Babble & Goose Avaliações 

138
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The ordering process was quick, easy and simple to navigate. There was an option for delivery to a locker which was brilliant. The hoodie itself is one from the Daisy Jackson collection and it is the... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased a pair of beautiful pants and a shirt. They are casual clothes but still make you look put together when going out for a day of shopping or errands. Both items are very flattering and well... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My sister and I both have more than one pair of Babble & Goose joggers ... we're different sizes so there's no possibility of having to share! ;) I love them because they're so versatile. I real... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I have 4 pairs of babble and goose trousers and at first it was quite difficult to figure out the right size, but as of recent they’ve changed it to make it a lot clearer. I absolutely love these trou... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

138 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 50% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(138)

130 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I love my velour babble joggers but…

I love my velour babble joggers, the idea is sooo cute especially the stars on the bum! i was really sad that the first time i wore them the inside leg had started pilling, i’ve wanted these for ages and saved up for a while, so i’m sure you can understand how disappointing that was! i do still love my joggers and the vibrant colours!

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love this brand so much

Love this brand so much. Make sure you find the right size and you will LOVE these joggers!!! Super flattering. Great quality which the price reflects

5 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely brand

I had trouble with this brand to start with due to the sizing I wasn’t use to using. However I love the brand it’s very unique and you buy this joggers for the brand. They are great quality and if you are buying these (for the brand) the price isn’t a complaint. Love all the designs, once you find your size they fit beautifully. I have many many pairs and recommend to all my friends!

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Possible inconsistent quality in material

I had previously bought 2 pairs different colours and liked them so much decided to purchase the blue, pink, I must say I was a bit disappointed this time as I feel the quality of the velvet material seems a bit less thick and deep as the previous two purchases Additionally, this pair came with an unfurnished hem, the previous pair had been double stitched, I don't need to use the hemming strip provided, but I liked the previous purchases more. This has rather made me think again regarding future purchases as there might be an inconsistency in the production process. But overall I happy

22 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have placed my second order with…

I have placed my second order with Babble & Goose as I was so impressed with the quality of the joggers. Even after multiple washes, they feel brand new. I look forward to new launches now, as I know I can trust this brand, which is hard to find these days. Keep up the good work.

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing, will be buying again

Very good customer service, even replied when I was unsure about sizing. Joggers are very comfy and flattering. Very good quality, and although I had to take it up (I am short), there was no issue at all as hemming tape was provided. Defo will be purchasing more of these joggers in the future!

12 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The shipping was really fast and when I…

The shipping was really fast and when I got my joggers I was immediately impressed with the quality and the fit, they are by far the best pair of joggers I have ever worn. As a short girl I love the hemming tape included and was really easy to take these up.

3 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

“FORMER” Babble & Goose fan ….

“FORMER” Babble & Goose fan ….
Joined the “wait list” for the sold out “Lola Linen Collection” for my DD. Nowhere in the signup did it mention that the items were infact only
25% linen and a Wapping 75% viscose. I purchased on the strength of this signup campaign which also said the trousers didn’t crease and were not see through - not true on both counts. I’m sure B&G will reply pointing to the fact that in the “small print” they do specify the fabric composition which is true but the sign up campaign didn’t say “linen mix” or the main description. All other reputable brands selling linen mix are way more upfront with their descriptions of linen mix clothing but not B&G. Yes they said I could return them without paying postage costs but refused to refund my original postage costs. As a former trading standards prosecutor this is more than sailing close to the wind and is massively unfair to customers. Poor choice B&G to not refund my postage . Are you in such financial poor straits to not put things right for your loyal fan base ?

11 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Babble & Goose

Resposta da Babble & Goose

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that the Lola Linen Collection did not meet your expectations.

We would like to clarify that the fabric composition was clearly stated on the product page prior to purchase, both within the product description and in the material composition section. The garment labels also accurately reflect the fabric content. Whilst the collection name references linen, we have always disclosed that these garments are made from a linen-viscose blend rather than 100% linen.

We have sampled all types of linen when designing this set and wanted one that didn’t crease easily and wasn’t as see through as many others on the market. This linen/viscose mix was the best and is in fact more expensive per meter than most of the other linens we tried.

When you contacted us, we reviewed your concerns and, as a gesture of goodwill, provided a free returns label so that you could return the items at no cost to yourself. Following receipt of the return, a full refund for the products was processed.

As outlined in our returns policy, original delivery charges are not refundable where an order has been successfully delivered and subsequently returned. This policy is applied consistently across all customer returns.

We appreciate your previous support of Babble & Goose and are sorry that, on this occasion, we were unable to meet your expectations.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought a pair of the star joggers for…

I bought a pair of the star joggers for my friends daughter on her birthday and she was absolutely over the moon when she got them. Wears them all the time and my friend said that they are the best quality she has seen in a while as so many are lacking these days. Great to see there are still some good quality products still being made in the UK. Delivery was spot on.

3 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Babble & Goose

Resposta da Babble & Goose

Thank you for your review Laura, we're glad she was happy with her present!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So the quality of this item is poor I…

So the quality of this item is poor I except this from shein. I dont except to pay 8x the price for an item that could be picked up in primary for £10. Absolutely not worth it, poor stiching, cheap waistband and low quality material.

15 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Babble & Goose

Resposta da Babble & Goose

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your purchase.

At Babble & Goose, all of our garments are manufactured in small batches in our London factory using premium fabrics, rather than being mass-produced overseas. We carefully source our materials and produce in limited runs, which allows us to maintain close oversight of our production process and support UK manufacturing.

We appreciate that perceptions of quality can be subjective, and we're sorry that the item did not meet your expectations. However, concerns such as poor stitching would not be representative of the standard we strive for. If you believe your garment may have a manufacturing defect, we'd encourage you to contact our customer care team directly so we can investigate and assist further.

Thank you again for taking the time to share your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

These joggers made my girls' Christmas

These joggers made my girls' Christmas! I had no idea what to get my goddaughters (they are twins) for Christmas but my friend who has teenagers recommended Babble and Goose as they are (apparently) super popular! I was not sure what to buy but a live chat with Emily sorted that out and I bought 2 pairs of Allegra Lows, one in Cobalt and one in Navy. I am now the most popular Godmum in town. I know they are premium priced but the quality seems good and they love the feel.

26 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Babble & Goose

Resposta da Babble & Goose

Thank you Jess, super happy your Goddaughters were happy with their Babbles!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Couldn’t give a zero

Couldn’t give a zero. I cancelled the first pair within 30 minutes of ordering due to change of mind - still delivered. I ordered the colour required and paid for next delivery - not arrived - email received to say delayed - no offer of refund or resolution. I have sent 3 emails and received no reply.
Expensive trousers, terrible customer service. No phone number available to speak to them.

9 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Babble & Goose

Resposta da Babble & Goose

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

To clarify, your cancellation request was received outside of our customer service operating hours. Whilst we always do our best to assist, our warehouse operates independently and orders can continue to be processed during periods when our customer service team is offline. Unfortunately, this means cancellation requests cannot always be actioned before an order has been dispatched.

Regarding your subsequent order, we understand there was a carrier delay. Whilst delivery delays are occasionally outside of our control, we appreciate how frustrating they can be and your Next Day Shipping was refunded immediately.

We have reviewed your correspondence and can confirm that our team responded to your emails and provided assistance throughout. We are always happy to help customers via email, and while we do not currently offer telephone support, our customer care team works hard to respond to all enquiries as quickly as possible.

We are sorry that, on this occasion, we did not meet your expectations and appreciate you taking the time to share your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great buy

Bought the new sparkly top for my daughter for Christmas - arrived quickly and was packaged up so nicely. Fit was perfect and she wore it so much over the festive break

27 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought two pairs for my girlfriend for…

Bought two pairs for my girlfriend for her birthday, as they were trending at uni. They came in good time and the quality was excellent, really cool new design range they released. She loves them and wears them all the time - will definitely be buying again !

22 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

AMAZING

Fast delivery, Trousers are beautiful quality. I absolutely love them, the fit is amazing and make me look great. They wash really well. So soft and cosy!!! Will buy more

17 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais