Daiwa Massage Chair® Avaliações 

202
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I obtained a 12 year old Daiwa Relax 2 Zero Massage Chair from an estate and arranged to have it moved to my home. The movers took apart the back of the chair (see below*) in order to move it and it... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sales person at Christmas Show was very helpful, informative without being overly aggressive and forcing the product on us. The delivery men were above professional, knowledgeable about the chair, pa... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My husband is loving his new massage chair. He works hard both in the office and on remodeling out home, so it has been a godsend. He's smiling more and taking less Tylonol (and drinking less whiskey... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Our experience purchasing with our vendor was amazing and very smooth. Alma from the Atlanta Location was very well knowledgeable, cleared all our doubts and made our process exactly like we expected... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de materiais para massagem

Informação fornecida por fontes externas variadas

Daiwa has been a pioneer in personal wellness, which is why we are now a leading manufacturer and distributor of luxury massage chairs in the United States. The Japanese word for “great harmony,” our company name conveys our mission: to help all parts of your body work together and achieve personal wellness through therapeutic massage. The harmony of mind and body is the best way to experience total health and wellness. We have designed our massage chairs to use the most advanced technology based on holistic techniques that have been honed over thousands of years.


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

202 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(202)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Servicing my favorite Daiwa message chair

Three years ago I purchased a Daiwa message chair and have loved it. But, this month it developed an unusual noise and so I contacted USJAclean.com, the company that services Daiwa. The chair was still under warranty but for parts only. Labor would be expensive as they would have to fly a trained technician out to Idaho to repair it. Then the technician suggested that after my part arrived to call him back and he would talk me through the repair.
Two different technicians spent the better part of two hours of their time until the job was completed. I was so impressed with their patience with me and their expertise.
I love my Daiwa chair and I love the service these technicians from Usjaclean rendered by saving me hundreds in a service call. Thank you gentlemen for your going the extra mile.
John G

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I regret so much....

Yes, we regret so much that we didn’t buy this chair years ago! We bought and successfully used Legacy 4 chair for few months and last month we upgraded it to Hybrid Supreme chair. My wife and I use it every day and sometimes for a couple of hours. Practically, whenever we watch TV, we use the chair. We love it! Also during purchase, installation and later exchange for the better chair we had a great experience with the company. They are very pleasant, responding right away and very cooperative. A+++

7 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I received my Supreme Hybird today

I received my Supreme Hybird today. Had family in from out of town. They loved it. So I’m happy to say as of the 1 st day it was a hit‼️‼️ I’m hoping this chair will be with me for a long time🤗.

23 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I would like to move my massage chair…

I would like to move my massage chair from upstairs to downstairs. I am having a problem getting it out the door after taking the door off and removing the legs and the arms. Can someone from the company come out and move it downstairs, it is extremely heavy. I've had it two and a half years.Thank you.

17 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Feels great, service okay but questions

The Hubble
Massage chair notification were nice to see when the chair was going to be delivered. The two young men that delivered the chair were fairly quick and I was concerned about some noise of a small screw or plastic falling inside the chair when they had to tilt it up to get it through a door way, I mentioned that I heard something rattle in the chair base when they moved it. It was quickly brushed off as it shouldn’t be a problem. Also when plugging in the foot section there was a blue spark flash when connecting the connector into the chair portion. Was concerned about that as well. Not sure if they should have had the power on when making the connection. That can easily damage a circuit. But nothing was said about it. Everything did seem to test okay when it was fully assembled. How can I be certain that these little things won’t be a problem in the future?
After trying the chair now for a couple of weeks it feels great. Some concerns are that piece hopefully won’t be an issue and I cannot keep the blue tooth connected without shutting the switch off and then it will reconnect. Once connected it works okay but after awhile I have to do the switch again.
And the shoulder pads don’t really get to my shoulders except in the extend program.
It is a bit noisier than I thought. When the travel switches directions you can hear that movement. The chair feels great, not trying to be overly skeptical but I do wonder about those things. I am enjoying the chair, just hopefully it will last for the money that is paid for something like this.
It does feel great though. I am thankful to have the chair but how will little things like that be affecting the chair in the future. Thanks so much
David in Oshkosh Air-force veteran

11 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hi David,

Thank you for your review and for trusting Daiwa for the purchase of your massage chair. We appreciate your positive review. I will communicate the issues that you have mentioned to our team and I will ask them to follow up with you.

Enjoy your massage chair!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Aloha again Jaime Ramirez,

Aloha again Jaime Ramirez,
sorry this email was sent so late but I just wanted to thank you for having confidence in me to fix my own chair. The circuit board you sent finally fixed my chair to tip top working condition, and after waiting since November of last year, it's a welcomed relief. Thank you very much for your awesome customer service.
Aloha Guy

16 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was actually amazed at how helpful the techs are

I was actually amazed after paying so much for this chair that the repairs would be that painless, but it was all due to the technicians in Southern California working with me on the telephone. Particularly Hyme! He understood what was going on and had the confidence that I could work on the chair somewhat myself and we replace the remote and a circuit board through the mail and that he trusted that I could put it in, which was fairly simple. This way we determine the problem to the chair and thankfully it’s working again as I really like this chair. The cost doing it this way it was very low, as opposed to having to take the chair to a shop. Thank you Hyme.

8 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The Daiwa Supreme Hybrid is not for everyone

The Daiwa Supreme is not for everyone. I purchased and tested it for two weeks and concluded that it would not work for me. The good things are that it is a comfortable chair, it appears to be heavy duty, it is pleasant looking, and the stretch program is INCREDIBLY powerful. For those wanting stretch, this is it (my back cracked every time, it was just short of painful). There are three reasons for return (they are the three missing stars). 1) The programming is woefully inadequate. I have owned two previous chairs in the moderate price range and their programming was way superior. Programming the rollers and orchestrating the aircells are the heart of the chair. It is the personality.
One example: ALL of the 12 auto programs use only low speed range and 2-4-6 width, ALL OF THE TIME. They spent nothing on programming. 2) The upper rollers when travelling vertically, roll over the vertebrae a lot, and smash C6-T2. (beware this problem, it is painful). 3) The final complaint is delicately sensitive: how can I put this? The bottom roller carriage (4 rollers) which claim to be gluteus
maximus massagers do not go out from the center. They are rollers but feel like probes and they are probing in restricted territory!
I could describe the characteristics but (butt?) the reader should self explore.
I realize that this review is disturbing. I wish I read it first. I switched to the Super Novo after a test drive.

3 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hi Rambid,

Thank you for sharing your thoughts on the Supreme Hybrid massage chair. We are sorry that you have not enjoyed the Supreme Hybrid massage chair. This is an extremely popular chair with excellent reviews and feedback.

Given the situation, we would like to discuss with you the proper operation and functions of the chair. It seems like you did not have a chance to learn more functions of the chair to unlock its full potential. The speed, strength, and width range of the chair are fully customizable. The rollers in the bottom of the chair, as well as the back rollers, are not physically capable of of reaching the center of the chair, therefore, they should not be capable of rolling over the vertebrae or the between the buttocks.

You can call us at (310) 538-2298 to discuss further. We are glad to be of service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best massage chair!

My husband and I tried out massage chairs back in Dec and fell in love with the new Daiwa Hybrid Supreme. We have had it for a couple months now and use the chair daily. The Illinois branch was a pleasure to deal with when I called with questions about my massage chair. Highly recommend Daiwa!

26 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great chair, great delivery

Our new Daiwa Hubble was just delivered today! I'm in the Seattle area. The wait was only 10 days from the time I ordered it, and the two delivery guys were terrific. I'm still learning all the chair settings (there are tons) but it's clearly a very nice piece of machinery, and I feel like I made the right choice.

4 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My new Legacy 4 was delivered today

My new Legacy 4 was delivered today. So far, this has been an all-around excellent experience. Rolly and Bill were excellent to work with. They did everything that they said they would do. I was able to “test drive” several Daiwa chairs in their Lombard Illinois showroom. I picked the Legacy 4. Less than a week later, it was delivered and assembled in my basement. The two Daiwa delivery men were competent, efficient, courteous, and professional. They wore masks in my house and removed their shoes before they came in. They assembled the chair, tested it, and gave me a demonstration of its features.

After I’ve had a chance to gain some experience with the chair, I’ll report back.

Thanks, Daiwa

Ron in Iowa

13 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't take care of their customers

Purchased our Daiwa chair in July 2019, 6-months later, it no longer works. Has not worked since February 2020. I've called every week for over 6-months trying to get help, they've tried to be helpful over the phone but at this point are just brushing me off.
At this point we need someone to come service our chair and they claim they will not be servicing their products and doing good by their customers because of Covid. I understand that safety is a priority but wearing a mask and other safety garments should be sufficient enough for them to service their customers chairs. Spending $7,000 on this chair for it to work 6-months is ridiculous and frankly, careless on behalf of Daiwa. They don't plan to start servicing their products anytime soon, which means I have this huge, expensive chair that is just wasting space.
Last communication with them was this past week when I asked to speak to a manager or supervisor. They transferred me to a voicemail and I still have heard nothing back... surprise, surprise!

3 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hi Andrea,

Firstly, we thank you for posting such an honest review, as it helps us improve. Please accept our sincerest apologies for not being able to provide you service as quickly as we are used to. The COVID pandemic has definitely been a challenge in all types of industries, including ours. Nonetheless, we do understand your frustration, and again, we apologize.

We did work with you and your husband in trying to find solutions, like shipping the parts directly and providing guidance on how to use these parts. Unfortunately, this was not enough at the time, and our technician service was still needed.

As noted during a recent conversation between you and our service department, our efforts to reopen our technician services in your region, amid the pandemic, have come fruition. We have already send the work order to the branch nearest to you and our technician will be able to provide you the full repair service you need.

Please contact us at (310) 538-2298 for additional support.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I have owned my Legacy 4 for 7 months and am awaiting repair.

I have owned my Legacy 4 for 7 months and loved it until the rollers quit moving up the back (center rollers?). I was showing my family its attributes until this happened...I'm anxious to see the Daiwa response time for repair.

20 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hi Jack,

We are sorry that you are having trouble with your rollers. By your review, it seems like you are already in communication with our service department. Just in case you need it, you can contact us at (310) 538-2298. Our service department will make sure to make this right and bring your Legacy chair back to tip-top shape.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

purchased the Daiwa 9100 Legacy and…

purchased the Daiwa 9100 Legacy and Love it!!! only problem trying to move to my new house and i dont know how to take apart enough to get thru the doors. i didnt get a manual with it.

17 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hi Dewayne,

We are glad that you are enjoying your chair! We are sorry that you did not get a manual with your chair. We will be happy to provide you a manual and instructions on how to disassemble the chair arms so you can fit it through the door.

Please contact us at repair@usjaclean.com or call our headquarters at (310) 538-2298 for assistance.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy this company chair

Do not buy this company chair. It is garbage. I brought it and it broke in 6 month. It took 2 month to fix but they couldn't fix so They change to new. It broke again in 9 month. Warranty is only 1 year so they want to charge $550 to fix now. After 2 years they will charge parts. your reply do not seems to help me at all. you write reply so that people could see your company could help. my point is your massage chair do not last 1 year. you have to fix the problem on your chair.

9 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Dear Pauls Life,

Thank you for taking the time share a review. I am sorry that you were having problems with your massage chair. We do offer extended warranty to our customers in case you need service after the regular warranty has expired. Some distributors of our massage chair offer 3rd party extended warranty through companies that are not part of Daiwa. As you informed us, you purchased extended warranty through a 3rd party and their service was not satisfactory to you. We are sorry that you have experienced this and we encourage you to contact the 3rd party warranty company so they can provide you with more information on their warranty.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Defected Roller Daiwa Legacy…

We purchased our Daiwa Legacy (DWA-9100) on august 26, 2017 and the center rollers quit working in December of 2019. Luckily it was still under warranty (3 years)! Called U.S. Jaclean, Inc. in April and now mid June yet to get replacement part! From what I read on this site and others, the roller is defected part and just matter of time to stop functioning! It seems it's just problematic with these chair and not recommending it (spend thousands of $$$$). Mid June, finally received the roller just to find out they sent the wrong roller. Now, two weeks later still waiting to hear from the company (U S Jaclean, Inc)!

12 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Daiwa Massage Chair®

Resposta da Daiwa Massage Chair®

Hello Mr. Naghafi. Firstly, we want to thank you for being a Daiwa Massage chair customer. We are terribly sorry that some things did not go as you expected when you called for service. Unfortunately, during this time of the COVID-19 pandemic, our company has been affected and their have been delays, as it has happened with most companies. The virus, and state and local mandates regarding the pandemic have made it difficult to respond and service as quickly as we would during a normal time. We are glad that we were finally able to go to your home to personally repair your massage chair. We were happy when we got in contact with you to find out that everything with the chair is working properly again and that you are enjoying your massage chair.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The product is very effective and easy…

The product is very effective and easy to use. Love its different programs and bluetooth connectivity for music and digital books. The stretch program is more effective on my back than any other equipment I bought to relieve my back pain. I now pop into my massage chair so much more times than I pop pills - lowering my need to inject chemicals for pain - liberating.

15 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome chair

Great chair that allows me to get a massage anytime, no more calling and making appointment.
Best purchase ever. Alex my salesman worked with me on delivery as I was moving.

16 de abril de 2020
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais