Zoro UK Avaliações 

1.636
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered an electrical item from their website however the item they sent was a totally different model , which did not include a traditional charger ,so i asked the question why did you send me... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good products at good prices, with free postage at low £ threshold. Great customer service too. I've used this company a number of times, it's too bad that they're closing in the UK.

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I wanted some locking drain rods. Zoro were by far offering the best price on the web for a set of 12. The downside was that they took more than a month to arrive. They did however eventually and w... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Appalling company, wish I had read the reviews first. Placed an order, which website stated was in stock, then keep getting automated messages about how my order is delayed "but it's still in stock, a... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fabricante

Informação fornecida por fontes externas variadas

We offer an easy & innovative experience for customers to find and buy what they need in our wide range of products, for a fair price, underpinned by great service. Zoro makes it quick and easy for all industries, professions and trades to get the tools and equipment they need.Zoro's extensive range of over 100, 000 products includes everything from power tools and chemicals to personal protective equipment, from all the leading brands, with many items available for next day delivery. Zoro offers a great delivery service, superior customer service, super competitive prices and a wide range of products all available under one roof. The Zoro brand was launched in the US 2011 and is part of the Grainger family which includes W.W. Grainger, Inc., with 2016 sales of $10.1 billion, is North America's leading broad line supplier of maintenance, repair and operating products, with operations also in Asia, Europe and Latin America.


Informações de contato

3,4

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,4

Todas as avaliações

(1.636)

7 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam company?

Scam company?
Ordered some lights, 11 days later after many phone calls and emails ( no response) the company advised me the lights were out of stock ! Shocking service.. scam company?

3 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Firstly, thank you for taking the time to send us your feedback in relation to your recent experience with us. It is only with these reviews/feedback that we are aware of when things don't go as planned and we can look into putting things right.
I am sorry to hear that this experience hasn't been as positive as it should have been; this is not the level of service that we expect for our customers.
I will happily contact you to discuss this should you wish.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good customer service overall

*update* Thank you for offering me a refund and to keep the screwdriver. I’m happy to put it down as a misunderstanding with the google image. Delivery of the one screwdriver was good and you have been quick to deal with my issue. I have updated the review to reflect this.

If you google Facom Screwdriver set you get Zoro offering a ‘5 piece set’ at a great price. Then you buy it and one single screwdriver arrives. I’ve screenshotted the page where it shows 5 drivers with 5-pc set under it. Ended up paying £20 for a big daft screwdriver I probably won’t use.

3 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good afternoon

Firstly, thank you for taking the time to send us your feedback in relation to your recent order.

I am sorry to hear that you have not received the item you were expecting. I can see how the image on our website would be misleading, showing a set of screwdrivers as opposed to just a single item. Thank you for bringing this to our attention.

We are now in the process of having this image updated in order that there is no further confusion for our customers.

I am aware that a colleague of mine has tried to call you to discuss this, but as you weren't available, left a short message and has since emailed you with what we hope is a suitable resolution.

Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First Class service

Easy to use website. Good selection of products. Sensible prices. Quick delivery and suitably packed.

22 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback in relation to your recent experience shopping with us.
I am pleased to hear that you are happy with all aspects of your order journey.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely shocking

Absolutely shocking, ordered coving. Had limited communication re. shipping information, had to chase multiple times to receive any response and kept on being told it had been delayed in the warehouse. 3 weeks after ordering we have just had a notification from our bank that the payment has been refunded but again no information from the company to let us know our order has been cancelled

28 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience with us. I’m truly sorry to hear that we fell short of providing the level of service you rightfully expect and deserve.

If an order was being cancelled and a refund issued, we should have taken the initiative to contact you directly to inform you. It’s disappointing to know that this courtesy was missed on our part.

Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused, both by the delay and by the lack of communication regarding the cancellation and refund process. This is certainly not the standard of service we strive to deliver.

We value your feedback and will use it to improve our processes going forward. If there’s anything further I can do to assist, please don’t hesitate to let me know.

Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast delivery

Fast delivery, came the next day.

10 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback.
I am pleased to hear that you are happy with our efficient delivery.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a pair of sketches slip in…

Ordered a pair of sketches slip in safety shoes they was cheaper than any where else. I was a bit worried as never ordered from zoro before. But they came quick & are great. Thank you

22 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good Afternoon
Thank you for taking the time to send us your review/feedback in relation to your recent experience with us.
I am pleased to hear that you are satisfied both with the efficiency of the delivery and the quality of the item purchased, for a great price.
Kind regards
Christine@Zoro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disgraceful delivery and customer service

Placed an order for a lamp and a bulb on the 30th of September. Bulb arrived with no issues.
Lamp was supposed to arrive by 9th of October. They charged our credit card but the item didn't arrive.
We contacted customer service on the 10th. They replied back on the 14th saying that there was an issue with customs. From that moment, every time we asked they said they were "looking into your enquiry". They never gave us an update and on the 25th (15 days after the expected delivery date) DPD told us that the item was collected, which wasn't the case. We contacted Zoro again and they told us that the item had been returned to their warehouse.
We ordered a replacement on the 29th of October and received a new email of the 31st: the new delivery date was going to be 11th of November.

Well, today it is the 13th of November and we don't even have a tracking number yet. It is taking more than 6 weeks to receive this lamp even if they have charged us.
This is totally disrespectful and unacceptable.

Zoro is owned by Grainger (a US company) and it turns out that I have sporadic meetings with their management team. Looking at the bad reviews on trustpilot, I don't think investors will have a good opinion on this business.

EDIT:
Today is 21st November, so full 7 days since I wrote this review. Still haven't received the lamp nor the tracking number and Zoro knows nothing. At this stage this feels like a prank

13 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good afternoon
Firstly, thank you for taking the time to send us your feedback/review in relation to your recent order/s.
I would like to take this opportunity to apologise for the poor service you have received from us; for the original order not arriving and then for the replacement order still not having been delivered, even though you were advised that it should have been with you on the 11th.
I have been looking into this already today, but unfortunately have still not received any tracking information from the warehouse; but want you to know that I am actively pursuing updates.
As soon as I have any updates, I will give you a call in order to discuss this, and hopefully have a positive update.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ordered a dewalt angle grinder at a…

Ordered a dewalt angle grinder at a good price did take about a week to come but all delivered in good condition and it works perfect

29 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback in relation to your recent experience with us.
Some items, like the grinder you ordered, are not on a next-day delivery option as we order some goods in as customers place orders.
I am glad to hear that it arrived in good condition and working well.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super quick delivery and quality…

Super quick delivery and quality product!

7 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your review/feedback in relation to your recent experience with us.
I am pleased to hear that you are satisfied both with the efficiency of the delivery and the quality of the item purchased.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order not fulfilled, appalling customer service

I ordered a fluorescent bulb on Weds 16 October, with estimated delivery date of Weds 23 October. I heard nothing and chased on Weds 30 October. I got a reply on Thurs 31 Oct saying that the 'goods are showing as dispatched and delivered'. They rang later that day to allege that the bulb had been actually damaged in transit. They offered me the choice of sending another bulb or refunding me. They explicitly confirmed that they had the bulb in stock and that they would dispatch it by Fri 1 Nov at the latest, so I would have it by Monday 4 Nov at the latest. They promised to inform me of dispatch and provide tracking info.
I received confirmation of the 'new order' with estimated delivery date of 8 Nov. I queried this on 2 Nov and asked that they dispatch the bulb and provide tracking info as a matter of urgency. On Tues 5 Nov, they told me that they were 'unable to get the bulb in stock' and were canceling my order.
I got no information from Zoro without chasing them. Three weeks after my order and two weeks after the original estimated delivery date, they canceled my order. They appear to have lied to me when they told me the first bulb had been delivered, and again when they explicitly confirmed that they had the replacement bulb in stock on Thurs 31 Oct.
I would strongly suggest that you do not trust this company and do not order from them. They've got this many 1-star reviews for a reason. I wish I'd check Trustpilot before ordering.

5 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to share your feedback. I sincerely apologise for the issues you’ve encountered with us.

I tried reaching you by phone to discuss the matter, but as I couldn’t get through, I’m following up via email. I completely understand your frustration, especially after we had confirmed a replacement for the item that was missing from your original order, only for that to be cancelled due to stock issues. I can see how this would understandably affect your perception of our service.

I’ve reviewed the situation and once again apologise for the lack of service you experienced. I’ve also liaised with our accounts department, and I can confirm that your original payment has now been fully refunded. Previously, only your postage was refunded when we were preparing to send the replacement.

Thank you again for your patience, and we truly regret the inconvenience this has caused.
Very kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dropshipping company with 0 Stock

Ordered an item which was supposed to be delivered prompty only for it to be delayed and delayed. After chasing the item I have found that this is a dropshipping company with no stock. So an absolute waste of time. Do not use, unless you like waiting for no reason!

4 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Firstly, thank you for taking the time to send us your feedback in relation to your recent experience with us.
I am sorry to hear that we were unable to deliver your goods as we had initially advised, and would like to take this opportunity to apologise that you weren't kept up-to-date on the status of your order and that you then had to contact us for the updates.
We will be looking into issues like the one you have experienced in order to rectify this and would be happy to discuss this further with you.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Do not use very unreliable

Placed two orders had two issues.
First order placed for delivery on 4th October two sets rivnuts required to complete a job for a customer.
Paid the postage and only one of the items arrived. Checked my account the other was delayed until 31st of october(today)
In the mean time I had another job come in that required more so giving the benefit of the doubt I ordered some m6 rivnuts and bulked the order with some 6x100 screws I would need for an upcoming project to avoid the shipping fee.
On the delivery date the screws arrived No rivnuts!
Frustrated that these two had been delayed I had to order some from elsewhere!
A few days later the second set ordered turned up and were m8's not the ordered m6's the reason I gave 2 stars instead of 1 was the lady on the phone was very nice and tried to help. And they did get me my ordered m6's within a few days..
I had the amount taken from my bank account a few days ago so I had hope that the month overdue items would arrive only to get a message this morning that zoro have cancelled the order..

It's a shame as they do seem to offer good product to price ratio but every order is on a whim and I cannot rely on this kind of conduct to run a business. I have had to answer to very frustrated customers both times I've ordered.
Very disappointed.

31 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning

Thank you for sending in your feedback; even though it's not as positive as we'd like, we can take your points/issues on board and amend our processes. This is why we do welcome both good and not-so-good feedback.
I would like to, again, apologise for the initial delay with the rivet nuts that we then cancelled as there was no stock available. I will be having your postage refunded on this order due to the inconvenience caused by this.
I am pleased that you finally got the correct M6 nuts, albeit later than we had advised initially.
Very kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

I have made many purchasers from them without any issues. I had one minor problem with a very cheap drill bit I bought as it broke on first use. May have been my own fault but I felt not. So when I reviewed it I gave it a poor review but on the proviso that it may have been my own fault. I did not ask for a refund as it was very cheap. However Zoro picked up on the review and replaced it free of charge without me asking for it. And received a very nice e-mail from them. Very Impressed indeed with the service from Zoro over the past 2 years.

14 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback.
From the information you've given, I remember dealing with this when it came through previously.
I am pleased to hear that you are satisfied how your original review was dealt with; it was just a small gesture on our part.

Thank you again,
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service

24 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to review your recent experience with us.
I am please to hear that you are satisfied with the service you have received.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great prices and really good customer…

great prices and really good customer service

7 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to share your feedback.
I am pleased to hear that you are satisfied with both the service we offer and our competitive pricing.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Service

18 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
I am pleased that you are satisfied with the service we have provided.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good selection of quality products

Great company and very competitive prices.Every order arrived on time.

17 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback.
I am pleased to hear that you are satisfied with the service we provide and that our pricing is competitive.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pro zoro

Very quick turn around on order.well packaged. Professional delivery

22 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good morning
Thank you for taking the time to send us your feedback.
I am pleased to hear that you are satisfied with the all-round service we have provided.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good

Easy to order. Delivery on time.

16 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good afternoon
Thank you for taking the time to send us your feedback.
I am pleased to hear that you are satisfied with the all-round service you have received from us.
Kind regards
Helen@Zoro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service team

Overall an excellent customer service team, many thanks to Hannah and Jazz for sorting out our issues in a timely and friendly manner.

23 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Zoro UK

Resposta da Zoro UK

Good afternoon
Thank you for taking the time to send us your feedback.
I am pleased to hear that you are satisfied with the service received, especially from the team members you have mentioned. I have made sure they are aware of this positive feedback.
Kind regards
Helen@Zoro

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais