Coverstore Avaliações 

88
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome experience with just the nicest folks. I had ordered a bbq cover from another company, and when I was notified it would not be delivered for 6 weeks, I had to move on as I live in snow count... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A mistake in order resulted in getting a 10 in x 3 in table cover instead of 10ft by 3 ft. They charged me $89 for a piece of cloth; not big enough to cover a large dinner plate. Considered a “speci... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We have been longtime customers of the cover store. Making a purchase is easy, but successful filing for a warranty claim is impossible. After one year two of our chair covers became blemished. I atte... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a custom cover that is faulty at the seam in a few spots. Water gets through holes where the sides appear to not be tightly sewn. I sent photos to Coverstore documenting the water penetrati... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de móveis ao ar livre
  2. também em
  3. Acessórios para Móveis
  4. Loja de Acessórios Automotivos
  5. Loja de artigos domésticos
  6. Loja de Artigos para Curling
  7. Loja de Móveis de Jardim

Escrito pela empresa

At Coverstore, we've been protecting what you love since 2005. As a family-owned business, we take pride in providing top-quality covers for all of your outdoor and indoor storage needs. Our mission is to keep your possessions safe from the elements and everyday wear and tear, so you can enjoy them for years to come. We offer a wide variety of products, including the best patio furniture covers, grill covers, and car covers on the market. To match every need and budget, our covers are available in four material tiers — Classic, Elite, Ultima Ripstop, and Prestige — so you can choose the level of protection that's right for you. Every cover comes with up to a 10-year warranty, giving you peace of mind knowing that your investment is protected. We also offer custom and standard sizing options, ensuring that you get the perfect fit for your item. At Coverstore, we're dedicated to providing exceptional customer care. Our team is always available to answer any questions you may have and help you find the perfect cover for your needs. We want you to feel confident in your purchase and know that you're getting the best quality and value possible. In addition to outdoor covers and décor, we also offer a variety of indoor storage solutions. From holiday storage to garment bags and beyond, we have everything you need to keep your home organized and clutter-free. Trust Coverstore for all of your protective cover needs. With our wide variety of products, exceptional quality, and dedicated customer care, we're confident that you'll love our covers as much as we do.


Informações de contato

1,7

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

88 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,7

Todas as avaliações

(88)

25 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Chair covers fit perfectly!

I used the guide to take measurements of my patio lounge chairs. The covers came in and fit my chairs perfectly! This is my first time using so I'll write another review and let you know how they hold up this summer.

15 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cannot Recommend Coverstore

I paid for expedited shipping and the package never arrived. It was supposed to be delivered by 12:50pm and I unfortunately received someone else’s package. I contacted customer service and they would not refund my expedited delivery fee and could care less about the fact that I received another person’s package. Now I have to contact my bank to dispute the charge for the entire order as I have not received it.

In addition, I have missed an entire day of work waiting for this order. I cannot recommend this company.

21 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THE WORST COMPANY

Avoid this company at all costs. If I could give zero stars I would.

Their customer service is abysmal - company takes no responsibility and offers no help.

Order was placed at the beginning of November. Despite the product not requiring a signature, shipper (FedEx) opted to not leave package at the door of the house and offered no redelivery time - only option was to pick up at FedEx office. When presenting for pickup, FedEx office stated they did not feel I had the appropriate documentation required to retrieve package. Was told to call the shipper for a QR code. Immediately called Coverstore asking for this QR code, and they had never heard of this and were unable to provide me with a QR code. Their recommendation was to allow the package to be returned to them and then they would reship.

It is now January, no and they say they are "unable to assume responsibility for unclaimed packages after they are made available for pickup".

This order totaled almost $500 USD and they have offered zero assistance and no alternatives.

16 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional

I've dealt with tons of different companies. This one leads the pack. Exceptional fit, quality and rapid shipping. My brother has used this company several times and I plan on doing the same. You won't find a better cover company ANYWHERE else, period!

18 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Review Suppression

We purchased 5 prestige covers a little over two years ago. Full disclosure they are well made, have held up and keep the patio furniture dry. Biggest issue has been mold and mildew growth that developed on the inside of the covers. I tried virtually everything to clean them with no success. I called Coverstore Customer Service and spoke with a young lady who said mold and mildew are not covered but they may do something for you considering you purchased the prestige fabric. She suggested I go ahead and submit a warranty claim and see what happens. The warranty department said mold and mildew growth is not covered but offered me a 30% discount. They were having a 30% discount offer at the time so she basically offered me nothing. I ended up asking to speak with a supervisor in the warranty department and they said they would have someone call me with in 24-48 hours. No one did, just sent another email. I ended up submitting an updated review with pictures of the mold and mildew growth on all of the covers. I waited several days for the review to post and it never did. I called back again and ultimately spoke with a Supervisor in CS. He was a very nice guy, looked into my complaints and came back and offered me a 50% discount on new covers which I felt like was fair. I did ask him why my review never posted and he said he wasn’t sure but that the marketing people told him they reserve the right to review all reviews and post what they want. I said thanks for the offer but I don’t want to do business with a company that suppresses customers accurate and truth-full reviews.

22 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BBQ Grill Cover -Collection Ultima…

BBQ Grill Cover -Collection Ultima Ripstop with a 7 year warranty. In less than a month after purchase - damage with couple of uses - there's a tear. Ultima's unique material is NOT CRAFTED FOR LONG-LASTING DURABILITY as they claim. Send messages , called - just getting the run around ; it is clear that Coverstore has NO intentions of honoring their warranty.

8 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Highly recommend business

Highly recommend. I have used their products for the past 13 years and I have been very impressed. They honored the warranty on an item without having to argue which was very refreshing!!
I will continue to buy from them. I am not affiliated nor have I been paid by anyone for this review.
Dr P

29 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

A bit of a rip off…

Got the serious run around on ordering a custom cover by sending drawings with measurements. They apparently didn’t look at them and just assumed they were the manufacturer’s measurements when they were not, and claimed “manufacturers’ dimensioned drawings are not always accurate.” (I’m an engineer - it’s easier to dimension a diagram in Acrobat than to overcome parallax issues with pictures taken of a measuring tape.) At their insistence, I used their form to send my measurements to have a custom cover made. The cover I received is a bit bigger than my measurements in every dimension, but particularly in the height which I deliberately shorted by 3”. The cover is also branded “Covermates”. Looking up Covermates, I found the EXACT cover for $70 less than they charged me for what was supposed to be for be a custom-made cover. Will not do business with them again.

21 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not Buy From Them!

Good products, but a rip off. Do not order from this company. They sent the products supposedly freight free and conveniently they under paid the freight by over $22.00 on a $131.00 purchase through the US Post Office. In order to get the package we have to pay the extra freight. Their shipping department probably are directed to do this? Sad way to do business.

30 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Exceptional quality and products, not so great customer service

I ordered Prestige Collection custom covers for our patio set with 9 pieces ($1100+ order). The quality of the covers is exceptionally nice with sturdy materials, draw strings, and buckles. I feel confident that these covers will stand the test of mid-Atlantic winters. I'm very happy with the quality of craftsmanship and the covers that were shipped to me and would recommend this to other customers.

Had two issues during ordering and shipping. First the credit card company flagged the Coverstore authorization as potential fraud and declined the charge. I verified the charge and then initiated the call to Coverstore for their customer care team to retry authorization. I needed to make a couple of calls to get this straightened out. The customer care team clearly didn't have a script for this situation and it was a game of 21-questions to get it resolved.

Second issue: The custom covers were manufactured and shipped from China in two packages. I received three packages in total including the storage bags which were shipped from TX. It isn't obvious on the web site that they shipped two packages from Asia using two different tracking numbers. The first package arrived right away but the second package was delayed in transit to UPS but the status tracker was not at all clear. It appeared that the package was lost in transit. Again, I contacted the customer service team by both phone and email to track the missing package. The customer care team was rude and absrasive and it was pretty clear that they were annoyed that I was calling. $1100 in covers seemingly lost, who wouldn't call?!

Coverstore owners or Sr. management needs to take note of the poor performance of the customer care team. It's clearly a leadership issue. They seem ill equipped to handle common issues and haven't been trained to communicate with customers in a non-condescending attitude.

24 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Coverstore

Resposta da Coverstore

Thank you for your feedback. We're glad to hear you're pleased with the quality of our Prestige covers. We apologize for the issues you encountered with your credit card issuer flagging the charges, which caused delays in your order. We are committed to using your experience to improve our services and are reviewing the interactions to see how we might better handle such situations.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Such a great product. Thrilled enough to write a second review !

I've never written a second review months after installing a product, but felt compelled to do just that re our Coverstore purchase made Fall, 2023. We purchased 8 custom covers and just removed them after the winter months. The covers are so well made, fit perfectly (great clips and ties) and look outstanding. After the season use, they look as though we just unpacked them. Held up perfectly and thoroughly protected our pricey outdoor patio furniture. Worth every cent.

24 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a “custom fit” outdoor tv…

I ordered a “custom fit” outdoor tv cover from cover store online and provided the exact measurements for my tv. I received the 1st cover and it was not the size I ordered. I sent a ton of pictures to their customer service team.

In response they sent me another tv cover that was, again, supposed to be “custom made”.

I received the second cover and it was the exact same size as the 1st one.

I sent them pictures of the two covers side by side with measurements and now they’re asking for more pictures.

I’m done sending pictures. I only want to get a refund and a return shipping label but they just keep asking for more photos.

These are obviously not custom made.

13 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Coverstore

Resposta da Coverstore

Thank you for sharing your feedback. We want to clarify and assure you that each Custom Cover we produce is indeed custom-made to order. We understand the importance of providing products that meet our customers' specific needs, and we stand by the quality and customization of our work. Consequently, we have sent you a replacement as a courtesy, which did not work for you. The challenge seems to stem from the unique design of your TV, as it is not completely flat on the back side and has a bulge towards the bottom while being flat in other areas. This specific design aspect has influenced the overall fitment of the cover, causing it to be larger than intended to accommodate the bulge. We've provided a resolution that you've acknowledged, and we consider this matter resolved.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all costs!

Warranty is a joke. My cover tore from normal use two years into a three year warranty. Customer service said I wasn't using enough air bags underneath so the warranty is void. Nowhere in the original purchase agreement did it say that. A $400 furniture cover should not break after two years of light use. I don't live in a area that gets snow or extreme weather. Do not buy!

29 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Coverstore

Resposta da Coverstore

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We genuinely understand the disappointment you're feeling with the decision we've reached and want to take this opportunity to further explain our stance.

Upon thoroughly reviewing your case, we've concluded that our initial decision remains consistent with our warranty guidelines. We recognize that this might not be the outcome you were expecting, and we're sorry for any frustration or inconvenience this decision may have caused you.

Our warranty is structured to ensure fairness and to safeguard against material and craftsmanship defects. It's crucial to understand that normal wear and tear does not fall under defect coverage. Additionally, It's important to note, that our warranty also considers the necessity of proper care and maintenance for the durability and effectiveness of our products.

Recommendations like the use of air bags are made to mitigate issues such as water pooling, which can lead to early wear.
We value your patronage and are aware that this situation may have influenced your opinion of our offerings. To show our dedication to your satisfaction, we're extending a discount for your next purchase with us.

Should you have any more questions or require further assistance, please don't hesitate to get in touch.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

There measurements on the cover

There measurements on the covers when ordering are not accurate. All to large. I measured 3 times. So I had to pay shipping back of course. I love losing money for no reason.

10 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Coverstore

Resposta da Coverstore

Hi Scott, we are sorry to hear that your covers did not fit your furniture. One of our customer care representatives will be reaching out to assist you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Many covers over the years

We have purchased many covers over the years as we have added furniture. The only thing that it cannot withstand are squirrels attempting to escape in their confusion and our own mishandling. We have also purchased custom covers which meet the same standards. The Coverstore is the only place we go to.

27 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE. I purchased the prestige version of these covers with the 10 year warranty. After less than one year of use, terrible mold growth developed on the inside of all of the covers. The warranty on the web site says “For the duration indicated, we warrant our products to be free from material defect and product construction and performance flaws not attributed to normal use.” The main reason why I keep my furniture covered is to prevent mold growth on my outdoor furniture. These covers certainly do not perform adequately to protect outdoor furniture in a humid environment (I live in Florida). I contacted Coverstore about this issue and they provided me with ways to clean the covers (which did not work) and insinuated that I had put the covers over wet furniture which caused the mold to grow. I have never done this. They did proceed to offer me 40% off the purchase of new covers, but even with the discount, I would have to spend another $1,000 plus for the same covers that failed the first time around. I am extremely disappointed with this company with their unwillingness to honor their warranty.

30 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a cover for my Z4 BMW and din…

Bought a cover for my Z4 BMW and din not use it immediately because the existing one still have some life left in it. When I did install it a month or so later I discovered it didn’t come anywhere close to fitting. I asked the company for an exchange but they refused stating it was past the return date. Took the issue to PayPal but they folded as well. Ordered another cover from a different vendor and received what I expected…a cover that fit…this company could learn a lot about sensible customer service.

16 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid doing business with Coverstore

Bad product, bad service, bad communication.

20 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Coverstore

Resposta da Coverstore

We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced with our motorcycle cover. Our team has made every effort to assist you, but unfortunately, we were unable to gather essential details that would have helped us pinpoint the root cause of the fitment issue.



Understanding how the cover fits on your specific motorcycle is crucial since each bike may have unique accessories or configurations that could affect the fit. Additionally, there might be a discrepancy in the product mapping on our website, and your input would have been invaluable in identifying and promptly correcting any errors.



Please know that we take every complaint seriously and conduct thorough investigations into all reported issues. We found that our support team worked diligently and promptly to address your concerns, aiming for a resolution.



Regarding your intention to post a negative review across multiple platforms, we empathize with your frustration. However, we have provided you with a return label so that you can send the product back for a full refund. We hope this gesture demonstrates our dedication to ensuring you have a smooth experience, even if the product did not meet your expectations.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais