Wat ik als zorgwekkend heb ervaren:
- communicatie op ongebruikelijke tijden (o.a. rond 04:00 uur) met druk om direct te reageren;
- het stellen dat de dienst niet doorgaat en het volledige bedrag verschuldigd is als er niet meteen wordt betaald;
- meerdere wijzigingen in afspraken en voorwaarden gedurende het traject;
- een toon in de communicatie waarbij de verantwoordelijkheid bij mij werd gelegd, ondanks dat afspraken tussentijds zijn aangepast;
- geen uitvoering van de dienst, terwijl de aanbetaling niet is terugbetaald;
- een beroep op algemene voorwaarden die, naar mijn mening, afwijken van wat volgens het Burgerlijk Wetboek als redelijk wordt beschouwd.

De communicatie heb ik als onaangenaam en dwingend ervaren. De dienst is uiteindelijk niet geleverd en de aanbetaling heb ik niet terug ontvangen.

Op basis van mijn ervaring raad ik aan om goed te vergelijken met andere aanbieders en te kiezen voor een partij met duidelijke voorwaarden en consistente communicatie. Leg afspraken vooraf schriftelijk vast en wees alert op wijzigingen.

18 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Limo huren is automatisch borg kwijt.

31-1 voor mijn man zijn 40ste verjaardag een limo gehuurd. 350 voor de kosten en 200 euro borg. Van de borg echter maar 20 euro terug gekregen.. Waar is de andere 180 euro gebleven?

Nog steeds geen foto's mogen ontvangen die de chauffeur heeft gemaakt.. maar wel mail verkeer in rekening brengen als je hier naar vraagt. Je krijg geen text en uitleg, geen factuur voor de "berekende" kosten

Verschillende namen en rekeningnummers, wel allemaal via hetzelfde app contact de tikkies ontvangen.

Wat een oplichtersbedrijf is dit zeg.
Absoluut geen aanrader!

31 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Borg van 150 euro niet terug

Je betaald een borg van 150 euro. Uiteindelijk moet je er om vragen wanneer je het krijgt. En geven ze aan dat er kosten in rekening worden gebracht voor elk mail correspondentie. Ze beweren dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Alleen aanvullende voorwaarden heb ik later na betaling van borg gevonden in mijn spam.
Dat was pas verstuurd na mijn borg betaling. Ze werken met meerdere namen, mailadressen en rekeningnummers.
Heb uiteindelijk nog niet eens 2 euro retour ontvangen van hun na meer dan een maand.

Het is niet oké als ik gewoon antwoorden op mijn vragen wil en er geld in rekening word gebracht.
Een kennis heeft dit ook aan de hand gehad. Wel na een maand geld terug gehad.
Ga hier werk van maken.
Zo ga je niet met mensen om. Had het zelf ook geleend voor mijn dochter haar verjaardag.

11 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais