Bedding Royal Avaliações 

243
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered on 21st July, stated it was shipped 22nd July, still don’t have my order. Royal Mail tracking still says we’re expecting your parcel! Emailed customer service to get no reply, tried the conta... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Can not fault this company. Great price & next day delivery. Purchased the bamboo memory foam topper & pillow. I also, too advantage of the incredibly cheap 200 thread cotton sheets. I'm very happy �... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

When my duck feather mattress toppers arrived the packages smelled fousty. I opened one and the stench of mold and damp was unbearable. The packages stank out the room I left them in. I emailed 2 dif... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered online and for some strange reason the confirmation email was delivered to my spam folder and it took some time for me to receive it . However , I was sent a shipping confirmation and a tra... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas de Cama
  2. Loja de artigos para cama, mesa e banho
  3. Loja de colchões
  4. Loja de móveis para sala de estar
  5. Loja de tapetes
  6. Tapeçaria

Sobre Bedding Royal

Escrito pela empresa

Welcome to Bedding Royal

Your premier destination for luxurious bedding essentials!

Located in the heart of Manchester, we've been serving the community for over a decade, bringing you the finest quality bedding to transform your sleep experience.

✨ With a solid reputation in the industry, we take immense pride in our 4.6-star rating for consistently delivering top-notch products and providing excellent customer service. Your satisfaction is our priority!

🛍️ Explore our exclusive range of bedding collections, carefully curated to cater to your unique tastes and preferences. From silky-smooth sheets to plush comforters, we have everything you need to create your dream sleep sanctuary.
Mattress Toppers Bed Sheets Duvets Pillow Covers 🌟 Experience the unparalleled comfort and luxury that our bedding products offer. Crafted with the utmost attention to detail, each piece ensures a restful and rejuvenating slumber.

🌈 Elevate your bedroom aesthetics with our exquisite designs, available in a myriad of colors and patterns. Embrace the art of relaxation with Bedding Royal.

📞 Our dedicated team is always ready to assist you in making the perfect choice for your bedding needs. Customer satisfaction is not just a promise; it's our commitment.

🚚 Enjoy fast and reliable shipping services, so you can cuddle up in your new bedding essentials sooner!

Join the Bedding Royal family today and discover the true essence of comfort and luxury. Your journey to a peaceful night's sleep begins here. 💤


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

243 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 33% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(243)

15 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scammed. No order and no communication

Ordered 23rd, tracking saying sent 24th. Yet royal mail still haven't got the parcel.
Looks like iv been scammed.
No response to emails/phone/whatsapp.
Do not waste your money like I clearly have.
For what its worth my order number is 62476. No doubt if I get a response on here I still won't get my order 🤣

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered on 21st July

Ordered on 21st July, stated it was shipped 22nd July, still don’t have my order. Royal Mail tracking still says we’re expecting your parcel! Emailed customer service to get no reply, tried the contact number for this business on their website - nobody answers! Frustrating at the least that nobody within their business can update me on my order! Unable to contact customer service regarding my order. Email communication both on website and direct not answered.
Currently investigating non-delivery of order and refund due to failure to contact company

27 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great duvet, extremely well flat packed …

Ordered online and for some strange reason the confirmation email was delivered to my spam folder and it took some time for me to receive it . However , I was sent a shipping confirmation and a tracking number .
I ordered on Saturday, today is Wednesday and have just received the duvet. Came in a strong carry case and was extremely well flat packed .
I am absolutely delighted with this . It is for my son , who currently away at Uni , so won’t be used for a few months , but I’m sure he will be delighted with it . Highly recommend this Company . ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

15 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Had an apology regarding bad customer services and issue has now been sorted.

I ordered some 40cm deep sheets, when they arrived they were only 30cm deep, therefore of no use to me as they will not fit my mattresses. I contacted them and they asked for photos of the labels which I sent them. Several days later after trying to contact them via, email calling them and WhatsApp without any success, they finally emailed to say would send me a returns label. The label was supposed to be with me on Monday it is now Wednesday evening and I have just had to chase them again as I am still waiting for the label.

I wouldn’t recommend this company at all their customer service is awful. Sad thing is I would have been happy with the sheets if they had been the correct size.

Just to update my review, company has apologised for their bad customer service experience, they say they are striving to improve customer services. They did provide me with a free returns label and have completely refunded me.

As I said previously the sheets were of good quality for the price and I would have kept them if they were the correct size, my only issue was the length of time it took to sort things out.

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Honestly you really need to stay clear of these

Liars. They state if ordered before 12pm you can get next day delivery. This means if you order it before 12 you get it the next day. I ordered it at 10am. Now considering they open at 10 am you would think that would be easy to fulfil their promise especially since that promise cost £7. Get this though people that order for next day delivery generally will pay £7 to get it (guess what) the next day, funny that. I needed this item today, TODAY and now it's totally useless to me, it's a health thing ya know and my business. They haven't even processed it, I'm sure they didn't even look at it and if they did that's worse!!! Looking at the state of the place where it is located though, I mean you can't even see the company name anywhere for a start, I'm not suprised, the place is a dump. When you call them a total different name appears on the phone and this tells me they were fronting as a different shop at one point... you know why people do that right.....?

20 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unable to contact

Currently trying to contact them but so far there phone line is constantly busy and not responding to emails sent .
Update .
Just received an email saying they are refunding my money as the items are out of stock .

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bedding Royal

Resposta da Bedding Royal

Thank you for your update. We sincerely apologise for the difficulty you experienced while trying to contact us and understand how frustrating that must have been.

As mentioned in the email you received, the items unfortunately became out of stock, and a full refund has now been processed. We’re very sorry for the inconvenience caused and truly appreciate your patience while this was resolved.

If there is anything else we can assist you with, please don’t hesitate to contact us.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THEM, THEY ARE ROGUES

This Company took payment for my order, even sent a Royal Mail Tracking number, but the order was shown as ‘we are expecting your order’ by Royal Mail for days!!! Attempts to contact them by the mobile number provided on the website were met with constantly ‘BUSY’ day after day. Finally my email was answered and they were apologising and said they would send another parcel with priority. They never did!!! I demanded a refund and after several emails they finally refunded my payment!!! Albeit a week later!!
15/1/26 Royal delivered the order today!!! Then i got an email from Bedding Royal saying they were going to to send me a ‘Returns Label’ as they wanted their ‘product’ back!! Which I will do provided it is at no cost to myself!
This has to be the worst experience I have ever had with an online Company and one I would hope never to have again!!!!

8 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Satisfied Customer

After a delivery problem I was quickly sent a full refund. Very satisfied with the outcome

15 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bedding Royal

Resposta da Bedding Royal

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. Your order was dispatched on time, but unfortunately, our delivery partner misplaced the parcel during transit.

As soon as we identified the issue, we arranged to source a replacement, but the product became unavailable. Upon receiving your confirmation, we processed your refund on 15th October, which should have reflected in your account shortly after.

We truly apologise for the inconvenience this caused and appreciate your patience throughout. Please be assured that we always aim to provide transparent communication and reliable service.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

After initial concerns about receiving…

After initial concerns about receiving items having been given incorrect courier references, not being able to log in to account to view order, I started to think that this wasn't a genuine company so I was surprised when the order did turn up, unfortunately part of my order was incorrect and the communication from whatsApp patchy so left me very sceptical about this company, though the correct part of my order was of a great quality for the price.
I gave up on the whatsApp chat and emailed instead, they were quick to respond, very helpful and quick to send out the correct part of my order. I'm very pleased with the items just could have done without the hassel, saying this I believe in 2nd chances we all get things wrong at times and the quality was good so I would buy from again.

13 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service all round.

Excellent service all round ; the quilt is very good quality , very reasonably priced and was delivered very quickly with regular updates from the seller . Would definately recommend thix seller . Many Thanks .

10 de setembro de 2025
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Poor fitting

Item was shown as box pleated but was frilled. Although depth of valance is ok it's very baggy on mattress-as a lot of them seem to be nowadays. Just very poorly fitting

10 de agosto de 2025

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais