COROS Wearables Avaliações 

161
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Customer service is horrendous. Good luck even getting through to a human being. If you even try return an item (and pay for insurance and next day delivery), there will be no one to receive the deliv... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a Coros Pace 4. The watch is light and the strap is comfortable. The sleep feature is good. However, the OS and the HR sensor are extremely poor quality. The operating system fails constantly... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

BUYER BEWARE, had a great time with my watch until a software update bricked my watch, Coros then tried to make me pay to repair it, then after expressing to them that it was their fault through the... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

J'adore ma Pace 4. Elle est vraiment canon, gps ultra précis, longue durée de la batterie, l'appli est top aussi...rien a redire sur le produit. Par contre le SAV est une usine a gaz qui envoie des... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

2,1

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

161 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 91% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,1

Todas as avaliações

(161)

93 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst customer service ever!!!!

Absolutely, terrible and outrageous customer service I have ever experienced. Garmin replies after max 2 days. I failed a claim on my Coros Dura 1,5 week ago, and have heard absolutely nothing from them, except from their lousy chatbot, which I have then read that you can't even trust!
This must be the worst customer service ever - and the excuse they come up with "we are experiencing an increased request", makes me think, if their products is really that shitty, since its takes them that long to come back! Unbelievable, I have no word, how they treat their customer!

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi! Thanks for writing here. Our support team was a bit behind at the time this was written, but should be caught up now. Checking out your ticket, it looks like you received a replacement device after all. Please feel free to edit your review if you feel necessary :)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

COROS EU Customer Service is Absolutely Terrible - 7 Ignored Refund Requests

The worst customer service experience I've ever had. COROS completely ignored 7 written refund requests over 2 weeks, then forced me through an unnecessary return process before refunding my transaction.

Process started on June 21 and ended on August 5th.

The Customer Service Nightmare:

- 3+ weeks delivery for a simple watch order
- After acknowledging the refund request, they finally processed the order and sent it ... keeping the refund payment blocked
- Copy-paste responses that didn't address my actual concerns
- Forced return process even though I'd been asking for cancellation for weeks

21 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

HI! I checked out your ticket and am sorry to see that. Ultimately, it looks like we offered the full refund and return as you asked!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Keine Verbindung mehr zum Coros App!

Habe einen Herfrequenzmonitor von Coros seit einem Jahr. Hat bisher super funktioniert. Leider ist seit Update keine Verbindung zum Coros App möglich.
Gerät kann nicht mehr zum App hinzugefügt werden. Support hat sich sehr rasch gemeldet.
Update:
Im neuen App wurde der HFM jetzt unter Zubehör gelistet. Das sollte doch irgendwo vermerkt werden. Sodass der Anwender auch informiert ist.

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi! If you go to the app and then go to Profile > Accessories, that is how to connect the HRM to the watch after the last update. Please feel free to update this review after you have this resolved :)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The hardware is a shame

I switched from Garmin to Coros for the software, and I should never have done so. In two years with my Garmin, it's still intact. In two weeks with my Coros Pace 3, my screen is broken.
Selling sports watches that can't withstand the sports they promote is very tricky. While rock climbing, my watch barely touched the wall and now it's all scratched up. The plastic and glass are incredibly fragile.

It took customer service a month to respond and tell me they could only offer me 10% off a new purchase.
I'm not sure that asking an unsatisfied customer to come back to the cash register is the right strategy for their brand reputation.

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Lawrence! Thanks for posting here. According to our Warranty Policy, cracks, scratches, and breaks are not covered by the 2-year warranty. Depending on where you are located, you might be eligible to take advantage of our Repairs program. I am happy to look into your ticket for you since Support is dealing with a higher concentration of tickets than normal. Can you send your ticket here?

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Issue with Heat Rate monitor & terrible customer support from Coros

Issue with Heat Rate monitor not working.
Even though under warranty Coros wont take responsibility and keep asking me to do weird resets and upgrades. The watch is broken.

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Francis! Would you mind providing more information? I can check out your support ticket if you send it here, or provide more context to the rating. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Coros customer service quite unbelievable

Hello,
I love my Coros 3 but batter from one day to another last only 12 hours when before it lasted 5 days.
Decathlon where I bought sent to Coros taller and after 2 weeks they told me that I need to find a solution within Coros website.
I planned a call with them and Coros has cancelled 2 hours before without reason and then I have found out that they offer call support only to USA Customers.
I have chat with IA support Who told me to raise a ticket, a specialist came back to follow some troubleshooting steps as watch is not calibrated correctly.
I have tried again without success so I had to raise another ticket.
It has almost 5 weeks and no solution has been found.
I have warranty of 2 years so I would have thought that is decathlon responsabilitat to make sure the watch works correctly and on the other side Coros support seems endless and repetitive without offering a proper solution.

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi! Thank you for bringing this to our attention. Would you mind sending your ticket number here? Our call center in general has been taken offline as it was not functioning correctly. So, there is no call possibility.
Our support team is experiencing a higher-than-normal amount of tickets right now, so there is a delay in responses. But, if you send your ticket number, I am happy to look into it!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bin so lange zufrieden gewesen

Bin so lange zufrieden gewesen, bis es ein Problem mit meinem HRM gab. Unzählige Kontaktaufnahmen per Email und Instagram wurden mehr oder weniger ignoriert. Ich bekam gelegentlich eine Antwort, dass sich um mein Anliegen gekümmert wird. Passiert ist leider nichts. Offensichtlich kann man als Verbraucher keinen guten Service mehr erwarten.

27 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hallo! Vielen Dank für deinen Beitrag hier. Kannst du etwas mehr Kontext geben? Ich bräuchte eine Ticketnummer, um die Interaktion mit dem COROS Support nachverfolgen zu können!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Retourniert, aber kein Geld zurück

Ich habe 2 Uhren bestellt. Wollte diese direkt wieder stornieren. Kundenservice sprach davon, dass die Stornierung weitergegeben wird, hat am Ende aber nicht geholfen. Die Uhren wurden dennoch versendet. Also die Uhren wieder zurück geschickt (in die Niederlande!) auf eigene Kosten. Beide Uhren sind dort vor 2 Wochen angekommen. Aber mein Geld habe ich noch immer nicht erhalten, Kundenservice meldet sich einfach nicht zurück. Absolute Katastrophe. Sollte es sich bis kommende Woche nicht auflösen, muss ich den Paypal Käuferschutz aktivieren. Absolut nicht empfehlenswert!

UPDATE: Nach der Antwort von Coros: Es geht um die Bestellung ES42437 und ES42465, beide Retouren sind am 21.07.2025 erfolgreich bei Ihnen zugestellt worden. (Emails dazu habe ich einige gesendet, inkl. Sendungsnummer - ohne Antwort)

1 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hallo Robert! Vielen Dank, dass du mich darauf aufmerksam gemacht hast, und es tut mir leid, dass du diese Erfahrung gemacht hast. Ich sehe in deinem Beitrag weder eine Ticketnummer noch eine Bestellnummer – könntest du mir diese bitte schicken, damit ich den Fall überprüfen kann? Alle Bestellungen über unsere Website haben ein 15-minütiges Zeitfenster zur Stornierung, danach wird die Bestellung versendet. Wenn du dieses Zeitfenster verpasst, musst du das Produkt zurücksenden. Wenn das Produkt als zugestellt angezeigt wird, du aber noch keine Rückerstattung erhalten hast, keine Sorge – sie ist unterwegs! Es kann 3–5 Werktage dauern, bis unser Team die Rückerstattung bearbeitet und deine Bank sie verbucht. Wenn du weitere Informationen hast, schick sie mir gerne zu!

UPDATE: ChatGPT said:
Beide wurden am 6. August erstattet!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sensore rilevazione FC Coros Vertix 2S

Il sensore di rilevazione della frequenza cardiaca del mio Coros Vertix 2S ha smesso improvvisamente di funzionare, nessuna luce accesa. Dopo aver eseguito le procedure descritte nelle f.a.q. non è cambiato nulla. Ho contattato immediatamente l'assistenza che mi ha fornito un'altra procedura.
Il problema sembrava essere rientrato ma dopo qualche giorno si è ripresentato e pur ripetendo la procedura di reset il sensore non funzionava più.
Ricontattata l'assistenza per poter procedere con la sostituzione in garanzia tutto è andato per il meglio, spedito orologio nuovo, mi hanno permesso di tenere cavetto e cinturini e al ricevimento ho spedito quello difettoso. Spedizioni gestite tutte da Coros. Purtroppo le procedure per l'Italia vanno a rilento. Visto il costo dei prodotti sarebbe auspicabile avere almeno un centro assistenza in Italia.

15 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Ciao! Grazie per il tuo messaggio! Sono felice di sapere che il supporto COROS è stato così utile. Ti ringraziamo per avercelo fatto sapere e grazie per utilizzare i nostri orologi! Buone avventure!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Altimeter not working-won’t honor warranty

I love my COROS 3 but the altimeter does not work properly and customer service has been unwilling to resolve the issue, despite the watch being under warranty. After weeks of correspondence they have finally told me I may have to adjust my location elevation manually each day which really defeats the purpose of having my watch track it. My boyfriend’s COROS works great and is always accurate when we compare. Why would Weather conditions (as the agent told me) effect mine but not his?
It’s a shame they will not honor their warranty as I loved the watch but I can’t recommend a company that won’t honor its warranty.

23 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Nancy! Thanks for posting here. I would be happy to take a look at your ticket if you would be able to provide the ticket number. Based on what you mentioned, it does seem the watch is functioning properly, but needed a calibration to obtain the correct elevation. The behavior of having to adjust it everyday is something we are working on optimizing currently! I am happy to continue corresponding if you would like!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Coros Pace Pro jamais reçue

J’ai commandé une coros pace pro sur le site coros.
La livraison devait se faire en point relais, le livreur m’annonce une fois devant chez moi que la livraison se fait contre signature car ils ne travaillent plus avec le point relais sélectionné.
Travaillant, je ne suis pas chez moi au moment de la livraison.
Le samedi je reçois un mail me disant que la montre a été livrée contre signature, je n’étais pas chez moi ce we donc je n’ai pas pu signer cette livraison.
Je contacte donc le service client, cela fait maintenant 2 semaines que la livraison est censée avoir eu lieue et je suis toujours en attente, le service client répond de temps en temps après plusieurs mails de relance, avec comme réponse « nous comprenons votre frustration nous reviendrons rapidement vers vous » ce qu’ils ne font bien sûr jamais !
C’est absolument scandaleux compte tenu du prix de la montre !
Nous sommes à bientôt 1 mois depuis l’achat de la montre, j’ai bien été débitée dès 400€ mais n’ai ni montre ni solution proposée

11 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Salut Camille ! Merci pour ton message. Il y a plusieurs points à clarifier ici — une fois qu’un colis quitte notre entrepôt et est pris en charge par le service de livraison, nous ne pouvons plus apporter de modifications à cette livraison (que ce soit pour la retarder, demander ou non une signature, ou accélérer l’envoi). Nous ne pouvons malheureusement pas demander aux services de livraison de changer leurs politiques, même si nous le souhaiterions !

Cela dit, je ne vois pas que tu aies inclus ton numéro de ticket ou de commande. Si tu peux nous transmettre cette information, je serai ravi·e de regarder cela de plus près pour toi !

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Coros pace 2 do not buy one

Bought my wife a coros pace 2. Lasted 2years 5months then it packed up ! Contacted coros there sending a charging lead ( it is not the lead ) ! But if it’s not that tuff you have to buy a new watch !!!! The statement from customer services says it all ( coros watches and there warranty’s are designed for the sustainability of the company) in other words don’t expect it to last past the warranty!!! Poor quality watch given to all the top runners to promote ! But runners are soon finding out there complete rubbish .

In reply to your response
You didn’t send us a replacement lead as you stated you would ! You sent us an adapter that clips into the back of the watch ( which is better quality than the the lead you provide with the watch ) . But then we had to go and purchase a USB to Type C cable which fits the new adapter you have provided! If you was the reviews on line you will get the picture regarding your warranty !!! We will not be purchasing anymore COROS products . Thank you

3 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Alan! Thanks for posting here. I am happy to look into your ticket if you provide the ticket number!
Our warranty here at COROS is 2 years, which is the longest in the GPS market. If a device is defective outside of that period, we will do everything we can (send out free charging cord) to see if we can solve the issue. If it is still having problems, then we can move forward with potential discounts for future purchases. Definitely let me know once you get the new cord!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sicherheitslücken ignoriert

Sicherheitslücken ignoriert, keine Nutzerwarnung, unverschlüsselte Verbindung

Ich habe die Coros Pace 3 direkt beim Hersteller gekauft. Später stellte sich heraus, dass die Uhr massive Sicherheitslücken aufweist (z. B. unverschlüsselte Bluetooth-Kommunikation, kein Pairing, kein Authentifizierungsmechanismus, CVE-2025-32876 und andere).

Eine Verbindung zur Uhr ist jederzeit ohne Zugangsdaten möglich, inkl. Zugriff auf Benachrichtigungen, Factory Reset und GPS-Datenübertragung. Das wurde bereits im März 2025 Coros gemeldet, aber bis heute hat Coros seine Nutzer nicht aktiv informiert. Kein Hinweis auf der Website, keine Mail, keine Pushnachricht in der App.

Ich habe den Support kontaktiert, die Probleme wurden heruntergespielt oder relativiert (mit Verweis auf den Hack von Garmin).

Für alle, die Wert auf Sicherheit und Datenschutz legen: Vorsicht. Ich kann das Produkt derzeit nicht empfehlen und habe den Rücktritt vom Kauf erklärt.

2 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hallo Ralf! Vielen Dank für deine Nachricht. Uns ist der kürzlich veröffentlichte Bericht zur Bluetooth-Sicherheitslücke bekannt, und wir arbeiten seit der ersten Meldung aktiv an Lösungen. Wir setzen alles daran, alle im ursprünglichen Bericht beschriebenen Schwachstellen bis Ende August mit einem Software-Update zu beheben.

Wenn deine Uhr aktuell ist, musst du im Moment nichts weiter unternehmen – achte einfach darauf, die kommenden Updates zu installieren. Wir nehmen dieses Thema sehr ernst und sind fest entschlossen, es in Zukunft besser zu machen.

Wir haben außerdem einen Blogartikel zu genau diesem Thema veröffentlicht, der für viele Nutzer – wie dich – hilfreich war. Hier ist der Link:
https://support.coros.com/hc/en-us/articles/38933102526996-Bluetooth-Security-Vulnerability-Statement

Wie immer: Wenn ich sonst noch irgendwie helfen kann, lass es mich gerne wissen. Hab einen schönen Tag!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non existent warranty…

I love my Pace 3 and take very good care of it, only wearing it when I run but somehow the inside sensor has cracked making the whole watch not work. The face doesn’t have a scratch so I have no idea how it happened. How does the inside sensor crack but not the face? I wasn’t too worried though because I know there’s a 2 year warranty but when I reached out to Coros they said it wasn’t covered. They didn’t offer to fix it or replace it but did offer 10% off my purchase of a replacement. I’m so disappointed. Buyer beware.

16 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Kait! Thanks for sharing. According to the COROS Limited Warranty Policy, breaks, scratches, or cracks on the device(s) are not covered by our warranty. This is due to the fact that we are not able to sufficiently prove whether the device was used inappropriately or not. While we cover many, many other defects in the devices, this is not one of them. Unfortunately, our Repair Program is not yet fully up and running in the UK, therefor the discounted price offer. I truly do apologize for this, but it is COROS Company Policy. I am happy to follow up via email with you if you would wish!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

El reloj me llego con un defecto en la…

El reloj me llego con un defecto en la pantalla y ademas de tener que pagar el envió no me devuelven el dinero ni me dicen cuando me lo van a devolver
* Después de mas de una semana me devolvieron el dinero, eso si los gastos de envió de devolver un producto que venia mal los he tenido que pagar yo

20 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

¡Hola Sergio! Acabo de revisar tu pedido y tu ticket de atención al cliente, y parece que ya recibiste el reembolso completo. ¡No dudes en actualizar tu reseña sobre nuestro servicio de soporte cuando te sea conveniente!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Poor customer service

Very happy with the pace 2 for a couple of years. Now it won't charge so I contacted them through 'support' and over two weeks later I haven't heard a thing from them, despite messaging them multiple times.
I did reach out to Coros on Facebook but my comments were hidden and nobody addressed my comments. You say reach out to you personally but you don't provide your name.

27 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Jonathan! Sorry to hear this. You can always reach out to me on Instagram or Facebook too. Can you send your ticket number so I can look into it personally? Thanks!

EDIT: I don't hide any comments, so if comments were hidden they either violated the group rules and were automatically taken down, or they never went through. I found your ticket, and will personally make sure a response goes out!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not what I was wanting to do but I’m…

Not what I was wanting to do but I’m left with no option. My Coros vertix 2 has been faultless until it let me down on the start line of the UTS100 Main dial which I believe has issues literally won’t work. So I’m left with a non working watch and no service centres to take it too. Tried contacting customer support on 3 occasions and also on Instagram.with no reply well a reply each time saying someone will be in touch.but no one does. Not ideal having spent over £600 on the watch then more on HR strap and foot pod which are probably not compatible with another brand. So overall should you invest in coros. 2 year ago I’d have said yes. The service was fine and tbh I love the watch. Today the brand has come a long way taking on some top athletes. And as such hasn’t the time to look after general Joe Public like me Looks like I’ll be switching back to Garmin. Ian

27 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Ian!
Thans for posting. Sorry to hear your VERTIX 2 dial seems to be malfunctioning! I just checked through your ticket (couldn't find your Instagram DM) and it looks like you have been corresponding with one of our Customer Support Experts here at COROS. Unfortunately, your watch is outside of the 2-year warranty period, but they suggested the Repair and Replace program in which you are offered a generous amount of credit towards a new watch.
Although there was a slight delay due to some staffing shortcomings, it has been resolved and you are more than welcome to correspond further in the ticket if you wish to take us up on the offer for about 200 pounds towards a new watch!
I can also let you know that the HRM is compatible with any device that utilizes Bluetooth technology. The POD 2 is COROS-specific as it provides specific data communication with the watch in real time that is only available in the COROS ecosystem.
If you have any other questions, please feel free to ask! I am confident this will be resolved in a mutually beneficial way for all parties.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Pure Enttäuschung

Ich bin sehr enttäuscht von der Qualität der Coros-Uhr und dem Kundensupport. Die Uhr misst konstant etwa 20 % zu viele Höhenmeter und über viermal so viele Abstiegs­meter. Trotz eindeutiger Tests und Beweise wurde der Fehler vom Support nicht als Garantie­fall anerkannt. Für mich ist das inakzeptabel – ich kann Coros daher nicht empfehlen.

20 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi! Thanks for posting! I am happy to look into your ticket request if you would be able to provide that? This way I would be able to offer some more information on the case! Thanks!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Appalling customer service

Never one for writing reviews but never had such bad customer service either. This company used to provide amazing customer service, been with them for years. Not this time. Nearly 2 weeks since I first made contact regarding issues with my Apex Pro. Still under warranty, now non-functioning and still no resolution. Almost immediate response on day 1 then had to repeatedly chase them for over a week to get a single follow up. Now silence again. Great watch, terrible service.

Update June '25 - customer service was very slow to resolve this but did eventually get a new watch to me, and an extra strap as compensation. Thanks for that.

16 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hey Gillian,

First of all, I apologize that the support process to have your dial issues resolved has taken so long. We are in a bit of a backlog currently and are working to improve our response times as we know how vital it is to have a functioning watch each day for your training.

From what I can see, it looks like your replacement is being sorted out this morning? We'll be sure to include an extra silicone band per your request given our slow resolution. Please let me know if there is anything else that we could do to help in the meantime!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very poor customer service

Very poor customer service. These watches suffer with problems with the buttons stopping working. This is my second one that has done it. Contacted COROS online as there is no dedicated phone number and have so far only had automated replies. We buy these watches for good money and rely on them to monitor our fitness. But alas it’s now over a week without any proper reply or resolution. I love the watch but the aftercare is totally useless. Might as well not bother giving a warranty as you can’t actually use it. Think carefully before buying one of these.

8 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da COROS Wearables

Resposta da COROS Wearables

Hi Kevin! Thanks for posting. I checked into your ticket and your case, and it looks like after providing the information requested, COROS Support has sent out a replacement unit for your watch. While we never want to see any negative reviews, we are very happy we got a new unit out to you to take on your adventures.

Have a great day!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais