DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers Avaliações 

75
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I called customer service about a faster delivery and they really helped me get the 4 wheel dune buggy in time for my grandsons bday!! Nit one other company i researched had a phone # let alone a cust... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased a ride-on battery powered car from a local sports store. Unfortunately, the car ran once and then would no longer start. I contacted customer support, serviced by dti direct, and cannot sa... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wire is not long enough on the steering motor part and there’s a pinch wire in the steering wheel.. I bought a steering motor and a steering wheel, But both is defected I sent Pictures in a previous e... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The tractor worked (ok) for about two months and then just stopped working altogether. Main problem was electrical issues. When you press the gas pedal the tractor will no longer run. The horn, lig... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fabricante de brinquedos e jogos

Escrito pela empresa

Welcome to our online hub, a one-stop destination for all your kid’s adventurous needs. This is a place where dreams meet reality, where your child’s imagination turns into action. We offer a wide range of products, from motorized scooters to rugged cars, designed to spark joy and create lasting memories. Our site is not just an e-commerce platform but an interactive, user-friendly playground. It’s easy to navigate with clear categories and high-quality visuals to give you a real sense of the product you’re purchasing. The purchasing process is straightforward and secure, ensuring a smooth shopping experience from start to finish. But we’re not just about selling products. We take pride in our top-notch customer service. Whether it’s helping you choose the right product, answering your queries, or promptly resolving any issues, we are committed to making your shopping experience enjoyable. Our customers’ feedback speaks volumes about our dedication. Quick delivery, quality assurance, and proactive customer service are some of the many reasons our clients keep coming back. So why wait? Embark on an exciting journey of shopping with us today. Shop Now!


Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

75 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,6

Todas as avaliações

(75)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Made cheaply

The tractor worked (ok) for about two months and then just stopped working altogether. Main problem was electrical issues. When you press the gas pedal the tractor will no longer run. The horn, lights, and radio all work so we know it’s not a battery issue…. Poor electrical wiring likely. Avoid, not worth it.

20 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Dear Customer,

Thank you for bringing this issue to our attention. We're very sorry to hear about the experience you've had with your tractor.

We understand that it's incredibly frustrating when a product doesn't function as expected, especially after a short period of time. We apologize for the inconvenience and disappointment this must have caused.

While it's unfortunate that the tractor is out of warranty, we still encourage reaching out to our technical support team. Although we cannot guarantee a solution, they may be able to provide guidance or suggest potential fixes to the electrical issues you mentioned.

We truly value your feedback and will strive to address these quality issues in our future products.

Thanks again for your input.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrong item was shipped.

Waited two weeks for delivery. When the freight truck showed up to deliver, it was a completely different product then what was ordered. Wouldn't have been that big of a deal if it was a cheap item. But I spent close to $2000. I would expect Amazon level shipping and customer service.

6 de outubro de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

We want to sincerely apologize for the inconvenience caused due to the incorrect delivery. We understand that waiting for your order, only to receive a different product, can be frustrating, especially considering the value of the item.

Our warehouse made a mistake by sending a Bumper Car instead of the Freddo Beast that you had ordered. As soon as we were made aware of this error, we hastened to reship the correct product.

We are happy to inform you that you should already have received the correct product. As an apology and to make up for the delay and inconvenience, we also sent out a car cover for your ride on car—completely free of charge!

We strive to provide excellent customer service and speedy delivery akin to what you would expect from leading ecommerce platforms. Rest assured, we're working on our processes to ensure such errors do not occur in the future.

Thank you for your patience and understanding.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Our product was delivered with a damaged box. Contacted surface asked us to send pictures of box. Very quick response confirming damage to box. Authorized to open box and check for damage. I assembled the corvette and found no damaged peices. I didn't follow up with Dtidirect.com. a couple of days later received calls to confirm all parts were included and no parts were damaged.

21 de agosto de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst customer service experience

Worst customer service experience! DO NOT BUY from this company you will regret it if you have to return it. They don't stand behind their product and their return policy is the worst. Buyer beware! Their wheel would fit an AMC G Wagon toy car - it turned out it wouldn't - ALL SALES FINAL for a plastic wheel that wouldn't work as advertised. Their customer service rep was rude and wouldn't accept any kind of return. The $60.00 plastic wheel that was never used ended up in a land fill. I stand by my recommendation DO NOT BUY
from this outfit! If I could give them ZERO stars I would.

PS. I tried multiple times to work with this company and they refused. I even got my bank involved with no success. NOW THEY ARE TRYING TO TAKE THE REVIEW DOWN! WHAT A SORRY COMPANY

The only acceptable action I will accept is the refund of a wheel that was never used. I tried multiple times to work with your customer service department to no avail. This is my honest review of my experience with your company and unfortunately it wasn’t pleasant and it will be the last time.

19 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear about your unsatisfactory experience with our product and customer service. We always strive to provide the best service possible, and it appears we have not met your expectations in this case.

Regarding the wheel for the AMC G Wagon toy car, our policy on spare parts is transparent and detailed in the spare part product description on our website. We try to be as clear as possible to ensure our customers understand what they are purchasing.

As for the refund policy, it is also plainly outlined on our website. It’s unfortunate that this was not helpful or enough in your case. We assure you that all our policies are designed to protect both parties during transactions.

Your bank involvement might not have resulted in a successful claim because our return and refund policies were upheld. We understand that this might be frustrating, but we have these policies in place for specific reasons.

We also noticed your concern about your review being taken down. Furthermore, we assure you, we do not engage in any bad practice. All customer feedback is important to us, whether positive or negative, as it helps us improve our services. We believe in fair and honest reviews, and we fight against “review bombing”, if 1 or 2 of your past reviews are taken down, maybe It's because that behavior is not good for Trustpilot either. If you have encountered any issues, we encourage you to reach out to our customer service for resolution rather than resorting to this approach.

Again, we apologize for any inconvenience you may have experienced and hope we can rectify this situation in a way that is satisfactory to you.

Best Regards

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The item was not the item I ordered and…

The item was not the item I ordered and there is no return policy so I’m out of the 100 dollars I spent on it.

29 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Dear Ricardo

I’m truly sorry to hear about the mix-up with your order. We always strive to ensure that our customers receive the exact products they ordered.

If there has been a mistake, we’re here to make it right. We do have a return policy which can be found here: https://dtidirect.com/policies/refund-policy . If you received an item different from the one you ordered, we will definitely address the issue and ensure you are refunded.

Please contact our customer service directly so we can sort this out as soon as possible. We value your business and your satisfaction is our top priority.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I’m trying to get up with y’all know…

I’m trying to get up with y’all know with no luck I was missing screw and washers and two of the motor had broke wires on them

27 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Dear Customer,

We’re very sorry to hear that you’ve encountered these issues with your product. We understand how frustrating it can be when things don’t go as planned.

Please rest assured, we’re here to assist you. We have a clear and helpful refund policy as well as warranty service in place. If your product was damaged during shipping or if any parts, such as screws and washers, were missing from the package, we will immediately take action to rectify the situation.

All you need to do is follow these steps:

If you noticed the issue upon receiving the package, please do not accept it.
If you discovered the issue after opening the package, please kindly take pictures of the broken motors and missing parts.
If you encountered problems while assembling the product, we will send you the necessary parts to fix it.
You can find all the details of our refund policy and warranty here: https://dtidirect.com/policies/refund-policy

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for your understanding. We’re committed to ensuring your satisfaction with our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They send me the wrong tire and then…

They send me the wrong tire and then they said it is a final sale and they did not exchange very bad customer service. The person was very rude on the phone.

20 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Dear Tamara,

I’m truly sorry to hear about your recent experience with us. Your satisfaction is our top priority and we deeply regret that we failed to meet your expectations on this occasion.

Please understand that our final sale policy is applicable only to ensure that every customer receives brand new, unused parts, and we use this policy to maintain the quality of our products. In case of confusion around the correct part, we are always here to assist you in making the right selection.

However, it’s completely unacceptable if you were treated rudely over the phone. We pride ourselves on our customer service and it’s disheartening to learn that we’ve fallen short in this instance. Please accept our sincere apologies for this.

If you believe there has been an error in the part sent to you, or if you need any further assistance in choosing the right parts, do not hesitate to contact us via phone or email. We’ll be more than happy to help you resolve this issue.

Thank you for bringing this matter to our attention.

Best Regards

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not sure yet

Not sure yet. Still in box daughters bday is in Aug

5 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Hi Jared, how was the birthday?

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor quality, nothing like the description, malfunctions

I purchased 24v 6 wheeler Freddo tractor trailer 2 seater ride on with dump cart and parental remote ($699.99) on June 2,2023. The box arrived on time- beat up and damage, like most packages. I understand that can happen, however when putting together the tractor after reading and following the directions, we discovered many factory errors with it. The battery is NOT 24V. The couple of times my child used it, it didn't go past a 12v battery, even with it on high speed. It does not charge now and when it did charge, it did not hold a charge for longer than 1 hr with less than a week of use- we have followed the explicit directions for charging. The seatbelt does not buckle and the windsheld does not fit in the designated locations- so they are no use. The dump cart malfunctions by not even moving. I am extremely disappointed with the quality of this product for the cost of it. The description of this product on the website is nothing like what we received. I have reached out to the company to discuss options for a correction to this situation.

4 de junho de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

I’m really sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with your 24v 6 wheeler Freddo tractor trailer 2 seater ride-on. It’s disappointing to hear that the product did not meet your expectations.

Regarding the state of the package upon arrival, if you notice the box is damaged, it’s important not to accept it. We understand that such situations can be frustrating, but in that case we are able to send you a new one.

Remember that a damaged box can lead to other problems like the ones you experienced with the seatbelt, windshield, and dump cart. So, refusing the damaged package at the onset will help prevent these issues.

Concerning the battery, it’s supposed to be a 24V 7AH as per the product specification. If there’s any discrepancy, do inform us and we’ll arrange for a correct battery to be sent to you at no cost.

We truly value your business and want to ensure that your experience with us is as satisfying as possible. Please get in touch so we can make things right.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The company sent me the wrong…

The company sent me the wrong replacement part. They refuse to allow me to return it and receive a refund. Terrible.

23 de maio de 2023
logotipo da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

Resposta da DTI Direct USA | Ride on Cars for Kids and Toddlers

We’re truly sorry to hear about your negative experience with our service. We understand the frustration that a wrong replacement part can cause, and we apologize for any inconvenience.

While all our spare parts are indeed final sale, we strive to ensure that our customers are fully aware and confident about their purchases. We encourage everyone to reach out to us via call or email if there are any uncertainties before making a purchase. Our team is always ready to assist you with any doubts or questions you may have.

We value your feedback and will use this as an opportunity to improve our services. We hope that despite this setback, you will give us another chance to serve you better in the future.

Best Regards

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais