YourSexualHealth Avaliações 

85
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dr Wells was very personable, friendly, and understanding but not intrusive. Most of all, she took blood from me and was so good at it that I didn't feel a thing. For context, I have trypanophobia -... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First time I've used this company. Really friendly, professional and knowledgeable. Speedy service too! Reassured that they use a UKAS regulated laboratory so happy that I have accurate results withou... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Website relatively easy to navigate and make decisions on purchase. Any and all emails replied to quickly and with relevant answers to questions. Telephone call from the doctor within hours of requ... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional service !... Great communication. Very fast test results. Clinic is highly recommended . Great respect and thank you very much! Mykola

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Laboratório de doenças sexualmente transmissíveis

Escrito pela empresa

Your Sexual Health Limited delivers comprehensive sexual health testing across the UK, offering discreet home STI test kits, private clinic visits, and home nurse appointments for convenient, personalised care. All testing is supported by accredited laboratory analysis with fast turnaround times. Every positive result includes a free GP consultation, giving you access to expert medical guidance without additional cost. Our mission is to make STI testing easy, confidential, and accessible, with trusted nationwide support.


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

85 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(85)

71 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Five stars all for Julie

Five stars all for Julie. I always have the same wonderful person help with booking and responding to my emails and it makes YSH the best place to go for that reason only!

9 de dezembro de 2025
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Holly

Thank you very much for taking the time to review our business.

We will ensure that your feedback is passed on to Julie who will be thrilled.

Once again, thank you!

Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service. Have been using for years.

9 de dezembro de 2025
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Louise

Thank you very much for taking the time to review our business.

We are thrilled that you are happy with the service, and thank you for your continued support.

Once again, many thanks

Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service very polite

Great service very polite, understanding and discreet.

9 de dezembro de 2025
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Mich Marie

Thank you very much for taking the time to review our business.

We are thrilled that you were happy with the service.

Once again, many thanks.

Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good service

10 de dezembro de 2025
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Palwinder

Thank you very much for taking the time to review our business and we are thrilled to hear that you were happy with the service received.

Thank you once again, Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely amazing service

Absolutely amazing service, I was seen to quickly. All my worries and concerns was sorted ASAP and I would highly recommend them

9 de dezembro de 2025
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Dimitri Shadow

Thank you so much for taking the time to review our business and we are thrilled that you were happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is an absolute joke. Avoid

This company is an absolute joke and borderline criminal. If you book a test with them they will take £400 off you for a clinic appointment and ask you your preferred dates. When theae dates are not available you are then at a total loss and have to battle with them to get your money back… WHO DOES THIS !!! Just have a booking process which is live to you availability just like everyone else on this planet does! What a waste of everyones time!!!

5 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear geosea

Thank you for taking the time to review our business and we are very sorry that you are unhappy with the service.

Since we work with partner clinics it is impossible to have live access to each individual clinic diary online, and we do ask that you contact us by telephone or email if you wish to confirm appointment details prior to booking and paying.

You were offered an appointment on your preferred dates at an alternative clinic in Cambridge, but you opted to take a refund.

You requested a refund at 00.21 and your refund was processed at 08.00 on the same morning.

Your email trail on Saturday 6th December between 00:21 - 01:16 was unacceptable. We will not tolerate abusive behaviour.

Kindest regards

Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Top service, Caring team and very helpful. Definitely recommend.

Amazing service and I totally appreciate their help throughout. The service is very easy to use and everything is organised with clear communication. Once the samples reach the lab, the turnaround time is impressive, within one day as specified for the test I wanted.

Special thank you to Julie, very professional and really grateful for the time and dedication to process my order through and even updated me on weekends to reassure me of progress.

Really genuine team and they honestly care and are there there to provide you with the best service. I’m only one customer of thousands so totally appreciate the time and effort they put into my order.

Definitely recommend and will be back to use the services again for sure.

9 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear S W

Thank you so very much for taking the time to review YSH.

We appreciate the feedback and will pass on your comments to the team.

Thanks again,

YSH

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Following my previous review,Mr Smith

Following my previous review,Mr Smith , neither my son , wife or myself have been contacted by these scammers but they clearly have our contact numbers and email as we have requested through email for a full refund with still no response. Complete radio silence as expected from scammers. On further investigation the payment my son made up front of £195 went to a company called BM Services. All the none actions and zero response points to scam . Avoid at all costs . Mr. Smith Northampton

25 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Mr Smith, following your two negative reviews we did talk at 17.23 on 28.08.24 whereby it was confirmed that a refund was processed this morning and we have even offered a free test by way of an apology.

We are not scammers, we do care and are very sorry for the stress caused to your family.

If you are unhappy with the outcome of our conversation, may we politely ask you to contact us directly rather than repeatedly upload negative reviews.

Kindest regards]
]Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Reliable service with great communication

I’ve used Your Sexual health now 3 times and each time has been amazing!!

First time was to book in a European performer profile test and I popped them a call and Julie was really lovely and accommodating with finding me a clinic I could visit short notice and I received the results exactly when she said I would get them. The clinic I went to also was top quality and the nurse that took my bloods and samples was really nice and made me feel relaxed and comfortable

The second time I had to get an Mgen test at short notice and again Julie was super helpful with this getting me booked in at short notice and getting the results to me on time

The third time was actually a tricky situation as my partner and I thought thought we may have been passed Cl or Gon and we needed to get tested asap as we work with others and had been in contact with others and Julie was on emails to me at 7am and by 9:30am everything was confirmed and by 1pm that same day she had got us into a clinic for us to then receive our results (which were all clear) the following day.

This service really is amazing and well worth the money!! Julie is a pleasure to communicate with and really cares about helping you and giving a good service and I will now continue to come back to Your Sexual health for my testing

Thank you for all the work you put in Julie!! Xx

21 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Belle Ohara

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible communication

Terrible communication, dont return calls, completely unreliable.

5 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear John

Thank you for taking the time to review Your Sexual Health and we are sorry that you were unhappy with our communication.

We work hard to respond to patient enquiries as quickly as possible, but in peak times it can take a little longer. We were also communicating via email but unfortunately our responses filtered into your spam folder.

Regrettably, the nurse visit that you enquired about does require a little more notice than the few hours that were provided, we did offer you an alternative solution but we understand that you were unable to compromise.

Sorry that we couldn't be of help to you your client.

Your Sexual Health













Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beyond excellence service!

Words can’t express how grateful I am to be treated with such dignity, respect, professionalism with total confidentiality and efficiency, especially in what I felt was a traumatic situation. The appointment was set up quickly, samples taken with no embarrassing questions just friendliness, results arrived way on time, Julie was amazing to arrange a doctors consultation within 24 hours, who was totally reassuring and resolved any issues I had with speed. Worth every single penny to go forward with confidence and knowledge. Thank you!

6 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Karen,

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent work throughout whole year

One year on since I left this company first review in January 2022, I have been paying them every 3 months for full tests since.

Everytime when I contacted Julie, she always replied to me as quickly as she could and arranged the appointment for me on my preferred date.

Most importantly Julie has been sending me my results as soon as they became available.

I continue to be impressed by Julie's professionalism and super efficiency, including weekends.

I am very happy to continue using this same company for my full tests regularly as I can get my results in the quickest possible way.

NHS only test half of YSH's full tests items. Therefore I would rather pay more money to YSH for full tests regularly.

Thank you so much for all your hard work and tremendous help, as always, Julie and your colleagues.

Take care and hope you all have a wonderful 2023.

25 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Ivy

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Just took the money and heard nothing back

I ordered a home kit, after two weeks still it still says "processing". When I tried contacting them I got no answer. They just took my money and did nothing. I'm now trying to get a refund.
Don't make my mistake and fall for their nice website. Stay away from them.

2 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Fe

We are very sorry that you didn't receive your postal order.

As soon as you made us aware that you hadn't received your order we did offer to dispatch another, but you opted to take a refund which was processed immdiately.

Once again, please accept our apologies.

Kindest regards, Your Sexual Health




Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

great people and they do care about…

great people and they do care about your needs.

9 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Esper

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Genuinely nice people

Absolutely nothing but professional, and friendly. I’d like to thank everyone whom I dealt with. Always quick to email back, and quick to the phone. Such nice genuine people who even take the time to calm and reassure you if you sound anxious. Would absolutely recommend this company to anyone in this particular need. Thanks again to you all.

9 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear JH

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very wise decision having chosen this company

After having an unprotected sex once, I was panicked worrying about catching any infections.

I searched online and found this company having quite many clinics nationwide. Although the prices were quite high, I was hoping that the speed of getting test results and necessary treatment would be well worth it.

We are still in the pandemic, NHS waiting list had become much longer undoubtedly. I had never tried this company before, but I was willing to give it a go.

My first test result came back by email super quickly the next day which I was very impressed with. There was no way that NHS could be as fast as that.

After the weekend, second set of results came back on Monday by email - two of them were "Detected" unfortunately.

They didn't ring me as quickly as I had expected offering me my treatment, but after Julie received my email knowing my problems, she rang me at 19.35 on Thursday evening to tell me their doctor would ring me first thing the next morning.

Their GP did ring me early next morning telling me two kinds of antibiotics I needed.

Julie helped me find nearest Pharmacy who were dealing with private prescriptions having saved a lot of my time.

I went to the Pharmacy on Friday afternoon to buy first antibiotics capsules and bought second antibiotics gel the next day.

Since then I started contacting Julie direct for any queries and she was super efficient with every enquiry I had.

After the treatments I waited for two weeks before taking retests and they were both clear.

I was so pleased that I came to this company as they have more thorough tests than NHS's routine tests.

Julie's dedication and professionalism gave me very strong impression.

I will be very confident contacting Julie for any future tests and treatments.

Wish all other team members at this clinic have the same excellent work ethic and dedication as Julie's.

I would strongly recommend this clinic to anyone who is looking to get super fast tests results and treatments, for their own sake!!!

7 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear IG

Thank you for taking the time to leave such a positive review and we are so pleased to hear that you are happy with the service.

Thanks again, Your Sexual Health

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Takes ages..

Pay a week’s wages to hear nothing back for two weeks despite them apparently working over the weekend. The NHS clinics are closed at the moment for COVID but it would probably still be quicker to wait for them to reopen. Such a shame for a necessary service. I would love to say they at least did all the tests but I am still waiting..

25 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ABSOLUTELY AWFUL NEVER EVER USE THIS…

ABSOLUTELY AWFUL NEVER EVER USE THIS SERVICE!!
I paid £300 for the performer package.. I would’ve gone to dean street and wish I had now! I turned up at my appointment to realise they had NO swabs available! The receptionist and the doctor then ended up literally ARGUING with eachother over it. Then they said they will have to send swabs to my house, I then had a call to say they can’t do that either. So I’m now having to travel 100 miles to wimpole street to get my certs done when I could’ve just gone to dean street for better service and for free!! DISGUSTING COMPANY DIDNT EVEN OFFER PART REFUND

19 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a SCAM

This company is a SCAM - I paid £215 for blood tests for visa certificate and the certificate has never arrived. Requested a refund from the customer service - radio silence.

16 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da YourSexualHealth

Resposta da YourSexualHealth

Dear Irada

Thank you for taking the time to write a review, and we are sorry that you felt that the service was a scam.

Your refund was processed on the same day that you wrote this review and we did respond to all of your communication, but the emails could have filtered into spam.

Kindest regards

Your Sexual Health

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais