Car Cologne Avaliações 

182
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed an order over 10 days ago, have never received the order or any updates l, have emailed several times to chase it but no response. Scam company stay away.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed an order over a month ago and had to go through my bank to get a refund as they never replied. I get a notification from my bank this morning (Remember, I placed the order a month ago and sti... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Betreff: Öffentliche Beschwerde über Car Cologne – Bestellung nicht erhalten Ich bin mit dem Service von Car Cologne (carcologne.co.uk) äußerst unzufrieden. Seit 18 Tagen warte ich auf... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely happy about my order. I was concerned at first because it took two weeks before I got the order or a reply but the owner explained that they’d been ill and explained they would be sorting my... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Acessórios Automotivos

Escrito pela empresa

The U.K.'s leading luxury car freshener brand as seen in GQ, Vogue, TopGear & AutoExpress. Our oil based air fresheners are inspired by some of the most exclusive perfumes, aftershaves and ouds. Give your car a touch of luxury. Free U.K delivery - Worldwide shipping available.


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

182 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(182)

15 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great cologne

I had a slight problem with my cologne bottle ,got in touch and was sorted next day. I have to give 5 stars for their product's and 5 stars for their costumer service highly recommended.

17 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

i was sent the wrong item in the post

i was sent the wrong item in the post, i received the savore air condition spray instead of the dry mist, i put in a complaint on the customer support and have heard nothing back as of yet it has only been a couple of days but just thought itd be a-bit quicker.

15 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing longlasting fragrances

After finding car cologne on Instagram, I decided to try their Dior savauge inspired card freshener. So I ordered 2 of the savore card fresheners. My order arrived and I couldn’t wait to get one in the car. Omg the smell is amazing! exactly like Dior savauge. The best thing is, it’s not overpowering you and it lasts unlike other car fresheners I’ve had in the past. I’m definitely going to be ordering again in the future. Very easy website to navigate, simple ordering and paying system, amazing longlasting fragrances and fantastic customer service. Honestly stop wasting money on cheap tacky air fresheners, and get these fragrance inspired card fresheners, you won’t be disappointed!. 5⭐️s.

8 de março de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not good enough!

I have only bought the standard car diffuser (and not the electronic one that seems to have caused many issues for buyers). The product itself is good but pricey. My main issue is that the company uses Royal Mail for delivery which is a HUGE negative in my book. My last order was despatched using Royal Mail 48 hour tracked. The package only arrived 6 days later! This is not the first time this has occurred. I have highlighted this to the company more than once but they persist in using one of the worst delivery services. Unfortunately, 'you are only as strong as your weakest link' which means a poor review for Car Cologne!

13 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Hi Mahomed,
Thank you for your feedback - we are sorry to hear you are not satisfied with the delivery service received via our preferred couriers, Royal Mail.
Just to clarify, although we use Royal Mail tracked 48 and 24, our delivery timescales are clearly stated on our website with standard delivery quoted as 3-5 working days and express delivery quoted as 1-3 working days. This is to factor in any potential external delays from Royal Mail. Irrespective of the delivery method we choose to send our parcels, 99% of the time they arrive within the timescales stated on our website - as have 2 out of the 3 orders you have placed - with the exception of your most recent order which arrived 1 working day outside of standard delivery timescales. We could quite easily change couriers at a cost-saving to our business however, the benefit of Royal Mail is that the parcels do safely arrive to our customers with a fully tracked service accompanied by photographic as well as GPS evidence of delivery.
With regards to your concerns about our Electronic Diffuser, in comparison to the amount sold (excess of 10,000), there have been less than 1% which we have had to fix/replace, with the majority being self-inflicted damage.
Thank you for your custom, we hope the above insight addresses your issues.
Kind regards,
CC Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best cologne always

Always worth the price with every products they produce, been using them for the past 2 years and will never use any other company again.

9 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't buy the mist diffuser

I purchased the fragrance mist diffuser for my car as it looked a great product.
I ordered it no issues with delivery.
I charged the product as per instructions and it initially worked perfectly then it stopped putting the fragrance out the very next day a complete waste of money.
I emailed them and they took days to reply and now heard nothing I will be binning this product.

3 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All good with products and shopping experience running good as per star rating given

Everything running smoothly and correct when ordering ,no problems

7 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Hi Clive,
Thank you for your order. We're sorry to hear you order hasn't arrived however, parcels that go missing whilst in transit are out of control as we do not physically deliver the parcels ourselves and rely on a third-party courier company to do this (Royal Mail). You have been in touch with our customer service team who have responded to you within a timely manner advising to allow up to 10 working days at most, as they can sometimes turn up a little later than usual. If it doesn't turn up, we can then send out a free replacement and pursue your initial order with Royal Mail.
We also noticed you've ordered with us several times before and had no issues, so would appreciate if you could also leave us reviews for your previous orders too. Many Thanks :)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Update regarding my previous post

Update regarding my previous post, just to re-enforce my suggestion never to use this company.
On posting my first Trustpilot entry, the company denied I had been a customer of theirs however after forwarding proof of my purchase, my post was allowed to be published.

They then agreed for me to return the faulty diffuser. This was done well before Christmas however, many emails later, I had a response from Car Cologne at the beginning of this week apologising for they delay but they were waiting for new stock. This would indicate that the diffuser I returned was in fact faulty.
Yesterday, I recieved a parcel from Cat Cologne and on opening it found that it is the original faulty diffuser I retirement to them as it had a small mark on the base that I put on it for just this reason.

Low and behold, after testing this, it is still faulty and the company have merely kept the faulty goods and then returned them to me.

This is the level of company your dealing with, if your lucky to get a diffuser that works, then I'm sure customers will be happy however, for those of is who have any issues are fighting an up hill battle to get any sense from Car Cologne customer services.

They lie, by saying they are waiting for new stock when they are just delaying dealing with my issues.

They lie, they are sending a replacement when they don't and end up reporting the original faulty item, so faulty.

As previously stated, there are many other companies that do similar or better car Diffusers so I would seriously consider using them before using Car Cologne.

26 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Mr Kelly,

We're sorry to hear of your recent experience with us. Upon liaising with the team, we can confirm you were called and spoken to and we arranged to inspect 1 out of the 2 diffusers you ordered as it was faulty. We received it back, and replaced the top section of the diffuser as this is where our technicians established where the fault was. This was also tested prior to re-sending you the diffuser - with parts taken from brand new stock which arrived this week from our manufacturers. We wouldn't provide a returns label, spend time diagnosing the fault, replace the parts, pay for postage to return the product to you all to send back the exact same diffuser - it would be illogical.

With regards to your previous Trustpilot review, yes we did request information from you purely because 'W KELLY' doesn't exist on our systems as the order has been placed using a name beginning with B.

We don't always get things right however, to say that we haven't tried to assist you to resolve this matter would be unfair to state. We have been liaising with you via email and telephone to help resolve the issue at hand and are still happy to assist you. Feel free to call us on the mobile number our team contacted you on.
Kind regards,
CC Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TOTAL COWBOYS BUT ONE FROM CEENIU INSTEAD BRILLIANT

TOTAL COWBOYS. SENT BACK AS YOU HAVE TO POWER IT UP EVERY TIME YOU GET IN THE CAR. i THOUGHT IT WOULD SWITCH ON AUTOMATICALLY. i GAVE THIS REASON WHEN RETURNED. GOT AN EMAIL SAYING THEY HAVE RECEIVED IT BACK BUT THAT THEY DONT SAY ANYWHERE THAT IT SWITCHES ON AUTOMATICALLY(NOR DOES IT SAY YOU HAVE TO SWITCH IT ON EVERY TIME) THEY SAID THEY WONT GIVE ME A FULL REFUND AS I HAVE USED AND THEY ALSO WANT A RESTOCKING FEE AND HAVE ONLY OFFERED ME A 50%REFUND. HAVE HAD TO CONTACT PAYPAL TO SORT THIS OUT. NOT WORTH THE BOTHER

3 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Hi Darren,
Sorry to hear of your issues. Unfortunately, we can't accept a returns on products that have been used or activated which is why you were offered a partial refund. Had you contacted us prior to sending your Electronic Diffuser back to us, we would have informed you of this and looked to reach a sensible resolution with you. However, you purchased an Electronic device so of course, it will need powering on as it has a battery - similar to any electronic device. You could leave it on constantly but this would drain the power as well as the fragrance oil. Our website gives a detailed, written overview of the product itself showing the on/off button as well as a video showing how to use the product.
We're sorry we couldn't meet your expectations on this occasion.
Kind regards,
CC Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We're do I start with Car Cologne…

We're do I start with Car Cologne Customer Service is absolutely shocking I purchased car defuser for Christmas never worked contacted them three times twice on there contact us page on the website all they say is send video did this you never hear from them again I even opened up a dispute with PayPal they replied saying guess what send us a video crazy to run a business like this disgusting
to sum up Do Not Purchase Anything From Car Cologne

12 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Hi Michael,
Sorry to hear of the issues with your Electronic Diffuser. Our team have already sent you a return label so that we can inspect your diffuser and resolve the issue and/or issue a replacement.
Once we receive the diffuser back, we would be happy to replace or refund at your request.
Kind regards,
CC Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disgraceful company

Disgraceful company
Zero customer service
Took my money and not sent anything and refuse to answer emails

Do not use

16 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Cologne

Resposta da Car Cologne

Hi Ashely, you ordered on Saturday 18th December and your order was delivered Saturday 23rd December which is within the 3-5 working day delivery timescales stated on our website so we are slightly confused as to why you have left this review. In addition, your emails, DM's and comments were all responded to.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

The customer service is outstanding and the product excellent . I bought this after spending a lot of money on car airfresheners wich only last about a week i bought the car mister delux with the oils and my car smells brilliant every time i get in it and the oils last for weeks

7 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Long lasting scent

Long lasting scent
Amazing. My car now smells like my aftershave- sauvage. I bought the 3 scents box- one for my car, one for the wife and a spare. They are genuinely next level. Forget the rest- buy from these. They really are the best

9 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais