BEAUTYCOS.nl Avaliações 

275
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I bought products at a very reasonable price and the parcel has arrived in good conditions and well packed. The only issue was with the delivery. I couldn’t select home delivery but to a delivery bo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

scheermes besteld maar verkeerd geleverd. het gevraagde is niet (meer) leverbaar. na klacht hierover werd het volledige bedrag incl. verzend kosten terug gestort. zo winkel je probleemloos. heb we... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bestelling was heel goed verzorgd en heel goed ingepakt. Glazen flessen shampoo kwamen ongedeerd uit de verpakking. Bestelling was van Oway producten. Sinds ik deze producten gebruik is mijn krullen... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Heel slecht, ik heb meer dan 2 weken moeten wachten op mijn product nadat ik telefonisch contact heb gezocht na 7 dagen, eindelijk mijn pakket binnen en verpakking zwaar verfrommeld, product was heel... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Centro de Saúde e Beleza
  2. Loja de Produtos de Beleza
  3. Loja de produtos para cabelo

Escrito pela empresa

BEAUTYCOS onderscheidt zich door een van de grootste assortimenten bekende schoonheidsmerken op de markt te combineren met lage prijzen en professioneel advies. Je krijgt dezelfde kwaliteitsproducten die bij kappers, schoonheidsspecialisten en visagisten te vinden zijn – maar dan tegen een aantrekkelijkere prijs, ondersteund door een team van specialisten die je kunnen helpen bij het kiezen van de juiste producten.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

275 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 5% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(275)

85 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

oud stock skincare products

I wouldn't recommend buying from this website. I ordered some skincare products, but the scent and packaging were different from what I had purchased before. After emailing customer service, they assured me the items were authentic and suggested checking the batch code. Thanks to their reminder, I checked and found they were indeed genuine—but they were from two or three years ago. If you don’t mind purchasing older stock, then this site might work for you.

4 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Catherine,
We are sorry to hear that you have experienced some problems with the products you ordered.
We always follow FIFO, First In, First Out. This means when we get new stock of something we still have on stock, then the new gets put behind the orders to ensure we have a natural flow in the products. I have also checked up on the products you ordered and I can see we got them on stock August last year.
Of course it is always important for us that the products we sell are fine and if something should be wrong we have a claims department who can look into it. Depending on what the problem is they might need to get the product in their hands e.g. if something is wrong with the scent. Other times they can check the problem through a picture or video.
Either way we always strive to find a suitable solution as quickly as possible to ensure our customers' happiness.
I can see you have not replied to our last e-mail. If you want us to look into it further please reply and answer our questions in the e-mail.
We wish you a great day.
Best regards, Malene

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ok, maar niet meer dan dat

Duurde langer dan verwacht voordat ik de items kreeg. Dhl zei dat het bezorgd was, maar ik kreeg hem pas 2 dagen later.
Items waren op zich prima, maar zien eruit alsof het in een doos heen en weer geschud is. Voor gebruik maakt dat niet uit.

3 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Kleincoolstraat,
Thank you for taking the time to write a review.
We are sorry to hear that your order was not delivered as expected. Please send us an e-mail if you want us to check up on the reason of the delay.
We wish you a great day.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Makkelijk bestellen en betalen

Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering van product wat bij weinige webshops of winkels verkrijgbaar is.
Had al eerder het zelfde besteld en betaald, product was toen niet leverbaar, kreeg paar dagen mijn geld weer terug, Top geweldige service !!!!!

18 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Pieter,
Thank you ver much for taking the time to write such a great review.
We are happy to hear that the order arrived quickly and safely, and that you have found a product on our site you like.
As you have experienced and mention, if there should be anything with an order we will always contact the customer to find a suitable solution with them.
We hope to see you again soon and wish you a lovely day.
Best regards, Malene

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Verzendkosten te veel!

Verzendkosten te veel!
Reden om naar een ander bedrijf uit te kijken!

30 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Meneer,
We are sorry to hear that you are unhappy about our shipping fee. We always try to find other options to make the shipping cheaper, however currently this is the best option we have shipping from Denmark to the Netherlands. We offer free shipping for orders above 69€, this might be something you can consider next time you place an order. We have a large range of products so we are sure you can find something you will like other than the nutritional supplements you have ordered from us 2 times.
We wish you a great day
Best regards, Malene

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ik heb mijn product nog steeds niet…

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen

30 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Ricky,
We are sorry to hear that your order has not arrived as expected. Unfortunately we cannot find your order when searching on your name, so we sent an e-mail to you through the Trustpilot system, asking you for more information. This you have not replied to, which makes it very difficult for us to help you.
Please send us an e-mail to webshop@beautycos.nl regarding your missing order and we will look into what has happened. We would very much like to help you as it is important for us thet our customers are happy.
We look forward to hear from you and wish you a good day.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Prima levering en snel ook!

19 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Marleen,

Thank you for the great review.
We're glad that your order arrived quickly and safely.

We always endeavour to pick, pack and deliver as quickly as possible so that you can enjoy your order as soon as possible.

Thank you for shopping with us.
We wish you a very good day
Best regards, Malene

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Goede kwaliteit/prijs

Producten zijn netjes tegen een goede prijs geleverd.

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello W,
Thank you very much for taking the time to write a review.
It is great to hear that you were happy with the products and prices.
We only want to be the best at what we do, so I'd like to know what we could have done differently to make sure you had the best experience possible? Please send us an e-mail if you were unhappy about something regarding your order.
We wish you a great day
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Prijstechnisch oké

Vlotte verzending, goed verpakt. Prijstechnisch helemaal oké

6 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Tina,
Thank you very much for writina a review. It makes us happy to hear that the order arrived safely and quickly.
We hope to see you again in the future and wish you a lovely day.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super kwaliteit voor een goede prijs

Super kwaliteit voor een goede prijs. De producten waren heel goed verpakt!

29 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Anna,
Thank you very much for your review. We are happy to hear that the order arrived safely and that you are satisfied with our prices.
We hope to see you again in the future and wish you a wonderful day.
Best regards, Malene

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Prima product maar het duurde vrij lang…

Prima product maar het duurde vrij lang voordat de bestelling er was.

4 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello,
Thank you for your review.
We are happy the order arrived safely even though it was a bit delayed.
I cannot find your order and therefore I cannot see what might have happened and see if we can compensate for the delay in any way.
Please do not hesitate to contact us if you experience any problems with your order or if you have any questions regarding our products, we are more than happy to help.
I wish you a great day and weekend.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Top service met 2e bezorging na retour

Top service met een 2e bezorging (met gedeelde kosten) omdat DHL niet doorgaf dat mijn bestelling bij een afhaalpunt was bezorgd, nadat ze eigenlijk ook geen echte bezorgpoging op het werkadres hadden gedaan. Beauticos, bedankt! Groet, Sander

3 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Sander,
Thank you so much for taking the time to write a review.
We are happy that we were able to help and the order got delivered to you correctly. We apologise for any inconvenience it has caused you and we appreciate your understanding.
We hope to see you again and wish you a lovely day.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hele scherpe prijzen

Hele scherpe prijzen. Snel geleverd. Helaas veel niet op voorraad al een tijdje.

27 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Hanna,
Thank you very much for your review. We are happy to hear that the order arrived quickly and that you are satisfied with our prices.
If there is an product you are interested in but we are sold out of please do not hesitate to contact us on e-mail and we can inquire our purchasing department regarding an estimate. We are also more than happy to help you find an alternative in you are interested in that. We have hairdressers, cosmetologists and materialists among others in our staff and customer service and they would gladly use their expertise to help you get the right product.
We hope to see you again in the future and wish you a wonderful day.
Best regards, Malene

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Goede ervaring

Producten besteld tegen een gereduceerd tarief. Alles is tijdig en zonder problemen geleverd.

15 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beautycos laat klant voor vervoerskosten opdraaien als vervoerder fouten maakt bij bezorgen.

Ik ben 3 keer naar het Dpd afleverpunt geweest om mijn pakket op te halen, telkens kreeg ik te horen dat het er niet was…. Toen kreeg ik van beatycos het bericht dat pakket weer terug in Denemarken was! Ik kon het weer op laten sturen voor 2 keer 8,95 (heen en terug) Als ik afstand deed van het pakket krijg ik geld terug min 1 keer 8,95 voor het foutief terugsturen. Ik voel me twee keer gedupeerd. Heb geen producten en moet fout Dpd betalen. Beautycos heeft geen klantvriendelijkheid

14 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hoi Arno,
Hartelijk dank voor je recensie.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent.
Ik heb je om meer informatie gevraagd omdat ik je bestelling niet kan vinden op basis van je naam. Helaas heb je niet gereageerd op dat verzoek en daarom is het moeilijk voor mij om je te helpen.
Als het verzendbedrijf een fout heeft gemaakt, helpen we je natuurlijk graag om een zaak met hen te beginnen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten hun pakket correct ontvangen.
Ik hoop daarom dat je ons een e-mail wilt sturen over je Trustpilot review en dat deze naar mij wordt doorgestuurd.
We wensen u een fijne dag.
Met vriendelijke groet, Malene

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Parfum snel in huis

Snelle en goede levering van mijn parfum

8 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello José.
Great to hear that you got your order quickly.
We only want to be the best at what we do, so I'd like to know what we could have done differently to make sure you had the best experience possible?
We wish you a great day.
Best regards, Malene

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Slechte klachten behandeling!

Slechte klachten behandeling

Nadat ik een klacht over een defecte spuitmond van een dure haarmousse bij dit bedrijf uitte, krijg ik als antwoord dat ik dan de dop van de vorige bus maar gebruiken moet. Bewaren jullie altijd een lege bus van een product? Ik niet. Dus de "oude" dop heb ik niet voorhanden. Erg slechte klachten afhandeling.Er wordt NIETS met je klacht gedaan!
GEEN AANRADER!

Edit:
Als reactie op de reactie van BEAUTYCOS:
Vanwege duurzaamheids overwegingen bestel ik vaak 4 bussen van hetzelfde (dure) haarproduct. Pas in November ben ik daarom aan de laatste bus toe. Inderdaad plaatste ik de order in juli, dan nóg verwacht ik een goede klachtenafhandeling!!!
Nogmaals: die is bij Beautycos ERG SLECHT!
Geen aanrader lieve mensen. Besteed je geld ergens anders!
.

8 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello,
We are sorry to hear that you have had a bad experience.
After looking into the case I can see you placed the order in July this year. You contact us regarding this problem on november 6th and our claims department has looked it at but unfortunately they have rejected it because it has been such a long time since you received the product.
Please let us know if there is anything else we can help with.
I wish you a great day
Best regards, Malene

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Snelle levering!

Snelle levering!
Verpakking kon beter.

1 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da BEAUTYCOS.nl

Resposta da BEAUTYCOS.nl

Hello Janny,
Thank you very much for taking the time to write a review.
We are happy to hear that the order arrived quickly.
I have checked our packing video for your order and I agree that there should have been more paper in the box. We would also normally have done that but I guess it went a bit too quickly with the packing of your order. I have forwarded this to our packing manager so they can talk with the packer and remind them of the importante to ensure the products cannot move around in the box.
From your review it sounds like the products was intact and we hope you are satisfied with them.
Please don't hesitate to contact us if you experience something similar as it is important for us to know if something has been done wrong so we can correct it.
We wish you a good day.
Best regards, Malene

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais