ElektroStore Avaliações 

62
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchased 2 premier smart heat radiators a fortnight ago, they came on next day delivery and took me roughly 30mins each to install on wall. Initial problem with dodgy thermostat ,but sales team Paul... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rather opaque pricing. The trade catalogue shows prices which are about 2/3rds that of the website, but nowhere in the trade catalogue does it say you have to buy in bulk to achieve those prices, me... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

We bought some new slimline electric storage heaters from Elektrostore last year and so far they have been working very well. Our energy bill is almost half what it was this time last year so we are v... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Serviço de aquecimento

Escrito pela empresa

The ElektroStore is your one-stop shop for all things electric.

Elektro Store

Escrito pela empresa


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

62 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(62)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service and help with a…

Great customer service and help with a project that had to have a slim thermal store. Great price and thanks to Marek

21 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service, very helpful and friendly. The heaters are amazing. We are very happy customer. Would highly recommend.

21 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

10% re stocking charges, and no refund yet

I do not know where to start.
1. I was sold a faulty heater to start with and having seen a new equipment faulty from the start my customer refuse to have it installed and i asked the company to take it back for which i was told to ship it on my own which i did and i was also told that i should pay 10% restocking charges even though i do not understand how a faulty equipment is going to be restocked but i agreed hopping i will get the rest of my money but unfortunately i am yet to get the refund of the money, i had approached the company many times only to be told that they will check with their ware house and get back to me.
i regret the day i bought the item.
i do not recommend this company to no one.

19 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you for your feedback.

As soon as we were notified about the faulty item, we offered to send a replacement free of charge. This was declined and you chose to return the item instead.

Every time an item is returned, a fee is incurred, as laid out in our terms and conditions.

The item was received a few days ago and we have kept you updated on the situation but a refund will not be processed immediately - it does take up to 28 days.

We did send an e-mail this morning and you will receive another update as soon as one becomes available.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rather opaque pricing

Rather opaque pricing. The trade catalogue shows prices which are about 2/3rds that of the website, but nowhere in the trade catalogue does it say you have to buy in bulk to achieve those prices, merely that "Trade accounts are also available with a number of benefits, including up to 35% of RRP, early product access, special trade offers and up to 30-day credit (subject to approval)."
The prices in the trade catalogue are marked as "RRP incl VAT".
Looks like quite sharp practice to me, given that these days RRP is generally meaningless.

21 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you for your feedback.

Our prices have recently increased very slightly. Unfortunately, it seems you may have an outdated version of our trade brochure which shows the prices prior to the increase.

Our trade brochure is also updated every time there is an increase and our pricing is completely transparent as it is all visible on our website.

With most companies, trade discounts are variable and based on orders of a bulk amount, hence why it specifies *up to* 35%.

If we receive an enquiry for a trade account, full details of this are always sent to the potential customer.

We are sorry if you feel unhappy with our trade brochure, however we hope you are happy with the heater you ordered from us.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Overall satisfaction

Good price; Good advice both at the point of sale and post sale
The product, Novo Radiator, had very poor installation instructions

15 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We will take this on board and will look to improve the installation instructions.

We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cosy winter ahead

Excellent company to deal with. Fast delivery service direct to my door. Five top quality radiators replacing my old storage heaters, what a difference.
Totally recommended 5 star.

1 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Delivered promptly and well packaged

Delivered promptly and well packaged. Did phone with a query which was sorted promptly and was extremely helpful.

30 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was just satisfied with the service…

I was just satisfied with the service overall.

30 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Radiators delivered on time

Radiators delivered on time, and work really well. Regards
Jim

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant service and customer care

Brilliant service and customer care. The order was easy to complete and the delivery was exactly on time.
Maria was quick to respond to my initial queries, and very helpful when I was identifying which product to purchase.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brought heaters from this company…

Brought heaters from this company delivered on time, sadly one had damage rang, sent photos, and within 24 hours new one delivered.
Very helpful and spot on customer service.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb radiators at an affordable price.

The radiators are as advertised, very efficient as are all the staff that we dealt with and, most importantly, very good value. Thank you all at the Elektro Store. We would not hesitate to buy your products in future.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I bought two heaters at a cost of £1100…

I bought two heaters at a cost of £1100 and both were damaged.
If it wasn’t for the fact they were loaded onto the pallet for delivery on their backs one on top of the other and damaged during transport, I would have been stuck with two damaged useless heaters. And to make matters worse they even took the damaged heaters from their obviously damaged boxes and repacked them in new undamaged boxes, to make it look more obvious that it was me that damaged them.
Yes, only because the delivery company didn’t have the sense to place the heaters on the pallet in an upright position.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We can assure you that all of our heaters are checked before dispatch and we would never send out a heater which had existing damage.

We apologise for your experience however we hope you are now happy with your new heating system.

Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very impressed with our smart…

Very impressed with our smart radiators.Heating our bungalow and conservatory very effectively.A little difficult to programme in at first but with a little bit of guidance from Elektro store technical advisers it is now easy.Would highly recommend this company to anyone thinking of switching to smart electrical heating.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

An excellent experience from start to…

An excellent experience from start to finish. I bought 6 NovoRad Dynamic Storage heaters to replace our money consuming Dimplex Storage Heaters. I had been quoted £8400 by a leading company to install similar technology heaters and to be honest, that was way above my budget and considering their original quote was £11500, I just knew they were trying to rip me off. Elektrostore have provided me with some great looking heaters for £2500 which included 15% discount for spending over £2000. The heaters were easy to install as they either plug straight into a standard outlet or they can be fuse spurred straight into a 13 amp outlet. Each heater comes with a free room thermostat worth £90 and can be linked to a maximum of 7 heaters. I had a few problems linking one of them to a heater and Tom from Elektrostore talked me through it over the phone and sorted it within minutes. Additionally, I was sent the wrong order due to a mix up at the warehouse and they quickly picked up the heaters and delivered mine in less than 48 hours. They were professional and apologetic throughout.

The heaters and thermostats are excellent. They look modern and pump out excellent heat once the core is up to temperature (within 20 minutes). My living room was always cold in the evening time with my old storage heaters, but now I can control when my heaters come on and heat my home as required and save money.

I tested the thermostat the other evening as it was 19 degrees. From switching the heaters on to reaching a pleasant 21 degrees, it only took 50 minutes which is good as my staircase runs into the living room too so it has a lot of cubic sit space to warm up.

The heaters turned off as soon as the thermostat hit 21 degrees and transmitted the info to them. However, due to the clay core, the heaters continued pumping out heat and did not fully cool down until 2 hours after they switched off. My thermostat reached 21.7 degrees max before slowly reducing down to 20.9 degrees 4 HOURS LATER!!!!! So from less than an hour's worth of electricity used, the heaters kept my living room and landing area at a comfortable temperature for 4 hours and 50 minutes. I simply cannot fault the company or product and would highly recommend NovoRad to anyone who is considering replacing their storage heating system.

16 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da ElektroStore

Resposta da ElektroStore

Thank you very much for your feedback, Justin. We are glad you are happy with the heaters. Thank you for choosing The Elektro Store.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

12 month review

I have purposely not written a comment until I have had my heaters for twelve months. Hopefully this will be more meaningful.

I was dubious whether 2KW heaters would perform as well as a 3.4 Kw storage heaters. They do and more efficiently.

My electricity supplier tells me that in the first six months I used 31% less and in the second 6 months4% compared to 2016. I have purposely not equated it to £s because there was a price increase in April 2017.

I asked that my off peak sockets should be changed to 24 hour supply, your installers did this for me and provided the necessary paperwork. This means that I do not lose any 13 amp sockets.

I have retained my economy 7 tariff because it supplies my hot water and I have programmed my heaters to come on early in the morning so they do their harder work using the cheaper electricity.

I carefully selected the size and placement of the new heaters so no redecorating was needed.

On cold clear nights my old heaters would be storing lots of energy and if the rest of the day was sunny then they would pump out lots of the stored heat. Because we have large south facing windows we get solar gain.....Result, too much heat. My new heaters under that situation shut right off, brilliant!

I have a small solar panel array. If I take away the solar payments from my electricity bill I find the total annual expenditure on everything is £474.57 (we are all electric) Take off the winter fuel allowance ( £ 200 ) then that is a really good deal!!

Do I have any criticism? Yes just one, I wish that the display, when on, would show the temperature in the room and not the temperature set. After all, when on standby they do just that and my bathroom heater, which has a remote control is able to show the room temperature when on. I do realise that when set to auto then if I press the info. button it shows room temperature briefly. Why can’t it be the other way round, info. shows temperature set? Oh and could the display have a little flame icon to show when current is being drawn?

The rest I am afraid is nothing but praise, they are money saving, efficient, good looking. I wish that I had them sooner!

7 de janeiro de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Highly recommended!

Having chosen Elektrostore over a well known competitor, I have not been disappointed. Price was competitive, service (Dawn) was friendly and efficient and product first class. Thank you.

23 de outubro de 2017
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais