Boulderbarks Avaliações 

32
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love our new collar for our husky. I have been looking for a USA made patriotic print for awhile and I’m so glad we didn’t settle. It’s a strong sturdy collar with a beautiful bright coloring with... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely worst purchasing experience ever. Bought a crate & bed in November of 2024 and still have not received after months and months of receiving updates with no follow through. We finally decide... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My experience with boulderbarks was overall positive. We ordered a large crate for our dog and she is very comfortable in it. It is very nice looking in our home and the quality is far superior to any... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst experience I have had in a long time. Ordered dog crates almost a year ago and no dog crates. Was promised a refund. Have not received it.

Detalhes da empresa

  1. Pet Shop

Escrito pela empresa

We have luxury dog crates, designer dog collars, leashes, and harnesses as well as high-quality dog beds, apparel, and toys.


Informações de contato

2,7

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

32 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 56% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,7

Todas as avaliações

(32)

24 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a pet bed and two weeks after…

I ordered a pet bed and two weeks after ordering it had still not received any status update. I tried emailing, txting and calling. Received AI responses and when calling no one ever picked up the phone. Finally someone updated me saying the order would be shipped out by the end of the week. The end of the week came and went and I asked for an update, again. Did not receive one so I requested a cancellation by email, txt and phone call. My request was ignored as they sent the product out that I no longer wanted especially since I discovered they marked it up 35% more than several other places. Additionally I discovered the dimensions of the bed were too small. I requested a label return and am still over a week waiting for a return label. I was txted that it takes longer to print on for a larger box. I’ve never heard of anything so ridiculous. I was also told that I didn’t need to keep checking on the status. They would basically sent it when they send it. The pet bed was $110. Not cheap and I’m still awaiting my return label. Do NOT buy from this business.

29 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SHE BASICALLY KILLED MY FIANCE

I lived with the owner she was my girlfriend’s aunt and she is a HORRIBLE person. She talks crap about everyone of her customers if they complain. And me and my girlfriend had a child and she made it a huge deal that my girlfriend couldn’t take me ti work because she just had a child (that’s fine) but when it comes to driving 45 minutes to her shitty wearhouse to make collars for her customers cause they’re late it’s fine. And she tried to make us do it many many times. Never once helped out with our child but yelled at me for letting her buy my child stuff like what? Then she kicks me ny girlfriend and my kid out (we moved to Colorodo to get some help with her family we are from Oklahoma) so we had to buy hotels and and U-Haul and move all of our stuff out. And once again she didn’t help at all. 2 days after we get back to my moms out my girlfriend passes away cause she missed her doctors appointment cause we had to move out. And then proceeded to send me a text saying the “my girlfriend was gonna leave me and to go f myself.” Like oh my she’s crazy

15 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love our new collar for our husky!

We love our new collar for our husky. I have been looking for a USA made patriotic print for awhile and I’m so glad we didn’t settle. It’s a strong sturdy collar with a beautiful bright coloring within American flags. They communicated too when I order another product they sold out of and were extremely friendly. Dog owner for life so they’ll have a customer for life from us!

18 de agosto de 2026
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No delivery, lack of responsiveness

RESPONSE to Comments by BB:
I have been using Emily's cell as that is the number she has been contacting me on throughout this process. The last text message over 3 weeks ago indicated that she would respond from the office number with an update. No response to date.

Ordered 1st crate, it was delivered in about 4 months. Was a little frustrated with timeline, but worked with Emily at BB to get this going and finally got the crate - BEAUTIFUL and our pup LOVES it! Ordered 2nd crate in April 2025. Ordered 3XL, which is the size I need, I got an order update changing it to 2XL and refunding me $220. After the Sept 2025 timeframe came and went (which is when I advised I needed the 2nd crate by), I was contacted and told I needed the 3XL and it would be $440 extra. I paid that (in addition to the amount for the original crate). Multiple texts from Emily regarding changing of production facility and other hiccups in the fulfillment of this order. Fast forward - promised multiple timelines for delivery, none have happened. Now I cannot get a response or a refund. It's a shame because they make an amazing product, but the quality just cannot make up for the lack of service. Quality only counts if you actually can manage to get your hands on what you ordered and paid for.

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

We’re very happy to hear that you love your first crate and that your pup does too. We also understand your frustration with the extended timeline for your second crate. As we have communicated throughout this process, we experienced significant production delays and a change in manufacturing facilities, and we recognize that the timeline has been much longer than originally anticipated.

We do want to clarify one point in this review. You have not been unable to contact BoulderBarks. You have continued to contact Emily’s personal cell phone despite multiple requests to direct order-related communication to our business support number. Emily’s personal phone is not monitored for customer service messages, which is why customers are asked to contact our business line. This allows inquiries to be tracked, managed, and responded to by our team, and is the same support process we ask all customers to use.

Your order remains active, and production updates are being provided through our established customer communication channels. We remain committed to fulfilling your order and ask that any further questions regarding it be directed to our business support number so our team can properly assist you. Feel free to reach out to 303-879-4434 for further information.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would not recommend Boulder Barks…

I would not recommend Boulder Barks based on my experience with their customer service.

I returned my order promptly after receiving it and was told my refund would be processed. After weeks passed with no refund, I reached out multiple times for an update. When I still wasn't getting anywhere, I asked for the matter to be escalated to a supervisor. I never received a response.

At this point, I've had to dispute the charge with my bank just to recover my money. Customers shouldn't have to go through their credit card company to receive a refund for a properly returned item.

The lack of communication and follow-through has been extremely disappointing. If there had simply been honest updates or someone willing to address the issue, this review wouldn't have been necessary.

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nice product

Nice product

3 de agosto de 2026
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you so much, Alexandra! We're thrilled you're happy with your order. Your support means the world to us — enjoy!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to order and item is awesome

Easy to order and item is awesome. Arrived in good time and in good shape.

23 de julho de 2026
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

This made our day, Charlotte — thank you! So glad ordering was easy and everything arrived quickly and in great shape. We appreciate you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good quality that actually fits my…

Very good quality that actually fits my very tiny Yorkie!

23 de julho de 2026
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you, Kimberly! We love that it fits your tiny Yorkie just right — the little ones can be so tricky to size for. Give them a snuggle from us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great collar

Great collar. It’s super cute, arrived quickly and seems durable.

9 de julho de 2026
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you so much, Tiffany! Cute, quick to arrive, and durable is exactly what we aim for. So glad you're loving the collar!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely worst purchasing experience…

Absolutely worst purchasing experience ever. Bought a crate & bed in November of 2024 and still have not received after months and months of receiving updates with no follow through. We finally decided to cancel our order in May 2026 and still have NOT received our refund. This business is terribly run with lack of communication, no proactiveness and excuse after excuse. They really should not be in business.

28 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Hi Kendall,

I’m happy to help clarify the refund process.

Because your purchase was financed through Affirm, we’re unable to issue the refund directly to your card. Instead, we process the refund back to Affirm, and they handle returning the funds to you according to the terms of your financing agreement.

We processed your refund promptly after you requested to cancel your order. If you haven’t seen the refund yet, I recommend reaching out to Affirm’s customer support, as they’ll be able to provide the most up-to-date information on the status of your refund.

For any future questions or concerns, we kindly ask that you contact our office rather than my personal cell phone. My personal number isn’t monitored for customer support, so reaching out through our office ensures your message is seen promptly and that we can assist you as quickly as possible.

We’re truly sorry your experience with us wasn’t what we strive for. We completely understand how frustrating our production delays have been, and we appreciate your patience. We hope that once we’re fully caught up and shipping consistently, you’ll consider BoulderBarks again when you’re looking for a crate for your pup.

Thank you, and we wish you and your pup all the best.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Crate order

My experience with boulderbarks was overall positive. We ordered a large crate for our dog and she is very comfortable in it. It is very nice looking in our home and the quality is far superior to any crate you can find on the internet. We had to wait a few months to receive it after the company changed things in their manufacturing. It was worth every bit of time. If you have a little patience, it will pay off in the end. The staff is also very nice and accommodating. They can be difficult to get a hold of at times, but Emily always follows up.

13 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you so much for taking the time to share your experience. It truly means a lot to us.

We’re so happy to hear that your pup is comfortable in the crate and that it’s become a beautiful addition to your home. We know the wait was longer than anyone wanted, and we’re incredibly grateful for your patience and understanding while we worked through major changes in our manufacturing.

Thank you as well for your honest feedback about communication. We’re continually improving our systems and processes to make it easier for customers to reach us and receive timely updates.

We sincerely appreciate your support and are honored you chose BoulderBarks for your pup. We hope you both enjoy your crate for many years to come!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality

Great quality, so cute and just perfect. When I saw this was from Worthy Dog, I knew it would be good!

6 de julho de 2026
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you, Marsha! You've got a great eye — we're proud to carry Worthy Dog, and we're so glad it turned out just perfect for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I don’t know what is going on at that…

I don’t know what is going on at that company, but it is not good. I have been very patient. Initially they told me somebody passed away , I offered my condolences. I am still waiting on an item from an order from 3,weeks ago. It’s for a crate mat whivh appears to be in stock
They send me sane response about crates., which they are having problems with. Not crate pads. I had to stay on top of them to mail the other items in my order. Their business model is not working. They need to work on communication and servicing their customers.

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry your experience didn't meet your expectations.

We'd like to clarify one point for future customers: our crate mats are handcrafted and made to order. They are not stocked items, and production time is different from the shipping timelines for our other products.

We recognize that our communication could have been better, and we're continually working to improve the customer experience. We appreciate your patience and the opportunity to earn your business.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor Customer Service/Harassing Texts

I ordered a crate in February of 2025 and was strung along with excuse after excuse as to why the crate was delayed. Only after posting negative reviews was I finally provided with a refund of $925. June 11th update: I’m now receiving harassing texts from the owner of Boulder Barks. I had removed the original negative review after receiving the refund but felt obligated to repost it and provide this update after the text.

11 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

Hello Chad,

We completely understand that you were disappointed with your experience, and respect your right to share your honest feedback.

We do want to clarify that the text message referenced in your update was not a personal message from our owner. It was an AI-generated customer update that was automatically sent to crate customers to give updates about the crates being shipped.

We are sorry that receiving the message caused additional frustration. That was certainly not the intention. We are glad we were able to process your refund, and we genuinely wish you and your dog all the best moving forward.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

$1,700, No Crate, and a Lifetime Ban for Filing a Legitimate Dispute

I placed an order for a dog crate listed as an in-stock product on Boulder Bark's website, which proudly states most orders ship within three business days. Full payment of $1,700 was processed immediately. Efficiently, I might add. That part they had no trouble with.
When I followed up on shipping status, a chat bot informed me the order was unfulfilled and could take up to 20 weeks to ship due to production schedules. Nothing on their website discloses this, but why would it? That might discourage people from handing over $1,700. When I expressed concern, I was told it would be escalated to customer service. I heard nothing. Shocking.
To her credit, Emily did promise — twice — to submit a ticket to the IT department to get both the website and the chat bot updated with accurate shipping timeframes. I can only assume that ticket is still pending, given that Emily is apparently also the IT department.
After sending a firm email requesting either a ship date or a refund, I received a response within ten minutes, which is interesting given that no one could manage to answer a phone call for weeks. The explanation had also evolved: the delay was now due to receiving their own inventory shipment, not the hand-crafting process cited earlier. Good to know the story was still a work in progress.
I requested a cancellation and refund. They responded by offering to ship partial items instead, clearly prioritizing the sale over my clearly stated wishes. I declined, politely. They agreed to cancel. Within minutes, I received an unauthorized shipping notification for $375 worth of items I had just refused.
When I flagged this, I was informed the order was ineligible for cancellation because it was a "custom order." It is not listed, described, or sold as a custom order anywhere on their website. A creative pivot, I'll give them that.
I contacted my bank and filed a dispute. Within 20 minutes, the full cancellation was processed, graciously described as an "exception" on their part. The refund was issued by one Emily Mitchell. I then received a formal email informing me that any future orders under my name, address, or payment method would be automatically cancelled, and that Boulder Bark was simply "not the right fit" for me.
What the email didn't mention is that Emily Mitchell is not just the person who processed my refund. She is the owner of Boulder Bark, a fact she apparently does not volunteer to customers, preferring instead to present herself as a customer service representative. That detail alone tells you a great deal about how this business operates.
To summarize: I was patient, I was polite, I wished them well, and I was banned for filing a legitimate credit card dispute after weeks of misinformation, an evolving story, unanswered calls, and an unauthorized charge. Apparently that's the "kindness standard" Emily holds her customers to.
Beautiful products. Treat yourself, just maybe don't expect much after you pay.

9 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

I am happy to clarify, as this review contains multiple inaccuracies.

Our website does not state that crates ship within three business days. That timeline applies to most small, in-stock items. The crate product page clearly states:

“Most products are shipped within 3 days.”
“We manufacture the crates by color, and they vary in shipping time. Please inquire if you have time limitations on delivery.”

This distinction is clearly provided prior to purchase. In some cases, depending on color availability, we do have crates in stock that can ship quickly, which is why we encourage customers with time-sensitive needs to contact us before ordering.

This order included three items. Two were made-to-order accessories that had already entered production and were on track to ship within approximately two weeks. The crate had a longer timeline. The customer initially requested cancellation of the crate only, and that request was honored.

As stated directly to the customer:
“We typically do not cancel made-to-order items, but I’ve gone ahead and made an exception in this case and processed your cancellation.”

No unauthorized shipment was sent, and no shipping notification was issued for items the customer declined. Shipping notifications are generated by our warehouse fulfillment system, not manually issued from our office.

At no point was the customer refused a cancellation. We communicated our policy clearly and still approved the request.

Your review claims a credit card dispute was filed, while also stating that the refund was issued directly by us. Your statements contradict each other. The order was canceled and refunded through our system within minutes of your request.

The review also suggests that our explanation changed between “handcrafted” and inventory timing. Our crates are handcrafted by a cabinetry shop and then delivered to our warehouse. Production and storage are intentionally separate — crates are not manufactured in a warehouse environment where clean finished inventory is stored.

Lastly, I am the owner of BoulderBarks and actively handle customer communication regarding all crate orders. This is stated in our auto-reply messages as well as AI-generated replies. Using our internal system to escalate tickets is part of our process. Website and technical systems are managed by external partners. I do not claim to have an extensive IT skillset.

As for future orders, I reserve the right to decline service when a situation becomes unnecessarily escalated or no longer productive. Maintaining a respectful experience for both our team and our customers is my highest priority.

We understand delays can be frustrating, but we communicated clearly, approved the cancellation, and issued the refund. We choose to work with customers who communicate respectfully, and we’re comfortable declining service when that standard isn’t met. I stand by how this was handled.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

STAY AWAY

Very poor communication. Product ordered with zero status update. No shipping information . Had to file a charge dispute with my credit card to get a refund

17 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Boulderbarks

Resposta da Boulderbarks

We’re truly sorry this experience felt frustrating. The bed ordered is made to order, with a production timeline provided at purchase. We remained in communication during that timeframe and responded within our normal business hours. When you decided not to move forward, we processed the cancellation and issued a full refund. We understand that production timelines don’t always align with immediate needs and completely respect that decision. We appreciate the opportunity to assist and wish you the very best.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais