Solgte min bil til Autozonen
Solgte min bil til Autozonen, som gik fuldstændig gnidningsfrit. De kom hurtigt, kiggede bilen igennem, vi kørte en tur, og gennemførte handlen. Meget tilfreds med deres håndtering, og vi kom hurtigt af med en god bil.
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Vi køber din brugte bil. Har du været igennem salgsjunglen og ikke rigtig ved hvad din bil er værd, så lad os hjælpe dig. Autozonen.dk køber dagligt person og varebiler op af både private og bilfirmaer. Vi har derfor altid et overblik over hvad markedsprisen er på nettop din bil. Vi gør det hurtigt, nemt og fordelagtigt for vores kunder. På vores hjemmeside findes en formular som blot udfyldes og vi kontakter dig indenfor 24 timer, hvis vi finder din bil interessant.
Yderupvej 37, 8381, Tilst, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Solgte min bil til Autozonen, som gik fuldstændig gnidningsfrit. De kom hurtigt, kiggede bilen igennem, vi kørte en tur, og gennemførte handlen. Meget tilfreds med deres håndtering, og vi kom hurtigt af med en god bil.
Kun anbefaling herfra.
Solgt en bil til Autozonen, som gav en fair pris.
God og hurtig kommunikation, kom præcist som aftalt, og Ib er meget venlig og behagelig at tale med.
Bedste anbefaling her fra. Daniel fra Autozonen.dk købte min bil i dag, han var meget professionel i sin tilgang til købet, fik checken bilen godt efter, vi fik skrevet slutseddel sammen på stedet. Det var en hurtig og effektiv handel.
Da jeg listede min bil på DBA, ønskede jeg ikke at sælge til forhandler, da jeg tidligere havde fået tilbudt en meget lav og unfair byttepris.
Dog ringede Daniel fra Autozonen til mig og tilbød en rigtig fin pris. Selvom jeg fik en lille smule mindre end ønsket, så slap jeg for besværet med salget. Daniel kom dagen efter og tog bilen med uden bemærkninger efter en kort gennemgang.
Oplevelsen med Daniel fra Autozonen gjorde op mod autohandlerens dårlige ry. Daniel var venlig, fair og rolig. Stor anbefaling.
Daniel fra Autozonen kontaktede mig straks efter, at jeg havde annonceret vores Honda Accord til salg på DBA. Herefter gik det hurtigt og smertefrit. Daniel ordnede alt, matchede tilmed et højere bud fra en anden interesseret, overførte beløbet, overlod mig nummerpladerne til afmelding og kørte afsted med bilen. Lettere bliver det vist ikke! Stor ros herfra.
Super flinke mennesker og god service… stedet så lidt skummelt ud da man ankom men har overhovedet ik noget med deres troværdighed at gøre… jeg er meget glad for min bil og fik den også til en fair pris… alt i alt god oplevelse
Bilsalg af Opel Astra.
Vi startede dialogen ved middagstid og de bad om billeder af bilen.
Herefter ville de komme forbi og se bilen og prøve den.
Kl. 18.30 sagde de at de ville købe bilen og tage den med hjem med det samme.
Jeg fik en straksoverførsel på beløbet.
Det hele klaret på under 7 timer. God oplevelse 👍
Udover at Autozonen bød en bedre pris, end alle andre (og ret useriøse) forhandlere på min brugte bil, så var hele forløbet hurtigt og professionelt håndteret i løbet af 24 timer.
Jeg vil klart bruge Autozonen en anden gang.
Ærlige og hjælpsomme.
Jeg kontaktede Autozonen for at sælge min VW Polo 1,6 TDI fra 2013 og her blev jeg overrasket over, at de lå 5000 og 10.000 kr. over de andre bilforhandlere.
De bød 55.000 kr. for min bil, hvor andre bød mellem 40-50.000.
Ikke nok med det, oplyste de at bilen kunne sælges for mere end det privat og at det var sælgers marked for tiden og 2 dage efter havde jeg solgt bilen privat for 60.000 kr.
Beklager vi ikke fik handlet efterfølgende, men tak for ærligheden og jeres vejledning. Stor respekt herfra.
Jeg har siden lørdag d. 18/9 2021 forgæves forsøgt at få lov til at se, og derefter med al sandsynlighed købe, en bil annonceret af Autozonen.
Et par gange ugentligt er der løbende blevet spurgt ind til nyt omkring køretøjet, og meldingen har hele tiden været den samme: at man er i gang med klargøring.
Trods ubestridelig skriftlig aftale om, at jeg som den første bliver underrettet så snart bilen er klar, opdager jeg d. 8/10 2021 at annoncen pludselig er fjernet, og det er over en uge siden Autozonen sidst har gidet at besvare mine henvendelser.
Sagt på en anden måde, har denne forhandler helt og aldeles spildt tre uger af kundens tid, hvorved en håndfuld alternative købsmuligheder er blevet forspildt som konsekvens.
Find et andet sted at handle bil, det her er simpelthen for useriøst.
Uddybning på respons fra Autozonen d. 19/10:
Ubesvaret SMS sendt d. 5/10 kl. 14:30
Ubesvaret SMS sendt d. 8/10 kl. 17:26
To ubesvarede opkald foretaget d. 11/10, fra et andet telefonnummer end det der ellers var fin hul igennem på tidligere (bare for at udelukke evt. tekniske problemer).
Vi har gjort hvad vi kunne og lidt til.
Anden bil er fundet og købt d. 13/10. Efter 25 kalenderdages venten på noget konkret fra jeres side, heraf den sidste uge i total radiostilhed, slap tålmodigheden desværre op.

Resposta da Autozonen.dk Aps
Jeg havde en dårlig oplevelse, hvor vi aftaler et beløb for salg af min bil. Jeg kommer så der og han begynder at spille dum, så han kan få prisen ned. Han bliver ved med at påstå alle mulige fejl i bilen, som ikke findes. Hverken audi, syn eller andre kan se de fejl udover ham. Jeg fraråder stedet på det kraftigste

Resposta da Autozonen.dk Aps
Solgte min bil til autozonen. Alt gik efter bogen. 5 stjerner herfra
Solgte min bil til autozonen.dk
Nemt hurtigt og flinke mennesker at have med at gøre. Havde i haft bilen jeg ønskede mig havde jeg også købt den hos jer.
Venlig hilsen
Arne Hansen
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.