Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a 16l dehumidifier from ASDA George. The first two units were faulty and had to be returned, the 3rd worked for 18 months until the display and control buttons stopped working. Daewoo would not... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Daewoo responded extremely quickly to a problem I had with one of their products. Their service was second to none and I cannot praise them highly enough for sorting this. Well done Daewoo customer se... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Aunque no hablo inglés, debo comentar que luego de 21 AÑOS mí televisor Daewoo sigue activo y se adaptó al ONN para poder ver streaming, aunque sea modelo antiguo. Quisiera uno nuevo, pero no tengo di... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordering process was simple and efficient. Delivery fantastically speedy and FedEx, delivery company were brilliant. I purchased the smaller food mixer which, having now been used is very very im... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Eletrodomésticos

Escrito pela empresa

We supply great value home appliances and electricals to customers across the UK. Quality, value and trust are at the centre of everything we do, which is why Daewoo has become a globally recognised brand that our customers love!


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

426 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 85% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy website to navigate

Easy website to navigate. Quantity of items amazing. Prices astounding. Quick delivery. I would highly recommend.

26 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uneconomical with the Truth.

Further to your reply to my review. You stated that Extended Warranty can only be done by EMail or Post. I told you I sent the EW back and it must have got lost in the Post. As a Company you now also lie about how your EW Works. People think again about buying from this untrustworthy Company. This is how this Company treats Pensioner's. I PROVIDED YOU WITH PROOF OF PURCHASE SO PLEASE HONOUR YOUR PROMISE.

1 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

We have done a full manual check of all warranties from the purchase date and an additional 4 weeks prior / after this date but unable to locate any correspondance.
Please note no warranty card is required to register the product as one is not supplied we simply need the proof of purchase and your address / email address ?
We offer a free extended Guarantee which is in addition to your statutory rights however this is down to each individual customer on whether they decide to take this out as to the terms provided in the instruction manual that came with the appliance and on the artwork.
Kind Regards
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Arrived broken.

Arrived broken.
Bought this for my 96 yr old mother. When I went over to unpack and install I found that one of the knobs is broken.

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Hi, please contact our customer service team via email and they will be happy to help ! help@daewooelectricals.com -Please also include your Daewoo electricals order number as we are unable to locate an order under your name - Many Thanks

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great chioces

There was a fair bit of choice available and also payment options to suite everyone's budget which to be honest was actually an added bonus. The items came sooner than expected too so was well impressed and will definitely shop again with Daewoo
Electrical

14 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Replacement air fryer

Ordered on line after our old air fryer oven died, I think we worked it to death! Bought the same again, it arrived before estimated delivery time, a bonus, excellent price.

10 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Short-lived kettle

I bought a Daewoo stainless steel kettle (model SDA1167) around a year ago and was initially delighted with it – fast-boiling, easy to fill and comfortable to pour from. A couple of weeks ago, though, it became apparent that one side of the hinge attaching the pop-up lid had failed. It's still usable (just) but now very awkward to open and close.
It had never been dropped or strained. The thin plastic strut on one side has just let go with no provocation. There really can be no excuse for this – it can only be the result of poor design and/or materials.
I would have taken it back to the retailer (which I'm pretty sure was Robert Dyas in Bromley) but I can find no trace of my receipt or any other proof of purchase. I guess I'll just have to put it down to experience and avoid the brand in future…
[EDIT] NB The kettle was bought shortly after the chaos of a house move. I may well have registered it under the maker's warranty scheme but any record of this has also been mislaid.
Since posting this review I have replaced the defective Daiwoo item with a Bosch product, with which I am so far entirely satisfied…

25 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

We offer a free extended Guarantee which is in addition to your statutory rights however this is down to each individual customer on whether they decide to take this out as to the terms provided in the instruction manual that came with the appliance and on the artwork.
Kind Regards
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

good quality

We have had a Daewoo Airfryer before and were really pleased so it made perfect sense to replace it with another Daewoo model. The design is sleek and the settings are intuitive and easy to use with the touch buttons. It is robust and well made. This model actually was less than our previous model and has more features.

25 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick delivery

Quick delivery, excellent product

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product and service

This is a second purchase of this item as we liked the first one so much. The price is good and ordering is easy. Commiunication from the seller is great and delivery was very fast. The item was well packaged and delivered in perfect condition. A good all round experience.

26 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The web site was clear

The web site was clear, sharp & responsive, made shopping very easy.no pop ups or scrolling back to delay & confuse you.

23 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service.

Had a cordless vacuum FLR00010 which lasted just on 12 months. Called Daewoo for support and check warranty. They told me it was out of warranty but then asked if I registered it within 28 days. I said no why? They told me if I had it would have had a 3 year warranty. I said thanks for that and would it not be a good idea to tell customers at point of sale. What a sham.
Support agent not very sympathetic.
Also issue is the battery and guess what, you can not get a replacement.
With that I have had to buy another cordless vacuum and I am sure you can guess I have not bought another Daewoo pile of rubbish.
Be warned, don't do a Daewoo
No wonder they don't make cars anymore.

18 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

We offer a free extended Guarantee which is in addition to your statutory rights however this is down to each individual customer on whether they decide to take this out as to the terms provided in the instruction manual that came with the appliance and on the artwork.
Kind Regards
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Can not fault Customer service excellent in every way.

Can not fault Customer service immediate solution provided clear advice as what to do. Expedient replacement excellent service wish all companies had the same policy.

28 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As described

As described. Quick delivery.

16 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had daewoo appliances for years

Had daewoo appliances for years, long lasting and robust, when it was eventually time to renew the obvious choice was daewoo again so yes I'm a returning customer

9 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fan heater arrived with faulty remote…

Fan heater arrived with faulty remote that was replaced immediately FOC within 48 hours. AAA +++

10 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Daewoo Wi-fi plugs - Not so Smart!

I bought a pack of 3 Daewoo Wi-fi "smart" plugs: not so smart!
They were easy to set up with the SmartHome App and appeared to work as expected. I had such high hopes that I used one to let me re-set my TV recorder without fighting to get to the plug. Unfortunately this one randomly switched off in the middle of the BBC News so I set it aside. Next to go was the one I used for a standard lamp with a fiddly switch. This one switched itself off later in the evening without my intervention so I left it overnight.
Lo! 7.00 a.m. and it switched the light on, (suspiciously at the same time as my air-con). Both the faulty units were plugged-in within 3m of my wi-fi router (same room) so they had a good signal. Thank God I didn't use them for anything vital. I haven't tried the third one as they're going back to the retailer as a pack. N.B.:
I've replaced these with Aldi's 'Status' plugs and have had no such problems with any of them.
Ignore Daewoo's reply below - just more lies and prevarication since after another month they have failed to contact me.

17 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for your review and we are sorry to hear that you were experiencing an issue with this item.
Can you please send us a message with your Daewoo Electrials order number and we will be happy to send you out a replacement!
Kind Regards
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

My 14 month old kettles switch stopped working. I contracted the Customer Service under the warranty guarantee. They came back to me within 1 day, asked for a video of the problem. Next day they arranged for a replacement kettle to be sent out. From first contact to receiving replacement, 4 days! Customer service was excellent, communications prompt, friendly and professional. Whilst I was disapointed the kettle had issues after just 14 months, the customer service was so good, it wouldnt put me off buying Daewoo again as I would feel confident if there was an issue they would be able to sort it.

9 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had high hopes for the Daewoo 4L…

I had high hopes for the Daewoo 4L portable air cooler but these have been dashed.
There is little to no difference when the cooler setting is switched on, the air outlet looks larger but it’s just a thin strip behind the grill so you have to sit on top of it for relief. It’s also noisy…so disappointed.

28 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for your review and we are sorry to hear that you were experiencing an issue with this item.
Can you please send us a message with your Daewoo Electrials order number and we will be happy to send you out a replacement!
Kind Regards
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So far so good

So far so good.

10 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback! We appreciate your 5* review and comments.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not bothered

Asked me to review my item ive not even received my item it was ordered on the 30th June the tracking just says the same thing they won't even contact dpd for me shame I could do with my air con right now

10 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Daewoo Electricals

Resposta da Daewoo Electricals

Dear Customer
We are sorry to hear that your have not recieved your order, we have sent you an email to see how you wish to proceed ?
Please let us know how you wish to proceed
Once again please accept our sincere apoligies
Kind Regards
Customer Services

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais