Tile Space Avaliações 

286
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered Kandla Grey porcelain slabs from B&Q-slabs came directly from Tile Space- excellent price and the tiles are lovely. FREE next day delivery & no issues at all. Slaps arrived completely intact.... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was very nervous with making such a expensive order to an unknown company however I was pleasantly surprised. Ordering was easy, delivery excellent although not all slabs were delivered due to an a... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely brilliant, best prices by a long chalk. A bit of a delay on delivery but in the current climate very understandable. Customer service was second to none. Always replied to E-mail. Quality p... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

NBT Building Services have found Exterior Pavers to be very helpful and ready to go the extra mile to ensure customer satisfaction. We needed 65 sq m of small format porcelain pavers and they offered... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Atacado
  2. Atacadista de pedras naturais
  3. Fornecedor de Materiais para Jardins
  4. Loja de artigos para paisagismo

Escrito pela empresa

Tile Space is a leading supplier of porcelain & natural stone for outdoor use. A large range of sizes, colours and finishes our paving variety will compliment any residential or commercial outdoor space to fit your aesthetic. Perfect use for paths, patios, driveways and many more outdoor spaces, whatever your project, you are guaranteed quality products at competitive prices. With being one of the largest offers available our products are supplied to residential and commercial projects across the UK and we offer a completely transparent service. All our prices include VAT, we do not penalise customers for splitting pallets so when conducting price comparisons you can be assured Tile Space is offering you the best value for money in the market.


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

286 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(286)

8 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Arkis Dark - Disappointment

To ensure good customer experience and avoid disappointment, it's important to see a sample before order. In my case I did and still ended with a huge disappointment. The order received is well off the sample I paid for and miles off the image on their website. Simply exhausted and frustrated with it all. Happy to upload images of the sample, the actual order and image shown on website, but don't seem to have the option to do so on Trustpilot.

19 de outubro de 2022
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Efficient & friendly staff

Efficient & friendly staff. I left a message & got a prompt call back from Declan. He provided info for all questions asked.

11 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Arturo,

Thank you for the 5 stars! We are happy to go an extra mile for our customers!

If you require any further service from us don't hesitate to contact us.

Regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent efficient service would…

Excellent efficient service would recommend and will be buying from them.

14 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Dear Kevin,

We are glad to hear you are happy with the service. Thank you for your great review!

If you require further information or assistance please let us know.

Kind regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought the Firenze tiles

Bought the Firenze tiles
Excellent quality
Delivery was quick
Levelling system very good
Primer great.

5 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hi Dan,

Thank you so much for the 5 Star rating!

If you require further information or assistance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company to deal with

Great company to deal with, from purchase, delivery, quality and cost .

I’m extremely happy with my purchase from exterior pavers, a massive thanks to all at exterior pavers.

I purchased 67m2 of slabs , not one slab damaged when delivered. Absolutely outstanding quality.

I would highly recommend exterior pavers to all.

Thanks Scott

1 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Scott,

Thank you for such a fantastic review!

Please let us know if you require any further assistance.

Kind regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Delivery

Found the exact item i wanted placed the order and expected to have to wait as it was free delivery but it arrived the next day absolutely fantastic

4 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Paul,

We are glad to hear you received your goods quickly and safely. We try to aim to have this level of service to all our customers.

If you have any questions about care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Garden tiles

Very pleased with the quick delivery

5 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Carol,

Thank you for this review! We are pleased to hear you received your order quickly.

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tiles delivered well before scheduled…

Tiles delivered well before scheduled date...well done

4 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Samir,

Thank you for this review! We are glad you received the goods quicker than anticipated.

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent delivery service

Ordered these thinking it would take a few days to arrive but here the next day fantastic service not tried the twister system yet

4 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Paul,

Thank you for this amazing review! Happy to hear you had received a quick and efficient service.

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service ever time can’t fault the…

Great service ever time can’t fault the team.

3 de outubro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Steve,

Thank you for leaving us a great review! We aim to offer a high level of service to all our customers.

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Excellent response

I ordered by mistake and exterior tiles were very good at responding and refunding my money without any hassle

19 de setembro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Tracy,

Thank you for this review and we always aim to serve a high level of service.

If there is any further assistance you require from us please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service, products and price.

Had the Grs Geo slabs in stock when my local places said they were unavailable. Delivered quickly and packed Very well. All in perfect condition, stacked sideways and had corner protection. Very helpful and quick to respond to questions too. Would definitely recommend these guys.

28 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Mr B,

Thank you so much for leaving us this fantastic review! We strive to ensure all customers receive this level of service. We are glad you were satisfied with your experience with us.

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great price and excellent service

Great price and excellent service. Staff very helpful.
Will definitely use again.

9 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Tony,

Thank you for your time leaving this review! I am glad you had an overall positive service from our customer service team.

Please let us know how we can further improve your experience and contact info@exteriorpavers.co.uk

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent product

Excellent product, even better than the sample, great delivery and customer communication, I’m nearly finished few more to lay.

30 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Good morning Mark,

Thank you for this review! We are happy to hear you loved our slabs. We strive to improve in all areas for overall satisfaction of service.

Please could you send photos of your finished garden patio and perhaps a before photo to help our customers to get a realistic feel of our products transform your space.

Please contact us on info@exteriorpavers.co.uk

If you have any questions for care and maintenance please let us know.

Kind regards,

Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Porcelain slabs

Very happy with this company and its product the telesales people were amazing thanks a lot

17 de setembro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Graham,

Thank you for the 5 stars! If you require any further service from us please don't hesitate to contact us.

Kind regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick delivery

Quick delivery, excellent products. When viewing samples, be aware that they may not be representative of a whole tile because they can only be a small section. Therefore, the actual tiles may be even better than the samples. Make sure to take the photographs into account as well.

20 de agosto de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Nicholas,

Thank you so much for the 5 Star rating!

If you require further information or assistance please let us know.

Kind regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolute fantastic customer service and…

Absolute fantastic customer service and quick turn around.

15 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Adam,

Thank you for the 5 star review! If you require any further service from us don't hesitate to contact us.

Regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Unbeatable Customer Service

NBT Building Services have found Exterior Pavers to be very helpful and ready to go the extra mile to ensure customer satisfaction. We needed 65 sq m of small format porcelain pavers and they offered to get them cut at their factory in Italy for a very reasonable price. The long lead time plus shipping wasn't an issue for us as the job was at the early planning stage and the long lead time worked out fine. The finished job looks fantastic, and we couldn't be more pleased. We will certainly use Exterior Pavers again for our next porcelain job.

14 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Nigel,

Thank you for such a fantastic review! We are happy to go an extra mile for our customers!

If you require any further service from us don't hesitate to contact us.

Regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very quick and efficient

Very quick and efficient. An excellent company, highly recommend.

3 de setembro de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Hello Natalia,

Thank you for the 5 star review!

If you require any further service from us don't hesitate to contact us.

Regards,
Customer Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sent wrong tiles

I bought some very nice look tiles which I was going to actually put in my bathroom, as Iv ripped my bathroom out Iv paid £105 for a Saturday delivery to get my bathroom back together ASAP. Anyway the tiles that I received looked nothing like the tiles I ordered they didn’t even have the same name, even though they kept telling me it’s definitely the one I ordered, which I still don’t believe completely different colour and name. So they then sent me a sample out which was closer to the picture on my original order, so I said great get them swapped. They refused to swap them and offered me a refund for the cost of the tiles only and just said keep the tiles.
I don’t understand why they wasted another day for me sending me sample if wasn’t going to swap them. Would never use this website again wouldn’t trust the photos of the products.

In response to there reply, I understand there may be slight differences in the tiles but this was a massive difference not a slightly lighter shade it was completely different. I didn’t really have the time to muck around with samples prior to my order hence paying the stupid amount of £105 for a Saturday delivery I was in a hurry on the job which you’ve now knocked me back a week. I would expect the pictures advertised to be accurate. Having different names is also very confusing for me I ordered a tile called geo mid grey and got a tile called Dakota???
And I sent an email after receiving a different sample saying that’s much better can you get them swapped, I not sure how you miss understand that for me not liking them. Iv now ordered from a different site with a much more reasonable courier charge I might add.

31 de agosto de 2022
logotipo da Tile Space

Resposta da Tile Space

Dear James,

Like we tried to explain to you, all the names on our website are "our trade names" and the "actual product names" may be different than the website. But the EAN code of the products are always same and they can be found on the product description. Therefore you have received exactly what you have ordered from our website.

Regarding the picture of the product on our website we use the images we received from suppliers directly which is also being used to print over the tile. All our tiles has different graphics on every 10-20 tiles depending on model and we can only show 2-3 images for each product max. So the the tile you compare may be different than the tile we show on our website because the graphics of that tile is different. By this way, our products looks more natural and rich in color. Also the color see on your screen may vary depending on resolution, type of your computer or phone screen as well.

Therefore, we have SAMPLE TILE option for each product we sell. The reason why we offer a sample tile is to prevent any similar situations like this one. If you have ordered a sample tile before you place your order, you would see the actual color of the product.

Regarding the sample you received, we think there was a misunderstanding cause we thought you did not like the color of sample we sent and you wanted a refund. If that is not the case, pls get in touch with us from our office phone or email to send the tiles to you again FOC like we refunded your first payment.

Thank you,
Kind regards,
Exterior Pavers Customer Services

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais