MK Biler Avaliações 16

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Automóveis

Informação fornecida por fontes externas variadas

Velkommen til MK BILER MK biler har arbejdet med bilsalg siden 2001. Vi tilbyder altid pænt klargjorte biler i alle prislag.


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

16 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Spildte penge og tid.

Hvis jeg kunne give 0-stjerner havde jeg gjort det. Købte en bil i god tro, om at alt var i orden med den, men der har ikke været andet end bøvl. Den bruger enormt meget olie, kølervæske og der er hver 3-4 måned bøvl med tændrør, men desværre ikke noget forhandleren ville erkende. Selvom det endda skete, dagen vi modtog bilen.

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da MK Biler

Resposta da MK Biler

Kære....
Jeg har ikke solgt dig en bil, så du har desværre skrevet en anmeldes på den forkerte virksomhed.
Med venlig hilsen Max, MK biler Mejrup

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi er så glade 😀

Vi er så glade 😀 - vi købte en brugt bil fra MKS i april - BILEN ER MEGET FIN og kører så godt - vi er stadig så tilfredse med servicen - mange tak😊

17 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min bil blev sat til salg hos MK Biler

Min bil blev sat til salg hos MK Biler, da vi havde hørt, at han havde et godt ry. Det holdt stik! Han er virkelig en seriøs forhandler, går meget op i salget, empatisk, og følger salget til dørs. Jeg kan give ham mine bedste anbefalinger, og siger tusind tak for handlen.

14 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har kun de bedste anbefalinger til…

Har kun de bedste anbefalinger til vores lokale mekaniker i Mejrup. Max har taget tage bilen ind på dagen vi ringer, og ofte allerede næste dag, kan den afhentes igen (self afhængig af hvad der bliver lavet) Helt i top - god og venlig service. Vi er meget tilfredse kunder ☺️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

23 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stor ros til Max

Jeg har været forbi utallige forhandlere for at købe en solid bil. Jeg så en bil som jeg var interreseret i. Jeg kørte idag forbi og sikke en service jeg fik fra Max. Alt spillede fra start til slut. Max er meget ærlig og er absolut den mest troværdige forhandlere, som jeg har stødt ind i. Jeg vil til enhver tid anbefale, at køre forbi Max.

Endnu en gang, mange tak for en god handel.

19 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolut fantastisk service.

Absolut fantastisk service..
Laver det der skal laves, og følger ikke bare en minimums tjekliste (som jeg oplever ved autoriserede værksteder)

Som eksempel, fik jeg min Audi A5 serviceret ved Audi fra ny og under garantiperioden, hvorefter jeg brugte Max.
Max spørger første gang, om AC er renset.
Jeg må svare, at det forventer jeg da Audi har gjort, hvis det var nødvendigt. Det har de så ikke gjort i de 4 år den har fået service der.
Max spørger om han skal skille og rense bremser, eller om det er gjort. Mit svar er det samme, og han kan fortælle at de tydeligvis ikke har været adskilt og smurt siden fabrikken.
Det synes jeg er meget overraskende.
Når man køber en bil, og får den serviceret hos mærkeværksted, vil jeg som minimum forvente at de oplyser om behov, og spørger om det skal gøres. Det skete ikke.
Jeg ser det som direkte pinligt for de "autoriserede værksteder", at jeg oplever langt bedre service - både for mig og for bilen, hos MK.. (og til langt bedre pris)
Et godt råd: Hvis du ikke har styr på hvad der bør laves på din bil, ud over service, så gå til MK. Max oplyser og spørger, og så vælger du..

Skammeligt at Audi ikke i det mindst gør tilsvarende, til den pris!

28 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mine varmeste anbefalinger

Jeg får altid god service hos Max. Der er altid et smil på læben og jeg har altid følt mig velkommen når jeg er der. Max er god til at informere omkring de ting han laver på bilen SAMT giver en pris på det - inden han laver det. Jeg føler mig i trykke hænder når jeg stiller min bil hos ham.

12 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dybt useriøs bilhandler

Dybt useriøs bilhandler. Løber fra mundtlig aftale da der kommer et bedre bud op . Det er virkelig dårlig stil og ikke okay. Vil klart anbefale alle jeg kender at holde sig fra den slags forretningsmetoder og en person der “husker” dårligt og løber fra aftale.
Du må virkelig have dårlig samvittighed siden du må give et svar her på trustpilot efter vi to har skrevet sammen. Men det er nok fordi de folk du sender i byen for at få mig til at slette min anmeldelse ikke helt lykkedes med det. Stå dog ved du løb fra en mundtlig aftale på en bil.

6 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da MK Biler

Resposta da MK Biler

Hej Tanja

Tak for din kommentar. Jeg er meget uforstående omkring din anmeldes. Vi to har aldrig haft en aftale sammen. Du er meget velkommen til at kontakte mig på 30254280.
Med venlig hilsen
Max Kristensen

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais