Carconnectpro Avaliações 46

O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My shipment was taking a very long time so got in touch with their customer service department They emailed me a tracking number and link to tracking site Found item was still in china but about t... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very frustrating purchase. Cancelled immediately as I realised the amount had gone through in US$ not AUD - even though I was on what I thought was the Australian site. Reply was also immediate but... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The unit works well when it connects, but I have to keep on pairing it back to my vehicle after it's turned off and I get back in and turn it back on. I am over having to keep going into my phones... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I contacted PayPal first as the website I bought my item from was misleading, I was buying an item in Australian dollars and there was no information telling me it was in US dollars so I paid more... Ver mais


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

46 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 87% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Would give no stars if I could

Would give no stars if I could. Paid, got no confirmation email. Contacted company- got the run around ie my address was incomplete which it wasn't. Lots of lies. Got this company off a google ad for a car play adapter- i think google should better vet their ads as this company is fraudulent

27 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hi Carol,

We appreciate you taking the time to leave a review. Your feedback is extremely valuable to us.

After locating your communication with our customer support team, we can see that the situation was resolved in the meantime.

If you have any further questions, don’t hesitate to reach out again.

Have a lovely rest of the day,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I just saw this happened to someone…

I just saw this happened to someone else so I thought I should leave a review too.

I placed an order but the checkout screen is confusing. It makes it look like it is going to give you a discount for ordering 2 each but then it adds an additional two making 4 each.

I contacted them right away to ask and remove the other two but they said it was too late because they already shipped. Over two weeks later I followed up because I have no updates.

They just sent me tracking and it just left China two days ago. So its been over three weeks now and I am still waiting on my items so I cam return the two I never needed that have been charged on my credit card this whole time.

25 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Logan,

Thank you for your feedback. The experience you described is certainly not what we strive to provide for our customers.

For clarity, any add-ons must be actively selected and confirmed by the customer before an order is finalized. They are offered as suggestions, and can always be skipped. Additionally, our shipping system is partially automated to ensure that orders are dispatched as quickly as possible, which unfortunately means we are unable to intervene once an order has already been shipped.

That said, our record shows that you already contacted us in the meantime, and an agent has already replied to your request and offered you a solution.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us again.

Kind regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could rate less than one star I…

If I could rate less than one star I would. Ordered on April 12, 2026. After trying to get through the additional upsell of unlimited items, I thought I had made it to the order finish page, only to see two extra items along with an additional charge for a warranty, and payment was processed. I immediately called a phone number told them of what had occurred and that I had no use for the additional two times, the person told me he would send a message to the warehouse, but it would take up to an hour before they could see the order. 26 minutes later I emailed customer service and received a response that they were working on my order and would send me a reply. After hearing nothing for an hour, I emailed again and was told it was too late to cancel any or all of the order, but that they have a generous 30 day return policy for anything I do not want or need. I emailed back expressing my concerns of this being a dishonest business practice and poor customer service. I received an email explaining that these orderes are "pre packaged " based on popular items sold, all they have to do is put a label on them and they're out the door. Today is 4/23/26, and I still have no shipping information, no tracking information, and no further correspondence.

22 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Tracy,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent order.

For clarity, all order details are displayed during checkout before payment is completed, including the selected item quantity, shipping costs, and any optional add-ons, like warranties. Our system does not make any modifications to the order, as any changes are to be confirmed by the customer. Additionally, our shipping system is partially automated to ensure that orders are dispatched as quickly as possible, which unfortunately means we are unable to intervene once an order has already been shipped.

We are eager to review your case check the status of your shipment. Your case is being reviewed by a dedicated agent who will reach out to you shortly to assist you further.

Thank you for your patience while we work through your case. Please check your inbox whenever you have a moment.

Best regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer support

Firstly, the I found the website is misleading in the way they charge. They sneakily add a warranty etc to the cost without a final checkout screen.

Secondly, it's over a week and my item has still not been shipped. However, all the customer support emails are AI driven and it's been useless in getting any sort of meaningful investigation to what's happening. Awful customer experience

23 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Marcus,

Thank you for sharing your feedback with us.

For transparency, no upgrades or add-ons are ever added automatically to any order. All product selections must be actively chosen and authorized by the customer before checkout is completed.

That said, we are eager to review your case and get to the bottom of the situation. We have assigned an agent to contact and assist you accordingly.

Please make sure to check your email inbox.

Best regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No sure if you're company is…

No sure if you're company is responsible for a debit against my Australian bank account it may have been a Fraud intrusion from a 2nd party however my financial institution has launched an investigation l hope your goodwill will win out and return funds to my account forthwith as a 67 year old Australian Army Veteran l can't afford these attacks on my account please do your " Due diligence " on your procedures and activities to reaffirm your company standards?

22 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Paul,

Thank you for bringing this to our attention.

We have located your order and can confirm that it was refunded in full.

We take reports regarding account activity seriously.All transactions processed through our website follow standard security and verification procedures.

Let us know if you need further assistance. Our team is happy to assist whenever needed.

Kind regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beware extra items added to cart

They add items to your cart and if you don't notice the fine print to unselect these added items, then it is very easy to inadvertently pay for them, as they also don't have a final payment confirmation page. Very sneaky. I called them out on it as I stupidly had 4 extra items (when I only needed one) added to my order, but they refused to refund!

Reply: that is a blatant lie. I had 4 extra items added to my cart that I did not choose. I had to unselect them at the final step, but as the unselect is written in a much smaller font, it's very hard to miss (which I did). If you don't see it and unselect it, and then press continue, you are instantly charged for everything, included the added items.

Despite my contacting them immediately and requesting they remove and refund the added items, they delayed for 12hrs, and then said it was too late to remove them from the order as the warehouse had already packed the items. The so-called resolution that was offered is that they would post the items to me in Australia, and I could the return them at my expense!

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Glen,

Thank you for the review.

For clarity, our system does not automatically add or charge for any additional items. All add-ons must be actively selected and confirmed by the customer before the order is finalized.

That said, our record shows that you already contacted us in the meantime, and an agent has already replied to your request and offered you a solution.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us again.

Kind regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I haven't used the product because the…

I haven't used the product because the delivery time has been extended twice still don't have it

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Scott,

Thank you for bringing this to our attention.

We understand how important timely delivery is. Our team is continuously working to ensure all shipments reach our customers as quickly as possible.

We are eager to review your case check the status of your shipment. As we could not locate your order based on this review alone, we have sent you a separate request for further information.

Please make sure to check your email inbox for our message whenever you have a moment.

Let's keep in touch,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Good communication

So far pretty good communication is fast between parties however I still waiting for a reimbursement on a mistake I did. Thank you for that.

Hopefully my order will be delivered soon

18 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Claude,

Thank you for your kind words about our communication! We’re glad to hear that we were able to assist you quickly.

Timely delivery is a top priority for us, and our team is constantly taking steps to ensure shipments reach our customers as quickly as possible.

As soon as the order has been delivered, please contact our support team at support@carconnectpro.com, and we’ll be happy to guide you through our return and refund process .

Best wishes,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM - My card (via PayPal) has just been blocked. Do not use this site.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Sue,

Thank you for your feedback.

We want to clarify that we are a legitimate business. We ship real orders, and we have a clear return and refund policy in place.

That said, our record shows that you already contacted us in the meantime, and an agent has already replied to your request and offered you a solution.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us again.

Kind regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

You guys are trying to sell way too…

You guys are trying to sell way too much stuff. I came to buy one thing. Not the 5 extra things you tried to sell at the end. After 2 declines it gets aggravating!

12 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Carconnectpro

Resposta da Carconnectpro

Hello Michael,

Thank you for the review.

We understand that navigating multiple add-on options can sometimes feel overwhelming. Please note that add-ons shown at checkout are optional suggestions based on what other customers find useful and can be skipped if not relevant.

If you have any questions or need assistance, feel free to contact us at support@carconnectpro.com

Kind regards,
Gabe from CarconnectPro

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pay Pal's Security corrected a misleading Ad!

Recently purchased an item off a Google Ad. The original $39.95 turned into $152 Canadian. Was in US Funds - two items - tacked on Extended Warranty. Fortunately used Pay Pal and they had the order cancelled next day! The 'extra layer of security' really worked !

6 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Would have rated a 5 except for the…

Would have rated a 5 except for the confusing attempt to upsell several more of the same item. Intentionally made the " Yes, I want it" button much bigger and more visible than the "No, I don't want it" button. As of 4/20/2026 I still have not received the purchase.

4 de abril de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais